- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Chytrý tah ČSOB jak na sebe upozornit vydáním tiskové zprávy. Já podával reklamaci 11.9. a dnes mi úřednice z banky po týdnu urgencí odpověděla, ať jsem trpělivej. To už nemluvím o reklamačním řádu ČSOB kde stojí, že "Lhůta pro vyřízení reklamace či stížnosti je 30 dnů od doručení reklamace či stížnosti do Banky. Není-li možné reklamaci či stížnost v této lhůtě vyřídit, Banka
Klienta písemně informuje o odpovídajícím předpokládaném termínu vyřízení reklamace či stížnosti."
Dodávám, že poštovní holub se někde zatoulal :-)
A znásilňování češtiny pokračuje i zde. Nebylo by lepší psát články než v redakčním systému, který evidentně kontrolu češtiny neprovádí, raději v posledním Wordu se zapnutou kontrolou syntaxu, a pak to do redakčního systému opravené zkopírovat?
.
...i lidé, kteří letenky nakoupil*y* ...