- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Opět to zavani něčim hnědým mazlavým,jako vždy,když se šije kšeft na miru konkretni firmě,kde sedi někdo z poslanců v doz.radě připadně někdo z rodiny či známých.A pak se řekne,že stát sice prodělal ale všechno bylo podle zákona.Viz Opencard.To už maji pani nahoře takovy styl,že misto aby se starali o stat a lidi,vymýšleji různé finty jak podojit státni kasu.Samozřejmě podle zakona.
Všimli jste si, co se tu ten v článku profláklo? Cituji: "Za papírové dálniční kupony ministerstvo ročně zaplatí kolem tří set milionů korun, stát na nich vybere kolem dvou až tří miliard ročně. " To znamená, že za jednu známku (v nominální hodnotě 1200Kč) zaplatí ministerstvo více než 120 Kč!!! Za kousek papíru s ochrannými prvky ve výrobní hodnotě maximálně nějakých 3 Kč! Kdyby takhle fungovala naše pošta, tak nevybere za poštovné nic, půjde hned do mínusu a bude vydělávat jen tiskárna známek. Na tenhle tunel ještě nikdo neupozornil???
Ale no tak, trosku soudnosti. Znamka stoji nejakych 6Kc, ostani je za distribuci. Svycarska bankovka stoji asi 4Kc (20 centu), pocet emitovanych kusu je radove vyssi (odhaduji tak o dva rady), technologie jednodussi.
V Madarsku maji elektronicke myto dokonce bez znamek a vinet a funguje to.
chceš říct že se tam platí od počtu kilometrů najetých po dálnici?
Já mám dálniční známku z něčeho, co spíš připomíná igelit, než papír
Tak jsem kupil novou dalnicni znamku na benzince, zkuste to ale u Ceske posty...
Maji ji na prepazkach, ale prodavat budou az po 1.1.2010. Nechapu, mate stejnou zkusenost?
Ta známka platí už ode dneška, takže to jsou spíše obstrukce příslušné pošty.
jsme teď s novým autem objížděli dálnice, nechtělo se nám platit za týdenní dálniční známku 220Kč, když ode dneška už platí roční za 1200. Podél D5 jedzí neuvěřitelné množství kamiónů, které imo objíždějí dálnici. Pokud se začne platit z ujetého kilometru, lidé, kteří jezdí hodně, začnou objíždět dálnice i v osobácích. v obcích, kde si po otevření dálnice oddychli, budou zase čuchat smrad a prach
to není jenom podél D5. Každý dopravce chce ušetřit. Zvlášť menší dopravci se snaží jezdit co nejvíc po okreskách, kde se zatím mýto neplatí.
by to bylo dražší, byl to obdobný tunel jako Opencard v Praze. Řebíček jako Bém, všechno jedna sebranka
Z uvedného vyplývá, že dokud bude mýtné hrazené el. vinětou hrazené pouze na základě ujetých km po dálnici, bude velmi nespravedlivé na jednu či na druhou stranu pro velkou část řidičů. Ministerstvo by si mělo zjistit, kolik procent tvoří km ujeté po dálnicích z celkových km najetých v ČR. Aby byl systém spravedlivý, měl by zohledňovat veškeré komunikace. V takovém případě je ale RFID systém nákladný. Zdravý rozum říká počkat na evropský systém Galileo a s ohledem na cenu palubních jednotek usilovat o panevropský systém.
základní otázkou je, proč platit mýto na silnicích postavených z našich daní .....
To by pak mohli platit i chodci za použití chodníků .....
mytne nese jednoznacne vice nez dalnicni znamky. viz staty, ktere ho maji. a objizdet dalnice neni obvykle casove unosne. alespon pro ty, pro ktere cas znamena penize.
Nese více, ale darmožroutům a do silnic pouze zlomek aby se neřeklo
mitne spravna cesta. Zejmena ve spojeni s uplatkarema z Kapsch... Kolik dostanou na uplatcich nasi politicti sibalove ? Radove 1-2 miliardy CZK ?
mýtné