Diskuze
Renault nasadí do prodejen více žen, řidičky je mají raději
Děkujeme za pochopení.
ROSES LIVE
Co lze taky cekat jineho od automobilky s kosoctvercem ve
znaku
HrubesaMares
Re: Co lze taky cekat jineho od automobilky s kosoctvercem ve
nojo, ted je budou mit nejenom na kapote, ale i v prodejne :-)
Pes Jonathan
Neco na tom bude
jak jsem psal nize, jsem "Lagunar" od svych prvnich kilometru za volantem. Servisni interval u Laguny zavisi na motorizaci a vybave, moje 1,9DCi DFP (2007) vyzaduje servis kazdych 15000 km. S autem jezdi vic pritelkyne (ca 400 km tydne do prace a z prace), ale servis resim vzdycky ja, protoze je to tam samy chlap a ona se neciti dobre. Vzdycky rika, ze na ni neprijemne cumi. Verim, ze kdyz tam budou zeny, tak tam zajede, s tim by nemela problem. Na okraj pro kolegy dole, co resili ceny: v Nemecku platim za malou prohlidku (kazda licha) okolo 350 EUR a za velkou 500 EUR. Uz se tesim na platbu rozvodu
Pejsátko
Re: Neco na tom bude
Já mám servisní interval stejný, ale najezdím víc (min. 520 km týdně). Do servisu jezdím sama a vůbec mi nevadí, že je to tam samý chlap. Pokud by tam byla ženská na místě významějším než jen předávání klíčů od auta a vyplňování papírů, tak bych se asi raději otočila a šla jinam. Prostě ač sama ženská, ženským v technických věcech nevěřím (stejně je to u mužských a oblečení).
libynn
No co?
Prostě ženy do výroby a chlapi víc doma. " Otec živitel " přestává fungovat. I když se to nezdá, planetu ovládají ženský!
čita
Pánové jsou lehce mimo mísu
asi by jste se divili,kolik ženských denně maká na linkách aby jakékoli auto vůbec vyjelo z fabriky.Tak proč by nemohly být i v servisech.V prodejnách jich běhá dost a chlapi si je nemůžou vynachválit .A nestalo se mi tam,že by na mě prodavačka koukala spatra,že jí radši podám na ukázku vadný díl,místo přesného názvu a katalogového čísla.Když na parkovišti měním žárovku ,připadám si jako exot,kterýho musí sledovat všichni okolo.Hele,ženská si spravuje auto,a ona to snad i umí
cloudstain
Re: Pánové jsou lehce mimo mísu
Jo taak, ja myslel, ze pracujete v Eskort servisu...
SZYslak3
no comment
Nóóóóóó, automobilka má vulvu ve znaku, takže je to pochopitelné
metanfouna
Kde nic neni, ani smrt nebere
Tak by me zajimalo, kde ty zeny vezmou :) Na prodejce jeste dejme tomu, prestoze maloktera bude zfleku schopna poradit s vice nez jen s barvou :) Ale tech par technickych veci se da doucit, kdyz tomu neni treba rozumet extra do hloubky. Ovsem sehnat zenu do dilny, to aby rozjeli kampan uz na zakladnich skolach a presvedcili devcata, ze kariera automechanika u kosoctverce je tou jedinou spravnou volbou :)
f0rr35t
Re: Kde nic neni, ani smrt nebere
Prodejce o těch autech nemusí vědět lautr nic. Vlastně čím míň toho ví, tím líp... chytrý člověk si nenechá radit od prodavače, který dostává provize z prodeje. Pokud někdo přijde do autosalonu a řekne "chci nějaké auto", tak si o špatné a předražené auto přímo koleduje... možná jako bonus dostane i nějaký "výhodný" leasing.
orangexx
Re: Renault = Boží trest
kdyby jsi nežil z keců někdy kolem roku 2001, tak by jsi možná i postřehl posun spolehlivosti mezi značkama. Poslední 3 roky Renault = Nissan... A pár reálných info pro takové jako jsi ty http://www1.adac.de/Auto_Motorrad/pannenstatistik_maengelforum/pannenstatistik_2008/tab.asp?ComponentID=250016&SourcePageID=250114
Ion Tichy
Tak nevím,
ale pokud by ti prodavači měli pořádné "nádobíčko", tak by se zákaznice jen hrnuly.
Xladi
Dobrý ale drahý
Sice je na nákupku levnější ale dožene to servisem. Já mám Citroen a servis mám jednou za 30t. km nebo za 2 roky. Švagr má Renault a má servis 1x ročně, nebo po 30t. km a za prohlídku dal 7300 já jsem dal za prohlídku po necelých 2 letech 4300 a příště pojedu za cca. 2 roky, Švagr musá za rok zase za cca 8000, takže auto je sice na nákup levnější ae za servis dá skoro 2x tolik.
chatab
Re: Dobrý ale drahý
kec, take vlastnim auto s <i> ve znaku a mam interval 2 roky / 30 tkm a rozhodne se nepohybuju v uvedenych cifrach...
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Úspěšný zubař prodává „ražený český dějepis“, mince už vynesly 155 milionů
V Praze se v pátek vydražila část celoživotní numismatické sbírky Václava Bruny. Vyšla na 6,15...
Čtyři jaderné bloky nestačí, bude třeba budovat další, říká exministr Grégr
Premium Kromě výstavby až čtyř jaderných bloků v Dukovanech a Temelíně by už Fialova vláda měla plánovat i...
Místo dvou lvů jen jeden. Minerálka Magnesia po jedenácti letech mění logo
Značka minerální vody Magnesia patřící do portfolia nápojářského gigantu Mattoni 1873 po jedenácti...
Německá atomová kauza pokračuje. Opozice hledá viníky za odklon země od jádra
Německem v posledních dnech hýbe kauza zveřejněných dokumentů německého měsíčníku Cicero týkající...