Diskuze

Gott: pendolino jezdí, jako by mě někdo držel za krk

Příliš nízká rychlost vlaků Pendolino netrápí jen české železničáře. Stěžuje si na ni i zpěvák Karel Gott, který dnes přál vlajkové lodi Českých drah k pěti letům od provozu na českých kolejích.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

CCIR

4. 12. 2009 10:20
Pendolino!

Takže pendolino do Bratislavy už skončilo? A čo tak vyhlásiť aspoň 3 dni štátneho smútku? ;-D

0 0
možnosti

MirosPikos

4. 12. 2009 9:22
privatizace

Jediný řešení - privatizace a vyházel většinu lidí, resp. jen ty nejneschopnější.

0 0
možnosti

želvaželva

3. 12. 2009 20:45
Nu což. Někdo se nakapsoval a o to tady šlo.

Takže houby zle. Komu se to nelíbí, at chodí pěšky, nebo si stěžuje na lampárně ...;-D

0 0
možnosti

Delain78

3. 12. 2009 12:11
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Trasa Pardubice-Chrudim a zpet: vlakem se zpatecni jizdenkou 39kc, Autobusem 2x16kc=32kc. Na druhou stranu ve vlaku je vetsi sance ze si sednu(ikdyz treba ne do zrovna prijemneho prostredi), ale hlavne se nezaseknu autobusem pred Chrudimi, protoze je ve meste permanentni zacpa

0 0
možnosti

Gandalff

3. 12. 2009 21:11
Re: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Navíc, ve vlaku je WC a můžeš se třeba i projít nebo jen natáhnout nohy. Což v autobuse nelze.

0 0
možnosti

primorsko-fans

3. 12. 2009 11:22
co to je za blábol?

"Po odpočtu odpisů a splátek úvěru už pendolino na svůj provoz vydělá, se započítáním všech nákladů je ale ročně zhruba půl miliardu v mínusu."

pane Sůro, od kdy se do provozních nákladů započítávají odpisy a splátky úvěru?

0 0
možnosti

Delain78

3. 12. 2009 12:01
Re: co to je za blábol?

a kde pise ze odpisy a splatky patri do nakladu? Kdyz si jeste parkat vetu prectes, tak to snad pochopis, co chtel autor rict

0 0
možnosti

expat47

3. 12. 2009 11:14
Jediné řešení......

ZPRIVATIZOVAT!

0 0
možnosti

Dolorez

3. 12. 2009 12:57
Re: Jediné řešení čeho?

Víš jak dopadla privatizace drah v Anglii? Dodnes se z toho tamní železniční doprava líže. To by se vám modráci hodilo, zase prodat nějakej díl státu svejm kmotrům.Rv

0 0
možnosti

Galmar

3. 12. 2009 9:47
rychlost vlaku

nechapu jedno. za miliardy kc se postavily koridory a stim ze doprava se zrychli, vlaky budou rychlejsi atd atd. Soucasny stav? Drtiva vetsina vlaku na techto kolejich stejne nejezdi vice jak 120km/h a Pendolino tech 160km/h jezdi jen na nepatrnem mnozstvi useku, jinak se plouzi svych 130 - 140km/h.  Toto nechapu, vsechny vlaky EC/IC jsou konstrukcne staveny na rychlosti min. kolem 150km/h a klasicke zelene rychliky na 130km/h

pripadami to tak ze pani na zeleznici nechteji vlaky zrychlit, pac by museli kompletne prebudovat jizdni rady a to asi nedokazi. pak to tak vypada ze trasu 106km jedu 1:55min.

proc provoz rychliku, EC/IC nedimenzuji na maximum toho co ty vlaky a koleje zvladnou? jedine co jim jde tak se chlubit pendolina jak je rychlejsi oproti EC/IC, ale jiz nereknou ze to neni hlavne v rychlosti, ale v tom ze ma na trase mene zastavek.

proto i z jinych duvodu jezdim dalkove trasi pouze autem

0 0
možnosti

Dolorez

3. 12. 2009 13:03
Re: rychlost vlaku

...je daná kvalitou trati a hlavně - předpisem. Na trati, kde existují úrovňové přejezdy se závorami, přístupné perony zastávek apod., se NESMÍ jezdit rychleji, než 160 km/h. Poděkuj soudruhu inženýrovi Klausovi, co dovedl svým tržním fundamentalismem státní kasu na pokraj krachu a musel vyhlásit úsporné balíčky. Jejich obětí jsou mj.i koridory pro rychlost 200 km/h ;-(;-€

0 0
možnosti

Chytracisko

3. 12. 2009 9:41
Hehe, kritika...

to přednosta Pepa z pražského Depa nebude moc pochválenej ;-D

0 0
možnosti

kamil b.

