Diskuze
Superlevné lístky na vlak podraží. Česko už za 160 Kč nepřejedete
Děkujeme za pochopení.
bacsys
Český dráhy - potěmkinovo
jsem přesvědčen, že nebýt cestujících, kterí to drahám stále komplikují, tak ČD fungujou tip top. Takže všechny cestující odradíme a budeme si jen hrát s mašinkama. A stát nasype několik miliard za iluzi, že u nás funguje železnice. A nebo a)rozpustit ČD, b)v každým kraji udělat krajskýho dopravce pro regionální dopravu a za c)na hlavní trasy (Pha-Ost, Ost-Brno atd) vypsat výběrko. A za d) následně odříznout provazy visícím odborářům
109e
Re: Český dráhy - potěmkinovo
Mám dotaz. Co řeší náhrada monopolu jiným monopolem ?
vymrzovac
Vlakem jsem nejel přes deset let........
.....to bude asi ta velká, špinavá věc, která jezdí po kolejích, když musíme čekat na železničním přejezdu............
lupenn
Re: Vlakem jsem nejel přes deset let........
To si teda zaspal dobu ...
BrumlajiciCmelak
Za 160Kč
jsme před několika lety jeli na ukrajině z kyjeva do simferopolu. Byla to uplně normální cena, pro jednoho, žádné poblblé slevy. Navíc lůžkáčem a pochopitelně s místenkou. Vlaky jezdili stále, byly více-méně plné, a nádraží poměrně čisté (rozhodně čistší než u nás). A to jsem přesvědčen, že na UA nemají dráhy ani zdaleka takový státní dotace jako u nás, jestli maj vůbec nějaký.
Železničáře naházet do vltavy, a začít od managementu dolu. Ve chvili kdy začnou fungovat, operaci přerušit
Je třeba si uvědomit, že dokud nebude vedení ČD motivováno na růstu kvality služeb a počtu cestujících (tedy ceně) bude to stát za h_vno stále
Bery
Re: Za 160Kč
A jak by to potom meli resit treba v Nemecku, kde jizdne je drazsi nez u nas, dotace dostavaji od statu 4x vyssi a jednotky jako ICE plati stat ?
nnyky
Firmu "Času dost" se snažím nevyužívat.
Nicméně letos jsem byl okolnostmi donucen jejich služeb dvakrát využít. A kupodivu v celých 50% dojely na čas. Bohužel ve zbývajících 50% dojely v čase víc než nevyhovujícím
BrumlajiciCmelak
Re: Firmu "Času dost" se snažím nevyužívat.
Sice je nevyužíváte, ale ze svých daní je lepíte stejně. Neboli čím míň jezdíte, tím vás vlastně stojí kilometr víc.
Transalp
Bojkot podniků v socialistickém vlastnictví
státního molocha ČD bojkotuju z principu. O pokroku v poměru výkon/cena, jaký předvádí soukromí dopravci mezi HK a Prahou, si ČD může nechat jen zdát. Jediný, kdo jim to kazí je opět jen stát - vlastník a budovatel dálnic, který bere 15,- korun z litru nafty, silniční daň a ještě si dovolí vybírat mýtné. Hnus.
Karawetari
Re: Bojkot podniků v socialistickém vlastnictví
To proto,aby měl ročně na kilometr nejdražší dálnice světa, kterou staví nejlepší zloději světa.......židi :-D
;-)
.
Když nemám nárok na skupinovou a pokud možno i zpáteční slevu, tak vlakem nejedu. Jejich základní jízdné je úplně mimo realitu. Kdyby raději místo desítek slev zlevnili základní jízdné, byl by to konečně krok správným směrem.....
Anonym152
Re: .
Taky nechápu proč když chci jezdit vlakem, abych to měl levnější, proč jim poskytovat svoje osobní údaje atd...
Zebin
po letech
jsem jel z Prahy do Mariánských Lázní. Poprve se jim rozbila mašina v Berouně, pak zase u Stříbra byla výluka a jelo se pár km autobusy................ne, děkuji, pane Dušek. Zlatý autobus, zlaté auto
johnny.age
Re: po letech
No a já zase jel z Brna do ČB vlakem, kousek jsme jeli autobusem a pak jsem moc rád nasednul zpátky do vlaku! Pohodlí a bezpečnost busu se s vlakem nedá srovat.
Anonym152
Hm
Tak děkuji ČD, jízdenka ČD net za 450 Kč byla už jediný důvod proč jsem ještě jel vlakem, když jsem jel třeba z Prahy do Ostravy - stihnul jsem se vrátit do 24 hodin... Tak teďka se mi to UŽ VŮBEC nevyplatí... Jedinné řešení je aby postavili dálnici od Hradce nebo Pardubic na Olomouc a sbohem ČD...
Anonym152
Re: Hm
A ještě si rýpnu, že nedostavět dálnici z Pardubic do Olomouce je trošku tak národní zájem, proč se to tak táhne... Proč jinak se jim nevyplatí Pendolina do Brna a Vídně a přesouvají je na Ostravu...
miropiro
Je to škoda...
Loni jsem využil eLišku na trase Brno - KV. Za 160,- Kč jsem skutečně přejel na druhý konec republiky. A teď jim to vadí. A do Liberce jsem také jel a podraží mi cenu...až tam někdy pojedu...
lucky_24
Re: Je to škoda...
Já jsem třeba jezdil Olomouc-Karlovy Vary s eLiškou do Prahy (většinou koupena do KV)+příplatek na pendolino a z Prahy autobusem a sakum prásk to vyšlo na 340, což bylo ještě dobrý, přeci jen je to kus cesty. Ale teď už to tak růžový nebude, takže s vlakem asi taky definitivně skončím.
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nová vábnička pro miliardáře: ponorná superjachta jako pevnost plná luxusu
Rakouská firma vyvíjí hračku pro super bohaté zájemce o cestování, bezpečnost a luxus. Je to 165...
Na léto jsme připraveni. Letiště Heathrow čeká nejrušnější sezonu v historii
Největší londýnské letiště očekává letos historicky nejrušnější letní prázdninovou sezonu. Počet...
Česko může být vzorem racionálního přístupu k závislostem, říká adiktolog
Oblast závislostí nepatří mezi priority, které by politici kandidující do nadcházejících voleb do...
Kurýři preferují flexibilitu. Tu ale ohrožuje nová evropská legislativa
Pokud nová evropská legislativa omezí flexibilitu, kurýři a partnerští řidiči taxislužby raději...
Odpor místních je v Česku racionální. Města z výstavby průmyslu nic nemají
Odmítání výstavby nových podniků a výrobních hal a další infrastruktury je v Česku podpořený ještě...