Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kalousek a Sobotka by ČSA za miliardu neprodali. Je to málo, míní

Bývalí ministři financí Bohuslav Sobotka (ČSSD) a Miroslav Kalousek (TOP 09) by České aerolinie za miliardu korun, kterou nabídlo konsorcium Unimex Travel Service, neprodali. Je to málo, tvrdili v České televizi současnému ministrovi Eduardu Janotovi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

send1

Sobotka si asi myslí,

že když tam zbyla ještě miliarda, tak by stálo za to, poslat tam znovu Tvrdíka ;-D

0/0
5.10.2009 10:58

roba21

Vemte miliardu dokud ji někdo nabízí

Za rok bude hodnota ČSA ještě nižší, kumulovaná ztráta o pár set milionů vyšší a letadla ještě o rok starší.

0/0
5.10.2009 8:48

venoch

navrh

Ma jeden navrh. Zajdete za Kulou, omluvte se mu, nabidnete slusny plat a zaruky, ze uz se zadny dement nebude se svou politikou plest do rizeni podniku a zkuste ho presvedcit, at to znovu vezme. To je jedina sance. Tak jako se vracely podniky sebrane znarodnenim, tak udelejte tohle s CSA. Mame vyhodu, ze tihle lide jeste ziji a ze nemusime to predavat jeho synum a dceram.:-)

0/0
5.10.2009 2:21

venoch

nedavno

Kdyz jeste nedavno sesadili reditele fungujici, prosperujici spolecnosti, ktera vykazovala zisk a nahradili ho politickym karieristou lampasakem Tvrdikem, tak jsem tady tvrdil, ze to firmu polozi. Nesouhlasili se mnou. Dnes bych mel rikat "ja to rikal. ja to rikal" ale misto toho je mi z toho vazne smutno. Mnohem radeji bych byl, kdybych nemel pravdu.

0/0
5.10.2009 2:15

honzajaka

Re: nedavno

jenže Tvrdík to nepoložil, sice tomu nepřispěl, ale od té doby se tam vystřídalo spousta různých šibalů

0/0
5.10.2009 21:23

Divak

Cesky management

Statni firma bez monopolu v Cesku nemuze fungovat, management ji rozkrade. Pokud ma monopol, tak muze zvednout ceny, pokud ho nema a musi operovat v konkurencnim prostredi, tak se polozi.

0/0
4.10.2009 23:56

honzajaka

největší hlína je

že všechny letadla střelili už dávno, teď si už je jenom pronajímají. Já bych tu leasingovku neprovokoval, taky může od nich přijít nějaký maník a říct cestujícím, že jestli chtějí letět, tak si musí dát porci hrachu a k zadku sirku. A dá všem jako odškodnění jízdenku na autobus;-D;-D

0/0
4.10.2009 23:29

roba21

Re: největší hlína je

Ta letadla co mají na leasing v drtivé většině nikdy nevlastnili.

0/0
5.10.2009 8:47

T55

Letadla na leasing

Platí to u letadel na operativní leasing. U letadel na finanční leasing s výjimkou 12 nových A320 Family byly ostatní již jednou splaceny a nyní je to lease back (zpětný leasing). Takže je ČSA vlastnily. Standardní struktura vlastnictví letadel u "normálních" aerolinií je 1/3 vlastní letadla, 1/3 finanční leasing a 1/3 operativní leasing. Před Tvrdíkem a i za Tvrdíka to tak "zhruba" bylo i u ČSA. Totální devastace ČSA, včetně prodeje veškerého majetku (včetně vlastních letadel !) nastala až za Lašáka.

0/0
5.10.2009 9:38

IJNovak

Potrestat zloděje i v ČSA, hamižné a lživé managery

Fuksa KočárníkŘápková a spol. by měli zaplatit rozvrat a miliardové ztráty ČSA! Prodávat majetek umí každé HOVADO! I chránkovým firmám se prodalo Cargo, Catering, a jiné ziskové činnosti!!!  ČSA mělo vedení banditů, zlodějů a lhářů!

0/0
4.10.2009 22:57

jakakoli cenzura je totalita

Re: Potrestat zloděje i v ČSA, hamižné a lživé managery

Zaplatit za rozvrat ČSA by měl mega lump a blb Tvrdík !!!!

0/0
5.10.2009 0:16

send1

Re: Potrestat zloděje i v ČSA, hamižné a lživé managery

R^;-€

0/0
5.10.2009 10:59

papazian

Za jakou miliardu, reálně nabízí kupec 1 Kč.

Od státu chce navýšit základní jmění o miliardu a pak prý on dá miliardu, tak co to je tady za komedii? Za korunu bych také neprodával.

