Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Žluté autobusy na dvou linkách zlevní o dvacet korun. Kvůli konkurenci

Cestování autobusy společnosti Student Agency na některých tuzemských linkách od ledna zlevní. Student Agency zlevňuje jízdenky mezi Prahou a Hradcem Králové a Prahou a Libercem na 50 korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

xvl

Tento pán musí mít snad podíl v IDnes,

jinak bych se rád konečně svezl jeho luxusními vagony z Prahy do Ostravy, kdy že se mají rozjet?;-D

0/0
29.12.2009 9:27

Z-S

Re: Tento pán musí mít snad podíl v IDnes,

Az stat prestane dotovat EC/IC vlaky.

0/0
29.12.2009 11:58

xvl

Re: Tento pán musí mít snad podíl v IDnes,

Tuto podmínku nám pan Jančura při slibování komfortu do Ostravy ale nesdělil.

0/0
29.12.2009 12:10

Z-S

Re: Tento pán musí mít snad podíl v IDnes,

a proc by mel, kdyz v te dobe stat EC/IC vlaky nedotoval?

0/0
29.12.2009 12:10

Bery

Re: Tento pán musí mít snad podíl v IDnes,

Vsak stale muze do Ostravy konkurovat nedotovanemu Pendolinu...

0/0
30.12.2009 20:59

lucky_24

Re: Tento pán musí mít snad podíl v IDnes,

Pendolino je bohužel jen "nedotované", ve skutečnosti tomu tak ale není. Jelikož ČD je firma s celkovou ztrátou a tudíž nemá jeho ztrátu z čeho platit. Právě k tomu sloužilo oněch 12 miliard a podobně.

0/0
31.12.2009 4:14

PepaK

Re: Tento pán musí mít snad podíl v IDnes,

No a pan Jančura dotuje dumpingové jízdenky z prodeje letenek apod...

0/0
5.1.2010 23:17

lucky_24

Re: Tento pán musí mít snad podíl v IDnes,

Až tam přestanou všichni držet zuby nehty monopol ČD, nebo už si nepamatujete RT express, jak dopadli?

0/0
30.12.2009 0:32

109e

Re: Tento pán musí mít snad podíl v IDnes,

Je vidět, že jak doppadl RT si nepamatujete Vy.

0/0
30.12.2009 8:05

Bery

Re: Tento pán musí mít snad podíl v IDnes,

R^

0/0
30.12.2009 20:01

lucky_24

Re: Tento pán musí mít snad podíl v IDnes,

Ale jo, u Pendolina se dělalo vše pro to, aby mohlo jezdit, u RT expressu zase vše proto, aby nevyjel. Obojí se bohužel povedlo.

0/0
31.12.2009 4:10

109e

Re: Tento pán musí mít snad podíl v IDnes,

Nákup Pendolina byla chyba, ale když už tady je, je dobře, že jezdí. Co se týče RT - buď dokaž, že se udělalo vše, aby nejezdilo nebo nepiš obecné dohady.

0/0
31.12.2009 7:06

lucky_24

Re: Tento pán musí mít snad podíl v IDnes,

Co se týče železniční dopravy v této republice, tak jsou vše jen obecné dohady.

0/0
31.12.2009 20:28

Bery

Re: Tento pán musí mít snad podíl v IDnes,

Podil tu nema, ale velmi casto si tu plati inzerci. A jak se rika: Koho chleba jis... ;-)

0/0
30.12.2009 20:03

PaegasRobin

Pardubice - Jihlava:

Neplánujete taky konečnĕ jezdit na trase,na linkách (Hradec Králové) Pardubice - Jihlava (Havlíčkův Brod) ? Dále na lince Praha (Černý Most) - Kolín,Havlíčkův Brod,Ždírec nad Doubravou,Žďár nad Sázavou ? Je to tady potřeba konečnĕ pročistit.Pavel Šorf alias Robin (32)

0/0
29.12.2009 9:04

Xladi

Re: Pardubice - Jihlava:

To není lukrativní takže na to zapomeňte, nicméně z Prahy do Kolína a Pardubic jezdí každou chvíli vlak. Ty ostatní města to bude horší ale jak píšu není to lukrativní.

0/0
29.12.2009 9:24

lucky_24

Re: Pardubice - Jihlava:

Je, za každej kilometr shrábnou 30 korun není až tak zlý, a když by ještě jelo pár lidí někdy, nemá to chybu

0/0
30.12.2009 0:33

jaho

PROC se clanek nejmenuje... SA opet dumpuje ceny

a antimonopolni urad mlci.. Predstavte si, ze si jako soukromnim koupite autobus a budete chtit jezdit Praha-Brno. A velky pan Jancura spoj pred vami a za vami udela za 50 Kc coz vy udelat nemuzete. Az zkrachujete zdrazi.

