Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Wizz Air ruší lety a ještě za to chce platit

Největší nízkonákladová společnost na ruzyňském letišti Wizz Air začíná dělat to samé, za co v Praze pranýřovala svého někdejšího konkurenta SkyEurope - ruší některé lety.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Fluffin

placená linka?

No pokud vím, třeba další low-cost, Easyjet, také nemá českou linku... ? Budu ráda, když mě někdo vyvede z omylu...

0/0
16.11.2009 14:52

gall4

Letím (doufám) v neděli!

!!;-OEURv!!

0/0
14.11.2009 4:41

gall4

Wizzairte se na to!

Tak lítaj ty Uhři po vobloze nebo ne?

0/0
14.11.2009 4:37

pichulka

Těší mě, že krachujou,

jsou to hrozní darebáci. Jen už to, jak se snažili srazit Skyeurope, podbízeli se a vůbec neposkytovali tak kvalitní služby jako Skyeurope. Dobře jim tak, Maďarum nafoukaným, v těch polích, kam lítají si můžou postavit stan a opéci buřta.

0/0
13.11.2009 18:32

tomas_tod

Re: Těší mě, že krachujou,

Ano, za pád SkyEurope může WizzAir, teď prosím tu o Karkulce.

Jinak SkyEurope byla svatá že?

0/0
13.11.2009 19:35

TomShark

Re: Těší mě, že krachujou,

Rozhodně SkyE, na který nemohu zapomenout a stále lituji, nepsal pomlouvačné články na adresu komkurence, tak jak učinil WiiZZ. Taky je rozdíl, když ze tří denních rotací, například do Paříže, jedna ubyla, a tudíž dvě zbyly. WiZ dělá díry do letového řádu tak, že ty lety nelze nahradit, vypadávají celé dny.

0/0
13.11.2009 19:52

djrhedy

Re: Těší mě, že krachujou,

Provozování leteckých společností není charita, letecké společnosti budou dělat jenom to, co se jim vyplatí. Takže klidně budou vypadávat celé dny

0/0
16.11.2009 7:29

Blanka z Bejrůtu

No jo

už nse epotřebuje tolik práškovat sajrajt  na lidi v chemtrailsech, těch letadel je už moc...

0/0
13.11.2009 17:40

czechian

Velkohubej Maďar zaklepe bačkorama stejně, jako Slováci

;-DR^

0/0
13.11.2009 16:44

opinko

Re: Velkohubej Maďar zaklepe bačkorama stejně, jako Slováci

Ty si asi rad ze obcania CR vyhadzuju zo svojich dani miliardy KC na CeskoSlovenskeAerolinie.

0/0
13.11.2009 18:45

GUHU

Re: Velkohubej Maďar zaklepe bačkorama stejně, jako Slováci

další slovenský trotl, který si myslí, že ČSA něco dostává z rozpočtu...

0/0
15.11.2009 20:51

jurajslovak

Re: Velkohubej Maďar zaklepe bačkorama stejně, jako Slováci

A nedostáva? :-) Či myslíš že kapitalizácia úveru Osineku (štátneho podniku v likvidácii) za 2,5 mld. Kč nebude nič stáť? Štát cez jeden svoj podnik požičal ČSA niekoľko miliárd lebo nikto iný im už nechcel požičať. Ak to teda nešlo z peňazí daňových poplatníkov, tak koho peniaze to boli?

0/0
16.11.2009 11:17

grimosa

wizz-air

je to nizkonakladovka tj ruseni letu, nemoznost cestovat s vetsim zavazadlem, poplatek za toaletni papir, za platbu kartou, za platbu v hotovosi, za odbaveni , mensi vahove limity zavazadel a o obcersveni ani nemluve.

Taky osobne preferuji klasicke dopravce a popravde pokud hledate letenku mesic pred odletem tak jsou i levnejsi nez ti nizkonakladovi.

0/0
13.11.2009 16:41

Brkoslav IV

Re: wizz-air

Vazne...tak mi napis , ktery to je. To by me docela zajimalo :-). Dik.

0/0
14.11.2009 1:03

whyyes

Re: wizz-air

perfektni komentar, lepe bych to nerekla..

0/0
16.11.2009 0:23

Fluffin

Re: wizz-air

jojo, taky by mě zajímal příklad  8-o

včera jsem se orientačně dívala na letenku do Londýna, odlet jaro 2010

Easyjet: cca 2000-2200, ČSA 5800, KLM 5600 ...

