- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A soud by územní plán zrušil jenom kvůli jejich krásnejm očím?? Spíš jde o to, pro jaké kamarádíčky tehdejší odéesácké vedení kraje plán chystalo...
Takže Rakušané postavili půlku dálnice za 3 roky a mezitím čekali jak se Češi rozhodnou, jestli mají stavět doprava nebo doleva, když jim Češi řekli, že nemají peníze a stejně neví, ale zatím snad platí varianta do Mikulova (JMK chce i vláda), začnou stavět dle původního plánu na Drasenhofen. To si teď jako všichni odpůrci R52 myslíte, že k vůli nám budou čekat nebo teď otočí A5 na Břeclav, kvůli tomu, že se tady přetahují spekulanti s pozemky u Mikulova vs. ti u Břeclavi?
Stejně Topolánkova vláda rozhodla naprosto správně, když schválila napojení na Rakousko u Břeclavi i u Mikulova. U Břeclavi má končit R55 a napojení na Rakousko je celkem logické. Zároveň spojíli se Brno a Vídeň po D2, tak se její průchodnost značně sníží (budeme mít už dvě dálniční parkoviště). R52 se přece dá u Pálavy zakomponovat do přírody doporučuju projet se po rakouské A2 v Korutanech, umělé přemostění a valy. Když to jde tam, půjde to určitě i pod Pálavou.
Pokračování:
Na závěr si troufnu tvrdit, že napojení u Břeclavi, je daleko větší ekologickou zátěží pro přírodu než pod Pálavou. Laickým pohledem ten krátký úsek prochází cenným lužním lesem, stejným jaký se zničil pod Pálavou, je tam záplavové území Dyje a v neposlední řadě tam jsou, ikdyž na Rakouské straně, cenné podzemní zdroje pitné vody. Dokonce tak cenné, že první republika uzavřela s Rakouskem při územním vypořádáním smlouvu, kde může Čs. armáda při válečném stavu tyto zdoje jednostranně obsadit, aniž by se jednalo o agresi a my tam teď natáhneme asfal. Bravo, ať žijou ekologická sdružení.
nic a porad dokola, bordel, bordel, bordel....
kolikpak se kvuli vam jeste mezi Pohorelicema a Mikulovem zabije lidi, nez se to nakonec postavi?