- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jsem zvědav, kdy mi ten příspěvek cenzor smaže
... a hlavně že se tu všichni smali A380 že má zpoždění, byl to hlavní údaj zpráv vždy, když se o něm mluvilo, nikdo to tam nezapomněli napsat nebo to vypíchnout. a tady najednou to nikomu nevadi ,a hlavni je jak je to užasny letadlo, a co bude až bude ;-) :-D
Ty asi delas vratneho v Airbusu,ne?!
A co je na tom tak revolučního? Takové a podobné lehké materiály používá NASA i Pentagon už řadu let, akorát je to hrozně drahé, takže se to zatím komerčně nevyplatilo. Jak to "změní létání"?!? Prostě je to letadlo, které má menší spotřebu a je docela hezké, to je asi tak všechno... Předpokládám, že ceny letenek zůstanou i přes tyto velké úspory stejné nebo i vyšší, protože samotné letadlo stojí více než ta běžná, že...
Něco si o tom přečti a pak vynášej soudy. To letadlo se téměř v ničem nepodobá soudobým strojům. Je to obrovský skok dopředu a podle mě tím správným směrem. To není jako že místo jednoho plechu vyrobili desku z kompozitu a tu tam plácli. To má trup bez jedinýho nýtu. Trup je sestavený z válců, které byly vyrobeny jako jeden kus. Žádná hydraulika poháněná turbínami. Všimni si úplně novýho koceptu křídla. To letadlo vypadá jak větroň. Tohle tu zatím ještě nebylo. Příště, až zase budeš házet desetitisíce hodin výzkumů a práce pod stůl, tak se nejdřív zamysli...
no potes koste. A jak bude nove letani vypadat?
Mám pocit, že ty to nikdy nepoznáš.
Tak utíkej spasit svět, my si tu zatím budeme plácat játra plkáním o letadlech.
Je hezčí, ale nejhezčí je pořád (dnes už muzejní) Concorde...........
To je zvláštní, včera jsem viděl tu samou úvodní fotku, ale bez toho letadla nad Dreamlinerem...
To je jak poměřovat Neoplan Jumbocruiser a nějakou příměstskou karosu.
éro jako éro ....
.
P.S. A380 je opravdu monstrózní dílo. Viděl jsem loni na wlastní bulwy.
To ze nemuze letadlo letat v desti je dost omezujici. I kdyz se jedna o prototyp.