Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Povinné ručení zdraží později, řidiči tak mohou ušetřit

Velká část tuzemských pojišťoven odkládá obvyklé lednové zdražení povinného ručení až na jaro. Nevědí, jaké budou mít náklady a tlačí je konkurence. Správná taktika při uzavírání povinného ručení na příští rok tak může řidičům ušetřit minimálně několik set korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

krultheking

soucasne platna koncepce povinneho ruceni

je naprosto zcestna, namatkou:

- amortizace

- diskriminacni sazby pro ruzne platce

- sazby pojistneho podle kubatury motoru

- vazba pojisteni na auto, nikoliv na ridice

0/0
22.10.2009 13:48

TigerM

Re: soucasne platna koncepce povinneho ruceni

1-souhlas, ale kdyz si to pravidelne prepojistite, pak neplatite zbytecne...

2-myslite v cem?

3-souhlas

4-to neni tak jednoznacne...

0/0
25.10.2009 21:08

spartan15

Chroničtí.

Bonusy navyšovat je správné,ale malusy je potřeba taky zvyšovat.Znám lidi,kteří mají klepanec i 3krát do roka.Nic je netlačí k tomu/služební auto/aby si dávali pozor.Přitom už dnes každý malý ťukanec jde do desítek tisíc.Chybí pozornost řidičů i při parkování a opatrnost, při jízdě ,protože ty tresty jsou u nás zanedbalné.Kdyby každý z nás to řádně pocítil  při způsobení nehody,tak se bude míň bourat.V

0/0
21.10.2009 18:45

Svent

Re: Chroničtí.

sluzebni auta malusy ani bonusy nemaji :-)

0/0
22.10.2009 7:33

krultheking

Re: Chroničtí.

a pochopils predrecnika ?

0/0
22.10.2009 13:37

jordan23

Triglav

několik let mám Triglav amohu jen doporučit :-) R^

0/0
21.10.2009 12:29

Kristoff

Re: Triglav

Super pojišťovna, její klient mi zbořil auto, škoda dle likvidace 87.950,- Kč, ale Triglav mi uhradil necelých 50%, s tím, že se jedná o cenu zůstatkovou a že jsem měl mít auto havarijně pojištěné. Při reklamaci mi sdělili, že mám zažalovat viníka nehody o uhrazení rozdílu.

Tak se jich kámo drž! 

0/0
21.10.2009 13:23

jordan23

Re: Triglav

No vidíš, ty ale jejich klient nejseš :-)

A ten co ti škodu způsobil je v pohodě a spokojený.

0/0
21.10.2009 13:46

Don_Alex

Re: Triglav

muzes popsat co jsi s nimi resil, nebo jsi spokojen jen diky cene?

0/0
21.10.2009 16:27

chrobaktruhlik

přímy/výdaje

už některá poj vyplatila na hp víc než vybrala ? kolik je rozdíl do + ročně ?

0/0
21.10.2009 10:41

mikim7777

Re: přímy/výdaje

ano, ČPP a pak je musla koupit Kooperativa jina by krachli

0/0
21.10.2009 11:34

Tom Hagen

Grrrrrr!!!!!!!!!!!

Zloději!  ;-€;-€

0/0
21.10.2009 9:39

TigerM

Re: Grrrrrr!!!!!!!!!!!

Tak si sjednej pojistku ted s odlozenym pocatkem platnosti a zadny zdrazeni se te tykat nebude :-D

0/0
21.10.2009 21:49

Já, Claudius

Úžasná logika titulku

Sice se zdraží, ale ušetříte! Shit!

0/0
21.10.2009 8:24

piErcE

Re: Úžasná logika titulku

asi by jsi si mel na skole logiku zopakovat. nadpis je po logicke strance naprosto v poradku.

0/0
21.10.2009 9:32

vymrzovac

Re: Úžasná logika titulku

ano, je v pořádku i po stránce politicky propagandistické!   Chtějí nám šetrně oznámit, že se bude zdražovat, tak napíšou, že ušetříme, protože zdražovat se bude až o měsíc později;-D

0/0
21.10.2009 12:39

gumidos

Je třeba si uvědomit

že drtivá většina pojišťoven má bonus stupňovaný po 5% ročně do 50% maximální výše. Tedy 10 let mohl narůstat bonus. těch 10 let končí 31.12. letošního roku (začalo se od 1.1.2000) a od příštího roku tak už bonus narůstat nebude (pokud někdo začal s pojištěním později, nebo měl škody, tak má situaci jinou).  Zároveň se každý rok o pár korunek zdražovalo, takže ve výsledku to bylo skoro "fifty-fifty".  Každoroční zdražení tak bylo kompenzováno nárůstem bonusu a to právě letos končí.  Proto se nejspíš nijka zásadně pro bezeškodní řidiče zdražovat nebude.

0/0
21.10.2009 8:08

vymrzovac

nevím,že by G zdražovala

...řekl bych, že to sedí, manželka platí těch 1980. Ke g jsme přešli od ČP, protože G nám dala stejné bonusy na všechny tři auta v rodině, což ČP neumí, takže ta u nás konkurenční boj prohrálaRv

0/0
21.10.2009 7:40

bradavice

Re: nevím,že by G zdražovala

Tak zrovna ČP ..... všichni v rodině mají díky mně nejvyšší bonus tzn. podle nejvyššího bonusu v rodině....

0/0
21.10.2009 8:06

TigerM

Re: nevím,že by G zdražovala

Presne tak, G jim proste rekla, ze to CP neumi :-D, ... co kdyby...