0/0
4.10.2009 21:52

venoch

Re: Za jakou miliardu, reálně nabízí kupec 1 Kč.

no....za kolik vlastne vy by jste treba koupil dluh jineho cloveka? To by me fakt zajimalo.

0/0
5.10.2009 2:18

papazian

Re: Za jakou miliardu, reálně nabízí kupec 1 Kč.

Kromě dluhů tam jsou i aktiva, která si potenciální kupec cení na korunu. Já bych si je dovolil cenit výše..., jenom  budova ČSA v Ruzyni musí stát stovky miliónů a to nemluvím o dalších aktivech včetně značky ČSA... Prostě nevěřím, že hodnota k prodeji je jen koruna.  Možná, že bude pro stát výhodnější nechat ČSA projítt konkurzem - očištěné od dluhů budou mít jistě hodnotu vyšší. Co na tom, že někteří věřitelé zapláčí nad  výdělkem. Je docela možné, že další tradiční značka přestane existovat, u Česka zcela normální jev, vše, co naši otcové a dědové vybudovali my v rámci oslav dvaceti let podnikavosti po česku necháváme zavírat a krachovat, případně stihneme i vytunelovat. Než prodat za korunu, to raději konkurz, žádné nalívání další miliardy...A Váš názor?

0/0
5.10.2009 11:39

Fungy

Re: Za jakou miliardu, reálně nabízí kupec 1 Kč.

Taky si řikám že si dělají srandu, za 1mld dneska stavěj kdejací investoři hypermarket v každý větší "dědině" o oni zato chtějí střelit aerolinky. Navíc ve chvíli, kdy není stejně o ně zájem, takže je získají jen pochybní spekulanti...

0/0
5.10.2009 15:20

myskamiki

AUA

Rakusaci nalili do zadluzenych Austrian airlines 500mil. eur a 42% akcii pak prodali Lufthanse, ktera timto AUA ovladla za 300 tis. euro!!! Jestli si nekdo z nich mysli, ze po radeni politiku ma CSA hodnotu vice nez mld., tak at ji zaplati ze sveho. V dnesni situaci je to jen cerna dira, do ktere se budou lit penize danovych poplatniku, ale stale to povede stejna parta neumetelu, ktera kdysi vydelecnou spolecnost dostala na same dno.

0/0
4.10.2009 20:47

jakakoli cenzura je totalita

Re: AUA

Tvrdik už tam není

0/0
5.10.2009 0:18

T55

Parta neumětelů

Ale je tam stále Lašák a spol., Uvíra a spol. a tzv. krizová dozorčí rada  (Novák a spol.) je jenom jiná parta neumětelů.

0/0
5.10.2009 9:42

crosworld

výroční zpráva

Pokud se z vás někdo podívá na výroční zprávu dané společnosti, tak je hned jasné, že 1 miliarda je v skutku málo na to, jakým majetkem společnost disponuje. Daný prolbém, proč je společnost řízená krizovým manažerem je z podnikatelského prostředí lobing na majoritního vlastníka..Do takovýho obchodu vrazit 1miliardu je dost peněz, ale proti tomu, co vynese novými vlastníkovi, je poměrně směšná částka. Z mé strany si cenním toho, že si bývalí ministři uvědomili, že se jedná o nelukrativní obchod..Ani bych se nedivil, kdyby pan ing. Lašák byl majitelem akcií konsorcia Unimex.

0/0
4.10.2009 20:39

myskamiki

Re: výroční zpráva

a ten majetek je?? Horkovzdusne balony a par Jater. A hlavne ztrata pres 2,5mld. letos, neco lonsky rok a pristi bude jeste hur + zaporne jmeni.

Nechcete je sponzorovat ze svych penez?

0/0
4.10.2009 20:49

Alaili

Re: výroční zpráva

Ty seš dobrej hlupák. ČSA nemají téměř žádný majetek a už vůbec ne po odečtení dluhů. Můžeme se pouze bavit o hodnotě značky. A jen pro tvoji informaci neznalče, Unimex je pan Šimáně, majitel Travel Service. Na druhou stranu, nabídka fakticky není miliarda, ale v podstatě nula, takže se nedivím, že to nechtěj prodat. Kdyby to byla jarda, tak mu utrnou ruce a neprodal by to jen blázen.Nejdřiv zjisti, pak pindej..;-)Rv

0/0
4.10.2009 21:32

1gomez

Lašákův záchranný plán TURNOVER

dokázal pouze vše prodat a nyní musí CSA platit jeste najemne.

A von máa ještě jeden záchranný plán ? ;-D;-D

0/0
4.10.2009 18:33

Xladi

Re: Lašákův záchranný plán TURNOVER

Jo má prodat ten zbytek co ještě maj. Ale už tam je krizový manažer, tak se uvidí jestli aerolinky dokáže vyhrabat z problémů.

0/0
4.10.2009 19:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.