- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
dám 100.- Kč za jedno letadlo a budu si létat na BAHAMY....... (to je pouze sen)
myslím ze by o jedno mel zajem ten pan s plzenska jak ma to male muzeum.
Jj, pánům Tarantikům něco takového na zahradě ve Zruči ještě chybí ...
Mě děsí, že to někdo koupí, přelakuje, přejmenuje a pošle do vzduchu. A já v tom sedím ...
Nebojte, to se už s určitostí nestane ... Dostat tato konkrétní éra ještě do vzduchu je naprostý ekonomický nesmysl.
Ale nějaký ten ND vykutaný z těchto letadel si určitě ještě zalétá resp.už i létá
Nenašli v iHeute jinou fotku. Jak prosté Dear Watson ...
Už koupě (resp. leasing) B 737-300 byl prapůvodní a základní omyl páně podnikatele/senátora/několikanásobného bankrotáře Fischera a tak tahle vybrakovaná éra mají dnes opravdu pouze cenu šrotu mínus ty parkovací poplatky na Ruzyni.. Reálně tedy spíše cenu zápornou ... . Jak tehle shit chce někdo dražit moc dobře nechápu ...
Akorat ze Boeing 737 je nejlepsi ero ve sve tride.
Takove kraviny, neco znicit a pri tom se smat jak idiot, to umi jen Cesi
Dodnes nechápu, jak mohou být tato letadla zahrnuta do konkurzní podstaty v ČR, když patří německé firmě. A je jedno, jestli je jejím částečným vlastníkem stejná osoba. Letadla patří AMS (leasingové společnosti) a ta si na ně půjčila u německé banky. Letadla by tedy měla nárokovat tato německá banka, jakožto věřitel AMS a ne nějakej jouda z Čech. To že je provozovala česká Fischer air, případně pak Charter Air je šumák, těm ta letadla nikdy nepatřila. Pokud se tedy českému správci KP podaří z letadel něco vytřískat a uspokojí tím české věřitele, dost pravděpodobně se ČR, a my její občané, můžeme těšit na další arbitráž proti nám. Laicky se dá říci, že český správce KP tato letadla ukradl oné německé bance.
Ostatně většina letadel na světě není majetkem aerolinek, ale právě leasingovek, to jen pro upřesnění.
Vzhledem k tomu, že ta 2 letadla mají nyní reálně cenu v podstatě zápornou, lze se domnívat že žádné arbitráže nehrozí.. Jediný zájemnce o koupi mohou být leda tak Sběrné Suroviny a.s. za cenu váhy materiálu, což neuhradí ani náklady za to pětileté parkování na LKPR, o nákladech na dopravu a demontáž ani nemluvě ...
Jak vlastně může člověk, který několikrát v různých státech osobně zkrachoval, vlastnit fimu.... to se jako podíly do majetku nezapočítávají
na runway, můžete je hodit do Macochy