Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Letadlo ČSA poletí 28 hodin. Do služby v Pacifiku

Letadlo Airbus A320 Českých aerolinií se dnes vydá na osmadvacetihodinovou cestu na ostrov Nová Kaledonie. Měsíc bude létat nad Tichým oceánem pro místní leteckou společnost Aircalin, a to v původních barvách Přesun na jižní polokouli patří k nejdelším letům českého dopravce vůbec.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

rbursik

to je dobrá akce, když se osvědčí na své misi

můžou lítat pro Santu kolem vánoc  ze severního pólu do celého světa a vozit dárky a unavené Elfy na zotavenou.. Tím akorát chci říct jak je krajně podivné proč ČSA není prodáno!!! 

Radim Buršík

P.S. to budou velké diety pro personál či ne?

0/0
25.10.2009 13:41

Krocanix

až bude zpátky...

Já jen doufám, že se mu mrknou pěkně na zoubek až se vrátí zpátky, protože oceánské podnebí na něj bude mít úplně jinej vliv než kdyby lítal  Praha-Vídeň :o)

0/0
24.10.2009 13:53

captain cook

Re: až bude zpátky...

ty si myslis, ze Airbus vyrabi 2 druhy letadel - jeden pro stredoevropskou vnitrozemskou potrebu a druhy pro primorskou ? Co takhle letadlo, ktere leti cast trasy v severnich zimnich podminkach a zbytek v jiznich letnich? Jak to asi zaridi s nim?

0/0
26.10.2009 9:24

Anti-Que

Re: až bude zpátky...

Letadlo je stejne, ale jeho zivotnost je prave proto ovlivnena tim, za jakych podminek lita. Ve vlhkem a slanem vzduchu koroze postupuje rychleji, takze je drazsi udrzba.  Pocet startu a pristani za urcity pocet letovych hodin je rovnez dulezity faktor vzhedem k cyklickemu namahani a nasledne unave materialu. (Letadla na kratsich tratich tak vic trpi). Ale predpokladam, ze toto vsechno bylo vzato v uvahu pri dohode pronajimaci ceny. 

0/0
27.10.2009 1:30

captain cook

Re: až bude zpátky...

Letat trasu mezi Noumeou a Brisbane nebo Sydney je o neco delsi nez mezi Prahou a Budapesti. Nevim co by na letadlech melo korodovat, pokud jsou vyrobena podle norem, udrzba delana podle norem a original nahradni dily pouzivane podle predpisu vyrobce.

0/0
27.10.2009 2:34

captain cook

Re: až bude zpátky...

jeste bych chtel dodat, ze se v tech koncinach pohybuji a letadla pouzivam casto a koroze nebyla nikdy zadny problem. Leda tak upadle kolo (Virgin Blue Air), vybouchla kyslikova lahev (Qantas) a dosud presne nevyreseny problem ztraty vysky u Aibusu 330 v rijnu 2008 (Qantas), ktery mohl - mozna- mit technickou souvislost s pricinami, ktere zpusobily katastrofu dalsiho A330 od Air France.

0/0
27.10.2009 2:39

bufalo.blil

hm,

mohli výhodně zpeněžit zpáteční letenky. měsíc bych tam pod palmou vydržel.

0/0
24.10.2009 13:37

Muf007

Re: hm,

taky mě zajímá, jestli to tam letí prázdné nebo někoho napadlo nabídnout letenky. Možná letí rodiny, manželky (vlastně co tam, když vzniknou tropická manželství v rámci týmu), tetičky, babičky, dále jak praví klasik letí i batožinári, lekári, masáry a bafuňáři)

0/0
24.10.2009 16:01

ZZZZZZZZ

Re: hm,

To bylo taky prvni co me napadlo :) Ale nevim jestli by dostali sloty na letisti mozna by potreovali i povoleni, asi kdyby to slo tak letenky nabidnou si myslim

0/0
26.10.2009 10:48

První z předposledních

ČSa by měly propuštět tlusté piloty a prdelaté letušky

každá úspora paliva dobrá v krizi. Snad tam nezbudou jen liliputáni, co ani nebudou za kniplem vidět ;-D

0/0
24.10.2009 13:23

Klement z Prahy

Re: ČSa by měly propuštět tlusté piloty a prdelaté letušky

Presne tak, aspon se ty letusky zacnou vic venovat i tomu, jak vypadaji a obcas zajdou treba do fitneska:-P

0/0
24.10.2009 14:13

quido

Re: ČSa by měly propuštět tlusté piloty a prdelaté letušky

zatímco vy jste vrcholní manamagoři s atletickým pupkem, co??? ;-)

0/0
24.10.2009 15:44

Pisco

Ten Singapur

tam asi být nemá, stačí se podívat na mapu, nebo že by si ještě zakroužili.. :-P

Jinak pro posádky hezká pracovní dovolená :-)

0/0
24.10.2009 12:43

IgorAlelujev

Re: Ten Singapur

???

