- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Novák už začal tak uvidíme jak mu to půjde
Piloti za současný stav nemohou,už přes dva roky upozorňují,že je firma vedena špatně. Příklad .- nakupuje se plátek citronu za 28 Kč,láhev dobré vody za 300,plato s jídlem za 1200 Kč. Tady jdou ztráty do miliard. Na firmu je nalepena spousta pijavic,ale platy pilotů jsou neustále medializovány. Ono je to nejjednodušší. Ale ti kluci si je zaslouží,ona je to pěkná řehole - neustálé učení,přezkušování,stres apod.
jakej stres, maximalne 2 minuty pred pristanim, jinak za ne maka autopilot
kdyz nekdo v rijnu 2009 vzhledem k dlouholete existenci problematicke firmy zjisti ze je tam tretina lidi uplne k nicemu
a kdyz se kluci autobusaci budou cukat, tak to poslat do konkursu, radsi obetovat ztratu 1mld nez tam dalsi penize sypat s nejistym vysledkem.
Piloti pak budou konecne moci vyzkouset sve schopnost v trznim prostredi
Tak takoveho cloveka poslat udelat poradek ve statni sprave.
já si myslím,že to Pražáci neskousnou,každý kouká jen na sebe a zájem celku je mu ukradený.
Kdopak tam dosadil neumětela Lašáka,nebyl to Pupkin?
ufff už chápu proč sou aerolinky v krizi a proč jsou drahé letenky...
Tolik lidí na 50 letadel? to znamená když nepočítam zisk z freeshopů (kterých se chteji zbavit), že jedno letadlo musí uživit skoro 100 lidí ?!? 3 piloti, 6letušek par lidí na servis, nejaka zaloha na vystřídání - a kdo je tech zbylých cca 80lidí? Management a učetní ????
to máš jak Letní Olympijské hry. tam je celkem 170 000 účastníků , z tohom je jen 10 500 sportovců..