0/0
29.12.2009 8:54

Z-S

Re: PROC se clanek nejmenuje... SA opet dumpuje ceny

asi jsi mu jeste nepodal ponet...

0/0
29.12.2009 11:59

vvv

Re: PROC se clanek nejmenuje... SA opet dumpuje ceny

Můžeš to udělat sám. Kup bus a jezdi za 10 Kč. Až Jančura krachne, můžeš zdražit.

0/0
29.12.2009 15:37

lucky_24

Re: PROC se clanek nejmenuje... SA opet dumpuje ceny

Protože má sílu, kterou Asiana neměla. A co Tourbus, jezdí za 130 mrchy, že by chtěly všechny zlikvidovat a pak zdražit na 250,- :-)

0/0
30.12.2009 0:35

danny44

To je divné....

brouzdám o ýDěsu a najednou jako bych byl na webu SA .... ;-)

0/0
29.12.2009 8:13

a111

***

Já bych tak rád viděl ty levné žluté vlaky... Pan jančura se jimi ohání už několik let a zatím je má jen ve své snad zdravé šedé kůře mozkové...

0/0
29.12.2009 7:58

danny44

Re: ***

Třeba je má v kanceláři - od PIKO nebo Fleischmanna..... ;-D ;-D zatím sice jen v "enku", ale má...

0/0
29.12.2009 8:13

Bery

Re: ***

jj, v enku mu Fleischmann udela Desiro i se zvukovym dekoderem. ;-D

0/0
30.12.2009 20:08

krčma

Liberec

pokud si dobře pamatuju, tak pan Jančura dělal obrovský humbuk, že chce

jezdit v Liberci z autobusáku, když mu to umožnili, tak mu to tam smrdí

a chce jinam, hce vždy tam, kde si někdo upraví zastávku, tak ať si v nějakém místě koupí u silnice pozemek (hezky za svoje), ten ať natře žlutou barvou a začne z něj jezdit, jsem jenom zvědav, jak se bude pak chovat, až z toho místa budou chtít jezdit další dopravci, pan Jančura je pouze mediální mr.dka, myslím, že články o něm by mělo Idnes řadit do rubriky Revue někam mezi Agátu a Ivetu

0/0
29.12.2009 7:36

Z-S

Re: Liberec

DMPL si ten terminal v Liberci take postavil za sve?

0/0
29.12.2009 12:03

krčma

Re: Liberec

za své a za peníze města, jehož je dceřinou firmou, takže jej využívá - pan Jančura neinvestoval ani kačku;

divím se, že pan Jančura nechce přímo na zastávky pro linky MHD a provozovat tuto službu po Liberci, ale to pro něj není lukrativní

0/0
29.12.2009 14:03

Z-S

Re: Liberec

"sve" penize samozrejme zadne nema, takze za penize mesta. A s temi nelze podnikat jak se komu zachce.

0/0
29.12.2009 14:14

lucky_24

Re: Liberec

Si pamatuješ špatně, chtěli na Fugnerovu, kde je nechtěli pustit kvůli malé kapacitě, takže jim zbyl jen autobusák, o kterej se soudili.

0/0
30.12.2009 0:37

Kocourek_69

Tady někdo brzy spadne z výšin přímo na ústa...

Přesně podobnou strategii razil i Václav Fischer. Nic nejde dotovat do nekonečna. Současnou konkureci dampingovými cenami možná zničí, ale její místo zaujme hned někdo jiný a Jančura nebude moci věčně prodělávat. Kapitál dojde. A co pak? Zdraží a to bude jeho konec.

0/0
29.12.2009 6:33

lucky_24

Re: Tady někdo brzy spadne z výšin přímo na ústa...

Se podívejte co všechno SA dělá a v čem že to podniká. Můžou jezdit navždy pod nákladama, pokud je to bude bavit, Fisher to měl v tomto ohledu těžší.

0/0
30.12.2009 0:38

109e

Re: Tady někdo brzy spadne z výšin přímo na ústa...

Velmi zajímavé. A pročpak se tedy musely dráhy rozdělit? Nebylo to čirou náhodou kvůli křížovému financování?

