- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
znaku
nojo, ted je budou mit nejenom na kapote, ale i v prodejne :-)
jak jsem psal nize, jsem "Lagunar" od svych prvnich kilometru za volantem. Servisni interval u Laguny zavisi na motorizaci a vybave, moje 1,9DCi DFP (2007) vyzaduje servis kazdych 15000 km. S autem jezdi vic pritelkyne (ca 400 km tydne do prace a z prace), ale servis resim vzdycky ja, protoze je to tam samy chlap a ona se neciti dobre. Vzdycky rika, ze na ni neprijemne cumi. Verim, ze kdyz tam budou zeny, tak tam zajede, s tim by nemela problem. Na okraj pro kolegy dole, co resili ceny: v Nemecku platim za malou prohlidku (kazda licha) okolo 350 EUR a za velkou 500 EUR. Uz se tesim na platbu rozvodu
Já mám servisní interval stejný, ale najezdím víc (min. 520 km týdně). Do servisu jezdím sama a vůbec mi nevadí, že je to tam samý chlap. Pokud by tam byla ženská na místě významějším než jen předávání klíčů od auta a vyplňování papírů, tak bych se asi raději otočila a šla jinam. Prostě ač sama ženská, ženským v technických věcech nevěřím (stejně je to u mužských a oblečení).
Prostě ženy do výroby a chlapi víc doma. " Otec živitel " přestává fungovat. I když se to nezdá, planetu ovládají ženský!
asi by jste se divili,kolik ženských denně maká na linkách aby jakékoli auto vůbec vyjelo z fabriky.Tak proč by nemohly být i v servisech.V prodejnách jich běhá dost a chlapi si je nemůžou vynachválit .A nestalo se mi tam,že by na mě prodavačka koukala spatra,že jí radši podám na ukázku vadný díl,místo přesného názvu a katalogového čísla.Když na parkovišti měním žárovku ,připadám si jako exot,kterýho musí sledovat všichni okolo.Hele,ženská si spravuje auto,a ona to snad i umí
Jo taak, ja myslel, ze pracujete v Eskort servisu...
Nóóóóóó, automobilka má vulvu ve znaku, takže je to pochopitelné
Tak by me zajimalo, kde ty zeny vezmou :) Na prodejce jeste dejme tomu, prestoze maloktera bude zfleku schopna poradit s vice nez jen s barvou :) Ale tech par technickych veci se da doucit, kdyz tomu neni treba rozumet extra do hloubky. Ovsem sehnat zenu do dilny, to aby rozjeli kampan uz na zakladnich skolach a presvedcili devcata, ze kariera automechanika u kosoctverce je tou jedinou spravnou volbou :)
Prodejce o těch autech nemusí vědět lautr nic. Vlastně čím míň toho ví, tím líp... chytrý člověk si nenechá radit od prodavače, který dostává provize z prodeje. Pokud někdo přijde do autosalonu a řekne "chci nějaké auto", tak si o špatné a předražené auto přímo koleduje... možná jako bonus dostane i nějaký "výhodný" leasing.
kdyby jsi nežil z keců někdy kolem roku 2001, tak by jsi možná i postřehl posun spolehlivosti mezi značkama. Poslední 3 roky Renault = Nissan... A pár reálných info pro takové jako jsi ty http://www1.adac.de/Auto_Motorrad/pannenstatistik_maengelforum/pannenstatistik_2008/tab.asp?ComponentID=250016&SourcePageID=250114
ale pokud by ti prodavači měli pořádné "nádobíčko", tak by se zákaznice jen hrnuly.
Sice je na nákupku levnější ale dožene to servisem. Já mám Citroen a servis mám jednou za 30t. km nebo za 2 roky. Švagr má Renault a má servis 1x ročně, nebo po 30t. km a za prohlídku dal 7300 já jsem dal za prohlídku po necelých 2 letech 4300 a příště pojedu za cca. 2 roky, Švagr musá za rok zase za cca 8000, takže auto je sice na nákup levnější ae za servis dá skoro 2x tolik.
kec, take vlastnim auto s <i> ve znaku a mam interval 2 roky / 30 tkm a rozhodne se nepohybuju v uvedenych cifrach...