Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Výrobce turbín Škoda Power bude nabírat, říká nový šéf

V plzeňské kanceláři Škody Power sedí teprve tři týdny, ale firmu dokonale zná. "Možná jsme až příliš připraveni," uvedl nový šéf továrny na energetické turbíny Heung Gweon Park, jenž pochází z Jižní Koreje. Podle něj je spojení silné korejské skupiny Doosan a Škody Power přirozený sňatek, na němž budou profitovat obě strany.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

libynn

Škoda poroste

Alstom je v prdeli:-/

0/0
26.12.2009 14:04

killy

Emilovi Škodovi se v hrobce určitě dobře nespí !

;-(

0/0
26.12.2009 13:52

Brigádník

Sice nejsem masochista, ale asi tam půjdu na brigádu

Ať je sranda s Párkama a Kimama a Lee i ostatníma. :-)

0/0
23.12.2009 18:07

crezpenan

překvapilo mne těch 60 Hertzů,

tak ať se jim oběma daří,určitě je to lepší než zkorumpovaný Skopčácký Siemens.

0/0
23.12.2009 15:03

Xladi

Prodej

Škoda že už tato firma není v šekých rukou, dost dobře nechápu, proč Škoda prodala firmu, která určitě nikdy nebude mít nouzi o zakázky do ciziny. To co vyrábí dělá jen pár firem na světě a škoda má světový věhlas. Teď už jen zbývá doufat že nynější vlastníci z firmy nepřesunou technologie do Číny a tady to nezavřou.

0/0
23.12.2009 12:04

sirc

Re: Prodej

Důvod je jednoduchý. Nejsou prachy na investice a Škoda holding se chce zaměřit pouze na oblast dopravy.

A další je tom rozhovoru je i naznačený. Spojení s kapitálově silnou Doosan otevře nové příležitosti. Doposud musela Škoda hledat pro většinu zakázek partnery, protože sama nedokázala zajistit celý projekt a to jí v soutěži znevýhodňovalo. O to, že by značka nebo továrna zmizela strach nemám. Okřídlený šíp má velmi dobré jméno a samotná výroba je tak náročná, že největší cenu má vysoce kvalifikovaný lidský kapitál. Naštěstí to není automobilová montovna, kde po zaučení zvládnou pracovat i opice.

0/0
23.12.2009 13:36

sirc

Re: Prodej

Důvod je jednoduchý. Nejsou prachy na investice a Škoda holding se chce zaměřit pouze na oblast dopravy.

A další je tom rozhovoru je i naznačený. Spojení s kapitálově silnou Doosan otevře nové příležitosti. Doposud musela Škoda hledat pro většinu zakázek partnery, protože sama nedokázala zajistit celý projekt a to jí v soutěži znevýhodňovalo. O to, že by značka nebo továrna zmizela strach nemám. Okřídlený šíp má velmi dobré jméno a samotná výroba je tak náročná, že největší cenu má vysoce kvalifikovaný lidský kapitál. Naštěstí to není automobilová montovna, kde po zaučení zvládnou pracovat i opice.

0/0
23.12.2009 13:36

vKrieg

Re: Prodej

Korejci že by přesunovali technologie do Číny ? To by si sami chcali do huby...

0/0
23.12.2009 17:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.