Diskuze

Poslední ziskový šéf ČSA: Tvrdík uměl jen utrácet

Miroslav Kůla je posledním prezidentem ČSA, který svému nástupci předával aerolinky v zisku. O firmě, kde strávil přes třicet let života a kterou provedl leteckou krizí po 11. září 2001, nechtěl dlouho po svém odvolání mluvit. Pro MF DNES udělal poprvé výjimku. „Nechci vypadat jako zhrzený manažer. Ale to, co se teď děje s ČSA, k tomu už nelze mlčet,“ vysvětluje Kůla.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

mira dusin

1. 11. 2009 9:01
Titulek hodný mfdnes

Tvrdík uměl jen utrácet,Kůlova věta že Lašák byl ještě horší než Tvrdík by se tam už asi nehodila,co?:-/Rv

0 0
možnosti

luko5

27. 10. 2009 3:05
Další jeden z modrých soudruhů, co má patent na rozum!

Dobře víme, co se stalo s českou námořní flotilou!! To samé čeká ČSA po privatizaci se spoustou nezaměstnaných!!Rv

0 0
možnosti

luko5

27. 10. 2009 3:22
Re: Další jeden z modrých soudruhů, co má patent na rozum!

 A za další, když Tvrdík odcházel z ČSA, tak firma měla hodnotu 12 miliard.!!Zatím co dnes ji modří soudruzi za vydatné podpory ODS rozprodali , tak nemá hodnotu ani zlámané grešle!!Rv

0 0
možnosti

Michal1

26. 10. 2009 18:46
Dvě výhrady

Vážený Pane Kůlo, dvě poznámky. S odbory, kromě Jakubšeho nikdo nehnul, ani vy. Vzpoměňte si na situaci po 11. 9, kdy vám piloti ukázali doslova a do písmene "fakáče" a vůbec se s vám i nebavili, byť tam snad šlo jen o zmrazení platů. A co se týče firemní atmosféry: Já na bráchu, brácha na mě, stůl š*****á židli, práce je poslední zoufalý pokus, jak získat peníze a z cizího (firemního) krev neteče. To byla a z větší části ještě je firemní kultura ČSA. Jinak se s vámi dá jen souhlasit.

0 0
možnosti

jajaja00

27. 10. 2009 13:35
Re: Dvě výhrady

Předposlední věta hovoří pro privatizaci.

0 0
možnosti

whocares

26. 10. 2009 15:17
A to samé udělají socani s republikou,

až jim jí třicetikorunáči svěří. Rv;-€;-O

0 0
možnosti

pskoda

26. 10. 2009 18:39
Re: A to samé udělají socani s republikou,

R^

0 0
možnosti

nelde

26. 10. 2009 14:38
Návrat zpět

Škoda, že tento pán už asi nebude chtít zpět. Bylo by to asi správné řešení.

Ekonomiku mají řídit odborníci a ne političtí hochštapleři.

0 0
možnosti

kopefra

26. 10. 2009 14:15
A to ještě

A to jsem si chtěl ještě koupit pár dálkových bombardérů do dálkové flotily. Bohužel mi to Standa Grossů zatrhnul, chtěl koupit dálkové lokomotivy. ;-( Váš Luftjarda.

0 0
možnosti

tommy008

26. 10. 2009 13:38
Opovednost dozorci rady

... to se mi libi, nevite kdy je budou hnat k odpovednosti a seberou jim cely jejich majetek? Pan Kocarnik pomohl rozkrast Ceskou Pojistovnu, ted CSA ... :-(

0 0
možnosti

mpixel

26. 10. 2009 13:47
Re: Opovednost dozorci rady

A kdo by je měl hnát k zodpovědnosti? Za Tvrdíkem (ČSSD) stojí 34% voličů. Díky ČSSD může ODS(dalších cca 34% lidí) vládnout - protože již nemá většinu a zelení jsou pijavice. Takže minimálně 75% lidí stojí za politiky kterým se nechce s tím nic dělat. Rv

0 0
možnosti

Martina 77

26. 10. 2009 12:36
Tvrdík

Už tenkrát jsem byla jako laik naprosto konsternována, proč pan Tvrdík přebírá ČSA? Jak k tomu přišel??? Kdo za jeho "výkon" převzal zodpovědnost??? 

0 0
možnosti

miliondj

26. 10. 2009 12:22
Takovych podniku by se naslo.. Ale dobry clanek

Presne tohle jsou clanky ktere by mely vychazet (+ jeste nejaky ten graf vyvoje hospodareni a majetku).

Vsechny statni/polostatni firmy s politicky dosazenymi figurkami by mely byt rozkryty podobne jako CSA. Je mi jedno jaka partaj, padni komu padni.

Ono by pak i mirne omezene volicstvo pochopilo proc plati "Stat je nejhorsi hospodar".

0 0
možnosti

PLSFS

26. 10. 2009 11:39
Citat za vsechny

Kdo je podle vás hlavním viníkem současné situace v ČSA?

Určitě Jaroslav Tvrdík. Je to člověk, který uměl vždy velkoryse peníze utrácet, ale ne už vydělávat.

Jak typicke pro celou levici :-) Tohle by se snad melo tisknout do politologickych ucebnic - lepsi definici levicoveho ekonomickeho uvazovani jsem jeste nevidel.

0 0
možnosti

everlast1

26. 10. 2009 15:09
Re: Citat za vsechny

"Lašák nepřijal žádné strategické rozhodnutí. Když tvrdí, že dvakrát zachránil firmu, tak se musím jen smát. Z veřejně dostupných čísel je vidět, že od roku 2005 z provozu

vytvořili ztrátu 6,5 miliardy, nikdy neměli kladné cash flow. Peníze

jen tekly z firmy a jen to záplatovali rozprodejem majetku. Jeho kroky

byly vlastně antiprivatizační, neustále snižoval hodnotu firmy.  Jediné, co

prodávali, byl majetek a sebe."

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

27. března 2024  17:29

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

25. března 2024  11:54

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Seznam zakázaných kotlů. Co vám od září hrozí, když v nich budete dál topit

23. března 2024

Premium Češi stále provozují nejméně 150 tisíc starých neekologických kotlů na tuhá paliva 1. a 2. emisní...

Průlomový lék na hubnutí dráždí cenou. Kúru za tisíce lze vyrobit za pět dolarů

29. března 2024

Lék Ozempic od společnosti Novo Nordisk je jedním z hitů posledních měsíců. Ukázalo se totiž, že...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Loď v Baltimoru měla potíže už dřív, most si o nehodu říkal, soudí odborníci

27. března 2024  11:17

Bezprostředně po úterní nehodě lodi v americkém Baltimoru vedení společnosti, která loď provozuje,...

Nukleární restart. V USA poprvé vrací do provozu uzavřenou jadernou elektrárnu

29. března 2024  14:34

K jaderné elektrárně Palisades u Michiganského jezera to z Chicaga trvá autem dvě hodiny. Spuštěna...

Kdo má v Evropě nejlepší vlaky, odhalil žebříček. Česko se stydět nemusí

29. března 2024

Přestože je vlaková doprava stále dražší než letecká, vlaky v Evropě nejenom vzhledem ke své...

Deset tisíc eur za kabelku Chanel. Ikona luxusu se o zákazníky neobává

29. března 2024

Ačkoli velká část zákazníků po celé Evropě pod vlivem inflace omezila nákupy některých...

Z Prahy do Bulharska a Rumunska z druhého terminálu. Země vstupují do Schengenu

29. března 2024  8:56

Od neděle 31. března se bude do Bulharska a Rumunska létat z druhého terminálu pražského Letiště...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!