Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

ČSA začnou v červnu do Vietnamu přepravovat také cestující

České aerolinie začnou na konci června přepravovat cestující do vietnamského hlavního města Hanoj. Linku budou provozovat s mírně upraveným letadlem Airbus A319, který je přitom určený hlavně na středně dlouhé tratě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ZZZZZZZZ

LOT

Tak nevim - bud s CSA pres Alma atu za 30 litru nebo s LOT pres Varsavu za 18 litru, za stejny cas...

0/0
27.1.2011 9:22

venoch

CSA

I kdyz je CSA ceska firma a ja bych jim pral vse nejlepsi, tak mam z clanku jedine pocit, ze CSA uz je vlastne po smrti. Tvrdiku, Tvrdiku, co si ted na tobe kdo vezme.

0/0
27.1.2011 7:20

pekelný dědek

Vietnam...

....je překrásná země....R^

0/0
27.1.2011 4:41

thx1137

Podle obrázku...

...usuzuju, že od doby úpadku série Mortal Kombat se Raiden živí všelijak.

0/0
26.1.2011 23:30

TomasLee

Re: Podle obrázku...

;-DR^R^

0/0
27.1.2011 9:12

Franta-z-Masny

CSA

to trvalo 20 let nez na to prisli? To uz davno mel byt stezejni long haul CSA.

0/0
26.1.2011 22:53

**v

Re: CSA

Velmi pozde jako obvykle, navic reseni s tou A319 je naprosto priserny, to neni letadlo na dlouhe trate ani kdyzuberou jednu radu sedacek. I polaci na to, ze Vietnamsky trh je skvely prisli driv a uz tam letaji z Varsavy. Zrusenim dalkove flotily si CSA podepsaly vlastni konec... tohle je jen prodluzovani agonie.

0/0
26.1.2011 23:46

Franta-z-Masny

Re: CSA

Naprostý souhlas.

0/0
27.1.2011 5:20

jirka696969

Dobrá zpráva

To může být dobrý tah pro ČSA, nejen kvůli místním Vietnamcům, ale i kvůli českým turistům a obchodníkům. Třeba časem zavedou i linky do Číny, Kambodže, Malajsie, Japonska atd., kde lze mnohem snadněji docílit ziskovosti linky díky nižší konkurenci než na linkách do západní Evropy či USA.

Na druhou stranu cena 30 tisíc je přemrštěná. Sice se příliš neliší od cen u Lufthansy či KLM s dvěma přestupy, ale výrazně převyšuje ceny u Aeroflotu od 13 tisíc, China Southern od 17 tisíc či Korean od 22 tisíc. Určitě také se svým letadlem nebudou schopny nabídnout palubní služby jako třeba Korean, na druhou stranu asi zvítězí s větším prostorem na nohy, který je u takto dlouhého letu důležitější než nějaký audio-video systém.

0/0
26.1.2011 22:45

legnaw

Re: Dobrá zpráva

jasne s 319kou do japonska.. s mezipristanim v almaate a ulanbataru.... a za padika...

0/0
27.1.2011 7:54

Coldstone

Chyba nadpisu

z Vietnamu, zpátky nikdo nechce ;-D

0/0
26.1.2011 21:03

kulus

Re: Chyba nadpisu

typicky cesky zaslepenec / redneck (aby to pasovalo k tomu nickname) z vesnice. Gratuluji.

0/0
27.1.2011 1:53

PořízkovabastaII

Re: Chyba nadpisu

co jsem měl možnost začít, největší idioti nejsou z vesnice (počítám do toho i vás)

0/0
27.1.2011 8:20

TI59

Velmi dobrá zpráva

Předpokládám, že ČSA slovo dodrží a skutečně to bude pouze přeprava DO Vietnamu ...

0/0
26.1.2011 20:57

hokejový expert von Kei

Kéž by jen jednosměrně...

0/0
26.1.2011 20:32

kateřina veliká

jako z Prahy do Hanoje Vietnamce

a zpátky rýži,hadry,bambus a sojofffkuR^R^R^;-D

0/0
26.1.2011 19:52

ace-2

konkurence

Vzhledem k tomu, že samotná státní společnost Vietnam začně létat na přímé lince do Prahy a to patrně s A330, by mělo ČSA trochu zapřemýšlet i co se stane až po tomto vstupu konkurence Protože pohodlí nové či zánovní A330 s výbavou pro cestující pro dlouhé lety je také něco jiného než s A319 s patrně nějakým technickým mezipřistáním pro doplnění paliva.

