Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zaplatili jsme milion a poučili se, říká šéf pokutované benzinky

V Olomouckém kraji loni potrestali kontroloři České obchodní inspekce (ČOI) čtyři čerpací stanice, které neprošly testem kvality pohonných hmot. Inspekce poprvé zveřejnila i jména pokutovaných benzínek. Nejvyšší postih, pokutu milion korun, zaplatila pumpa v Mohelnici.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

slaviator

na seznamu jsou i Robin Oil a KM Prona

a to jsem je měl spolu s OMV, Benzina a Shell za ty slušné, ale třeba je to jen ojedinělé provinění R^

0/0
11.1.2011 19:17

Neumětel

Re: na seznamu jsou i Robin Oil a KM Prona

Co bys chtěl od benzínek typu Pole-Louka Oil.

0/0
12.1.2011 7:54

bopicek

Nechtěl bych....

No nechtěl bych být teď v kůži těch borců, co dělali tu technickou prohlídku na tu skvělou cisternu, co veze benzín a naftu oddělenou přepážkou. To nechápu jak to může někdo tak převážet !!

0/0
11.1.2011 17:11

ajtymně

Nafta

Kvůli jednomu nenažranému nájemci čerpací stanice, jsem zaplatil za opravu vstřikovacího čerpadla 24.000,-Kč. ČOI by měla zveřejňovat okamžitě tyto darebáky a ne to tutlat. Já jsem podobnou  "skvělou" naftu natankoval v obci K. na trase Prostějov - Kroměříž, deset kilometrů před Kroměříží u ČS EuroOil vloni v tuto dobu. Plné jméno obce raději neuvádím, abych nebyl od této firmy "popotahován"  za pomluvu. Doklad o koupi jsem sice měl,platil jsem kartou, ale protože se závada projevila pochopitelně až po delší době, reklamovat jsem už nemohl.Motor pomalu přestával táhnou (počítač v motoru to trochu reguloval) a když jsem dotankoval jinde, trochu se to zlepšilo, ale čerpadlo už bylo chycené a odešlo.Od té doby na doporučení servisu přidávám do nafty přípravek pro lepší mazání. Takže tímto dodatečně děkuji panu nájemci za to, že jsem neměl problém s tím, za co utratit své peníze. Rv

0/0
11.1.2011 17:01

Mysel

Re: Nafta

Radeji tankujte u pump znackovych. Tam je riziko mnohem mensi. Palivo byva sice drazsi, ale nez timto zpusobem utratite 24000Kc, najezdite spoustu kilometru.

0/0
11.1.2011 18:02

Mysel

Re: Nafta

PS: To plati i u benzinu, natoz u nafty. V jejim pripade je nakup u no-name prodejcu vyslovenym hazardem. :o((

0/0
11.1.2011 18:03

zrušený3x

Re: Nafta

Ale oni mají své jméno. A jen tak mezi námi. Shell má svou kvaliti na dolním limitu normy. :-/

0/0
13.1.2011 12:53

habr

Re: Nafta

Taky na seznamu jsem nenašel žádnou ze značkových prodejen. Ale možná je to tím, že je nekotrolovali.

Pravda - mne by poškozené čerpadlo přišlo podstatně dráž, tak nerizkuji a aditivum mám stále v autě pro případ když musím jinam než běžně jezdím.

0/0
11.1.2011 18:46

autokrator

Re: Nafta

ono EuroOil je známá značka a jejich síť není zrovna malá. A to paušalizování noname pump mi taky připadne nefér. Solidní benzinka má vyvěšené výsledky testů ČOI, ale hlavně si dělá vlastní testy třeba smluvně s SGS a mají pečeť kvality jako velké značkové pumpy. A přispivatel nad Vámi měl asi na mysli Kojetín, že? :-)

0/0
11.1.2011 21:28

ajtymně

Re: Nafta

Ano pane, máte pravdu.