 

0/0
16.11.2009 14:56

grimosa

Re: wizz-air

zkuste se podivat 2 - 3 tydny dopredu a ne pul roku. Taky musite zapocitat vsechny polozky, kterymi vas wizz a jim podobni obstastni, Wizz mi treba ted ukazuje 4300 bez poplatku za rezervaci, zavazadlo atp, cert vi kolik to nakonec bude . Treba uz jen to ze s CSA(letel jsem s nemi do Londyna za 2500) letaji na Heathrow, tam sednete na metro a jste v centru, S Wizzem zaplatite jeste navic nemalo za dopravu autobusem ci vlakem do mesta, pac tyto spolecnosti s nejakeho duvodu letaji na letiste umistena 50 km od londyna.

0/0
16.11.2009 15:38

joensfredriksson

SMARTWINGS

většinou preferuju klasické společnosti, kde jsou ceny díky low-cost konkurenci také nízké, ale posledně jsem letěl s českou Smartwings/Travel Services do Paříže, kompletní cena 3000, zavazadlo v ceně, možnost výběru místa při odbavení (vždycky musim sedět u okna.), dokonce malá bageta, srovnatelná s tim, co dává ČSA, let byl taky na CDG, akorát na terminál 3 , takže se muselo na RER kousek pěšky, ale nebylo to někam sto km od Paříže jako Wizzair

0/0
13.11.2009 16:22

TomShark

Re: SMARTWINGS

Z Bauvais je to přesně 1,10 hod na Ellysejská pole, konkrétně na Porta Maillot zájezdovým busem,  a protože mám srovnání s CDG, rozhodně pohodlně.  A letenka jednosměrná stojí cca 600 jeden směr, takže není co řešit. V tomhle případě je Wizz dobrá volba.

0/0
13.11.2009 19:58

TomShark

Re: SMARTWINGS

Beauvais, omluva  ........

0/0
13.11.2009 20:05

STAVA79

Re: SMARTWINGS

a kolik stojí ten BUS ??? tam i zpět

0/0
14.11.2009 11:57

TomShark

Re: SMARTWINGS

26 Euro

0/0
14.11.2009 22:21

STAVA79

Re: SMARTWINGS

1200 let a 1200 autobus = 2400 a z toho o 2 hodiny delší cestování to už je přeci lepší si těch 600 připlatit

0/0
14.11.2009 12:00

TomShark

Re: SMARTWINGS

To je , s prominutím pitomost. Zpáteční bus stojí 26 Euro, tedy nikoli 1200  a cesta z CDG do centra taky něco trvá, ledažeby RER začalo létat.  K tomu přičtěte čas strávený na rozlehlém CDG a

zjistíte, že časově není velký rozdíl. V Beaubvais vyjdete během minuty z terminálu.

Lednový 2010 zpáteční let stojí dnes např. 924Kč  plus 26 Euro bus

Ale můžete klidně dát 3 000 Kč QS Za to já letím 2x.

0/0
14.11.2009 22:21

Fluffin

Re: SMARTWINGS

Prosímvás, co je to ten RER a QS? :-P Děkuji

0/0
16.11.2009 14:59

TomShark

Re: SMARTWINGS

QS je přece Travel Servis, všechny jeho lety mají označení QS, RER jsou příměstské vlaky v Pařiži navazující na metro

0/0
16.11.2009 23:58

crezpenan

Maďarský expremiér:

"lhali jsme Vám ráno,lhali jsme v poledne a lžeme i večer" 

0/0
13.11.2009 16:10

coast

Zdravím taxikáře PRG

Zdravím taxikáře PRG. Jako obvykle víte vždy předem vše než se to ..........:-)

0/0
13.11.2009 15:51

hujersehlasi

Bud je iDnes uplne mimo,

nebo nevim co se deje... Zvlastni, ze ja v cervnu potvrzoval lety na lince s prazskym cislem... Ano, ted maji nejakou 900 atd za 14 Kc / minuta, ale 4 mesice zpatky jsem rozhodne nevolal na zahranicni cislo. Cili clanek opet na pul pravdivy, jak uz je u pana "odbornika" Sury zvykem... Krome toho nechapu, proc je kolem toho takovy humbuk - je to low cost. Tim je dano vse.

A krome toho - titulek je taktez uplne mimo, WizzAiru za nedobrovolnou zmenu neplatite, jedna se jen o telefonni cislo. Cili opet lez. Pane Sura, trosku se nad svymi clanky zamyslete, ono na to sice hodne lidi klikne, precte si to, ale zbytecne tim poskozujete ty, o kterych pisete. Pro rypaly - ne, nepracuju pro WizzAir. Jen s nimi letam.

