Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Škodovka odstartuje výrobu nového vozu v říjnu, představí ho ve Frankfurtu

Mladoboleslavská škodovka potvrdila, že nový malý vůz představí v září na autosalonu ve Frankfurtu. Sériová výroba začne v říjnu, vyrábět se bude v Bratislavě. Zatím se neoficiálně hovoří o ceně kolem 180 tisíc korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

KrizM1

mikroauto vs makroauto

Já mám audi A4 o kubatůře 2,4l. (velikost asi jako Octavie I). Nákupní cena nízká a co sem ušetřil na nákupce utratím ve spotřebě. Než vyhodit 200tis za novýho Logana nebo takový prdítko jako je např Toyota Aygo, tak to radši koupím fakt tu starou oktávku. Spotřeba je stejná. Jen servis asi vyjde dráž. Radši si koupím starší auto ve vyší třídě, než nepohodlný a míň bezpečný posunovadlo. Můžu doporučit, pro srovnání bezpečnosti. Rozhodně bezpečnější a starší, než nový a malý.:-)

Audi Q7 vs fiat 500 http://www.youtube.com/watch?v=6pVF1Wr7GLQ

Škoda Superb vs Yetti http://www.youtube.com/watch?v=kK02o9WZ-Mo

0/0
9.1.2011 11:36

LibertarianSK

Re: mikroauto vs makroauto

No ja som si kupil novy VW Kombi 2008 ked som bol pred 2 a pol rokmi v S.Paulu, vyslo v prepocte na cca 15.000 euro v tej dobe, s dovozom, preclenim a prihlasenim do 20.000. Dnes uz pri sucasnom kurze vyjde len kupa na 22.000 euro, takze usetril som dost. A originalita a komfort je nieco, za co som si rad priplatil. Skoda ze to VW zo svojej brazilskej fabriky nedovaza aj k nam, mnoho ludi ma od kupy bombarduje s tym ze by si ho kupili tiez, lebo hippie bus je aj po 50 rokoch autom za ktorym sa otocis ked mas esteticke citenie. A nie po 5 rokoch do srotu ako je to u 90% dnesnych aut.

http://www.volkswagen.com/br/pt/carros/kombi/gallery.html

0/0
9.1.2011 15:55

BlueFlash

180 000

Aby člověk byl s timhle pidis*áčem každýmu pro srandu? Co třeba takový Bávo E46? To se za 180k sežene určitě v pěknym stavu a zas tolik "sát" prachy nebude, ne? Pokud bude do 2500 cm3

0/0
9.1.2011 0:12

KarelKiller

Re: 180 000

Pro srandu je spíš někdo, kdo porovnává nové auto s ojetým a ještě ve dvou naprosto odlišných kategoriích cílících na úplně jinou klientelu (nákupní taška či městský vůz se sportovně zaměřeným vozem střední třídy).

0/0
9.1.2011 15:15

S-Tony

Re: 180 000

Mně jsou zase pro srandu lidi co si kupují velké auta s velkým motorem co má zbytečně velkou spotřebu a drahý servis a jezdí s tím maximálně na nákupy a do kina.

Na co mi je ve městě velké auto. Já především potřebuju pohodlně zaparkovat a mít malou spotřebu v zácpách. A občas na hory s ním zajedu taky, dálnici jsem neviděl to je rok dlouhý.

A mít např novou zadu čtyř zimních jen za 2800 kč to je k nezaplacení .-) R^

0/0
10.1.2011 10:37

S-Tony

Paráda

Paráda. Další varianta navíc, co si asi můžu koupit za pár jako ojetinu místo Felicie R^

0/0
10.1.2011 10:41

1000mb

pick-up

je to,co by měla Škodovka vyrábět,aby mohl drobný živnostník podpořit českého výrobce a nemusel kupovat Logany,Kanga atd.Bohužel to asi VW nedovolí,abysme jim nelezli do zelí.:-(

0/0
7.1.2011 18:24

katana.

