Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Superlevné lístky na vlak podraží. Česko už za 160 Kč nepřejedete

Znalci tarifů Českých drah přijdou od 13. prosince o fígl, díky němuž mohli za 160 korun přejet z jednoho konce republiky na druhý. Jízdenka eLiška, která takové cesty umožňovala, už totiž nebude mít jednotnou cenu bez ohledu na to, pro jak dlouhou cestu ji využijete.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BB

bacsys

24. 11. 2009 7:51
Český dráhy - potěmkinovo

jsem přesvědčen, že nebýt cestujících, kterí to drahám stále komplikují, tak ČD fungujou tip top. Takže všechny cestující odradíme a budeme si jen hrát s mašinkama. A stát nasype několik miliard za iluzi, že u nás funguje železnice. A nebo a)rozpustit ČD,  b)v každým kraji udělat krajskýho dopravce pro regionální dopravu a za c)na hlavní trasy (Pha-Ost, Ost-Brno atd) vypsat výběrko.  A za d) následně odříznout provazy visícím odborářům

0 0
možnosti
1

109e

24. 11. 2009 9:46
Re: Český dráhy - potěmkinovo

Mám dotaz. Co řeší náhrada monopolu jiným monopolem ?

0 0
možnosti
ZP

vymrzovac

24. 11. 2009 7:39
Vlakem jsem nejel přes deset let........

.....to bude asi ta velká, špinavá věc, která jezdí po kolejích, když musíme čekat na železničním přejezdu............;-)

0 0
možnosti
JL

lupenn

24. 11. 2009 8:39
Re: Vlakem jsem nejel přes deset let........

To si teda zaspal dobu ... :-) 

0 0
možnosti
JK

BrumlajiciCmelak

23. 11. 2009 22:38
Za 160Kč

jsme před několika lety jeli na ukrajině z kyjeva do simferopolu. Byla to uplně normální cena, pro jednoho, žádné poblblé slevy. Navíc lůžkáčem a pochopitelně s místenkou. Vlaky jezdili stále, byly více-méně plné, a nádraží poměrně čisté (rozhodně čistší než u nás). A to jsem přesvědčen, že na UA nemají dráhy ani zdaleka takový státní dotace jako u nás, jestli maj vůbec nějaký.

Železničáře naházet do vltavy, a začít od managementu dolu. Ve chvili kdy začnou fungovat, operaci přerušit

Je třeba si uvědomit, že dokud nebude vedení ČD motivováno na růstu kvality služeb a počtu cestujících (tedy ceně) bude to stát za h_vno stáleRv

:-/

0 0
možnosti

Bery

24. 11. 2009 19:11
Re: Za 160Kč

A jak by to potom meli resit treba v Nemecku, kde jizdne je drazsi nez u nas, dotace dostavaji od statu 4x vyssi a jednotky jako ICE plati stat ?

0 0
možnosti
N

nnyky

23. 11. 2009 22:17
Firmu "Času dost" se snažím nevyužívat.

Nicméně letos jsem byl okolnostmi donucen jejich služeb dvakrát využít. A kupodivu v celých 50% dojely na čas. :-) Bohužel ve zbývajících 50% dojely v čase víc než nevyhovujícím :-P

0 0
možnosti
JK

BrumlajiciCmelak

23. 11. 2009 22:40
Re: Firmu "Času dost" se snažím nevyužívat.

Sice je nevyužíváte, ale ze svých daní je lepíte stejně. Neboli čím míň jezdíte, tím vás vlastně stojí kilometr víc;-D.

0 0
možnosti
JK

Transalp

23. 11. 2009 21:50
Bojkot podniků v socialistickém vlastnictví

státního molocha ČD bojkotuju z principu. O pokroku v poměru výkon/cena, jaký předvádí soukromí dopravci mezi HK a Prahou, si ČD může nechat jen zdát. Jediný, kdo jim to kazí je opět jen stát - vlastník a budovatel dálnic, který bere 15,- korun z litru nafty, silniční daň a ještě si dovolí vybírat mýtné. Hnus.

0 0
možnosti
DK

Karawetari

23. 11. 2009 22:01
Re: Bojkot podniků v socialistickém vlastnictví

To proto,aby měl ročně na kilometr nejdražší dálnice světa, kterou staví nejlepší zloději světa.......židi :-D

0 0
možnosti
;

;-)

23. 11. 2009 21:43
.

