- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pořád omílané ČSA je mi celkem ukradené, ale když čtu pořád dokola poslední rok na idnes tendenční články pana Sůry především o této firmě, nemůžu se ubránit dojmu, že jde jen o tupé tlumočení názorů a drbů od odborových předáků (mají v idnes odbory? pan Sůra by byl dobrý předák..:-) . Napíše-li pan Sůra "zdroj", myslí tím bezpochyby pana Gaspara či jiného odborového týpka aerolinek. Zkuste pane Sůro také komunikovat s těmi manažery a lidmi ve statutárních orgánech, které tak zřejmě čistě z principu nenávidíte - ať už v čsa či v jiných firmách. Třeba zjistíte, že manažerská práce není jen o tom, že tento typ lidí chce apriori ničit, krást, rozprodávat a lhát, ale že věci jsou často mnohem složitější, než se vám (a vašim "zdrojům") vaší pisálkovskou optikou zdají. Ale na to vám asi chybí vzdělání a důvtip..:-(
Byly nabídky okolo pěti miliard za ČSA shozený ze stolu. Jo takhle se podniká v našem banánistánu..
Pro úplnost je potřeba doplnit prodeje majetku: 2006: finanční aktiva(akcie FranceTelecom), 2007: auto park (350 vozidel prodáno a nahrazeno operativním leasingem).
pár milionů. Firma bude bez jmění, majetku a zadlužená po uši.
Tak už ten Augiášův chlív prodejte! Stejně to přijít musí.
Zejména pro daňové poplatníky. Kdyby se to teď prodalo, ztráta státu by byla cca 2,3 mld. Takhle se do zkrachovalé firmy nalije minimálně 5 mld(ale spíše 8 mld) ze státního a ta se už stejně nikdy nezachrání.
To jste nám dali zase dáreček.
O té lodi, jak do ní trochu teklo. Tak se rozhodlo o privatizaci: Prodáme náklad, prodáme plachty, prodáme lana, prodáme stěžně, loď rozebereme na prkna a ty taky prodáme a už nám do ní nepoteče. Popluje se nám pak lépe a radostněji (dokud záchranné čluny vydrží).
Konečně Kočárník v BASE a pro ovlivňování svědků, užít VAZBU! Přidat vazbu pro FUKSU i ŘÁPKOVOU viz rozhovor s p. Kůlou, co vedl ČSA k zisku!
je, ze Janota v DR sedel jeste nedavno taky!! Takze by do teplaku mel frcet spolecne se zbytkem a ne jeste rozhodvat o prodeji/neprodeji
No, svého času měl kdosi velký zájem o imatrikulaci OK, on takový reklamní slogan Fly OK - fly CSA ! se svého času (40-50 let tomu) docela nosil. Ale kdy bude lépe? Už bylo !
problem CSA je, ze nejsou schopni naplnit letadla a to se rozprodejem nevyresi, jen se oddali krach. Ted jeste stale maji nejaky majetek, ale po tomto shaneni penez uz budou mit leda kulove. Takze by me zajimalo, ktery vul pak da aspon korunu za firmu, ktera nic nema, nic nevydela, ale ma jmeno?? To se mu oplati zacit uplne znovu, bez problemu a ne se jeste trapit s firmou, ktera je v krachu.
moje zkušenost s čsa poslední doby (4x za půl roku) je plný letadlo. Ovšem doneslo se mi, že po prodeji Cateringu musí samozřejmě všechno jídlo nakupovat, a za plátek citrónu platí 28 Kč.. to se pak neni co divit