Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Bárta upletl bič na manažery: odměny si budou muset zasloužit

Ministr dopravy Vít Bárta změnil systém odměňování manažerů státních firem. Ti mu budou muset každý rok předložit plán toho, co chtějí ve svém podniku vylepšit. Podle splnění plánu pak budou dostávat jednorázové odměny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

12mmmm12

S tím nelze než souhlasit

R^R^R^R^

0/0
9.2.2011 14:55

ekrasit pátý

další důkaz neschopnosti kmotra bárty

který není kvalifikován k tomu, aby dokázal posoudit prospěšnost manažerů firem, které přímo řídí ministerstvo dopravy.

0/0
6.2.2011 20:16

jakub7

Re: další důkaz neschopnosti kmotra bárty

Presne naopak. Je to dobry motivacni nastroj. Tu prospesnost bude muset posoudit stejne.

0/0
7.2.2011 5:12

ekrasit pátý

Re: další důkaz neschopnosti kmotra bárty

Dobře. Dám si socialistický závazek, že budu dodržovat pracovní dobu alespoň na 75%. Když to vytáhnu na 80%, dostanu prémie. Proboha.............

0/0
7.2.2011 11:47

12mmmm12

Re: další důkaz neschopnosti kmotra bárty

Tady přece nejde o žádné závazky u soukroumejch firem to tak funguje dávno. Svou skývu si budou muset zasloužit, ne jako nyní, podnik v těžké ztrátě ale odměny astronomické ;-)

0/0
9.2.2011 14:57

ostravak73

držím palce

nesnáším když musím dotovat bandu překrmených prasat na úřadech

0/0
4.2.2011 6:43

Culeto

Jinými slovy

Státní firmy začnou fungovat , jako soukromé firmy.Byl bych všema 10 pro pokud by nebyl příjem těch firem dotován státním rozpočtem.Pro méně chápavé je tu otázka : je ještě potřeba aby se stát o tyto činnosti staral ?

0/0
3.2.2011 19:46

Si0 po třetím zákazu

Re: Jinými slovy

Ta otázka může znít takto: Je ještě třeba, aby stát investoval do silnic?

0/0
3.2.2011 20:00

emersonskej

No řekněme to asi takto...

Ač jsem VV nevolil, začínám o tom především díky Bártovi vážně uvažovat !!!!!

0/0
3.2.2011 12:04

Si0 po třetím zákazu

Re: No řekněme to asi takto...

Vy se hned chytnete toho, co kdo vykřikuje, že plánuje. Co tak se řídit tím, co se komu už podařilo?

0/0
3.2.2011 13:30

noboty666

Re: No řekněme to asi takto...

Clovece, neblaznete! Vzdyt to by JedinaAutentickaPravicovaStrana (TM) nedostala ani jeden hlas. Jedine, co jim jde, to jsou vymluvy na koalicni partnery ... (hrabani do vlastnich kapes nepocitam, tim se oficialne nechlubi)

0/0
3.2.2011 22:11

emersonskej

Re: No řekněme to asi takto...

No i když se podívám na to, co kdo ve svém úřadu zatím dokázal, je na tom Bárta docela dobře !!!

0/0
4.2.2011 11:48

Si0 po třetím zákazu

O jakých státních podnicích je tu řeč???

ČD a ČD Cargo jsou a.s., ŘSD ČR je příspěvková organizace.

0/0
3.2.2011 10:05

DRJ

snaha o objektivitu

Ačkoli bych na pana Bártu toho našel dost. Stejně si myslím, že je to ZATÍM nejlepší polistopadový ministr.

Podotýkám , že jsem členem jiné - neparlamentní strany.

0/0
3.2.2011 9:09

bonzini_plzeň

Re: snaha o objektivitu

R^ ... naprostý souhlas ... (nejsem volič VV - já už teda nejsem volič vůbec)

0/0
3.2.2011 9:35

yan007

Re: snaha o objektivitu

nejsem volič VV, ale když tento podivný člověk udělá z vlády efektivný manažerský nástroj pro spravování věci věřejných tak se ním asi stanu...

0/0
3.2.2011 11:17

hell365

Bárta jejediný schopný ministr.

A VV jediná strana, která to se šetřením myslí vážně a neodírá jen střední třídu.

0/0
3.2.2011 8:41

Hodně prolhaní novináři

Re: Bárta jejediný schopný ministr.

Všeho schopný.

0/0
3.2.2011 9:33

prenda

Re: Bárta jejediný schopný ministr.

R^ Snad se tentokrát nemýlíme. Pevně tomu věřím a má můj hlas v dalších volbách. Pí Radičová na SLovensku je taky dobrá.