0/0
11.1.2011 22:39

Neumětel

Re: Nafta

Nejde o paušalování, ale o riziko. A to je u těchto podivných pump rozhodně větší. Já tam NIKDY netankuji. Pčeeť kvality? To jako myslíš tu nálepku, co si za dvě minnuty sami vytisknou z počítače. :-)

0/0
12.1.2011 7:57

autokrator

Re: Nafta

to si benzínka netiskne sama. ve stručnosti jde o to, že má smlouvu s firmou SGS (dříve Ústav paliv a maziv) a za nemalé peníze jim dělají namátkové kontroly a odebírají vzorky PHM a dělají rozbory. U stejné firmy dělá rozbory i ČOI. Pokud by výsledek rozboru nevyhovoval normám, o tuto známku kvality přijde. Toto paušalizovaní malých benzínek je značně nefér. Velká síť si udělá jméno díky drahému marketingu a ani nevíte co tankujete, malá vám dá aktuální výsledky rozborů toho co tankujete přímo pod nos, ale řidiči dají na rady ala TV Nova: "netankujte u malých benzínek".

0/0
12.1.2011 12:16

Neumětel

Re: Nafta

Žádné nálepky "QA" mě rozhodně nepřesvědčí, abych tankoval u malých, pochybných pump. Ale každý svého štěstí strojvedoucím. Jelikož ty malé benzínky stále existují, musí mít významné počty zákazníků. Takže ať si každý tankuje tam, kde mu to vyhovuje.

0/0
12.1.2011 12:36

autokrator

Re: Nafta

Malá nerovná se pochybná. To se Vás jen PR nadnárodních sítí snaží přesvědčit o opaku. Navíc tady nemluvím o nálepkách, ale přímo o výsledcích rozborů pohonných hmot. Asi tankujete na benzínkách, kde takové testy nemají vystavené (případně je vůbec nedělají), tak chápu, že jsme mi neporozumněl. :-) Ono často má ČS malý soukromník v lepším pořádku, než nájemce nějaké fračízy brandované sítě.

0/0
12.1.2011 16:57

ajtymně

Re: Nafta

Ještě jsem zapomněl napsat, že prý provozovatelem těchto čerpaček je ČEPRO, tak komu už mám tedy věřit ??? :-(

0/0
11.1.2011 22:38

Flavio

Re: Nafta

Když jste byl tak přesvedčen, že jste, na konkrétní čerpací stanici, natankoval nekvalitní palivo, zajel jste do servisu a za přítomnosti zástupce čerpačky jste odebrali vzorek paliva z nádrže, ten poslali na rozbor do akreditované laboratoře, stejně tak jste udělali i nezávislou expertízu vstřikovacího čerpadla, aby byla zjištěna příčina jeho poškození? Neudělal jste z toho vůbec nic. Pak ovšem nechápu, na co tady stěžujete, když v ruce nic průkazného nemáte.  

0/0
12.1.2011 9:16

picky

Tak to se tedy přiznal jen k půlce -

že byl benzín v naftě, ale to znamená, že měli i naftu v benzínu, což je dle mého názoru daleko horší. A vím, že i lidi, co tankovali benzín měli problémy, hlavně při startování a než se motor zahřál. Jakpak se jim firma revanšovala?

0/0
11.1.2011 16:18

Rosomak

Zkuste zjistit

Kolik litrů benzínu potřebuje na snížení o jeden stupeň. Nafta z rafinerií má bod vzplanutí vyšší než 65°C.

Jedna cisterna je 38 až 66 kubíků. Cisterny musí mít elektronické čidla na obsah par kvůli bezpečnosti. Takže kolik benzínu tak může v jedné cisterně po vyprázdnění zůstat?

0/0
11.1.2011 15:49

maax

Re: Zkuste zjistit

zdravím, vaše údaje jsou hodně neúplné a špatné. žádná cisterna nenaloží 66 kubíků. bežný objem cisteren je 33000 l nafty nebo 36000 l benzínu. Bod vzplanutí se pohubuje od cca. 53 do 64 st. celsia. Podle zkušeností cca. 30 l benzínu dokáže rozhodit bod vzplanutí pro 5000 l benzínu.

0/0
13.1.2011 9:04







Najdete na iDNES.cz