0/0
13.11.2009 15:14

Jan Sůra

Re: Bud je iDnes uplne mimo,

Pokud mi dáte e-mail, mohu vám poslat mail s číslem, který posílali mě před měsícem a půl.

0/0
13.11.2009 15:20

hujersehlasi

Re: Bud je iDnes uplne mimo,

Dobry den,

mail Vam klidne zaslu, ale pres vzkaz, ja jsem si dohledal vytisknute maily z cervna a ty mohu na oplatku zaslat Vam - v mailu Wizz Air Flight Reminder je pro kontakt uvedeno prazske cislo. A na callcentru se se mnou bavili cesky. Ale at to uz je jakkoliv, o toto nejde. Jde mi o to, ze pisete do titulku, ze si Wizz Air za nedobrovolnou zmenu necha platit. Coz neni pravda.

0/0
13.11.2009 15:29

Jan Sůra

Re: Bud je iDnes uplne mimo,

Kdyby si za to nechal platit, tak bude v titulku zájmeno si. To, že musí lidé volat do zahraničí, znamená, že za to chce po lidech platbu tím, že musí platit mezinárodní hovory

0/0
13.11.2009 15:31

hujersehlasi

Re: Bud je iDnes uplne mimo,

A k tomu jsem se chtel dostat. Nedavno jste psal o jedne veci, o ktere jsem byl do detailu informovany. Cely clanek byl napsany tak, ze se nedalo ani o jedne veci rict, ze to je lez. Ovsem ty kousky pravd byly poskladane tak, ze ten clanek pro nezainteresovane vyznel uplne jinak, nez jaka byla skutecnost. Na druhou stranu, Vy jste ten clanek pouze prevzal, takze toto jde asi na vrub puvodniho redaktora, ovsem pokud se pod neco podepisu, tak alespon ja osobne bych si nejdriv zjistoval realny stav veci.

Ale, a neberte to, prosim, osobne, iDnes mame zadarmo (nastesti!) a proto je asi treba zobrazovat reklamy, coz maji dle meho za ukol tyto titulky a clanky. Protoze, co se tohoto clanku tyka, to slovicko "si" je pouze pojistka pro Vas, kdyby Vas chtel nekdo (jako ja) narknout za nepravdy. Ovsem stejne jako ja vite, ze si tenhle drobny detail malokdo uvedomi. Ja na clanek take klikl v domeni, ze WizzAir vybira poplatek za prebookovani zruseneho letu.

0/0
13.11.2009 15:53

Jan Sůra

Re: Bud je iDnes uplne mimo,

Nevím, o jakém textu mluvíte a už zásadně nepřebírám cizí texty.

0/0
13.11.2009 15:57

hujersehlasi

Re: Bud je iDnes uplne mimo,

Ne, ja to nemyslel tak, ze to bylo stylem "kopirovat, vlozit" ;-).. Ale jiste formulace byly prakticky stejne s puvodnim clankem, ale hlavne vyzneni bylo totozne s originalem. Coz by, v pripade zjisteni si skutecneho stavu veci, byt nemohlo. Pres vzkaz jsem Vam posilal odkazy na oba clanky soucasne s mym e-mailem, at tu kdyztak nespamujeme, snad to dojde ;-)

0/0
13.11.2009 16:11

dedko

Dnes si kdejakej blbej manažer

myslí, že může řídit vše, např. leteckého dopravce. Tak to podle toho vypadá !

0/0
13.11.2009 15:13

roman.petrlik

wizz air

je silena firma... piloti nic moc, cabin crew to samy, zakaznicka linka je uplne shit... v cervenci jsem letel z londyna do prahy, zaplatil jsem si jejich transfer z victoria stn. na luton. checkin zaviral v 11.10, transfer byl na 9.00, takze ok. v 9.15 jsem volal na jejich customer service, kdy to auto prijede. pry do 15 minut, traffic je shit [pravda, londyn je vecne ucpanej, tomu se dalo verit...]. v 9.35 jsem volal znovu, a frajer mi rekl, ze to auto neni, neprijede a at mu nevolam, ze to neni jejich problem... v 9.40 jsem sedal na 757 bus do lutonu, ale bylo mi jasny, ze mam problem, protoze cesta trva hodinu deset, hodinu ctyricet, podle dopravy... jeste z bus jsem telefonoval do madarska, jak mi zkompenzujou tenhle trabl - nijak. zlatej ridic autobusu, slysel, jak na nej rvu, tak na to slapnul a na luton dojel v 10.50... zlatej easyjet!!!!

