Diskuze

Gott: pendolino jezdí, jako by mě někdo držel za krk

Příliš nízká rychlost vlaků Pendolino netrápí jen české železničáře. Stěžuje si na ni i zpěvák Karel Gott, který dnes přál vlajkové lodi Českých drah k pěti letům od provozu na českých kolejích.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
C

CCIR

4. 12. 2009 10:20
Pendolino!

Takže pendolino do Bratislavy už skončilo? A čo tak vyhlásiť aspoň 3 dni štátneho smútku? ;-D

0 0
možnosti
MP

MirosPikos

4. 12. 2009 9:22
privatizace

Jediný řešení - privatizace a vyházel většinu lidí, resp. jen ty nejneschopnější.

0 0
možnosti

želvaželva

3. 12. 2009 20:45
Nu což. Někdo se nakapsoval a o to tady šlo.

Takže houby zle. Komu se to nelíbí, at chodí pěšky, nebo si stěžuje na lampárně ...;-D

0 0
možnosti
D

Delain78

3. 12. 2009 12:11
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Trasa Pardubice-Chrudim a zpet: vlakem se zpatecni jizdenkou 39kc, Autobusem 2x16kc=32kc. Na druhou stranu ve vlaku je vetsi sance ze si sednu(ikdyz treba ne do zrovna prijemneho prostredi), ale hlavne se nezaseknu autobusem pred Chrudimi, protoze je ve meste permanentni zacpa

0 0
možnosti

Gandalff

3. 12. 2009 21:11
Re: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Navíc, ve vlaku je WC a můžeš se třeba i projít nebo jen natáhnout nohy. Což v autobuse nelze.

0 0
možnosti
PF

primorsko-fans

3. 12. 2009 11:22
co to je za blábol?

"Po odpočtu odpisů a splátek úvěru už pendolino na svůj provoz vydělá, se započítáním všech nákladů je ale ročně zhruba půl miliardu v mínusu."

pane Sůro, od kdy se do provozních nákladů započítávají odpisy a splátky úvěru?

0 0
možnosti
D

Delain78

3. 12. 2009 12:01
Re: co to je za blábol?

a kde pise ze odpisy a splatky patri do nakladu? Kdyz si jeste parkat vetu prectes, tak to snad pochopis, co chtel autor rict

0 0
možnosti
E

expat47

3. 12. 2009 11:14
Jediné řešení......

ZPRIVATIZOVAT!

0 0
možnosti
D

Dolorez

3. 12. 2009 12:57
Re: Jediné řešení čeho?

Víš jak dopadla privatizace drah v Anglii? Dodnes se z toho tamní železniční doprava líže. To by se vám modráci hodilo, zase prodat nějakej díl státu svejm kmotrům.Rv

0 0
možnosti
G

Galmar

3. 12. 2009 9:47
rychlost vlaku

nechapu jedno. za miliardy kc se postavily koridory a stim ze doprava se zrychli, vlaky budou rychlejsi atd atd. Soucasny stav? Drtiva vetsina vlaku na techto kolejich stejne nejezdi vice jak 120km/h a Pendolino tech 160km/h jezdi jen na nepatrnem mnozstvi useku, jinak se plouzi svych 130 - 140km/h.  Toto nechapu, vsechny vlaky EC/IC jsou konstrukcne staveny na rychlosti min. kolem 150km/h a klasicke zelene rychliky na 130km/h

pripadami to tak ze pani na zeleznici nechteji vlaky zrychlit, pac by museli kompletne prebudovat jizdni rady a to asi nedokazi. pak to tak vypada ze trasu 106km jedu 1:55min.

proc provoz rychliku, EC/IC nedimenzuji na maximum toho co ty vlaky a koleje zvladnou? jedine co jim jde tak se chlubit pendolina jak je rychlejsi oproti EC/IC, ale jiz nereknou ze to neni hlavne v rychlosti, ale v tom ze ma na trase mene zastavek.

proto i z jinych duvodu jezdim dalkove trasi pouze autem

0 0
možnosti
D

Dolorez

3. 12. 2009 13:03
Re: rychlost vlaku

...je daná kvalitou trati a hlavně - předpisem. Na trati, kde existují úrovňové přejezdy se závorami, přístupné perony zastávek apod., se NESMÍ jezdit rychleji, než 160 km/h. Poděkuj soudruhu inženýrovi Klausovi, co dovedl svým tržním fundamentalismem státní kasu na pokraj krachu a musel vyhlásit úsporné balíčky. Jejich obětí jsou mj.i koridory pro rychlost 200 km/h ;-(;-€

0 0
možnosti
UB

Chytracisko

3. 12. 2009 9:41
Hehe, kritika...

to přednosta Pepa z pražského Depa nebude moc pochválenej ;-D

0 0
možnosti
KB

kamil b.

3. 12. 2009 9:08
ČD hospodaří jako za socialismu

Pendolino je ztrátové. No ono je to spíš o hospodaření ČD než o Pendolinu. Jezdím pravidelně 1. třídou na trase Ostrava - Praha a zkuste si koupit jízdenku/místenku do první třídy na nádraží před odjezdem, nebo i v předvečer odjezdu. Ráno je Pendolino vyprodáno. A místo toho, aby ČD posílila ranní spoje a do Prahy poslala Pendolino 3x i 4x, raději mají Pendolina i odpoledne atd... Navíc pokud je o něco zájem a je vyprodáno, logicky zdražím - třeba tu první třídu. A pokud mám vůz plný manažerů, ze kterého se nelze připojit na internet ba dokonce ani zavolat z mobilního telefonu, svědčí to jen a pouze o neschopnosti ČD obstát v tržních podmínkách tohoto tisíciletí. Kdyby to nebyla tak široká voličská základna, tak věřím, že by tu už byl Jančura a nám se cestovalo jako v Německu...

0 0
možnosti
D

Dolorez

3. 12. 2009 13:10
Re: ČD hospodaří jako za socialismu

Pokrytí drah signálem mobilních operátorů, je právě věc těch operátorů. Dráhy jim v tom jistě nebrání. Že by něco jiného? ČD mají jen 7 souprav Pendolina. Z toho jedna je záložní a jedna v pravidelné údržbě. Jak chceš realizovat 4 soupravy dopoledne z Ostravy do Prahy, když musí jet také nějaké tou dobou obráceně, nebo do Brna a Vídně? K tomu Německu už jenom jedno. Podívej se na školní mapu Evropy a řekni: jakou barvu má na ní Německo? A co ta barva znamená?8-o

0 0
možnosti
JK

babacek

3. 12. 2009 6:09
Gott: pendolino jezdí....

´´ Příliš nízká rychlost vlaků Pendolino netrápí jen české železničáře.´´

No já bych naopak řekl, že vzhledem ke stavu našich železničních svršků buďme rádi, že nejezdí rychleji.:-/ Je sice fakt, že já vlak nepreferuji, ale stačí když vidí člověk kolik je nehod u běžných vlakových souprav natož pak u Pendolina které jede mnohonásobnou rychlostí. ;-(

0 0
možnosti

Gandalff

3. 12. 2009 21:39
Re: Gott: pendolino jezdí....

Bóže, kolik je nehod u běžných automobilů? Mám takový dojem, že železniční doprava je cca 1000x bezpečnější než silniční.;-O

0 0
možnosti