0/0
26.1.2011 19:33

Jardajar

Re: konkurence

Zase si nedělejte iluze, na A330 není v ekonomy class nic pohodlného (zejména v prostřední řadě. Naproti tomu A319 je jednouličkový a ještě k tomu má snížený počet sedaček, takže pohodlí bude jistě větší.

0/0
26.1.2011 19:39

nesher

Re: konkurence

Jenže tu štreka vezme na jeden zátah a nikoliv s mezipřistáním někde ve Střední Asii.;-)

0/0
26.1.2011 19:47

legnaw

Re: konkurence

..a startem nekde v stredni evrope

0/0
27.1.2011 8:06

jirka696969

Re: konkurence

Na druhou stranu si jako členové sky teamu budou moci prodávat letenky navzájem... a kdoví, zda vietnam airlines takovou linku vůbec někdy zavedou.

0/0
26.1.2011 22:49

kulus

Re: konkurence

Ja si myslim, ze budou litat s B-777. Je jich vzdycky na letisti v Saigony spousty. Akorat se bojim, ze ty ceny nebudou nic moc - jako vzdy s Vietnam Airlines. Ale servis neporovnatelne lepsi v porovnani s CSA.

0/0
27.1.2011 1:56

Valentyna

Re: konkurence

Přesně tak. Já s Vietnam Airlines platila 24tis (Z Phy přes Frankfurt) do Saigonu a servis Vietnam i letadlo A330 byly úplně super!!!!!! A nazpátek upgrade do první třídy, páč na nás nezbylo místo:o) To se to letělo:o) U odbavení ČSA nás prudili kvůli 200g nadváhy!

0/0
27.1.2011 7:44

legnaw

Re: konkurence

200g nadvahy? nemas zrat, cune :))))))))))

0/0
27.1.2011 8:08

Kimko

Re: konkurence

Podle mě se nejdná o technická přistání na doplnění paliva, ale o linku Praha-Almaty, která je "protažena" do Hanoje...

0/0
27.1.2011 6:56

měděný dráth

Tak to ČOIka už nebude muset dělat šťáru na tržnicích

na hranicích s Německem, ale postaví se rovnou u letadla v Ruzyni.

0/0
26.1.2011 19:31

unbreakable debater vol.16

Jo kdyby neprodali A310, mohlo by to být bez mezipřistání

:-/

0/0
26.1.2011 18:59

anncz

Re: Jo kdyby neprodali A310, mohlo by to být bez mezipřistání

Nebo by tam mohli jezdit rovnou na dinosaurovi.

Ta A310 jsou starsi nez prostituce, to neni zadna vyhra.

0/0
26.1.2011 19:07

b-blue

Re: Jo kdyby neprodali A310, mohlo by to být bez mezipřistání

Ne ne, meli si nechat stary dobry IL-62, ty by se na to hodily lip ;-)

0/0
26.1.2011 19:25

nesher

Re: Jo kdyby neprodali A310, mohlo by to být bez mezipřistání

Ba ne, ty jsou moc velký. Já bych byl pro staroud dobrou Il-18, míst je v ní skoro stejně jako v A-319.;-)

0/0
26.1.2011 19:53

b-blue

Re: Jo kdyby neprodali A310, mohlo by to být bez mezipřistání

no to mas vlastne pravdu a zvladly by to i bez mezipristani v Atě, co ja vim, tak snad svyho casu litaly Osmnactky i na Kubu do Havany :-);-)

0/0
26.1.2011 23:45

jakub7

Re: Jo kdyby neprodali A310, mohlo by to být bez mezipřistání

Na Kubu letaly Il-18 s minimalne dvema mezipristanimi...

0/0
27.1.2011 3:00

b-blue

Re: Jo kdyby neprodali A310, mohlo by to být bez mezipřistání

taky se mi tomu nechtelo verit, ze by to 18ky litaly bez mezipristani.

0/0
27.1.2011 17:45

tomas_tod

Takže ČSA bude pašovat

hadry do ČR? A občas jako vedlejšák vietnamce? Mimochodem, neví někdo, kolik to vyjde do Hanoje dneska s konkurencí a zda je to časově srovnatelné?