0/0
13.11.2009 15:03

hujersehlasi

Re: wizz air

Jak si muzes troufnout hodnotit piloty? K ostatnimu nemam pravo se vyjadrit, nebyl jsem tam, nevim jak to bylo, ale kde jsi vzal, ze piloti jsou nic moc?

0/0
13.11.2009 15:16

joensfredriksson

Re: wizz air

easy je dobrej, jejich busy ze Stanstedu laciný, ale taky jedou skoro 2 hodiny

0/0
13.11.2009 16:24

tomas_tod

Re: wizz air

No ale stejně dlouhou dobu jedou i ostatní busy, takže ty skoro 2 hodiny jsou prostě normální jízdní doba (pokud budeme brát stejnou zástávku v Londýně). Jasně, když někdo zastaví na severu Londýna místo v centru, pak se může chlubit, že to jezdí rychleji. Jinak Stansted - Victoria cca 1:40 (večer) opačně to bylo rychlejší, cca 1:20 (dopoledne).

A řekl bych, že tím, že mají v podstatě minibusy, tak jsou ještě o kus rychlejší než větší busy od konkurence.

Holt kdo chce rychlost, tak si musí připlatit za vlak.

0/0
13.11.2009 19:41

touring

Horni Uhry

Dolni Uhry - vsechno je to na jedno brdo ;-D

0/0
13.11.2009 14:59

zihac

:))))

kdo te firme proboha vymyslel nazev? to se radeji misto "wizz air" mohla jmenovat "take a wizz in the air" a mozna by mela o par cestujicich vic ;-D;-D 

0/0
13.11.2009 14:44

zilous

Re: :))))

Nazev jim udajne vymyslela poradenska firma z Londyna :-)

0/0
13.11.2009 14:54

Damik

Ryanair

Taky nemaj moc dobrou strategii. Ryanair se svojí strategií kupovat si podíly na původně malých nevýznamných letištích a pak z nich udělat uzly tak, že vám sice nezbude nic jiného než letět z Prahy přes Hahn nebo Bergamo, ale stejně si to koupíte, neboť je to levnější než konkurence. Oni pak ovšem k převozu lidí z bodů A-Z do bodů A-Z potřeba o polovinu méně letadel než konkurence. Navíc mají další zisky z letištních hotelů atd. Kdyby Wizzair koupili nějaké méně významné letiště ve střední evropě a lítali na něj z Prahy 2xdenně, stejně jako z dalších míst a odtama lítali na všechny destinace co mají, určitě by se jim při stejném počtu letadel zvedla obsazenost.  Takhle mají z Prahy hodně málo destinací.  

0/0
13.11.2009 14:42

piErcE

Re: Ryanair

Jsi v podstate uplne mimo .

0/0
13.11.2009 14:58

Brkoslav IV

Re: Ryanair

Takovehle odpovedi miluju. Jasne, strucne, elegantni a vysvetli vse :-))))

0/0
14.11.2009 1:12

Mirusek

jasný pokyn

Cestující, wizzairte se na létání s námi...:-/

0/0
13.11.2009 14:42

quido

dvojí metr pro aerolinky

"...vzrostla v říjnu kapacita Wizz Air meziročně o 40%" no a v tom je ten průšvih - 40% navrch, ale cestujícíh míň - a máme zaděláno na řádný problém ... ale spíš je opravdu zarážející, jak v době, kdy se SkyEurope dostávaly do potíží, tak to byl WizzAir, který nejvíc křičel (aniž by sám kdy pravdivé a ověřitelné hospodářské výsledky sám zveřejnil) ... bohužel "zloděj křičí" chyťte zloděje" ...:-/

0/0
13.11.2009 14:12

Damik

Re: dvojí metr pro aerolinky

jasně že křičel, ale na druhou stranu, ty kdyby jsi vlastnil firmu, nevyužil by jsi našich věčně senzacechtivých médií k odrovnání konkurence? To je holt konkurenční boj. Skyeurope odrovnala média, ale měla k tomu zbraň v podobě hospodářských výsledků firmy, u Wizzairu to v ruce nemá.

0/0
13.11.2009 14:34

banderillo

Re: dvojí metr pro aerolinky

no zrovna tady se musim sky zastat, vazne ocenuju, ze se nikdo ze sky nesnizil ke stejnemu plivani na konkurenci... sky byla o moc serioznejsi spolecnost nez wizz, ikdyz ke konci to nebylo ono, ale aspon se snazili, wizz je na 2 veci

0/0
13.11.2009 15:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.