- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Čemu se divit u člověka, který v den krachu SkyEurope, kdy všechna jejjch letadla stojí již na zemi, prodává na svém serveru jejich letenky s převzatým sloganem "Oslavte se SkyEurope dvě nová letadla a nového investora" a o dvě hodiny později slavnostně prohlašuje, že pro jistotu jeho společnost pozastavila prodej jejich letenek, zatímco řada ostatních agentur je stáhla prodeje mnohem dříve nebo aspoň upozorňovala své klienty na možnost rizika. ??
A druhý den PR typu, jak pomáhají postiženým klientům "letenkou bez transakčního poplatku" či "slevou na autobusové jízdenky (v podobě voucheru na slevu při další jízdě), ale na asistenci při refundaci se (na rozdíl od bank pokušejících se aspoň o chargeback) podílet nebudou.
Legislativně OK, ekonomicky zdá se taky, jenomže do dnešního moderního tržního podnikání patří i trendy jako etika podnikání atd. a moderní spotřebitelé jaksi nejsou dle mého názoru tupci, takže si myslím, že se mu to u určitého % zákazníků vrátí.
to bude zase korupce,aby získal monopol.
Tak jsem to tady jenom tak prolitnul a uprimne jsem se zasmal, kdyz jsem cetl, ze Asiana dela podraz, ze se zbavi konkurence a pak nasadi vysokou cenu jako monopol a ze chudak hodny pan Jancura. To je dalsi z rady dukazu, ze Cesi se z minulosti proste odmitaji poucit a rychle zapominaji. Neni to tak dlouho co prave tento postup praktikovalo prave SA. Nasadili dumingove ceny, odstranilo mensi dopravce (kterych na te trase pred tim bylo nekolik, ted jezdi velmi omezene uz jen Tourbus) a potom cenu o nekolik set procent zvedli. Ted ma mozna podobny plan Asiana a to je najednou kriku!
* "Nasadili dumpingove ceny, odstranili mensi dopravce....." pardon
to ze ma SA lepsi PR neni dusledek prace iDnes, ale prace PR v Asiane. Bych to videl ja. Busem nejzedim a je mi to jedno, ale to je jedine, co mi z toho vychazi.
JInak spis nechapu, ze se tyhle firmy toci kolem jedne linky. Proc nezkusi najit jinde diru v cestovani. Ale tohle je asi nejjednodussi
ale vždyť je to nad slunce jasnější. Jezdím Prahu dost často a je to opravdu nenasytná linka. I jízda o půlnoci je dost plná. Tím nechci říct, že SA preferuji, vybírám si vesměs podle ceny. Takže občas se vyplatí jet slovákem za 120.
Ale jinak jsem pro, aby to s Brnem zas znova zkusili. A za padíka? To je supr.
co tady pri poslednim clanku o cenovem boji SA na trase PHA-LIB kriceli, ze je idnes.cz uplacena a dela reklamu JENOM SA? Ze pry se o ostatnich dopravcich VUBEC nepise a zadny takovy clanek o jinem dopravci tady NIKDY nevideli...
Jsou tu, ale dnes se psalo i o jízdenkách v Lidlu a tak není co kritizovat
Jen je škoda že Michael O'Leary není čech, to by pak byly teprve diskuze
Já bych byl raději, kdyby místo krátkodobých dotovaných cen a dlouhodobých monopolisticky vysokých stál lístek kolem 120-140Kč stále - tak funguje zdravá konkurence.
Ja jen mela pocit, ze je kapitalismus... Kazdy v teto zemi se snazi vydelat a prijit na zpusob, jak to udelat. Jancura, myslim, nabizi vcelku slusny servis, komu se nelibi, nemusi s SA jezdit. Mame tu porad CD a na vsech linkach, co SA provozuje, tak i konkurenci. Vykriky typu smrt SA nechapu. Proste jde o konkurencni boj, nic vic. 50 Kc za jizdenku do Brna je prijemna zprava pro zakazniky, ne?
Kdyby se tak Litvin vykašlal na boj s jedním autobusem proti SA a třeba se začal snažit, aby byl na kolejích dřív než SA, tak by to bylo fajn. Kdyby chtěl na koleje, tak bych mu držel palce i na nohách.