3. 12. 2009 9:08
ČD hospodaří jako za socialismu

Pendolino je ztrátové. No ono je to spíš o hospodaření ČD než o Pendolinu. Jezdím pravidelně 1. třídou na trase Ostrava - Praha a zkuste si koupit jízdenku/místenku do první třídy na nádraží před odjezdem, nebo i v předvečer odjezdu. Ráno je Pendolino vyprodáno. A místo toho, aby ČD posílila ranní spoje a do Prahy poslala Pendolino 3x i 4x, raději mají Pendolina i odpoledne atd... Navíc pokud je o něco zájem a je vyprodáno, logicky zdražím - třeba tu první třídu. A pokud mám vůz plný manažerů, ze kterého se nelze připojit na internet ba dokonce ani zavolat z mobilního telefonu, svědčí to jen a pouze o neschopnosti ČD obstát v tržních podmínkách tohoto tisíciletí. Kdyby to nebyla tak široká voličská základna, tak věřím, že by tu už byl Jančura a nám se cestovalo jako v Německu...

0 0
možnosti

Dolorez

3. 12. 2009 13:10
Re: ČD hospodaří jako za socialismu

Pokrytí drah signálem mobilních operátorů, je právě věc těch operátorů. Dráhy jim v tom jistě nebrání. Že by něco jiného? ČD mají jen 7 souprav Pendolina. Z toho jedna je záložní a jedna v pravidelné údržbě. Jak chceš realizovat 4 soupravy dopoledne z Ostravy do Prahy, když musí jet také nějaké tou dobou obráceně, nebo do Brna a Vídně? K tomu Německu už jenom jedno. Podívej se na školní mapu Evropy a řekni: jakou barvu má na ní Německo? A co ta barva znamená?8-o

0 0
možnosti

babacek

3. 12. 2009 6:09
Gott: pendolino jezdí....

´´ Příliš nízká rychlost vlaků Pendolino netrápí jen české železničáře.´´

No já bych naopak řekl, že vzhledem ke stavu našich železničních svršků buďme rádi, že nejezdí rychleji.:-/ Je sice fakt, že já vlak nepreferuji, ale stačí když vidí člověk kolik je nehod u běžných vlakových souprav natož pak u Pendolina které jede mnohonásobnou rychlostí. ;-(

0 0
možnosti

Gandalff

3. 12. 2009 21:39
Re: Gott: pendolino jezdí....

Bóže, kolik je nehod u běžných automobilů? Mám takový dojem, že železniční doprava je cca 1000x bezpečnější než silniční.;-O

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

27. března 2024  17:29

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

25. března 2024  11:54

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Seznam zakázaných kotlů. Co vám od září hrozí, když v nich budete dál topit

23. března 2024

Premium Češi stále provozují nejméně 150 tisíc starých neekologických kotlů na tuhá paliva 1. a 2. emisní...

Loď v Baltimoru měla potíže už dřív, most si o nehodu říkal, soudí odborníci

27. března 2024  11:17

Bezprostředně po úterní nehodě lodi v americkém Baltimoru vedení společnosti, která loď provozuje,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Průlomový lék na hubnutí dráždí cenou. Kúru za tisíce lze vyrobit za pět dolarů

29. března 2024

Lék Ozempic od společnosti Novo Nordisk je jedním z hitů posledních měsíců. Ukázalo se totiž, že...

Průlomový lék na hubnutí dráždí cenou. Kúru za tisíce lze vyrobit za pět dolarů

29. března 2024

Lék Ozempic od společnosti Novo Nordisk je jedním z hitů posledních měsíců. Ukázalo se totiž, že...

Divné kšefty za 1,5 miliardy dolarů. Nejvíc dílů pro ruská letadla dováží Gabon

28. března 2024  19:41

Gabon se stal největším dodavatelem náhradních dílů pro ruská letadla, napsal server The Moscow...

Nezdravé pryč. Komika donutili stáhnout z londýnské dopravy plakát s hotdogem

28. března 2024  18:51

V londýnském metru se nevyplácí utahovat si z hotdogů. Své o tom ví populární britský komik Ed...

Do dobíječek dá stát dalších šest miliard. Už jich je víc, než auta potřebují

28. března 2024

Dalších šest miliard korun plánuje ministerstvo dopravy v příštích letech využít na výstavbu nových...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!