0/0
30.12.2009 8:08

jankasik

Jančura už dlouho o něm nikde nepsali :)

Jééé konečně něco o Jančurovi - ten je tak krásnej, ten je tak chytrej, ten je tak dokonalej... chci aby mi udělal dítě v tom žlutým autobusku, nebo raději ve vláčku :)

S pozdravem Jan Kašík

0/0
29.12.2009 6:09

selmakockovita

Už jsem se bál

Už jsem se bál, letos už nebude pohádka o Jančurovi,když byla o Natálce;-D;-D;-DRvRvRv

0/0
29.12.2009 0:18

Martin Jirousek

A takhle

To Jančura dělá furt. Stáhne ceny pod náklad, zlikviduje konkurenci a pak to napálí. Zaplať bůh, že se nedostane na koleje. :-)

0/0
28.12.2009 23:53

Honza5555

Mě je to jedno

Já jezdím vlakem. Ale asi kdybch nebyl fanda železnice, asi bych s ČD nejezdil. SA bych na železnici docela uvítal. A kdyby měly komforní  vlaky tak asi s něma i jezdil.

0/0
28.12.2009 22:53

budulinek4

Privatizovat

Jediným řešením špatného stavu našich železnic je rozprášit duškovce okamžitou privatizací dopravce. To jedině platí na Černou Díru. EU

0/0
28.12.2009 21:55

109e

Re: Privatizovat

Tady je potřeba vědět co privatizovat. Privatizace na jednokolejných tratích nic neřeší-je nesmysl. Na jednokolejce může v jednu dobu jezdit pouze jeden vlak. Zase vznikne monopol, protože dopravce musí mít zajštěné investice na mnoho let dopředu. V této pozici ho nebude téměř nic tlačit k tomu, aby byl dobrý. Dráha není pekárna. U pekárny si vybereme jednu provozovnu, od které si koupíme housku. Na trase si nevybereme nic.

Dále by bylo možná dobré vědět, že Dušek nevede odbory už řadu let.

0/0
28.12.2009 22:18

budulinek4

Re: Privatizovat

S tím Duškem to byl pokus o vtip :-)

A jinak souhlasím, především je potřeba vypisovat výběrová řízení na několik tratí najednou, například na celý IDS v kraji. Po nástupu soukromých dopravců si dokážu privatizaci také ČD.

0/0
28.12.2009 23:25

109e

Re: Privatizovat

Jasné řešení není. Železnice existuje nějakých 200 let. Za tu dobu se privatizovala, zestátňovala, privatizovala...

Zprivatizovali v Anglii s krachem. Naopak nejdokonalejší železnice světa-švýcarská je z větší části ve veřejných rukou.

Problém je v tom, že neexistuje dopravní politika státu. Vlastně Unie.

0/0
28.12.2009 23:34

Z-S

Re: Privatizovat

urcite lepsi kdyz ten vlak bude od SA nez od Cerne Diry.

0/0
29.12.2009 12:04

109e

Re: Privatizovat

To je slaboučká odpověď. Bez konkrétních údajů. Asi tak, jako bych tady začal kydat špínu na svého souseda.

0/0
29.12.2009 14:26

Z-S

Re: Privatizovat

staci leta praxe s CD :)

0/0
29.12.2009 14:36

109e

Re: Privatizovat

Jakou máte praxi na silnici? Tisícovka mrtvých ročně je asi bezvýznamná příhoda. Co?

0/0
29.12.2009 16:16

Bery

Re: Privatizovat

Lepsi jakakoliv praxe s CD nez VR od SA. Train Simulator si muzu zahrat i doma. ;-D

0/0
30.12.2009 20:17

Xladi

Re: Privatizovat

Možná to nevíte ale dráhy nikde na světě na osobní dopravě nevydělají, musí se to dotovat. Jasně jsou ziskové lukrativní linky, ale pak je X ztrátových, které musí jezdit a zisky z výnosných tratí to nepokryjí. Kdyby stála jízdenka na vlak podle skutečných nákladů tak by vlakem nikdo nejezdil.

0/0
29.12.2009 6:21

Třeste se, modří lumpenproletáři

Aby Jančurova fantasmagorie z roku 07 nezapadla:

"Výběrové řízení skončí na konci roku, bude to buď STADLER, nebo SIEMENS. Zatím vám mohu říci jen to, že zadání bylo jesné: nejluxusnější vlak, který kdy jezdil v Evropě, ovšem přizpůsoben na české podmínky. Bude mnohem lepší než pendolino, ale taky mnohem levnější a bude mít především levnější provoz. Pendolino je prima vlak, ale mělo jezdit 230 km/hod v zahraničí, ne průměrných 100 km/hod u nás."

http://ekonomika.idnes.cz/odpovedi.asp?t=janurar

0/0
28.12.2009 21:41

lucky_24

Re: Aby Jančurova fantasmagorie z roku 07 nezapadla:

A co by s tím vlakem dělal, vystavil ho v Brně na náměstí?

0/0
28.12.2009 21:48

Třeste se, modří lumpenproletáři

Re: Aby Jančurova fantasmagorie z roku 07 nezapadla:

spíš to vypadá, že neměl 200 míčů na zaplacení zálohy výrobci. ;-)

0/0
28.12.2009 21:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.