Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Albert mátl zákazníky, při reklamaci byl arogantní

Albert lákal na koupi dortů s dvacetiprocentní slevou. Na pokladně však na slevu "zapomněl" a dorty účtoval bez ní. Když na to zákaznice upozornila, shazoval personál vinu na ni a její reklamaci doprovodil sprostými slovy. Obchodům přitom za špatně označené zboží hrozí několikamilionová pokuta.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Casandra

ALBERT+AKČNÍ ZBOŽÍ

každé ráno při cestě do práce zajdu v Kobylisích do "A"(otvírají v 6.00) pro snídani a oběd.AKČNÍ ZBOŽÍ, které ten den začíná je NEOZNAČENÉ nebo VŮBEC NENÍ, popř. JEN 1 DEN-po zbytek akce už není šance k nákupu.Prodavačky a pokladní až na 1 jedinou VELICE NEPŘÍJEMNÉ,POMALÉ,UNUDĚNÉ.Před zákazníky si vyřizují své problémy.Zákazníci jsou u nich nenažrané kobylky . . . atd.Dělala jsem několik let v supermarketu ale tohle bychom si dovolit nesměli. Nejhorší je pani prodavačka s barevnou hlavou(velikonoční vajíčko)-arogantní a nevybíravá. Přála bych jim svého bývalého vedoucího - ten by je tam postavil do latě. Měli by se z ochrany spotřebitelů více zajímat a navštěvovat tyto obchody a dohlížet nato aby bylo vše jak má být a AKČNÍ ZBOŽÍ bylo k dostání po celou dobu akce a ne jen 1.den a konečná. A Kaufland na Palmovce - akční zboží vám po objed.na info zajistí a dají vědět kdy si jej můžete vyzvednout,jinak bez šance.

Řekla bych že GLOBUS je 1 jedinej bezproblémovej a vstřícnej k zákazníkům.

0/0
13.4.2011 20:56

Frgoth

Albert

to je fakt největší zběř jakou vidím v poslední době.Hlavně v letácích aby se prase vyznalo. Je tam Albert pak Albert supermarket a nakonec Albert Hypermarket. Letáky má každý svůj a akce platí taky jenom v tom pravém. Jinak je to prostě totální bordel jelikoš ty přívlastky jsou malým písmem. Když byl Albert a Hypernova bylo to jednoznačné a jednoduché. Takhle to je jen kamufláž na jednotlivce, kterou by měl někdo postihnout. A protojiž skoro jen znouze tento řetězec vůbec nepodporuji.

0/0
14.3.2011 15:02

slavka1

Albert je skutečně asi nejhorší

z těchto řetězců. Alespoň co se týče příjenosti personálu a těchto "vychytávek" se slevami. Nakupovala jsem v několika Albertech a přesně to samé. Cedulky jinde, než zlevněné zboží, výmluvy, že to omylem přehodila prodavačka, sliby akcí, které se pak nekonají a zboží po celou dobu nemají ap. Už tam vůbec nechodím, protože bych se musela jen naštvat. Billa, Teso, Lidl, Penny, všude jsem se setkala s mnohem vstřícnějším jednáním a pokud něco bylo označeno špatně, dostala jsem po upozornění zboží za tu nižší cenu, kterou tam měli.

0/0
14.3.2011 9:29

slavka1

Re: Albert je skutečně asi nejhorší

I když Penny není tak strašné, jako Albert, je asi hned  na druhém místě, skoro tam taky nechodím.

0/0
14.3.2011 9:31

cokoo

Re: Albert je skutečně asi nejhorší

Cedulky jinde, než zlevněné zboží, výmluvy, že to omylem přehodila

prodavačka, sliby akcí, které se pak nekonají a zboží po celou dobu

nemají ap.

To samé v bleděmodrém je v Tescu. Nedostatek zboží, které má být ve slevě je díky Asiatům specialitou Kauflandu.

0/0
26.3.2011 12:54

Pribinacek

Ten dort je drahej i po slevě

0/0
14.3.2011 8:31

tomtop

tesco téměř totéž

poprvé jsem si všiml, nabídli mi možnost vráceni zboží. Podruhé a potřetí až doma ... od té doby se jim snažím vyhýbat, ne vždy to ale jde.

0/0
13.3.2011 19:10

toprak

typický Albert - nic moc personál i ceny

S nezdvořilými prodavači Albertu mám zkušenost já i mí známí.

Nakupovat tam již delší dobu nechodím.

Vyhazují peníze za reklamní kampaň s cenovými agenty a přitom jsou dražší než konkurence!!

0/0
13.3.2011 11:34

cokoo

Re: typický Albert - nic moc personál i ceny

S poslední větou souhlasím. Tady platí několikanásobně rčení každá sleva něco stojí. Je to další z chytáků na méně inteligentní jedince. Ostatní vědí, že reklamní kampaň stojí miliony a tudíž Albert si nemůže díky této nákladné ivestici dovolit skutečné slevy, i kdyby prodával prošlé nebo téměř prošlé zboží.

0/0
26.3.2011 13:00

Karel moudrý

albert

Hlavně jestli mezi regály pobíhali magoři v červených kombinézách a kontrolovali ceny !