0/0
21.10.2009 21:51

suarez

Re: nevím,že by G zdražovala

U CP se staci chvilku bavit s pani na prepazce a slevicka se objevi. Pokud by jsi na to u nich mel i havarijko, tak staci rict a slevy a bonusy budou jen litat jako v mem pripade.

0/0
21.10.2009 8:36

vymrzovac

Re: nevím,že by G zdražovala

mě ČP nechtěla dát bonus na druhý auto, ba dokonce mi sdělili, že pojistku můžu vypovědět až "k jubilejnímu datu", což bylo až za rok.   Tím u mne skončili nadobro. Tentýž den jsem sepsal smlouvu o prodeji auta manželce, a bylo po ptákách !  ČP už NIKDY !!!

0/0
21.10.2009 12:37

Don_Alex

Re: nevím,že by G zdražovala

bavil sem se, bavil, dost dlouho, mel sem havarijko a povinne u CP, to jsem vypovedel, protoze sem dostal u Kooperativy mnohem vyhodnejsi nabidku, v CP mi pote co jsem mu ji sdelit rekli ze tam se nedostane ani kdyby se rozkrajel...toz tak, jinak sem proti nim nic nemel, bo sem nic nastesti nemusel resit...

0/0
21.10.2009 16:30

TigerM

Re: nevím,že by G zdražovala

otazkou je, co je obsazeno v tech pojistkach :-) a taky na slevach, ...

0/0
25.10.2009 21:13

mustgo

Generali

nějak nevidím v tabulce to letošní zdražení Generali8-o Generali zdražovala v červenci, ale 2008!!

0/0
21.10.2009 7:22

ronovsky

Re: Generali

Pan redaktro Smetana obdržel tabulku s výpočty i kompletní informace a komentář k sazbám z našeho portálu www.top-pojisteni.cz. V tabulce jsou uvedeny správné informace, proč tomu tak není již v textu je pro mne skutečně záhadou.

0/0
21.10.2009 9:58

panzic

...

proč není pojištění na člověka místo na auto? podle typu řidičáku udělat nějaké sazby, taky podle vsech vlastnenych aut.....

0/0
21.10.2009 7:17

bradavice

Re: ...

Ty jsi asi byl v Kanadě, co?

0/0
21.10.2009 8:06

piErcE

Re: ...

Hmm..  to by okamzite vedlo k tomu, ze by ridici od nehody utikali, aby neprisli o bobnusy (ci se jinak vykrucovali). zatimco kdzy je to na auto, tak se neresi, kdo je ridic a jde to z pojisteni auta bez ohledu na to, kdo ridil.

0/0
21.10.2009 9:34

Xladi

Důvod se vždycky najde

A i člověk co nikdy nehavaroval platí stále víc a víc. Tento druh pojištění je navíc zdeformovaný tím že je to povinné, tak si mohou klidně napálit vyšší sazby a kdo chce jezdit prostě zaplatit musí nebo se vystavuje postihu a zadlužením.

0/0
21.10.2009 6:27

VlK_VlK

Re: Důvod se vždycky najde

Díky tomu, že je povinné tak je výrazně levnější než havarijní pojištění (odhlédnu od rozdílu spoluúčast, vyplacení časové/(téměř nové) ceny dílů)

0/0
21.10.2009 8:48

piErcE

Re: Důvod se vždycky najde

ehm... jak souvisi jeho povinnost s tim, ze je vyrazne levnejsi? to je nesmysl ...

0/0
21.10.2009 9:36

VlK_VlK

Re: Důvod se vždycky najde

Jednoduše. Pokud není pojištění povinné, pojištují se logicky ti, kteří předpokládají, že pojištění by mohlo být potřeba (at už lidi s nižší odolností rizika či skutečně). Tzn. pojištění je dražší, protože procentuelně více pojištěných opravdu ho využije.

Dále každý druh pojištění má fixní náklady, které nezávisí na počtu lidí, které si je sjedná (výpočet pojištění, analýzy škodovosti ale i částečně reklama). povinné => více pojištěných => menší část fixních připadne na jednoho pojištěného.. 

Pro

nevěřící je pěkný příklad rozdíl sazeb HAV a POV, prakticky stejné riziko, trochu jiné podmínky, dramaticky různá cena.

0/0
21.10.2009 18:24

piErcE

Re: Důvod se vždycky najde

clovek co neboural, platil v podstate skoro porad stejne... a budme radi, ze je povinne. ono kdyz po nehode lezis v nemocnici s prerazenyma nohama a rukama, tak se blbe vymahaji naklady po nekom, kdo jezdi v plecce a bydli v pronajatem byte a penez ma tak z ruky do huby.

0/0
21.10.2009 9:38

Xladi

Re: Důvod se vždycky najde

Jasně to že je auto pojištěný je správně, ale lidem co nebourají a jen platí by se to mělo spíš zlehčovat než komplikovat. Je někdo kdo každej rok 2x bourá a pak lidi co 30 let jezdí bez nehody. Pojišťovny nabízejí samé pitomosti jako asistence, pojištění pokut zdarma a jiné, ale já bych rád měl jen Povinné pojištění bez ničeho ale za míň peněz.

0/0
21.10.2009 13:18

piErcE

Re: Důvod se vždycky najde

vsak od toho jsou bonusy a ty funguji... :)

0/0
21.10.2009 13:20

ronovsky

Re: Důvod se vždycky najde

V tom případě se podívejte na "low-cost" produkty ČP, ČPP, Kooperativy a UNIQA. Tyto produkty většinou neobsahují asistenci a nebo je u nich spoluúčast na zaviněné škodě v zahraničí. Pro člověka jezdícího primárně je u nás, je to bez problémů.

0/0
21.10.2009 13:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.