- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jestli chtějí kupovat vlaky se sedačkama,který jsou ve vagonech řady Bmz nebo Bmee co jezdí na trase Bohumín-Praha a zpět,tak ať radši nic nekupují,koženky jsou pohodlnější nebo ať dávají sedačky,který jsou ve vagonech řady Bmee co jezdí na trase Praha-České Budějovice a zpět.A bez klimatizace,popřípadě klimatizace s možností otevřením okna.
City Elefant ma sve uplatneni na nejdulezitejsich tratich osobni primestske dopravy. Tedy v okoli Prahy, Brna a Ostravy. Ale v CR se provotuji desitky dalsich osobnich spoju na jinych tratich na ktere je nasazovani 2. patrove soupravy ekonomicky nesmyslne
dostatečně široké a né jak v Pendolínu pro rákosníky.
muzete konkretizovat v cem pociva me myslenkove zakrneni v roce 1970? Stat dotovanim verejne dopravy dela nejvetsi sluzbu sam sobe. je to pro nej ekonomicky vyhodne. Pokud by nedotoval verejnou dopravu, verejna doprava by nefungovala, pokud by nefungovala verejna doprava, miliony lidi kteri nyni verejnou dopravu vyuzivaji k ceste do skol nebo prace by mselo hledat jiny zpusob dopravy. A to by stat vyslo asi 100x draz nez dotovani verejne dopravy. co je na tom zakrneleho?
Jestli to sám nevidíte (o čemž sice pochybuji), je problematické vám to vysvětlit.
V roce 1970 zde byl (ne)reálný socialismus, což byl logicky neúspěšný pokus o uskutečnění utopie, kdy se mj. stát stal absolutním pečovatelem o své ovečky, tedy jakýmsi vlkem, ale spíše velitelem jednoho velkého koncentračního a pracovního tábora jménem ČSSR.
V bahně tehdejší marxisticko-leninské ideologie by váš výrok o tom jak se má stát "zacit ptat jak se ty miliony lidi dostanou do prace" nevzbudil žádný údiv, ale naopak uznání.
Dnes se doba naštěstí posunula poněkud jinam, i když všechno nasvědčuje, že se zase vracíme a tentokrát se Západem vyzkoušíme nefunkčnost těchto bludů ještě jednou...
že vlak je ekologická doprava, jenom se jim nechce jezdit ve špinavých skřípajících a netopících dobytčácích
hmmm,počkáme až se průvodčí,vlakvedoucí a strojvedoucí budou chovat jako slušní lidé a nebudou špinit vagony,ničit sedačky,sprejovat jak ve vnitř tak zvenčí,..............Jak se lidé ve vlaku chovají v tom příště pojedou a nesvádějte to na ČD,protože personál vlaku ani ČD za to fakt nemůžou
ale až na to že to není sklad ale depo, a je to více než 30let a už je značně opotřebované provozem a doničené cestujícíma
vyjedou - možná - na některé tratě poněkud lepší s pohodlnější - doufejme - vlaky a jmenuje se to převratná změna. Ách jo.
Tak nějak, pod nadpisem Převratná změna na železnici se dočteme, že se papaláši projeli v moderních jedotkách někde na okruhu...
...a stat nas vecne o neco obira nejak, takze mame mene penez oproti zapadu....a pokud me vyjde cesta autem levneji nez vlaky CD (ktere konkuruji zapadu maximalne tak v cenach), coz pri dvou a vice lidech v prumernem aute bezpochyby vyjde, tak budu logicky dal jezdit dal spise autem...ekologie by mela v tomto smysl kdyby jsme se shodli vetsinove jako narod a zacli to rychle aplikovat, coz se nikdy nestane...takhle je to jen dalsi placani do vody.
...Logicu, méně peněz máme především kvůli tomu, co se tu dělo mezi léty 1948 a 1989... je pravda, že vývoj v posledních 20 letech nebyl a neni snový a mnohé není takové, jaké bychom čekali, ale k zemi nás poslali hlavně komouši - a to i co se týče železnice, stačí jedna věta: porovnejte, stav české železnice v roce 1989 s francouzskou v témže roce... a dojdete k tomu, že není možné, aby se ty rozdílné úroveně za 20 let dorovnali a tak je to se vším! A taky nevím, kolik toho českými a zahraničními vlaky najezdíte, ale nejsme na tom tak šíleně, jsme v dobrém pokroku za posledních 10 let (mám naježděno přes 20 000 km za poslední rok...)
Já takovejma jezdím ve Švýcarsku furt
krok spravnym smerem jen nerozumim tomu roku 2012. Pokud by CD kdy ridil schopny management, ktery by kdy mel realny zajem na opravdovem fungovani teto spolecnosti, tak by tyto nove a moderni jednotky / a nejen na regionalni spoje, ale samozrejme i vetsinu spoju dalkovych/ jezdily po kolejich CR uz mnoho let...
Rok 2012 je naprosto logický - pokud do tohoto termínu ČD nasadí do každého kraje alespoň jednu novou soupravu, současná garance každoročního dosypu 2.5 mld. Kč ze státního rozpočtu (kromě peněz ze smaotných krajů) za regionální osobku se jim prodlouží ze současných 10 na 15 let - to máme nějakých 7.5 mld. navíc. A to se vyplatí (tedy Čd určitě, státu a krajům asi méně).