Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Student Agency začne jezdit od listopadu do Hradce Králové

Po roce a půl otevře Student Agency novou tuzemskou autobusovou linku. Půjde ale také současně asi i o poslední novinku v síti žlutých autobusů po Česku. Autobusy pošle od 2. listopadu na trasu mezi Prahou a Hradcem Králové. Firma už zažádala o licenci, jezdit chce každou hodinu. Na novou linku už hledá zaměstnance.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kladnyhrdina

Sbírka listin

Firma Student Agency dosud nevložila do sbírky listin v obchodním rejstříku svou učetní uzávěrku za rok 2008. Stejně laxně si sice počíná i řada jiných firem, ale ten, kdo tak narcisticky  publikuje své úspěchy  ve všech mediích, by mohl publikovat především to, co je jeho zákonná povinnost. Ten rok 2008 mne fakt zajímá.

0/0
20.9.2009 13:56

Coldstone

Re: Sbírka listin

lžete, jelikož ještě to není v termínu - audit 30.6.2009 závěrka, daňový poradce 30.9.2009, a pak lhůta pro podání - dočkáte se. A rejstřík má další lhůtu na elektronické zveřejnění závěrky. Uč se šmoulo. Nic nevíš a plkáš blbosti.

0/0
20.9.2009 18:23

kladnyhrdina

Re: Sbírka listin

Pane, jste arogantní a neumíte se chovat, jako všichni gumouši. Daňové přiznání za rok 2008 podává s odkladem na daňového poradce ke dni 30.6.2009.

Plkání blbostí jsem taky zaregistroval.

0/0
20.9.2009 18:50

kladnyhrdina

Re: Sbírka listin

Jóó, a pane Coldstone, vždyť Vám jde OR docela na ruku, vždyť změny k 19. 8. Vám zveřejnil už 22. 8. 2009 - za tři dny. Zato s HV 2008 máte asi nějaký problém.

Daňové přiznání za ZO do 31.12.2007 jste zveřejnili 16.3.2009 - za rok a čtvrt!

Kdybych Vás vyzval : "Dodržuj zákony, Šmoulo!" nemohl byste se cítit dotčen.

Jó, kdo se chce nechat oslavovat v tisku jako úderníci v Rudém Právu, ten musí být příkladem i tam, kde je zveřejnění údajů jeho povinností.

0/0
20.9.2009 19:06

Coldstone

Re: Sbírka listin

Pokud vám daňové přiznání zpracovává daňový poradce, tak je lhůta prodloužena o 3 měsíce. Povinnost je to dát k soudu i v listinné podobě, pak se to musí oskenovat a soudy jsou tím zavalené, někdy to trvá i 2 roky. ;-D

0/0
20.9.2009 20:38

kladnyhrdina

Re: Sbírka listin

Trvá to max. 3 dny. Posílá se to na soud v PDF a obvykle to už ten den visí. Bez ohledu na to, jak jsou zavaleny soudy a nervová sanatoria.

Odklad o 3 měsíce trvá od 31.3. do 30.6. každý rok.:-)

0/0
21.9.2009 9:43

RBmann

SA

Tak obcas jezdim busem a to do ruznych mest a pokud je moznost jedu s SA, ale nijak na nich netrvam. Treba z Plzne se v nedeli s SA neda jet, protoze je to zaplneny uz den dopredu a ja nevim kdy pojedu, takze to zabukovat nemuzu. Kazdopadne i busy jinych spolecnosti jezdi plne a mam pocit, ze tam kde jezdi SA i ostatni spolecnosti nasazuji ciste busy pro cestovani na urovni.

Ale stalo se mi jednou s SA, ze autobus mel poruchu a protoze cekat hodinu na dalsi bus pro me nemelo smysl, tak jsem se zase vratil jinym busem do Prahy. Jel jsem tenkrat na rychlo na Slovensko a mel zaplaceny i bus zpatky. Z domova jsem pak napsal SA, ti se mi omluvili a vratili penize za nedokoncenou cestu tam, cestu kterou jsem jel zpet a i zaplaceny bus od jineho dopravce, ktery me mel vest ze Slovenska. Navic jsem se pak dovedel od znamyho, ze vubec nemuseli, nebot zpozdeni ktere vzniklo bylo v norme stanovene provoznima podminkama spolecnosti. Tak si rikam, jestli by neco kvuli zpozdeni vratili napr. CD?

