- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Zcela nekuřácké" začnu uvažovat o využívání předražených služeb ČD.
Do té doby, ekologisti goodbye, auto není o moc dražší (pokud vůbec) a kouření mi v něm nikdo zakazovat nebude..
A pokud bude? Dopadne to jako v PL, kde uvažovali o zákazu kouření za volantem (podobně jako se nesmí telefonovat) ale jelikož většina policajtů jsou kuřáci (v PL) bylo to neprůchozí..
Obavam se, ze tuto podminku u nas nesplni zadny dopravce.
Proč nejezdí i po trati Praha,Olomouc,Přerov,Břeclav,Brno,Praha?
Moc nechápu tu trasu, každopádně rameno do Bratislavy (přes Brno a Břeclav) zrušeno i kvůli SVK.
Trať Bohumín - Praha např. rychlík Šírava jede nově o 21 minut déle, EC Praha o 7 minut déle, Bohumín - Brno zruší jeden spoj v každém směru, zvláště v pátek si tím určitě velmi pomohou, už tak jsou ty vlaky narvané k prasknutí, Ale to je nic proti tomu, jak ČD opticky zvyšují počet spojů - pár příkladů: noční Excelsior do Prahy je rozepsán do tří spojů, podle toho, kam jede dále z Prahy, ale to je nic oproti R747 Brno - Bohumín, který je psán i jako rychlík 443, který vyjíždí z Brna ve stejnou dobu, ale do Bohumína přijíždí o zhruba 2 hodiny později (stojí v Přerově a připojuje se k vlaku jedoucímu přes Bohumín až do Košic).
vyloučily,jak prokázala dnes debata na Primě s p.Jančurou,lživým náměstkem ČD Blažkem a podobně hloupým hejtmanem Martínkem.Jenže byli to lidé z krajů,co si ty neumětely z ČSSD zvolili za hejtmany kvůli 30 Kč.
Paradoxem je,že EU tohle určitě neschválí-na 10 let trvající podvody a my euroskeptici se budeme bavit až socky budou platit respektive vracet peníze .Myslím,že když to EU prokáže ,měli by jít hejtmani za zneužití funkcí do basy.Hašek,Martínek a spol.
Pro ČD je konkurence Arriva nebo Deutsche Bahn. Ne šašek z Moravskoslezského kraje co má namalovaný vláček na papíře a dovede jen blbě pindat do novin.
Informace pro cestující z Kralup:
Změna cílové stanice R ze směru Kralupy n.Vltavou: jde o centralizaci rychlíků v Praze na jedno nádraží, což má smysl. Masaryčka přeplněná není.
Vlaky staví v Holešovicích a jde přestoupit na metro C a dostat se tak do systému MHD. Jediné co ztrácí cestující jedoucí z Kralup je přímý přestup na tramvaje v centru (velká škoda) a metro B, teď mají C.
Ale zase jsou v metru C dřív (cesta z Kralup trvá jen 20 minut do Holešovic) a pokud potřebují projet na jižní část Prahy céčkem, mají to rychlejší.
Sečteno podtrženo, pokud člověk ze severu nepotřebuje přestup na tramvaj na Masaryčce, na téhle změně docela vydělal.
To je nesmysl. Ten kdo jede na jižní část céčkem, ten na tom bude zhruba tak stejně, všichni ostatní na tom budou hůř. Nehledě na to, že spousta lidí pracuje kolem Náměstí republiky a ti si díky týhle změně budou muset ještě připlatit za tramvajenku, protože jí doteď nepotřebovali
Zpomalení některých vlaků, například na trase Kralupy - Praha, dosud 24 minut, podle nového jř 30 minut. Tomu říkám pokrok
protože dřív jezdily na Masaryčku, teď se musí táhnout až na Hlavák...
Rychlíky z Ústí na Labem budou jezdit přes jižní část Prahy - opravdu geniální
Teď tam jen potřebuje nahnat řidiče aby to zaplatili
Ještě klika, že můžete využít neviditělné ruky trhu a jezdit třeba busem s Jančurou. Třeba těmi busy do Velké Bíteše, které mistr Jančura zrušil. Ale jinak regionální dopravu miluje
Však to znáš, ČD to má dotované, Jančura to dalších 10 let dotované mít nebude
On tu regionální dopravu miluje, ale nikdo ho tam nepustí, jelikož je to zlatá žíla - podnikání bez rizika a vše to vyžere jen ČD.