- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ROH vyhrálo a z jednoho st.podniku se přelejí peníze do druhého.Nakonec to stáhne oba.Blbci poplatníci to zaplatí.Janoto fuj.
že na to nelze říci nic slušného. Zbavujeme se flotily na dlouhé tratě tedy toho jediného co dříve bylo v zisku. Začalo to vyklízením destinací jako je Thajsko. Je naprostý nesmysl že snížením flotily o 10% lze snížit počet zaměstnanců o 10% tyto úměry jsou naprosto zcestné.
Snížíme platy pilotů a letušek ale na platy neúspěšného managementu se x let nasahá. Řadový zaměstnanci nejsou platově motivováni k výsledkům společnosti ale k jakýmsi pofidérním vlastním výkonům.
ČSA jsou dojná kráva kterou stát nakonec rád vylepí tak proč by se nepakovalo naprosto neschopné vedení. Proč je ČSA neprofitabilní? Protože létá nesmysly a profitabilní linky za úplatu přepouští konkurenci (úplata ale nejde do kapsy ČSA ale jen jejím generálům). Jsou tiř lety za sebou z Belgie která společnost letí jako poslední? ČSA.
Tvorba letových řádů, skladba linek a návaznost na jiné spoje to je achilova pata ČSA a s tím nic nenadělá nikdo z těch co propouštějí a ti co tam zůstávají jen budou krčit rameny a žvatlat o tom jak udělali vše pro.
Jak to, že se novinář nezeptá, jak bude Dvořák řešit svůj konflikt zájmů? Proč by měl Dvořák přinést ČSA nějaké jistoty? On s sebou přináší nějaké vlastní peníze?