0/0
19.9.2009 22:50

Bery

Re: SA

Pokud tu jizdu z duvodu zpozdeni nenastoupis, nebo ji nemuzes dokoncit, tak ti vrati i CD... bud cele jizdne, nebo tu cast za nedokoncenou cestu. Ale konkurencniho dopravce urcite neproplati :-)

0/0
20.9.2009 11:20

DonZewl

Pozdě ale přece

S křížkem po funuse, několik let sem úpjel na této trati až jsem si pořídil auto a on si přijde student, vlak vám pije krev svou zdlouhavostí, vágonama z roku 65, častým stavením, autobusy zas nesmyslně nevyužívaly nový úsek dálnice (krom Náchoďáka) takže jízda se SA jedině plus, zřejmě nejrychlejší spojení s vyjímkou auta do Prahy

0/0
19.9.2009 16:20

sportsman_

Je strašně zajímavé, že na idnes už po několikáté čtu,

kam zavádí automus Jančura, ale o ostatních společnostech a jejich spojích jsem tu ještě skoro nic neviděl RvRv

0/0
19.9.2009 4:36

Bery

Re: Je strašně zajímavé, že na idnes už po několikáté čtu,

A proc by o nich psali, kdyz neplati ? ;-D

0/0
19.9.2009 13:10

sportsman_

Jančura akorát vyžírá nejlukrativnější spoje

A ostatní společnosti, které musí vykrývat i ztrátové spoje do vesnic jsou bity. Proč Jančura nemusí zajišťovat i dopravu malých vesnic ?Rv

0/0
19.9.2009 4:34

lucky_24

Re: Jančura akorát vyžírá nejlukrativnější spoje

Ještě jednou pro méně chápajícícho čtenáře. SA jezdí jen nedotované spoje, takže ztráta jde z jejich. Veolia a jim podobní co jezdí po těch vesnicích dostávají dotace tak, aby měli vždy zisk. Takže ani to není špatné, a proto je u nás tolik zahraničních společností, co tuto dopravu zajišťují.

0/0
19.9.2009 11:25

budik

student agency zavadi linku: kardasova recice - trhove sviny

po analyze navratnosti investice se jancurova student agency rozhodla jezdit na lince kardasova recice - trhove sviny. duvody pro toto rozhodnuti, krome tech ekonomickych, byl take umysl o zavedeni vyssiho standardu cestovani nejen na lukrativnich linkach mezi velkymi mesty, ale take do ostatnich ceskych regionu. p. jancura take sdelil, ze uz nedopusti, aby cesky clovek jezdil starymi narvanymi karosami, bez novin a teplych napoju zdarma.

APRIIIIIL

0/0
18.9.2009 21:57

lucky_24

Re: student agency zavadi linku: kardasova recice - trhove s

To nejde, pokud autobus zastaví každých deset minut, není servis možný. A tyto linky jsou dotované, ať jede jeden člověk nebo padesát, vždy vydělají. SA, EUROLINES i Letuška jsou s kůží na trh, pojede deset lidí, prodělali. A další věc, zisk takovýchto linek je 1000,- měsíčně, tak pokud v tom vidíte perspektivu, běžte do toho a vydělávejte.

0/0
18.9.2009 22:03

budik

Re: student agency zavadi linku: kardasova recice - trhove s

vy jste clanek spravne precetl, ale nepochopil/a pravy vyznam.

0/0
18.9.2009 22:22

PepaK

Re: student agency zavadi linku: kardasova recice - trhove s

To nechápe u více příspěvků...;-D

0/0
18.9.2009 23:56

PepaK

Re: student agency zavadi linku: kardasova recice - trhove s

Kde jste přišel na ten blábol, že zisk je 100Kč/měsíčně? Další hovadina zde v diskuzích cucaná z prstu? ;-D

0/0
18.9.2009 23:57

PepaK

Re: student agency zavadi linku: kardasova recice - trhove s

Překlep...1000Kč/měsíčně...

0/0
18.9.2009 23:57

lucky_24

Re: student agency zavadi linku: kardasova recice - trhove s

Zisk SA je 1 koruna z jednoho lístku. To minimum co jde brát jako zisk dle zákona. Tam je hlavní zisk až z prodeje ojetých autobusů do zahraničí.

0/0
19.9.2009 11:27

PepaK

Re: student agency zavadi linku: kardasova recice - trhove s

No jsem rád, že někdo Jančurovi žere to jeho PR plnými sousty... Navícani pokud by to tak bylo, tak vám ten zisk nějak nesedí..ale co taky čekat na diskuzi idnes že. ;-D

0/0
19.9.2009 14:34

Bery

Re: student agency zavadi linku: kardasova recice - trhove s

Jo, takze kdyz proda ojety bus, tak ho proda draz, nez ho nakoupi a z toho ma ten zisk ? Nebo jak jsi to myslel ?