Re: pick-up

co bude vyrábět škodovka rozhodne jen německý majitel VW. a děkuj němcům že tu českou pastoušku škodovku zachránili. [>-][>-]

0/0
7.1.2011 20:51

WIFI

hm

já bych si nekoupil, malé auto (třeba poloviční velikosti oproti střední třídě) nebude mít poloviční spotřebu, takže nezajímavý. A kupovat si pidiauto jen proto, že spotřeba není 6l/100 km, ale 5l/100 km to ne.  Ve městě taky žádná extra výhoda - na standardní místo se dvě tato miniauta nevejdou. Jedinou výhodou by mohla být cena oprav, třeba laku, plechy jsou taky kratší, rovněž výfukové potrubí : )

0/0
7.1.2011 17:28

HrubesaMares

dobry jmeno toho auta

Nova Trpaslici Rodinka ;-D

0/0
7.1.2011 14:54

kagemusha

zase je to tady samý znalec a odborník

Už jste horší, pánové, než drbny z facebooku. melete o něčem, o čem nemáte ani potuchy. Že to nejpodstatnější - tedy například motor a z velké části převodovka je českého původu - celkem dobře dokresluje, o jaké auto se jedná. Ta, co budou mít ve znaku logo SEAT nebo VW budou ten samý agregát mít totiž taky... český v německém autě....[>-] 

0/0
7.1.2011 14:14

rafton

Re: zase je to tady samý znalec a odborník

Já jako bývalý škodovkář musím dát drbnám za pravdu. Moje zkušenosti se Škodou jsou v posledních letech tragické :-(

0/0
7.1.2011 14:30

mazlikuzlik

Re: zase je to tady samý znalec a odborník

V jakém smyslu?

0/0
7.1.2011 14:32

Bruno25

Re: zase je to tady samý znalec a odborník

Až na jeden detail motory Škodovka vyrábět nebude....

http://www.auto.cz/skoda-nebude-vyrabet-motory-minivozy-vw-53554 

0/0
7.1.2011 14:56

Politici to myslí upřímně

Může mi někdo vysvětlit, kdo pořád kupuje nový auta?

Jak často si kupujete nový auto? Copak je tady v EU opravdu takový trh na ty miliony nových aut? Nějak mi to hlava nebere. Jestli to Škodovka všechno vyváží do Číny, tak nechápu, proč to rovnou nevyrábí tam. V EU ale přece nemůže být tolik zákazníků, nemluvě o US, kde mají všechny automobilky problémy, nebo mi něco uniká? 8-o

0/0
7.1.2011 14:06

airwar

Re: Může mi někdo vysvětlit, kdo pořád kupuje nový auta?

No Evropa má 750 tisícv obyvatel, takže není divu že se tady nějaký milionek aut prodá. Jinak na Vaši otázku, jsme průměrná rodina, máme jedno větší auto které využívám já jako služební a menší auto má žena, obmněňujeme to cca. 4 roky, já po cca. 120-150 tisících km, žena tak po 60-70 tisících km. Myslím že 4-5 let je na nové auto rozumný kompromis.

0/0
7.1.2011 15:25

Politici to myslí upřímně

Re: Může mi někdo vysvětlit, kdo pořád kupuje nový auta?

Jasně, "Evropa má 750 tisícv obyvatel" ;-D

0/0
7.1.2011 15:40

gemars

Re: Může mi někdo vysvětlit, kdo pořád kupuje nový auta?

Při takových populačních číslech by už dávno vlála v Bruselu ruská nebo jiná vlajka.

0/0
11.1.2011 7:48

katana.

jaká škodovka ?

je to německý VW vyrobený na Slovensku se znakem SKODA [>-][>-]

0/0
7.1.2011 14:00

Mysel

Lide maji zajem o Superb a Yetti

Takze budeme vyrabet miniauto. :o))))

0/0
7.1.2011 13:41

amadis von gallien

Jako druhe nebo treti auto do rodiny ...

tak to je mazec.

0/0
7.1.2011 13:11

Mysel

Re: Jako druhe nebo treti auto do rodiny ...

Co je na tom za "mazec"? Mit v rodine dve auta je bezne...

