- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
VW ma spoustu modelu skodovek
Stačí letět s ČSA, aby člověk pochopil... Personálu je tam skoro více než pasažérů, ale je k spatření jen když nastupuje nebo vystupuje z letadla. Během letu někam zalezou a člověk se skoro nedozvoní. Nesnáším židy, ale El Al je na stejné trase proti ČSA opravdu něco jiného.
A kdy dojde na děvčata z kanceláří? Tam mají klídek tak co je trochu nadzvednout!!!
tak dostanou výpověď... a podobně skončej i důchodci... kdo chtěl víc, nemá nic!
...milí odboráři a nejlépe placení piloti v Evropě, ještě si to chvilku užijte, váš chlebodárce pomalu ale jistě odchází do věčných lovišť
Ďalej bavme sa o zodpovednosti. Nemyslite si že mame trošku vačšiu zodpovednosť ako manažer s 500 000 mi mesačne? Ten teda nemá žiadnu zodpovednosť v lete klimatizovana kancelaria v zime kurená kancelaria a čo mame my? V lete sa varíme na stojánkach voda z nas teče úpaly máme v zime sa zase trasieme od zimi. Nehovoriac o tom že každý deň prichadzame do styku s chemikaliami ktoré ničia zdravie ako palivo, hydraulika, čistiace odmasťovacie prostriedky. Tak radím vam podte medzi nás vyskušajte si to aka je to zabava a potom nam berte 15% z platov čudujete sa po tomto že si to nenechame??? niet sa čo čudovať. A toto sa bavíme len o tej materialnej stránke mechanika a nehovorím o teoretickej stránke čo musí absolvovať aby toto zamestnanie mohol vykonávať. Myslím tú kopu skúšok predtým a pak typovku každe lietadlo tak opať vam hjovorím podte si to vyskušať uvidíte.
tak když se ti to nelíbí, tak né ať si to zkoušej oni, ale ty si di vyzkoušet tu jejich práci, jestli budeš dobrej, tak tě určitě vezmou, jestli ne CSA, tak i jinde... ja sem linej jako čunik, mám průměrnou inteligenci a taky mam klimatizovanej kancl... jenom na tech 500 dru celej rok :(
Tak! Je tu medzi vami niekto kto v tej firme pracuje????? Alebo aspon je pilotom alebo leteckým mechanikom??? Ja som oboje pilto síce nie dopravný ale som pilot.
Tak poprve: Plat 200 000 mesačne ma asi 1/10 služobne starších piltov. V tejto firme ma bežne pilot okolo 100 000 tak o čom sa tu bavíte. Dalej čo myslíte my na Tú kolko zarabame. So všetkymi papiermy mame v priemere 30 000 čo je hlboko pod europským priemerom a mi sme ta pracujuca polka.
Radil by som vám kritizovať kancelárske krysi v APC (ta vela 12 posch. budova) tam je 80% zbytočných s 100 000 platmi ktorý su ozaj zbytočný. Keby oni neboli netrebalo by nas znižovať a brať piltom, uvedomte si že my sme ta časť ktorá firme zaraba ale kancelarske krysi len rozhadzuju.
Ale fajn každemu kto s týmto nesuhlasí radím nech si sadne za knipel /barany) a nech si zalieta podla mna sa polka posere ked uvidí to množstvo všetkeho čo s tym suhlasí. Alebo nech si vyskúša jeden deň ako letecký mechanik večer pojde zničeny domov.
Tak šup šup, sbal si věci do krabice a hurá na pracák...
Pro všechny škarohlídy, kteří závidí pilotů jejich 200 tisíc průměrného platu, bych doporučil, aby se nejdříve seznámili alespoň se základními předpisy, které hovoří o tom, jak je možné se stát pilotem.
Kromě odborné technické a jazykové způsobilosti, musí adept splňovat také náročná kritéria zdravotní http://lis.rlp.cz/predpisy/predpisy/index.htm
Také je zajímavé porovnat s jinými profesemi, kolik si vydělá právník v mezinárodním právu, nebo účetní v mezinárodním obchodě, nebo IT manager v SAPu? A jaká je jejich zodpovědnost?
A nakonec, průměrné osobní náklady na jednoho v zaměstnance v ŘLP jsou 1,760 mil Kč. Zaměstnanců mají 866 a z toho je jen 453 provozního personálu. A to ještě není řeč o dalších benefitech. Pilotům tedy není naprosto co závidět.
Suma sumarum, pilot musi byt nejlepsi. I presto sebelepsi pilot nemuze mit exkluzivni plat pokud jde firma do krachu. Tohle neni komunisticka, ale ekonomicka, poucka. Kdyz uz jsme u te zavisti a skarohlidstvi. Pokud by CSA nebyly statni podnik, uz by jste toto nepsal, vazeny pane. Ja to vidim, ze by se vam platy mely zachovat , ale vase rady by se mely vyrazne zredukovat. Pokud by jste nemohli zaplatit z vasich palatu velmi dobre pravniky, tak vas firma uz davno vymenila za levnejsi z jine zeme. Na vas pomuze jedine bankrot, protoze domluva evidentne neprojde. Jestli CSA zbankrotuji je mi, po precteni vaseho prispevku,srdecne jedno.
plat pilota třeba v Emirates mi nevadí, vadí mi plat pilota v ČSA. Dále mi vadí 12 platů odstupného. Který blbec to s nima podepsal?
Kolektivní smlouvu uzavíral ten pán z Liháče