0/0
19.9.2009 22:02

danny44

Re: student agency zavadi linku: kardasova recice - trhove s

Ziskovost kterých linek? Těch dotovaných? Proto jsou také dotované.... Nebo těch "jančurovských" - pak se ptám, co vede "podnikatele x roků" k tomu, aby je jezdil, nebo dokonce rozšiřoval....

0/0
19.9.2009 10:58

budik

neblahe tuseni!!!

vazeni pratele, at uz je muj nazor jakykoli, tak mam pocit, ze mi z teto diskuse zmizely dva prispevky a prispevky dalsich, ktere byly na ty me navazane!!!

0/0
18.9.2009 21:54

ZZZZZZZZ

Re: neblahe tuseni!!!

Hm kdyz si dam "zobrazit diskuzi vcetne smazanych prispevku" tak zadny smazany ale nevidim...

0/0
21.9.2009 5:43

eukubusen

místní dopravci

Některé stroje firem CDS Náchod a P-Transport Broumov pamatují Husákovu dobu :-)

0/0
18.9.2009 20:03

109e

Re: místní dopravci

Aniž bych se chtěl Vámi zmíněných dopravců zastávat (moc je neznám), V žádném případě se jim nedostane od IDNES tolik reklamy zadáčo, jako SA.

0/0
18.9.2009 20:10

lucky_24

Re: místní dopravci

109e: Příteli či zaměstnanče ČD, o ČD se toho napíše ještě víc, minimálně na iDnes. :-):-):-)

0/0
19.9.2009 13:38

109e

Re: místní dopravci

Nepochopil jsem, co má dělat zaměstnání s možností příspěvku na idnes. Tedy k věci. 1.ČD jsou nesrovnatelně větší dopravce. 2. Na idnes jsou prezetovány většinou s katastrofami a pod. Čtěte články a musíte mi dát za pravdu.

0/0
19.9.2009 20:16

Bery

Re: místní dopravci

Vsak ono to zadarmo pro SA neni. Prave v dobe, kdy pisu tento prispevek, tak mi tu hned vedle blika taky jedna reklama na SA... ;-D Takze presne podle prislovi: " koho chleba jis.... ;-D

0/0
19.9.2009 22:08

BananaPhonE

Re: místní dopravci

No na dalkovejch linkách tyhle autobusy už hodně dlouho nejeli, jestli považuješ 3 roky starej autobus za Husákovu dobu tak nevím v jakejch žiješ relacíxh teda.

Ano na linky kolem Náchoda starý Karosy jezděj ale zsa tak starý nejsou ... Existujou mnohem horší .:-);-)

0/0
18.9.2009 22:21

lucky_24

Uvidíme

Myslím si, že konkurence bude bojovat, že si hodně lidí myslí, že s nima moc lidí nepojede, ale po zavedení linky a její zviditelnění lidem si myslím, že v lednu už budou jezdit docela zaplnění.

0/0
18.9.2009 19:51

BananaPhonE

Re: Uvidíme

Gord když tímhle tady dostali pěknou reklamu :-)

0/0
18.9.2009 22:23

Kindernay

Konečně

Je to super zpráva,mám z toho obrovskou radost...když jsem dřív cestoval z Brna do Prahy,tak vždycky jedině se Student Agency a tady v HK mi jejich autobusy strašně chyběly..už se nemůžu dočkat až bude 2.listopadu,teď budu jezdit do Prahy mnohem častěji..Student Agency jsou nejlepší V

0/0
18.9.2009 19:26

Mám rád svou vlast Boehmen

Tady mu vlak bude dělat docela konkurenci

Přes Chlumec 1:40, přes Pardubice někdy podobně (dá se to i rychleji, když se vypočítá zpožděný ecéčko přes babitron) až na hlavák. Možnost přestupu na vlaky po celé Praze i na metro B Vysočany nebo C Hlavní nádraží. Nejrychlejší bus to jede 1:15 na ČM. Tady to žluták tak jednoduchý jako v Liberci mít nebude :-)

0/0
18.9.2009 19:26

budik

business, nic jinyho

uz se mi protivi, jak stale dokola slysim, ze jancura zavedl v cz kulturu v dalkove busove doprave. pokud by to nebyl on, byl by to nekdo jiny, treba franta omacka nebo jina dopravni spolecnost. faktem je, ze prisel, videl, a bleskurychle ovladl tuto cast trhu. v tom to spociva. konkurence, nez se rozkoukala, bylo po vsem. jo, ja u za to dekuju. ale kdo dnes zije ze vcerejsich uspechu? p. jancura, ktery se stale vychvaluje. ja s nim najezdil ca 130.000 km na trase lbc-pha-lbc. ano, zacatek byl skvely. socialisticka csad skoncila hned. pak uz nasledoval takovy svunk, co se tyce postupneho, pliziveho zdrazovani, ze ani v tomto nema sa konkurenci. nastesti prisla na tuto trasu konkurence v podobe mhd liberec, ktera jezdi levneji a to pro kazdeho, ne jen pro ty s kreditovou jizdenkou. principiaplne tuto konkurenci podporuji (rozumej mhd). a ze nemam noviny a ranni kavu. mam prece idnes a ty automatovy blivajzy, co tam dava?

