- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
„Dvakrát jsme tu firmu zachránili,“ dodal Lašák. Zapoměl dodat, že ji přitom stihli třikrát rozkrást a teď to chtějí s Dvořákem zkusit napočtvrté.
asi si neuvědomujete chytrolíni, že když padne ČSA, padne i Letiště Praha ..
asi si neuvedomujes chytroline, ze Letiste Praha uz melo byt davno v soukromych rukou a nemuselo te to trapit.
Doporucuji Mnichov, 3 hodiny autem, kdyz se tam rozhodnes prespat v hotelu u letiste, tak mas parkovani zdarma treba na 14 dnu a leta se odtama do celeho sveta bez prestupovani a levneji, nez z Prahy ...
asi bude lepší rychle vybrat nějakou volnou letenky za OK míle, než-li ji zruší
My z ČSSD si sypeme popel na hlavu,protože kdyby Jirka ten prodej neblokoval, že až po volbách, nemusely teď ty problémy vůbec být.
nejak si vzpominam na jednu aeroliniku, ktera sice nemela odbory, ale kdyz bylo zle, zamestnanci pracovali za polovicni mzdy... skyeurope se jmenovala a letala taky z prahy
jak ja odbory nemusim ... tyhle "vymozenosti" jsou mi proti srsti, a tohle je zarny priklad. Odbory nevidi, ze jde firme do haje a jeste breci, ze za to nenesou vinu ...ubozaci.
by Mne zajimalo jaky poddil maji odbory nakrachu firmy???
Je to jen další tunel. Nenasytným pilotům nestačí, že už zlikvidovali jednu firmu a tak se jim předhazuje další. Problém je úplně jednoduchý, tržby jsou nižší než náklady, a v tom nezmění nic ani to, že se ČSA spojí s LP. LP to nějakou dobu utáhne, v ČSA si platy nesníží (je to přece elita, ta musí brát hodně peněz!) a když dojdou peníze i tam, tak se to vše pod cenou prodá. Minulý rok LP snížilo stav zaměstnanců o 10%, aby byli připraveni na krizi. V ČSA se jen hádali o to, kdo bude mít více. A teď, když jsou v p….i, přicházejí s nataženou dlaní za státem. To budou mít zaměstnanci LP radost, těšili se na konce roku, na prémie, a teď utřou hubu jen pro to, aby měli piloti dvě stě tácu. Hnus, Velebnosti.
kolik firem v CR už šlo do kytek a kdo jim pomohl? Kdo se ptal zaměstnanců co budou dělat?Jak utáhnou nájmy ap.?K čemu vůbec potřebujeme nějaké Aerolinky?
Celé mě to připadá jako padlé na hlavu.Nebo je to tunel?
To by bylo, aby si odbory neprosadily svou, prostě odborářské pijavice, sajou, dokud nezbyde jen torzo, potom vyplivnou a jdou zase o kus dál.... viz Alitalia
Vpodstatě stát zachraňuje firmu (ČSA) ze státních prostředků, ale tak, že nejde o "veřejnou podporu". Letiště nabídne ČSA "privátní" ceny a tak jim pomůže umazat část ztráty na úkor vlastního zisku. No a protože ty peníze nejdou ze státního rozpočtu, ale z jiné firmy (byť mají obě jediného akcionáře - stát), tak nejde o veřejnou podporu.
Fikanost vpravdě barokní.
P.S. Očekávám, že to redaktoři do pátku "zjistí" a budu tu o tom "zasvěceně diskutovat".
P.P.S. Za slovíčka v uvozovkách si dosaďte jiná, jadrnější slůvka, já si šetřím dukátové prime-konto. .
...ale zvonku to vyzerá tak, že vytunelujou fungující podnik Letiště Praha, aby se nenažraným pilotům a dalším zaměstnancům ČSA nemuselo sahat na peníze. Pokud se mýlím, rád se nechám poučit.