0/0
7.1.2011 13:42

airwar

Re: Jako druhe nebo treti auto do rodiny ...

to sice ano ale jako druhé auto mě to příjde malé, tohle mě příjde dobré jako hračka pro děti.

0/0
7.1.2011 15:26

wolf80

Re: Jako druhe nebo treti auto do rodiny ...

Taky si myslim, ze i jako druhe/treti auto to je male. Ale kdyz se najdou kupci, proc ne. :o)

0/0
7.1.2011 13:48

superkutil

Malé nebo velké

Mám dva Fordy, Fiestu a Mondeo. Nedá se říct, že bych s velkým jezdil výrazně rychleji než s malým, ale když jedu s Fiestou, tak vůbec nemám dobrý pocit, když kolem mne jezdí velké AUDI, BMW a Mercedesy nebo SUV a OffRoady. Takže až budou na silnicích jen malé vozy, tak si pořídím také malé auto. Zatím je malé auto jen do města a popojíždění a velké auto na běžné ježdění. A i to budu měnit za SUV nebo OffRoad. bezpečnost je nejdůležitější. U malého auta bych se bál, že mě někdo převálcuje.

0/0
7.1.2011 11:41

Fungy

Re: Malé nebo velké

kdoby vás chtěl válcovat... na silnicích to možná vypadá jako v Gta, ale zas tak žhaví to nebude. Mám rád taky větší auta, ale to je spíš otázka vkusu. Bezpečnost je dost relativní, tam se velikost a váha projeví jedině při nehodě auto vs. auto, jinak záleží hodně na rychlosti, místě nárazu a v neposlední řadě do čeho se narazí...

0/0
7.1.2011 14:34

SmejiciSeHyena

Re: Malé nebo velké

Treba ten magor z D1 se znackou 2222.

0/0
8.1.2011 20:38

_Xeon_

??

"Pro malá auta podle ní mluví i demografické údaje: rostoucí počet starších lidí..." Kto by posadil svojho rodiča, ktorý sa chce dožiť v zdraví slušného veku do miniauta?

0/0
7.1.2011 11:38

dino_na_idnes

Re: ??

To přijde na to, jak ho používá... Děda jezdí od baráku na zahradu a zpět, pět kilometrů denně po jedné silnici, kde je provoz prakticky nulový, tam opravdu nepotřebuje ultrabezpečnou superkrávu... A když potřebuje někam dál, tak ho vezeme. V baráku u nás zase bydlí starší pán, co svojí stodvácou jezdí kilometr do Alberta a zpět a přijde mi, že riskuje méně než člověk v megaautě jezdící delší trasy.

0/0
7.1.2011 12:02

_Xeon_

Re: ??

V takýchto prípadoch je to vporiadku. Ale pri dlhších jazdách, prípadne vo veľkých mestách je to iné. Sú to aj moje skúsenosti: Čím je človek starší, tým viac ho mrzí keď sa zabije. ;-D

0/0
7.1.2011 12:05

bloud-velbloud

Re: ??

Tak si radši koupíme offroada a nebo ještě něco většího a budeme mít pocit že jsme nesmrtelní co??

0/0
7.1.2011 13:32

gemars

Re: ??

A nebo tank. A nebo prostě nebudeme vycházet z domu a jen budeme sledovat oblohu, aby to do nás nezapíchlo nějaké letadlo.

0/0
11.1.2011 7:53

_Xeon_

?

0/0
7.1.2011 11:37

DaliborX

Drahé !

180 000 je hodně. Fiat Panda stojí 100 000 Kč. Takže nevím.

0/0
7.1.2011 11:35

superkutil

Re: Drahé !

A co teprve Panda 4x4!!! R^

0/0
7.1.2011 11:44

vitekara

Re: Drahé !

Fiat Panda Stojí v základu 159900 (takže 160000, aby se tu neobjevili komentáře že je za stopade) a to už má nějaký ten pátek na trhu za sebou. Takže cena 180000 mi nepřijde přehnaná. Ta cena od 100000 je jen na leasing.