0/0
18.9.2009 19:23

budik

Re: business, nic jinyho

pokracuji:

pred prichodem konkurence na tuto linku, mi p. jancura odpovidal, ze snizeni cen neni mozne (v tu dobu byla nafta na 23 misto puvodnich 35) a ze musi smazat ztratu nabranou tim, ze cena jizdenky nekopirovala cenu nafty. neni toto monopolni chovani? nicmene pak prisla mhd liberec a p. jancura okamzite zlevnil na uroven konkurence. aha! v ramci mailove komunikace ohledne snizeni cen, mi doporucil, abych klidne radsi vyuzival sveho vlastniho auta, ze mu nebudu blokovat kapacitu ve spicce pro "loajalnejsi" zakazniky. na auto jsem presel, mam spolujezdce a je mi fajn. dekuju za to, ze jste mi otevrel oci, p. jancuro!!!R^

0/0
18.9.2009 19:28

lucky_24

Re: business, nic jinyho

Tam je rozdíl v tom, že MHD má dotace od města a něco z toho jde přelít i na tuto linku. Jinak pokud nebudeme brát v potaz, že za den mají menší obsazenost než SA, tak pokud si vezmete papír a spočítáte splátky autobusu, naftu, opotřebení, mýto, řidiče a vše co to stojí, tak MHD nepokrývá svou cenou náklady. Takže se to musí od někud dofinancovávat. Je otázka, jak dlouho to MHD vydrží. Brno-Praha bylo podobné a nakonec je tam nyní SA nejlevnější, protože ostatní to moc dlouho nevydrželi.

0/0
18.9.2009 19:59

budik

Re: business, nic jinyho

ad dotace) to je mozne. dotuje se mhd a proc by se v zajmu liberecanu nedotovala take linka lbc-pha? pokud se na to v rozpoctu najdou penize, na co jineho je pouzit nez na zkvalitneni zivota obyvatel lbc a jejich navstevniku?

ad naklady) ani ja, ani vy je neznate, pokud bychom vzali papir a tuzku, tak bychom jen spekulovali. videl jsem jancurovu kalkulaci nakladu mhd liberec a domnivam se, ze je ucelova, soucasti propagandy.

0/0
18.9.2009 21:36

lucky_24

Re: business, nic jinyho

Dootovat se ze zákona smí jen MHD, tato linka ne. A možná není úplně na 100%, nicméně kolik má autobus spotřebu, kolik ujede km než je třeba vyměnit pneu, kolik platí řidičům, kolik stojí mýto a nafta, povinné ručení a dál, to lze zjistit s velkou přesností když se chce. DPML by byl ziskový při naplněnosti 95% a víc v každém autobuse, což se rozhodně neděje. A to co předvádí DPML je právě ta nepovolená dumpingová cena, se kterou všichni obviňovali právě SA. A ono ejhle, ona to dělá konkurence. A myslím si že v MHD v Liberci je dost co zlepšovat. Takže je kam dávat peníze. A pokud myslíte že ne, může město ušetřit na dotacích a pak můžete mít například hezčí silnice, které by se dotkli 100% obyvatel Liberce a ne pár procent co cestují s DPML do Prahy.

0/0
18.9.2009 22:08

budik

Re: business, nic jinyho

zlepsovani v lbc: cestuji po cele cr a muzu rict, ze lbc je na spicce! samozrejme, zlepsovat budeme dale:-)

hezci silnice: hehehe, ty na tom nejsou ani markantne lip, ani markantne hur nez kdekoli jinde v cr!

dovoluji si tvrdit, ze vozovy park mhd liberec je jeden z nejmladsich v cr! vetsina autobusu nizkopodlazni, opravene tramvaje, nova vystavba tramvajove trati do sousedniho jbc, novy terminal v centru, kompletne opravene tramvoje trasy. jake mesto tohle muze nabidnout? sorry, v cr zadne!

kazdopadne vam rozumim...

na zaver k tem kalkulacim: s nejakou presnosti to jde zjistit...reknete mi, kde delate, na jake pozici, jakou mate praxi a jeji delku a ja vam s velkou presnosti reknu, kolik berete.