0/0
3.2.2011 9:54

acscarface

Re: Bárta jejediný schopný ministr.

na slovensku sa povedá, že to udělala půlce parlamentu. Říkala mi to teda asistentka poslance konkurenční partaje :)

0/0
3.2.2011 10:05

yan007

Re: Bárta jejediný schopný ministr.

:) na slovensku sa hovorí :)

0/0
3.2.2011 11:20

kolos.veliky

V soukromém sektoru

si klíčové ukazatele obvykle neurčuje každý sám sobě, ale dělají to jeho nadřízení. V případě vedení firmy její akcionáři.

Bárto, neměl byste ty klíčové ukazatele stanovit Vy?

0/0
3.2.2011 8:24

yan007

Re: V soukromém sektoru

to určitě nicméně je to dobrý začátek, že nějaké ukazatele tam jsou ne? Navíc, když si je někdo stanoví sám, tak nemůže se odvolávat na to, že mu někdo uložil něco co ne nereální atd...

0/0
3.2.2011 11:19

Mjr_Zeman

klíčové ukazatele

zveřejněte v médiích ty klíčové ukazatele pro jednotlivé šéfy, to bychom se asi dobře pobavili

0/0
3.2.2011 8:22

KOLDAK

Obvykle jedinná činnost, kterou je "špičkový manažer"

schopen vykonávat, je propouštění zaměstnanců bez ohledu na jejich přínos pro firmu. Takže akorát můžeme čekat další čistky, jinak nic.

0/0
3.2.2011 7:31

prenda

Re: Obvykle jedinná činnost, kterou je "špičkový manažer"

neplácej nesmysly

0/0
3.2.2011 9:30

captain

...vím o více penězích pro MD,...

;-O...ale , pane Bárto , v tomto státě není politická vůle.A když budete první,kdo se k tomu odhodlá,rád Vám zatleskám.Jak na to ?Jednoduše,kdo ničí nejvíce silnice?Kamiony.Všechny státy mají inspekční tým pro jejich kontrolu a v čechách na to policie sama nestačí. Proč všude je povolená maximální tonáž 40-42t a u nás 48t ? Tady se dají hledat skryté příjmy na opravu silnic a rozšíření dálnic. Další peníze leží v odměnách manažerů : můsí opravdu dostat takové peníze na ŘSD za stav našich silnic a dálnic?Musí je opravdu dostat za hlemýždí tempo oprav a výstavby nových silnic a dálnic? Proč to jinde jde a tady ne?!!!;-€

0/0
3.2.2011 6:09

10 nových životů

Re: ...vím o více penězích pro MD,...

Bo rozjetý vlak se těžko zastavuje ... chce to čas.

0/0
3.2.2011 6:52

Stíhací bombardér Karel 6

Re: ...vím o více penězích pro MD,...

To je nesmysl, silnice jsou roztřískaný i tam, kde žádné náklaďáky nejezdí a tonáž je u nás stejná jako jinde.

0/0
3.2.2011 7:43

bonzini_plzeň

Re: ...vím o více penězích pro MD,...

tonáž je u nás asi stejná, ale nepřetěžuje se u nás??? to možná captain myslel ...

0/0
3.2.2011 8:55

petrph

a co takhle naprosto obráceně?

Co kdyby ministerstvo samo stanovilo pro tyto podniky poměrně tvrdé podmínky, které mají dosáhnout - z hlediska potřeby státu a jeho občanů, a teprve až by tyto podmínky splnily, tak by jim stát vyplatil nějaké odměny, popřípadě by se s jejich managementem rozloučil?????

:-)

0/0
3.2.2011 3:42

prenda

Re: a co takhle naprosto obráceně?

To by ministr nedělal nic jiného. Náhodou si myslím, že je to správné. Nesmyslné cíle bijí do očí a určitě by si jich p. Bárta všimnul. Pan Bárta je první MINISTR kterého si opravdu vážím. Ty ostatní kromě prvních po revoluci byli samý zloději, lumpové defraudanti a pošuci.

0/0
3.2.2011 9:53

Edd

Necham si doplatit odmeny!

1,4%? A za to berou odmenU? Smesne! V dobe realneho socialismu jsme plnili plan i na 250%! A to nemluvim o akci Stachanov! Tam se plnily plany i o 400%!

To co se tu predvadi jako rozvoj kapitalismu je proste smesne! ;-D

Za 1,4% by drive sel odtlacovat voziky do dolu. Tam by takoveho nefachcenka ani ke sbijecce nepusili... ;-D

0/0
3.2.2011 3:10

zloděj s oranžovou šálou

Takže sipohlaváři budou muset peníze zasloužit.

Tak za to na tebe Paroubek podá další žalobu. Kolik že jich už Paroubek na Bártu podal? Tři nebo čtyři? Už to ani nestačím sledovat.