Když nemám nárok na skupinovou a pokud možno i zpáteční slevu, tak vlakem nejedu. Jejich základní jízdné je úplně mimo realitu. Kdyby raději místo desítek slev zlevnili základní jízdné, byl by to konečně krok správným směrem.....:-)

0 0
možnosti
A

Anonym152

23. 11. 2009 21:49
Re: .

Taky nechápu proč když chci jezdit vlakem, abych to měl levnější, proč jim poskytovat svoje osobní údaje atd...

0 0
možnosti
Z

Zebin

23. 11. 2009 21:36
po letech

jsem jel z Prahy do Mariánských Lázní. Poprve se jim rozbila mašina v Berouně, pak zase u Stříbra byla výluka a jelo se pár km autobusy................ne, děkuji, pane Dušek.  Zlatý autobus, zlaté  auto

0 0
možnosti
JH

johnny.age

23. 11. 2009 23:06
Re: po letech

No a já zase jel z Brna do ČB vlakem, kousek jsme jeli autobusem a pak jsem moc rád nasednul zpátky do vlaku! Pohodlí a bezpečnost busu se s vlakem nedá srovat.

0 0
možnosti
T

tomas_tod

23. 11. 2009 21:00
Někdo už stihnul vyměnit titulek? ;-)))))

0 0
možnosti
A

Anonym152

23. 11. 2009 20:35
Hm

Tak děkuji ČD, jízdenka ČD net za 450 Kč byla už jediný důvod proč jsem ještě jel vlakem, když jsem jel třeba z Prahy do Ostravy - stihnul jsem se vrátit do 24 hodin... Tak teďka se mi to UŽ VŮBEC nevyplatí... Jedinné řešení je aby postavili dálnici od Hradce nebo Pardubic na Olomouc a sbohem ČD...Rv 

0 0
možnosti
A

Anonym152

23. 11. 2009 20:38
Re: Hm

A ještě si rýpnu, že nedostavět dálnici z Pardubic do Olomouce je trošku tak národní zájem, proč se to tak táhne... Proč jinak se jim nevyplatí Pendolina do Brna a Vídně a přesouvají je na Ostravu... R^

0 0
možnosti
MH

miropiro

23. 11. 2009 20:03
Je to škoda...

Loni jsem využil eLišku na trase Brno - KV. Za 160,- Kč jsem skutečně přejel na druhý konec republiky. A teď jim to vadí. A do Liberce jsem také jel a podraží mi cenu...až tam někdy pojedu...

0 0
možnosti
L

lucky_24

23. 11. 2009 20:11
Re: Je to škoda...

Já jsem třeba jezdil Olomouc-Karlovy Vary s eLiškou do Prahy (většinou koupena do KV)+příplatek na pendolino a z Prahy autobusem a sakum prásk to vyšlo na 340, což bylo ještě dobrý, přeci jen je to kus cesty. Ale teď už to tak růžový nebude, takže s vlakem asi taky definitivně skončím.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů

22. dubna 2024  15:55

Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...

Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí

15. března 2024  15:02,  aktualizováno  24.4 9:32

Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko

23. dubna 2024  10:37

Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...

Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh

22. dubna 2024

Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Nová vábnička pro miliardáře: ponorná superjachta jako pevnost plná luxusu

23. dubna 2024  20:16

Rakouská firma vyvíjí hračku pro super bohaté zájemce o cestování, bezpečnost a luxus. Je to 165...

Na léto jsme připraveni. Letiště Heathrow čeká nejrušnější sezonu v historii

24. dubna 2024

Největší londýnské letiště očekává letos historicky nejrušnější letní prázdninovou sezonu. Počet...

Česko může být vzorem racionálního přístupu k závislostem, říká adiktolog

24. dubna 2024

Oblast závislostí nepatří mezi priority, které by politici kandidující do nadcházejících voleb do...

Kurýři preferují flexibilitu. Tu ale ohrožuje nová evropská legislativa

24. dubna 2024  15:52

Pokud nová evropská legislativa omezí flexibilitu, kurýři a partnerští řidiči taxislužby raději...

Odpor místních je v Česku racionální. Města z výstavby průmyslu nic nemají

24. dubna 2024  15:26

Odmítání výstavby nových podniků a výrobních hal a další infrastruktury je v Česku podpořený ještě...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!