Diskuze

ČSA začaly lidem rozdávat výpovědi

České aerolinie začaly propouštět. Firma splnila svoji hrozbu a kvůli úsporám začala tento týden rozdávat lidem výpovědi. Podle mluvčí firmy Hany Hejskové se vyhazov zatím týká řádově desítek lidí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JI

Jiří Inczédy

21. 9. 2009 18:56
rizeny bankrot, strategicke lety by mohla vykryt lufthansa

VW ma spoustu modelu skodovek :-P;-D[>-]EU

0 0
možnosti
PB

oracle29

18. 9. 2009 18:38
Kolik asi berou doktoři co operují srdce?

viz krize v Čsa

 http://www.youtube.com/watch?v=bAqcomb_aN0 

0 0
možnosti
VV

exe

18. 9. 2009 6:53
Přeji jim krach po 2.12.2009

Stačí letět s ČSA, aby člověk pochopil... Personálu je tam skoro více než pasažérů, ale je k spatření jen když nastupuje nebo vystupuje  z letadla. Během letu někam zalezou a člověk se skoro nedozvoní. Nesnáším židy, ale El Al je na stejné trase proti ČSA opravdu něco jiného.

0 0
možnosti
V

veselabublinka

17. 9. 2009 22:29
kafíčko, prostě klídek tam mají kancelářský!!!

A kdy dojde na děvčata z kanceláří? Tam mají klídek tak co je trochu nadzvednout!!!;-D;-D;-D

0 0
možnosti
TF

bambas

17. 9. 2009 20:50
tak to vidíte milé děti, nechtěli si snížit platy,

tak dostanou výpověď... a podobně skončej i důchodci... kdo chtěl víc, nemá nic!

0 0
možnosti
PK

hombre_71

17. 9. 2009 19:12
hmmm, tak už to začíná...

...milí odboráři a nejlépe placení piloti v Evropě, ještě si to chvilku užijte, váš chlebodárce pomalu ale jistě odchází do věčných lovišť :-)

0 0
možnosti
P

petko1989

17. 9. 2009 18:54
tak

Ďalej bavme sa o zodpovednosti. Nemyslite si že mame trošku vačšiu zodpovednosť ako manažer s 500 000 mi mesačne? Ten teda nemá žiadnu zodpovednosť v lete klimatizovana kancelaria v zime kurená kancelaria a čo mame my? V lete sa varíme na stojánkach voda z nas teče úpaly máme v zime sa zase trasieme od zimi. Nehovoriac o tom že každý deň prichadzame do styku s chemikaliami ktoré ničia zdravie ako palivo, hydraulika, čistiace odmasťovacie prostriedky. Tak radím vam podte medzi nás vyskušajte si to aka je to zabava a potom nam berte 15% z platov čudujete sa po tomto že si to nenechame??? niet sa čo čudovať. A toto sa bavíme len o tej materialnej stránke mechanika a nehovorím o teoretickej stránke čo musí absolvovať aby toto zamestnanie mohol vykonávať. Myslím tú kopu skúšok predtým a pak typovku každe lietadlo tak opať vam hjovorím podte si to vyskušať uvidíte.

0 0
možnosti
TF

bambas

17. 9. 2009 20:55
Re: tak

tak když se ti to nelíbí, tak né ať si to zkoušej oni, ale ty si di vyzkoušet tu jejich práci, jestli budeš dobrej, tak tě určitě vezmou, jestli ne CSA, tak i jinde... ja sem linej jako čunik, mám průměrnou inteligenci a taky mam klimatizovanej kancl... jenom na tech 500 dru celej rok :(

0 0
možnosti
P

petko1989

17. 9. 2009 18:47
tak sa zamyslite

Tak! Je tu medzi vami niekto kto v tej firme pracuje????? Alebo aspon je pilotom alebo leteckým mechanikom??? Ja som oboje pilto síce nie dopravný ale som pilot.

Tak poprve: Plat 200 000 mesačne ma asi 1/10 služobne starších piltov. V tejto firme ma bežne pilot okolo 100 000 tak o čom sa tu bavíte. Dalej čo myslíte my na Tú kolko zarabame. So všetkymi papiermy mame v priemere 30 000 čo je hlboko pod europským priemerom a mi sme ta pracujuca polka.

Radil by som vám kritizovať kancelárske krysi v APC (ta vela 12 posch. budova) tam je 80% zbytočných s 100 000 platmi ktorý su ozaj zbytočný. Keby oni neboli netrebalo by nas znižovať a brať piltom, uvedomte si že my sme ta časť ktorá firme zaraba ale kancelarske krysi len rozhadzuju.

Ale fajn každemu kto s týmto nesuhlasí radím nech si sadne za knipel /barany) a nech si zalieta podla mna sa polka posere ked uvidí to množstvo všetkeho čo s tym suhlasí. Alebo nech si vyskúša jeden deň ako letecký mechanik večer pojde zničeny domov.

0 0
možnosti
JK

Viper1

17. 9. 2009 21:55
Re: tak sa zamyslite

Tak šup šup, sbal si věci do krabice a hurá na pracák...;-D

0 0
možnosti
BN

buhvol

17. 9. 2009 17:22
piloti

Pro všechny škarohlídy, kteří závidí pilotů jejich 200 tisíc průměrného platu, bych doporučil, aby se nejdříve seznámili alespoň se základními předpisy, které hovoří o tom, jak je možné se stát pilotem.

Kromě odborné technické a jazykové způsobilosti, musí adept splňovat také náročná kritéria zdravotní http://lis.rlp.cz/predpisy/predpisy/index.htm

Také je zajímavé porovnat s jinými profesemi, kolik si vydělá právník v mezinárodním právu, nebo účetní v mezinárodním obchodě, nebo IT manager v SAPu? A jaká je jejich zodpovědnost?

A nakonec, průměrné osobní náklady na jednoho v zaměstnance v ŘLP jsou 1,760 mil Kč. Zaměstnanců mají 866 a z toho je jen 453 provozního personálu. A to ještě není řeč o dalších benefitech. Pilotům tedy není naprosto co závidět.

0 0
možnosti
TT

Thingie

17. 9. 2009 17:57
Re: piloti

Suma sumarum, pilot musi byt nejlepsi. I presto sebelepsi pilot nemuze mit exkluzivni plat pokud jde firma do krachu. Tohle neni komunisticka, ale ekonomicka, poucka. Kdyz uz jsme u te zavisti a skarohlidstvi. Pokud by CSA nebyly statni podnik, uz by jste toto nepsal, vazeny pane. Ja to vidim, ze by se vam platy mely zachovat , ale vase rady by se mely vyrazne zredukovat. Pokud by jste nemohli zaplatit z vasich palatu velmi dobre pravniky, tak vas firma uz davno vymenila za levnejsi z jine zeme. Na vas pomuze jedine bankrot, protoze domluva evidentne neprojde.  Jestli CSA zbankrotuji je mi, po precteni vaseho prispevku,srdecne jedno.

0 0
možnosti
P

prngrr

17. 9. 2009 15:45
platy pilotů

plat pilota třeba v Emirates mi nevadí, vadí mi plat pilota v ČSA. Dále mi vadí 12 platů odstupného. Který blbec to s nima podepsal?

0 0
možnosti
MD

-Chilli-

17. 9. 2009 15:56
Re: platy pilotů

Kolektivní smlouvu uzavíral ten pán z Liháče

0 0
možnosti