0/0
26.1.2011 18:58

nesher

Re: Takže ČSA bude pašovat

Ohledně ceny nevím, ale přímou linku do Prahy a s letadly určenými pro dlouhé tratě létá např. Vietnam Airlines;-)

0/0
26.1.2011 19:49

on_z

Re: Takže ČSA bude pašovat

Můžu se zeptat kdy začali nebo začínají létat? Zatím sem na Ruzyni žádné letadlo Vietnam Airlines neviděl;-)

0/0
26.1.2011 22:05

jirka696969

Re: Takže ČSA bude pašovat

vietnam airlines do prahy samozřejmě nelétají, letenky do prahy nabízejí jen přes paříž ve spolupráci s air france a vyjdou tak na 25 tisíc a víc.

nejlevnější je aeroflot - v akci to měli za 12 tisíc, reálněji spíš tak od 15 výš. A jen za 15 hodin.

s china southern to je od 17 tisíc za cca 25 hodin. u korean od 22 tisíc za 23 hodin. u air france, klm, emirates či lufthansy ty ceny začínají většinou mezi 25 a 30 tisíci a trvá to od 20 hodin výše, zpravidla s přestupem v thajsku

0/0
26.1.2011 22:56

on_z

Re: Takže ČSA bude pašovat

Děkuji za informaci, ale reagoval jsem na příspěvek nade mnou, který mluví o přímé lince.

0/0
27.1.2011 10:18

mimozemštan z Marsu

Co se dá dělat...

Učit se znovu podnikat...a nikdy není pozdě ...alespon předběhnout ten vietnam...

0/0
26.1.2011 18:21

cool-hand

Vietnam airlines

Tak já nevím, kdo tam rozvíjí takhle "geniální" obchodní strategii.

Vietnam je výborná destinace s velikým potenciálem. Mnozí zdejší si asi myslí, že je to jen pro přistěhovalce, což je samozřejmě omyl, velká spousta českých firem má ve Vietnamu zakázky a tato země je poměrně silným obchodním partnerem ČR. O to více mě udivuje, že ČSA začnou tuto trať létat až teď a ještě z ní rovnou udělají obchodní propadák. Lítat jí s krátkotraťovým A319 s mezipřistáním, to si ještě tak na podobně dlouhých tratích může dovolit TS s "koupáky" , ale ne ČSA s obchodní klientelou.

Zvláště je to zarážející, když do Hanoie i do Saigonu (Ho chi min) létá Vietnam airlines se B777 s absolutně jiným standardem služeb.

Nechápu, proč si i na osobní trať nepronajmou třeba formou ACMI nějaký vhodný a konkurenceschopný stroj (aspoň B767 nebo A330).

Nechápu, snad ať už naše kdysi chlouba zkrachuje, než ji udržovat v agónii, a díky Tvrdíku a Lašáku, ikdyž už tam nejste, je to i Va

0/0
26.1.2011 18:01

anncz

Re: Vietnam airlines

Co ty vis. Lidi si tu furt kupujou veci typu Roomster nebo Fabia RS. Tak si myslim, ze nejake zakazniky to mit muze, B777 neni u takovych lidi argument :)

0/0
26.1.2011 18:27

hombre_71

Re: Vietnam airlines

Klasický příklad "podnikání" státních ČSA ;-€ Stále marně čekám kdy nějaká vláda dostane rozum a rychle se tohohle "rodinného stříbra" ;-D zbaví. (I s tou tlupou zdivočelých odborářů)

0/0
26.1.2011 18:37

sf2

Re: Vietnam airlines

To zase někdo vymyslel inovaci.. Ja radsi poletim do Bangkoku s Austrii ci Swiss airlines za 15 000 a potom si prestoupim do letadla do Hanoje..Letenka na tento směr vyjde na 1500 kč... A za zbylých 14000 si tam užiji paradní pobyt....

0/0
26.1.2011 19:05

Pouyit

Re: Vietnam airlines

chytry napad.14000 neni malo.;-D

0/0
27.1.2011 7:18

xls

Super nápad

Prodat všechny letadla pro dálkový provoz a pak začít zavádět dálkový linky je super nápad. Od ČSA bych opravdu nic jinýho nečekal.

0/0
26.1.2011 17:57

cool-hand

Re: Super nápad

R^R^R^ blicí smajlík

0/0
26.1.2011 18:10

myskamiki

kdyby jen to

jeste lepsi je prodat Cargo terminal a pak zacit litat cargo.

Takova neotrela strategie ;-D

0/0
26.1.2011 18:14

FrantaKibyc

Re: Super nápad

Prodej těch beznadějně zastarých A310 dělajících jen ostudu byl OK. Jiná věc je, že díky Járovi nemají ČSA na náhradu.

0/0
26.1.2011 18:20

jakub7

Re: Super nápad

A310 co mela CSA byly TATL masiny, do Hanoje by stejne byly efektivne nepouzitelne. To ze se jich zbavili bylo jen dobre..

0/0
26.1.2011 18:26

hombre_71

Re: Super nápad

tak jasně, byly to staré paštiky, jenže už měly být aspoň objednané dvě A330

0/0
26.1.2011 18:39







Najdete na iDNES.cz