- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
noo je to úplně odporný ... české vlaky jsou ostuda jako prase... no jsem ¨rád ,že alespoň budou nové vlaky . Ale zase jenom v Čechách ,to je fakt super. Na Moravu se zase vykašlou!
já jsem zvědavej, kdy se morava dočká elektrifiace tratě Jihlava-Brno... na to pořád korunky nejsou. ale hlavně ať v děčíně jezdí 15novejma vláčkama:)
Koho jiného nechat psát o dopravě než redaktorku, která nechápe rozdíl mezi vozem a soupravou, patnáct jako patnáct, že?
Třeba to co je na obrázku je "jeden kloubový vůz"
aby si tam lidi nepripadali tak chudi :D
Co je na tom směšnýho ty blbe....
Jsem zvědavý, kdy se dostane na další regiony. Platí se všude stejný tarif a ty soupravy co s nimi jezdím do práce snad vyhrabali z kopřiv. Když si někdy čtu knížku sci-fi napsanou někdy v 60. nebo 70. letech, tak se musím smát, jaké měli autoři představy, čím se bude jezdit po roce 2000. Myslím, že by se divili, že ve stejných vozech z 50.let jako oni, jen více rezavých. Je to děs. A když něco řeknete průvodčí tak odpoví: "tak s námi nejezděte".
Zazil jsem u CD leccos (napriklad: kdyz jsem se ptal, kolik mame zpozdeni, abych vedel, jestli stihnu prestup na autobus, tak mi pani rekla: zadne, ja rikam, vzdyt jsme meli pul hodiny a ona: ja beru zpozdeni az nad hodinu), ale aby rekli: "tak s nami nejezdete", to uz je teda vrchol. Jde krasne videt, jak si uvedomuji, ci penize je zivi.
Tuhle jsem slysel, ze mluvci CD rikal, ze jejich zakaznikem je kraj/stat.
Ja k tomu dodavam, ze k zakaznikum se chovaji pekne, ale na lidi kaslou.
PS: Nechci jim krivdit, posledni dobou se to pomalinku, ale jiste zlepsuje (na nekterych mistech).
Dokud bude ČD jezdit trasu praha - brno za 4 hodiny a ještě k tomu za 300,- tak s nima nepojedu ani kdybych musel jít pěsky.
Tak to sem hoď avízo, až vyrazíš. Přijdu ti to stopnout.
Rumburk - Dolní Poustevna, ale motorový vlak o maximální rychlosti 120 km/hod. na této trati je naprostý nesmysl, tam se maximum pohybuje kolem 60 km/hod. A o zprovoznění kousku tratě v Dolní Poustevně do Sebnitz přes hranici, upozorňuji, že se jedná o 200 metrů trati, se mluví (marně) už 20 let. Kromě toho v tomto kraji se jedná o zastavení osobní dopravy na některých tratích.
Nové soupravy mají jezdit právě jezdit z Děčína přes Bad Schandau do Dolní Poustevny a dále do Rumburku. Letos proběhla rekonstrukce kolejiště nádraží v Doní Poustevně a dále až na státní hranici. Nyní chybí už jen Vámi zmiňovaných několik metrů kolejí ze Sebnitzu na státní hranici
Anebo vlacek v uspornem reseni na zasuvku 230V ???
vzhledem k "rychlosti" schvalovacího procesu?