- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
nevíme ani kolik má ČSA celkem pilotů, ani jaký je běžný plat pilota srovnatelné společnosti ve světe. Každopádně k čemu piloti, že? Propustit, lítat mohou letušky.
"Ne, za současnou situaci nemohou"... kolik státních úředníků vykonávající dobře svou práci může za to, že státní kasa je prázdná?
Piloti si aspon sníží plat o 15 % ale poslanci si navrhli jen 4 %. I tak jim to příjde moc.. V téhle zemi se už ničemu nedivím..
Bože ty jsi objevil, že na světě není spravedlnost viď ? Parlament nezkrachuje, alespoň ne teď, ČSA nejspíš ano, tam bude ten rozdíl, víš ?
Ministři, kteří si nejsou ochotni snížit prebendy o mizerných 20% a to kvůli špatné finanční situaci republiky, kterou sami zavinili (vstaženo na všechny politiky, nejen na konkrétní ministry), mají ještě tolik drzosti prohlašovat takový nehoráznosti ?
Okamžitě odvolat, za tohle je neplatim !!!
ohrnuli nad ní nos, takže maj co chtěli - bankrot. Každej je nahraditelnej.
nakopat do prd..e, a skoncovat to stejně jako s Alitalií, tak se chovali odbory úplně stejně... ...aspoň do toho přestane stát futrovat další peníze... ...a ještě něco zbyde...
"Problém firmy podle něj spočívá hlavně v nízkých výnosech, a ty se nedají srazit ze dne na den."
Taktak, výnosy srazit na minimum.
No, pozvete si me jako krizoveho managera a verte, ze vynosy srazim na minimum hned v pondeli
Plat je tržní veličina, pozornost managementu by se měla soustředit na vlastní neschopnost.
plat je trzni velicina v trznim prostredi. To bohuzel u CSA a jejich pilotu neexistuje ... .
Lidi, co maji kvalifikaci jit do CSA litat je v CR spousta.
Podivejte se na inzerci hledam praci na zahranicnich webech a budete prekvapen. 35-45 leti manici s nalety v armadach (ne v ceske, kde letaji leda tak v autech na dalnici) 2000hodin atd. Take se podivejte, jake lidi hledaji jine airolinky a zjistite, ze spousta nasich pilotu by jejich sitem nikdy neprosli ...
Kdyz chteji NEmanazeri platy odpovidajici narocnosti jejich prace, tak se okamzite objevi hromady blekotalu, kteri si jsou jisti, ze neco takoveho urcite polozi firmu. Zajimave je, ze proti platum "top" managementu tahle sku[ina kriklounu neprotestuje - a pritom prave "top" management privedl CSA tam, kde je.
Mimochodem: dokazi si predstavit byvaleho pilota jako managera, ale byvaleho managera jako pilota opravdu tezko.
Kolik je v té vaší firmě pilotů a kolik manažerů? Pilotů stovky, manažerů desítky..? Myslím, že jestli mají piloti průměr 200 tis., tak na ně ti vaši top manažeři, jen těžko dosáhnou. V kumulativních počtech je to vaše tvrzení prostě sra_ čka. Přitom bývalého pilota jako manažera jistě dělat nějakou dobu lze, jen je potom otázka, zda budou mít kde dělat ti piloti, až to tento rádobymanažer s firmou totálně do_ jebe.