- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
První rozumný krok odborů po dlouhé době. DR by to tak už měla nechat a brát to tak, že je dobře, že vůbec k nějaké dohodě došlo a dál to už neeskalovat. Jsou jiné priority, než se pořád hádat se zaměstnanci, které naopak v době krize potřebuji mít co nejvíce na své straně.
..spravna politika firiem NIE je setrenie na zamestnancoch, ktory su najhlavnejsim clankom firiem a nie su ani zodpovedny za situaciu, ale EFEKTIVNEJSIE vyuzivanie zdrojov, ktore uz firma vlastni (a nie rozpredavanie nadobudnuteho majetku). To co vidime v CSA je maximalna neschopnost vedenia...apropo...
--> o kolko % sa znizi vyplata a bonusy managementu, ktore by im nemali patrit?
--> vsade pisu ze sa pilotom znizi vyplata v priemre o 66 tis korun..OPRAVA - hlavnym pilotom sa znizi o cca 66 tis korun, vedlajsi pilot dostane dohromady okolo 66!! Cize o malinko viac nez Veduci v sukromnej firme, ktoreho najvacsim riskom je ze nezvladne riadenie svojho teamu, alebo posle e-mail nespravnemu adresatovi...
...pekne pekne...
A při řízení které ziskové firmy jste si, paní ředitelko, tuto teorii ověřila v praxi?
Tak po snizeni platu nebude ztrata 3,5 milardy, ale "jen" 3 :) to je normalni fraska, spojii to s Letistem aby to dotovalo ztraty CSA a defacto to tak zase zaplati stat, cimz se Janota pokousi nalit do firmy zase statni penize, potom co CSA za rok a pul prosutrovalo statni uver (cti dotace) 3,5 milardy. Je to cerna dira na statni penize, kterou lze bud prodat do soukromych rukou nebo nechat zkrachovat.