Diskuze

Kamiony v pátek zákaz nečeká, připlatí si na mýtném

Namísto celoročního pátečního zákazu jízdy o polovinu dražší mýtné. Tuto novinku chystá pro kamionové dopravce od února příštího roku ministerstvo dopravy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

moim

5. 11. 2009 12:41
Ať nám ničí dál ty naše....

....předražený dálnice a silnice, ať bloudí po městech apod. Kamiony jedině na železnici, máme nejhustší síť železnice v Evropě, každý druhý nádraží je nákladní nebo má rampu na vykládku či nakládku zboží!

Silnice se nebudou tolik ničit, nebudou tak zasekaný, o trochu méně nehod a více pracovních příležitostí...

Určitě se najdou oponenti, jasně, bude to možná dražší pro dopravce, trošičku složitější, ale miliardy kterou jdou zbytečně do silnic a dálnic by mohli njít třeba na zdravotnictví...

Ve Švýcarech už tuším něco podobného funguje. Jasně, že ne všechen náklad muže stát delší dobu ve vlaku, ale určitě ho není většina.

Howgh

0 0
možnosti

pisatel69

5. 11. 2009 12:53
Re: Ať nám ničí dál ty naše....

Ve švýcarsku to funguje, protože neni jiná možnost jak se dostat přes průsmyky, kam mimochodem mnohdy nesmí ani auta s karavanem...

Problém železnice je, že neumí jezdit na čas. Neni to tak pružná doprava jako kamionová.

Ta železniční síť vznikla kdy prosím pěkně? Byla vytížená hlavně při plánovaném hospodářství, což jsme naštěstí už opustili.

0 0
možnosti

PooHoo

5. 11. 2009 10:59
zvýšení poplatků je směšně nízké

jsem řidič osobního auta, který dálnici pravidelně používá. jednak si myslím, že dálnice jsou stavěné spíše pro osobní než pro nákladní dopravu. Také se domnívám, že takové směšné zvýšení poplatků je dobrý výsledek práce kamion loby. Zvýšení poplatků by mělo být takové, aby dopravci museli zvažovat, zda je výhodnější přepravovat zboží po silnici či po železnici. Na tu myslím patří nákladní doprava obecně. To že to u nás nefunguje je věc jiné dizkuze.  ;-O 

0 0
možnosti

Mak1

5. 11. 2009 8:10
No jó - je málo mrtvých

a tak ˇje potřeba jejich počet zvýšitRv;-€

0 0
možnosti

Pasterrr

5. 11. 2009 5:49
Jsem proto

aby náklaďáky mohli jezdit stejně u nás jako v německu, nejčilejší obchodní ruch má ČR stejně s německem, tak by asi bylo dobré mít stejná omezení jako Němci. Mimo to je Německo sladěno s velkou částí Evropy. Proč zase budeme vymýšlet režim odlišný?

Jnak dopravcům přeji pevné nervy, platit vysoké ceny dálničních známek, odvádět silniční daň a být nejvíce omezován, to je normální Česko.

Řidičům osobáků přeji klid a pokud budou stížnosti, tak doporučuji směřovat k veřejné správě, která nám tu naší dálniční a silniční síť spravuje a rozšiřuje.

0 0
možnosti

rik_killer

5. 11. 2009 7:43
Re: Jsem proto

Tak pravil kamionak. Tahnete k sipku, naparil bych vam desetinasobek v patek a o vikendu. Jezdim hodne a pokazde, kdyz je na ceste problem je to kvuli kamionum. Nemluve o agresivite, zamernemu najizdeni, nedavani prednosti, nahlemu vyboceni do leveho pruhu atd. Nekdy to zajde i tak daleko, ze je nutne nahlasit policii, jako posledni pripad, kdy kamion najel zamerne do narazniku pred nim jedouciho auta, protoze se mu nelibilo, ze jej predjel.

0 0
možnosti

Dominica

4. 11. 2009 23:41
Vlk se nacpal

a koza zůstala celá. Tak nebudoui jezdit po dálnici, ale po okreskách, tam to mají zadáčo. A na úzkých cestách, za chvíli vytlučených, budeme koukat, jak nás kamiony buď nenechají předjet (pokud to vůbec na úzké silnici bude možné) nebo nás budou honit, protože ONI jsou páni silnic. A budeme pokorně jezdit do servisů nechávat si opravovat minimálně tlumiče...

