- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
zkuste oslovit byvaleho poradce exministra kultury jandaka martina bezousku.....
Langer je pašák, našel partnery s kterými si rozumí, proto také kampaň působí dokonale rezistentně, na každého nevoliče oprsklé defraudační strany.
Je sice správné, že zisk z našich voleb nejde do chřtánů zahraničních firem.
Avšak je špatné, že na tom, že mám právo volit se vubec někdo přiživuje.
Proč proboha bilboardy ??? Vždyt na to abych si vybral stačí vystupování politiku v televizi nebo na mitingu.
Jestli chtějí strany vyhazovat 100 miliony za nesmyslné reklamy, tak ať to platí ze svých členských přísppěvků.
Takhle to je jen čistá zlodějna !!!
Můj soukromý názor je, že toto funguje kvůli tomu, aby strany nefinancovali různé subjekty se zájmem o státní zakázky, který by jim byl přiděleny značně nadhodnocené. Bohužel drtivé většině lidí nestačí si přečíst na internetu volební program strany, chybu bych viděl tam.
všichni se přiznají kdo jim dělá kampaň a jen SOCANI to tají. Máte proč, Je to Paranoia nebo černota ?
CSSD dělá Ogilvy a to rozhodně moc CZ firma není ...
Ozubenou pleš na polovinu tramvají. Trapná zábava...
a když se probudím, tak vidím chyby všude kolem sebe. Budu se asi muset naučit česky, abych se mohl taky zapojit do toho kecání
Odstavení Brycha policisty určitě znechutí a nepochybně taky vyleká. Je to signál: nás vyšetřovat nebudete, holoubci. Langer možná zastaví vyšetřování půjčky VAE.
Ale nedokáže zamaskovat jedno smutné poznání: nový český premiér žije v úplně jiných poměrech než zdrcující většina místních podnikatelů. Možná nespáchal trestný čin, ale rozhodně nesplácí dluhy. Ručí svým majetkem, dluží, a přece se nic neděje.
Prostě je to premiér frajer
na nádraží vybafl asi třímetrovej socanskej Sobotka. Uplně jsem se vopotil, taková hrůza. Za to by měli někoho zavřít, strašit lidi takovýma zrůdama.
říká: "...v českém prostředí spojení s ČSSD znamená problémy..."
správně má být: "v českém prostředí ČSSD znamená problémy..."
se nedivím, že se taková firma stydí za to že dělá kampaň pro ČSSD. Třeba to tvrzení "rovná daň je výhodná jen pro nejbohatší" - to je fakt takovej nesmysl, že být majitelem té agentury, tak ji snad radši zavřu než tohle někde vyvěsit.
že ČSSD už utratila sto milionů... Jen po Ústí čumí její kandidát z každého rohu...
Jen v poli u Letňan v Praze je 6 (slovy ŠEST !!!!) megaboardů. Ta kampaň musela přijít, jen do teďka, na NĚKOLIK SET milionů. Inu, soudruh Tvrdík šéf ČSA, .... kampak se nám ty peníze poděly?