0/0
24.10.2009 16:58

Martin Jirousek

Co to je

Za špatné měřítko u té mapy? To si toho nikdo nevšiml?

0/0
24.10.2009 12:35

wiki5.5

Re: Co to je

to umeji jenom geniove tveho kalibru Jirousku

0/0
24.10.2009 18:10

Martin Jirousek

Re: Co to je

Ja tu mapu nedělal a už je to měřítko pryč, wikuško. ;-D

0/0
24.10.2009 23:03

yaack

už jděte s tím čsa do pr

Pořád píšete o ČSA, koho to proboha zajímá? Má tam snad idnes nějaký kapitálový podíl, či co...? Je tisíc jinejch důležitejch věcí, ale idnes píše stále dokola o podělaném čsa.

0/0
24.10.2009 12:26

quido

Re: už jděte s tím čsa do pr

.. no vidíte a mě osud jednoho z největších středoevropských dopravců zajímá  ... vás nezajímá, co se děje v jedné z poslední "státem kontrolované" firmě?? - pak Vás asi finance netrápí, což? Nebo to proberete večer s chlapama u pivka, co??:-P

0/0
24.10.2009 15:43

IgorAlelujev

Re: už jděte s tím čsa do pr

jedny z nejstarsích evropských aerolinek jsou do (_:_)e a vás to neza? hmmmm .... asi náký hußákovo d´et´a .....

0/0
24.10.2009 17:00

Linde CZ

Mohli to vyuzit a na cestu tam prodat nejake levne letenky..

...at neleti naprazdno :-)

0/0
24.10.2009 11:48

aljav

Re: Mohli to vyuzit a na cestu tam prodat nejake levne letenky..

mohli tam vzít celý lihový dům. A zadáčo ;-D

0/0
24.10.2009 12:05

Andee

Re: Mohli to vyuzit a na cestu tam prodat nejake levne letenky..

V tom případě ať se za měsíc ale nevracej... ;-D

0/0
25.10.2009 12:31

komplikator

Re: Mohli to vyuzit a na cestu tam prodat nejake levne letenky..

no to je otázkou... předpokládám že ten let už je placený nájemcem letounu, konec konců ušetřil tak 100 tisíc dolarů za to že letadlo zůstává v barvách ČSA, takže z toho v poho ten přehled zaplatí...

0/0
24.10.2009 12:36

def...

ma to sice svoji kategorii

ale opravdu nechapu smysl clanku.... nic ve zlem.....ale kdyby mi to nekdo vysvetlil....

0/0
24.10.2009 11:44

aljav

Re: ma to sice svoji kategorii

pořád se psalo jak je ČSA díky Tvrdíkovi v háji, tak teď napsali i něco pozitivního.

0/0
24.10.2009 12:06

NiHauMa

kamsi do tramtarie, to jo...

ale kdyz jsem se podival na lety do Manchesteru, tak pusto, prazdno :-P[>-]

0/0
24.10.2009 11:01

Danny_Kay

Re: kamsi do tramtarie, to jo...

...bud rad...Manchester, to je za trest! :)

0/0
24.10.2009 11:08

bubak.velkej

Re: kamsi do tramtarie, to jo...

;-DR^

0/0
24.10.2009 11:09

NiHauMa

Re: kamsi do tramtarie, to jo...

M'chester je o nicem, ale to letiste vcelku potrebuju :-(

0/0
24.10.2009 11:35

Klement z Prahy

Re: kamsi do tramtarie, to jo...

Kde to je?

0/0
24.10.2009 14:17

aljav

Re: kamsi do tramtarie, to jo...

do MU jedině asi s přestupem, já tam byl před 3 týdny, se Swissair, a v pohodě. Ale do MU jedině pracovně nebo na footbal, nic zajímavého tam není(až na spoustu pěkných holek :-) ).

0/0
24.10.2009 12:05

bugr

Re: kamsi do tramtarie, to jo...

zrušili linku protože asi nejsou schopný konkurovat BMIbaby a teď od zimy zas JET2. MAN je supr jen ty časy BMI jsou hrozný..

0/0
24.10.2009 12:27

hubber

Re: kamsi do tramtarie, to jo...

PRG-MAN JET2 ak sa nemylim ,tak startuje az od 04/2010. inac nechapem krok CSA ze sa tejto linky vzdali,z vlastnej( a castej) skusenosti viem ,ze to bolo dobre obsadene. Ked este bola na tejto linke JET2(asi tak rok -dva dozadu) tak tie ceny u nich boli celkom v poho.A pohladu zakaznika bola,aspon u mna,spokojnost.Takze..futbal v Manchestri...doporucujem.R^

0/0
24.10.2009 13:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.