0 0
možnosti

Ten komu nic nevoní

4. 11. 2009 23:37
sjednotit se

Co se domluvit a jít, místo nadávání v diskuzi, ty sajrajty zmlátit a vyházet oknem?

Když tam přijde 500 chlapů, tak nezůstane kámen na kameni. Přece nemůžou dělat co chtějí, vždyť tohle dál nejde...  [>-]

0 0
možnosti

medikovec

4. 11. 2009 22:56
Viděl jsem jen jeden kamion,

zbytek - AVIATICI !!!!Rv!!X?

0 0
možnosti

nicknamed

4. 11. 2009 22:07
ANKETA

Proc neni v ankete mozne odpovedet NE ??????

0 0
možnosti

nakej_nick

4. 11. 2009 22:18
Re: ANKETA

protože občan, jenž je proti zdražení i zákazu, protože to nechce nakonec zaplatit, není sluníčkový a zelený, ale naopak ošklivý a fuj, a místo účasti v anketě by si zasloužil za trest jet 4x tam a zpátky po celé D1 pouze v pravém pruhu a na letních pneumatikách

0 0
možnosti

0100

4. 11. 2009 21:01
Nechal bych to pouze na zákazu předjíždění nákladních

automobilů mezi sebou. Jejich řidiči způsobují nejvíce havarií. Zvýšené mýtné nic neřeší. Budou právě tyhle zatížené dny jezdit po okreskách a jiných silnicích, kde přibyde jen více nehod a zbrzdí více provoz. To bych nedělal. :-/

0 0
možnosti

cejkis

4. 11. 2009 20:28
Konečně zdravý rozum

Je vidět, že když do toho nepindají termiti, tak to jde.

Bursíky navrhovaná doba od 15do 18 byla totálním nesmyslem neboť do vejvětší špičky v 18h vyrazí 3h stojící kamiony. Konečně normální návrh 15-21h.

Druhá věc je zákaz. Pokud objednatel přepravy nesloží náklad včas, tak řidič je odsouzen k stání několik hodin. Takto si může spedice dát do podmínek, že pokud nebude složen náklad včas, bude objednatel platit více.

Ve výsledku je tak celý řetězec tj. objednatel i přepravce motivován k vyhýbání se této době s tím, že když už není jiného řešení, může jet.

Celý problém se tak dostává do roviny cenového rozhodnutí o výši poplatků, kde toto rozhodnutí je možné operativně dle výsledků měnit. Je to konečně rozumné řešení. Dost bylo politických nesmyslů!

0 0
možnosti

vvvv

5. 11. 2009 6:19
Re: Konečně zdravý rozum

Jo, taky to tak vidím, akorát bych to páteční mýtné zdražil ještě o trochu víc, ale to je kosmetická úprava.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

27. března 2024  17:29

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

25. března 2024  11:54

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Seznam zakázaných kotlů. Co vám od září hrozí, když v nich budete dál topit

23. března 2024

Premium Češi stále provozují nejméně 150 tisíc starých neekologických kotlů na tuhá paliva 1. a 2. emisní...

Průlomový lék na hubnutí dráždí cenou. Kúru za tisíce lze vyrobit za pět dolarů

29. března 2024

Lék Ozempic od společnosti Novo Nordisk je jedním z hitů posledních měsíců. Ukázalo se totiž, že...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Loď v Baltimoru měla potíže už dřív, most si o nehodu říkal, soudí odborníci

27. března 2024  11:17

Bezprostředně po úterní nehodě lodi v americkém Baltimoru vedení společnosti, která loď provozuje,...

Kdo má v Evropě nejlepší vlaky, odhalil žebříček. Česko se stydět nemusí

29. března 2024

Přestože je vlaková doprava stále dražší než letecká, vlaky v Evropě nejenom vzhledem ke své...

Deset tisíc eur za kabelku Chanel. Ikona luxusu se o zákazníky neobává

29. března 2024

Ačkoli velká část zákazníků po celé Evropě pod vlivem inflace omezila nákupy některých...

Z Prahy do Bulharska a Rumunska z druhého terminálu. Země vstupují do Schengenu

29. března 2024  8:56

Od neděle 31. března se bude do Bulharska a Rumunska létat z druhého terminálu pražského Letiště...

Obchody: Předpověď na Velikonoce láká ke grilování, stouply i nákupy zmrzliny

29. března 2024  8:35

Příznivá předpověď počasí na Velikonoce zvedá poptávku po surovinách na grilování, jako jsou...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!