0/0
7.1.2011 12:24

6jara9

To je dobrý, česká Škodovka německého koncernu

se bude vyrábět ve VW Slovakia v Bratislavě. Kluci sloveský zase vyrobí na hlavu více aut, než my! To je jako když si koupím Starobrno vyrobený v pivovaru v Brně, tak na láhvi je uvedeno vyrobeno Heineken Krušovice!;-D

0/0
7.1.2011 11:12

lolek77

Česká Škodovka už dávno neexistuje.

To že si Volkswagen koupil fabriku i se značkou je jiná věc. Nakonec i na žárovce od Philipsu je napsáno: sdělano v Chině;-D Takže nic nového pod sluncem.

0/0
7.1.2011 11:26

touring

Sounds good

R^ Tesi me, ze se Skodovce dari a myslim, ze i tohle si sve kupce urcite najde.

0/0
7.1.2011 10:42

superkutil

Re: Sounds good

Ano, najde se hodně Čechů, kteří si předraženou Škodu koupí, než by se rozumně zamyslel a porovnal celosvětovou nabídku. A pokud kupovat škodovku, tak v Dánsku, protože tam je o 25% levnější než v ČR.

0/0
7.1.2011 11:46

vitekara

Re: Sounds good

A vy už víte, kolik to stojí, že tu plácáte moudra o předraženosti? A jaké konkurenty máte na mysli, co jsou tak hrozně levný?

0/0
7.1.2011 12:26

Mysel

Re: Sounds good

On hlavne vi, ze skodovka je ztelesnenim zla, takze je treba ji donekonecna spilat. O mnoho vic toho pravda uz nevi...

0/0
7.1.2011 13:43

J.K. 3

Vypadá jako

kontejner na odpadky

0/0
7.1.2011 10:37

legnaw

ach ty popelnico

a co? ten neexistujici render?

0/0
7.1.2011 12:06

Atwa

Skoda

Skoda octavie combi jse me vzdy libila jen proste ta cena neodpovida jasne je to dano poptavka nabidka pokud o ni u nas je takovy zajem tak proc by sli z cenou dolu.Tedka premyslim jake koupit firemni auto za rozumny peniz a padl me do oka MÉGANE GRANDTOUR 1,5 dCi 81 kW/110 k v dieselu nejakych 439 000 akcni sleva 35 000 a verim ze jeste neco se da uhrat cca 30 000 sleva prodejce tak se  dostanu na cenu cca 370 000 Octavie tour ktera je totatne osekana v benzinu je 330 000.A pokud bych chtel klasickou octavii tak jsem cenove uplne nekde jinde.S renaultem sice nemam zadne zkusenosti tak dam zkusebni jidu a uvidime,ale ten cenovy rozdil je obrovsky

0/0
7.1.2011 10:06

superkutil

Re: Skoda

MÉGANE GRANDTOUR 1,5 dCi 81 kW vřele doporučuji, nízká spotřeba, japonská technika. Ten motor na to jak je malý, tak je úžasně živý. U Renaultů je problém jen s trochu dražším servisem. Renault je velmi pohodlný.

0/0
7.1.2011 10:12

Damik

Re: Skoda

Jo Megane je to nejlepší co si můžete v poměru cena/výkon koupit.  Ono to není auto co vydrží 300tis. km. Ale pokud si to pořizujete pro vlastní potřebu a ne někam do firmy, tak se opravdu vyplatí.

0/0
7.1.2011 10:37

rafton

Re: Skoda

Proč nevydrží 300 000? Motory jsou Nissan (alespoň tak je to u Laguny).

0/0
7.1.2011 14:21

superkutil

Konkurenceschopnost

Pokud bude stát 80tis.Kč, tak proč ne. Ale po pochybné a předražené Fabce počítám zase s předraženým autem. Ale Čecháčkové si to koupí, protože si budou myslet, že kupují kvalitní české auto a ne nějakého Korejce.

0/0
7.1.2011 9:57

fsp

Re: Konkurenceschopnost

český trh tvoří pro škodu asi tak 2% objemu výroby :-)

0/0
7.1.2011 10:20







Najdete na iDNES.cz