0/0
18.9.2009 22:20

lucky_24

Re: business, nic jinyho

Já jsem si to právě počítal sám, jaké by to bylo do toho Hradce jezdit s pořádným autobusem a stewardkou, ještě než tam vlezli Eurolines. A jediný, kdyby ta linka byla přínosem, by bylo po skončení leasingu autobusů a jejim prodeji. Ale prvního 4 a půl roku by to bylo fakt jen pro radost, ale zisk měsíčně by byl tak na jednu obyčejnější večeři. Takže DPML nemůže mít zisk ani na tu večeři a to už se dle našich českých zákonů nesmí. I když nyní jsou na začátku a můžou mít ztrátu, aby se zviditelnili.

0/0
19.9.2009 11:31

sdgoi

KDYŽ TEN JEHO KSICHT VIDÍM, OTVÍRÁ SE MI KUDLA V KAPSE!

RvRv;-O;-O;-€;-€

0/0
18.9.2009 19:06

sámvelkýmao

Re: KDYŽ TEN JEHO KSICHT VIDÍM, OTVÍRÁ SE MI KUDLA V KAPSE!

šéf čsad?;-D;-D;-D

0/0
19.9.2009 21:34

Xladi

Pardubice

;-D Pardubice nejsou lukrativní tak tam bus linku nikdy nezavede. Každou půlhodinu tam jezdí vlak z Prahy. Pardubice jsou nejlepší místo na cestrování z nich se dostanete do všech velkých měst napřímo bez přestupů

0/0
18.9.2009 19:03

pskoda

No vida

Doufám, že mu to vyjde. Autobusy na trase Praha - HK mají zatím tu nevýhodu, že jezdí z Florence a že nevyužívají dálnice až do HK. Jízda z ČM je pochopitelně výhodnější, ať už kvůli ceně nebo času. D11 se postupně opravuje a těch původních "vydrncaných" úseků už moc není. Polovina dálnice je navíc nová. Určitě si získá lidi, pokud zavede spoje, které budou v HK kolem 7.hod., hlavně z řad studentů.

0/0
18.9.2009 17:15

budik

Re: No vida

ad1) vyhodnejsi kvuli cene? pokud nemas litacku v praze, tak za jizdenku na metro do centra das 26 kacek. cenovou vyhodu bych v tom moc nevidel, a pokud, tak minimalni

ad2) na florenc jede metro ca 15 minut. je pravdou, ze bus na florenc pojede dele, ale jestli povazujes za casovou usporu ca 10 minut, tak proc ne. nez na cernaku prestupovat, tak radsi primo do centra busem, i kdyz dele, ale to je vec osobniho nazoru.

na teto lince bude mit sa velkou konkurenci, pokud ne autobusove firmy, tak cd urcite. a co si budeme povidat, tak cesta vlakem je vyrazne pohodlnejsi, nez hodinu sedet ukotveny a pripoutany na sedacce. sice klimatizovany, ale takovy zluty dobytcak. jak v letadle, cim vic sedacek tam je narvano, tim lip. ale to je zname.

0/0
18.9.2009 19:15

pskoda

Re: No vida

Ad1) Ano, počítal jsem, že nějakou jízdenku na MHD už mám. Ať předplatní nebo obyčejnou. Jestli s ní pojedu např. z Dejvic na Florenc nebo až na ČM, je jedno, pořád zaplatím 26 Kč.

Ad2) Stačí menší zácpa a je problém. Tím, že autobus odjíždí z ČM, tyhle problémy odpadají.

ČD mohou být konkurencí, i když jízdní doba vlaku je pořád ještě delší. Vlak je ale pohodlnější. Kdyby se trať do HK modernizovala, jsem přesvědčen, že budou všechny autobusy (nepokračující dál) mimo. Ale ČD už se kdysi vyjádřili, že tahle trať není na pořadu dne. Já osobně dávám přednost vlaku a nejspíš to tak zůstane i po nástupu SA na linku Praha - HK.

0/0
18.9.2009 22:27

budik

Re: No vida

ok, to je fakt, kazdemu bude vyhovovat neco jineho a podle toho si vybere...pokud nezustane sa sama, tak tezit budeme my, zakaznici. kazdopadne, at se lidi pripravej na to, ze jen pet minut se autobus bude motat od sjezdu z D8 na terminal ČM...rano je tam celkem hukot, ono vlastne celej den

0/0
18.9.2009 22:37

budik

Re: No vida

sorry, od sjezdu z D11!!!

0/0
18.9.2009 22:40







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.