- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"škoda už bude dělat jenom vraky"¨
to by souhlasilo
... a yHojte se raduje ...
kdybyste prodali Prazsky Hrad napr.Cinanum a jako presidentske sidlo vam hodny Langer najmal nejaky domecek na okraji Prahy za slusnou cenu .Co vam bude zbyvat? testujte.
kam vede česká cesta, se můžeš přesvědčit na Kladně
nemůže zůstat v českých rukách? Myslíte, že by si Němci rozprodali Siemens nebo Bosch?
Tahle země toho bude jednou litovat, nebo už lituje....
České a německé národní smýšlení je docela rozdíl.
"Budou vyrábět lokomotivy, tramvaje nebo trolejbusy" tohle je trochu nešťastná formulace. TRN vyrábí lokomotivy, tramvaje a trolejbusy. Vyrábět něco a na konci výroby si rozmyslet jestli to bude tramvaj nebo trolejbus jaksi nejde.
Jistě jde o překlep, ale to slovo "zatupují" tam působí dost zajímavě.
do zahraničí! Tak se likviduje konkurence, které přestavoval český průmysl pro ostatní země. České zájmy zde neexistují. Takhle končí jedna kapitola dějin ČR a nastává úpadek!
Houby. Všechny prodané části Škoda holdingu dále vesele podnikají ve svém oboru. Jen se změnilo jméno. Narozdíl od divokých prodejů a privatizací v devadesátých letech, má dnes kupující přesné představy co za vynaložené prostředky získá a jak s tím naloží.
Soudek budoval strojírenské impérium a chybělo málo, aby skončil jako Stehlík s Poldovkou, nebo pánové s pražským ČKD. Tomu úspěšné podnikání rozhodně neříkám, to je diletantismus.
Před dvěma lety jsem dělal ve Škodě power výběrový řízení. Tenkrát jsem už chtěl přestat dělat u asiatů, protože to je fakt mazec. Tenkrát mě nevzali a moc mě to mrzelo..no a teď je koupili Asiati...cesty života jsou spletité, a jak