- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
a cesky ovce jenom becej a nechaj se dojit tak jako vzdy. Kdyz se CA prodaj komukoliv za korunu tak to je vejvar pro tuhle republiku. Zbavite se dvou much najedno.
Prodejte to nějakému Dežovi z Čiernej pri Čope - za dva tisíce, se splatností rok a za ten podpis mu dejte třeba sto tisíc na ruku.
Jen ať se té černé díry zbavíme!
Fuj fuj skyeurope... Po pul roce je jasne ze byl nejlepsim prepravcem na Ruzyni a dan. poplatnika nestal ani kacenu
Doufam, ze mi nekdo ze zastancu sanovani CSA odpovi...kolik tam stat jeste ma nasypat, aby Vam to jiz prislo nehospodarne? Od zamitnuti prodeje je to kapitalizace Osinku 2.5 mld., ted pujcka 0,25 mld., vyhledove cca 1,5 mld. z Letiste Praha za majetek, kolik jeste?
Zachranil bych CSA jedine v pripade, ze se opet stanou narodnim dopravcem a ne nejakym regionalnim smerem do Ruska.
At vrati linky do USA, Kanady, do latinske Ameriky, Singapuru, na Cejlon.
Proc by stat mel podporovat rusackeho dopravce?
.... po Lašákovi nezbylo v ČSA nic: všechny výnosné aktivity (Cargo, Catering, oprava letadel) jsou rozprodány, ČSA si je teď tyto služby musí zpětně za velké peníze kupovat. Zbylý majetek je zastaven bankám. Zůstala jen ztrátová osobní doprava, kdy například linsky do USA už několik let prodělávají cca 100 mil. Kč ročně.
Proč cpát prachy do takového neperspektivního podniku. Pro stát by bylo levnější nechat ČSA zbakrotovat a založit úplně novou společnost na zdravých základech. Krom toho - letecká doprava není nic strategického, používá ji pravidelně jen zlomek občanů ČR.
pred tydnem sem hledal zpetnou letenku Luxembourg (a okoli)- Praha.
Samozrejme sem jako prvni najel na csa.cz po vyhledani vhodneho spoje, sem nalezl let. To same sem ucinil na dalsich strankach KLM, nebo Luxair.
CSA byla nejdrazsi. Platil sem nejvyssi letistni taxy ze vsech spolecnosti a finalni cena 300 euro se mi zdalo docela dost.
U Luxair platim finalni poplatek 130 euro. A jejich servis je o dost lepsi nez csa. Maji moc dobrou snidani.
tak hold priste CSA pokud udelate neco s cenama.
no tak toto je snad bezna vec ze CSA je vzdy drazsi nez jine. za kvalitu si hold zakaznik musi priplatit. ostatne s CSA bych nikdy neletel pokud bych mel jinou variantu.
kdybych si mel vybrat, koho ze svejch dani zachranit, byly by to Sky Europe a ne tenhle moloch se socialistickou pracovni moralkou.
...když se na to vybodla Air France, ta jediná pro mě byla určitou zárukou. Srát aerolinky potřebuje, i kdyby byly přechodně ztrátové a měly se dotovat ze státního rozpočtu.
tedy to r-ko, hned "t"ěsně vedla.
Budu za to delat taxikare, budu vozit lidi v teplakach za 360 kc/km, budu se u toho tvarit kozene a obcas si nahlas prdnu. Pak budu premyslet proc se mnou sakra nikdo nechce jezdit.