0/0
3.2.2011 2:47

posledni nick a pak me polibte

zmena prijde, az bude hure

Ale ono uz je!

Nase prijatelne zivotni podminky, ktere nechavaji lidi ve spanku jsou uz davno za penize potomku.

Gauneri ve vlade nas uplatili za nase penize a na ukor dluhu, aby mohli i nadale krast a likvidovat nasi zemi ..

0/0
3.2.2011 1:25

schima

Re: zmena prijde, az bude hure

To nebylo úplně k tématu ....

0/0
3.2.2011 1:59

znovu bych trikolóry neroznášel

Re: zmena prijde, az bude hure

K tématu sice ne, ale velmi pravdivé!!!!

0/0
3.2.2011 6:10

meda_beda

změnit se musí hlavně finanční systém

Na  dluh frčí celosvětová ekonomika snad mimo číny(stát vlastní největší banky) a švýcarska. Kdyby jste si něco o současném finančním systému, tak by jste ani nebyl překvapen. A žádný politik nemůže zadlužování změnit i kdyby byl kdovíjak chytrej pokud tento systém nezmění. Nepřijde vám divné že ekonomika musí exponenciálně růst a že ty nejbohatší státy mají paradoxně i největší dluh? Při dnešním způsobu vytváření peněz totiž paralelně s penězi vzniká i stejně velký dluh. viz spodní pasáž tvorba peněz: http://www.euroekonom.cz/ekonomie-clanky.php?type=lekce14  

0/0
3.2.2011 10:07

student006

Pronájem silnice ...

... při její opravě bude prokazatelným nákladem s opravou souvisejícím a tak si ten pronájem pěkně celý zase firma vyfakturuje. To se něco trošku nepovedlo. Nebo další způsob, jak vytáhnout ze státní pokladny něco navíc? I když tady by měla nula od nuly pojít.

0/0
3.2.2011 0:39

schima

Re: Pronájem silnice ...

No, mohl by zavést podrobné rozfakturování ceny oprav, pak by byly v hnoji

0/0
3.2.2011 2:01

Marik admin 0:9

Žaluda jen jedno procento?

tak to ne ....koukej přitlačit !!!! 15% ty vykuku jeden;-D

0/0
3.2.2011 0:35

kvetla

Pak se nedivme,že na p.Bártovi hledají hnidy.

Prosadil něco,co je bude stát peníze,se kterými už počítali.A ještě si je troufne měřitelně hodnotit.Asi si velmi oddechnou,podaří-li se p.Bártu sestřelit. Vždyť by se tahle metodika mohla rozšířit jako mor po celé státní správě.To by jim tak ještě scházelo,aby jim nějaký bývalý soukromník kazil zavedené kšefty.;-D

0/0
3.2.2011 0:05

slafkins

Re: Pak se nedivme,že na p.Bártovi hledají hnidy.

Muzete dekovat VV ze se alespon neco deje,je zazrak ze mala strana jako VV se dostala do vlady prestoze jim malo lidi verilo a ODS to dnes asi hodne mrzi.

0/0
3.2.2011 2:19

strasakvzeeeli

je zajímavý

,že to napadlo až Bártu.Člověk by tak nějak myslel,že je to normální mít odměny až za nějakej výkon a ne automaticky.

0/0
2.2.2011 23:51

Lucien Lachance

Re: je zajímavý

To napadlo už i pana ministra v seriálu Jistě pane ministře... Jestli takhle Bárta bude pokračovat, tak na něj zase někdo něco vyhrabe.. :(

0/0
2.2.2011 23:57

M-Kk83

Re: je zajímavý

a teď si k tomu domyslete že dokud budou existovat peníze bude existovat i korupce možná má pan Bárta dobrý úmysl... stejně se nic nezmění . stále dokola a dokola

0/0
3.2.2011 0:01

akuhtr

Re: je zajímavý

korupce nemusí existovat když jsou peníze. Korupce přestane existovat když lidé nebudou moci rozhodovat o cizím.

0/0
3.2.2011 0:51

prasák

hlavně D1

Hlavně dokončete konečně těch posledních 30 km D1 a jinak mi je to úplně jedno. ODS slibovala její dokončení v roce 2006 ve volebním programu jako samozřejmost do roku 2010. Rv

0/0
2.2.2011 23:42

1000101110111001

Re: hlavně D1

D1?

0/0
2.2.2011 23:47

DrPrHrBr

Nějak jsem

z článku nepochopil, jestli se jedná o klasické BSC. Ono např. vytavit ve firmě zisk je hrozně jednoduché, ale komplexní management samozřejmě musí pokrývat všechny perspektivy, tj. zákaznickou, procesní, finanční i rozvojovou....jinak je to pouze populistický výkřik do tmy.

0/0
2.2.2011 22:55







Najdete na iDNES.cz