0/0
12.3.2011 20:15

tomtop

Re: albert

určitě ano ... aby nebyly moc nízké ;-)

0/0
13.3.2011 19:11

basniklidu

Peni redaktorka se zachovala skvele jak b se mel zachovat

kazdy .. jenom bych dodaL POZNAMECKU ... z prispevku je hodne videt ze nezazila praci za par babek u hnusnych arogantnich majitelu firem o kterych se vi ze prisli k penezum nelegalne co se tam chodi jenom prilezitostne s detmi vytocit a divaji se na vas jako na nejvetsi spinu. Dotek reality a myslim ze dokonce zivota voli komunisty.

0/0
12.3.2011 16:57

basniklidu

Re: Peni redaktorka se zachovala skvele jak b se mel zachovat

Jeste bych dodal ze tady v Irsku kdyz zaplatite za zbozi vic nez je na cenovce tak ho pak mate  nekde zadarmo.

0/0
12.3.2011 16:58

tomtop

Re: Peni redaktorka se zachovala skvele jak b se mel zachovat

a proč ne rovnou nacisty ? Realita je o tom, že jsou lidi svině vždy a všude, nikoliv jen za nějaké konkrétní vlády. Někomu ale vyhovuje nemyslet , mít vše na růžovo, co do hu.by a jasně označené nepřítele.

0/0
13.3.2011 19:13

Vrah

Re: Peni redaktorka se zachovala skvele jak b se mel zachovat

Proč by měla volit lháře, zloděje a vrahy?

0/0
13.3.2011 23:06

jrozec

Re: Peni redaktorka se zachovala skvele jak b se mel zachovat

Koukám další co nechodí k volbám....

0/0
14.3.2011 11:04

Vrah

Re: Peni redaktorka se zachovala skvele jak b se mel zachovat

Dnešní lháři se od minulých liší tím, že nás nezavřou, když jim jejich lži neuvěříme.

Dnešní zloději, i když jistě kradou o sto šest, nemají na komunistické rozkrádačky ani náhodou („měnová reforma“, znárodnění).

A nevěřím, že by „tam nahoře“ byli vrazi. Komouši vraždili své odpůrce i své soudruhy, stříleli do lidí na hranicích…

Pořád lepší dnešní lumpové než někdejší soudruzi.

0/0
14.3.2011 23:07

jrozec

Re: Peni redaktorka se zachovala skvele jak b se mel zachovat

Koukám další "bojovník proti komunizmu" 20 let po revoluci, těch najednou je :0))

0/0
14.3.2011 23:21

annalucie

pro Albert zcela běžná praxe

stalo se nám něco pdobného vícekrát...již tam nakupovat nechodíme - Albert Králův Dvůr

0/0
12.3.2011 14:16

blekekeke

no ...

Já to vidím z jiného úhlu, prodavačky v tom marketu dělají 12 hodin, mnohdy So-Ne, za plat, za který by ani paní redaktorka ani nevstala, když si kupuje celej medovník ... Samosebou, ale neuznávám nepříjemné lidi, proto se snažím být za každé situace příjemný, což ve svém zaměstnání musím být na 100%. Čímž si ale nemám kde vybít špatné já a proto se mi toto stává na poště, kde pěním často, neb tam je to teprve mimo mísu ....

0/0
12.3.2011 6:34

pepik007

Význam článku...zůstává utajen

Rozumím, že je nepříjemné zabývat se dohady ohledně ceny zboží, případně se setkat s neochotou řešit danou situaci. Čemu však nerozumím, proč se tento příběh objevuje v rubrice Ekonomika, navíc se závadějícím titulkem. Podobné situace se odehrávají denně ve stovkách ve všech super/hypermarketech a diskontech. Článek jasně útočí na konkrétní prodejnu a zaměstnance. Přidaná hodnota - vyjma hysterického výlevu redaktorky - je naprosto nulová.

0/0
11.3.2011 22:24

pakostič

Re: Význam článku...zůstává utajen

souhlas, zkoušeli jste někdy reklamovat něco v Alze?

0/0
12.3.2011 21:07

Vrah

Re: Význam článku...zůstává utajen

Proto už u nich pokud možno nenakupuji. Neuznali mi reklamaci (tvrdili, že jsem zboží poškodil) a byl jsem svědkem nehezkého jednání s jiným (úplně cizím) zákazníkem.

0/0
13.3.2011 23:07

Casandra

Re: Význam článku...zůstává utajen

v Alze problémy nemám ale KASA.CZ a MÖBELIX v těchto obchodech jsem ředitelům odd.oznámila, že si u nich nekoupím už ani baterku do hodinek a že o reklamu se jim taky postarám a postarala

0/0
13.4.2011 21:04

dogi2

Musím říci,

že s Albertem mám také velmi špatné zkušenosti.

0/0
11.3.2011 17:38

Leinad

Nenechte si kálit na hlavu

Když na pokladně zaplatíte, co by obchod řešil korektnost?

0/0
11.3.2011 14:01

Clar

Přesný

tohle se mi v Albertu stalo několikrát, akorát člověk nemá náladu se s nima dohadovat... Jednou jsem jim tam zboží nechal, jinak jsem vždycky sklonil hlavu a nechal si ho...

0/0
11.3.2011 12:51

Kondenzátor

Hypermarket, jeho pán a otrok

Doporučuji shlédnutí tohoto dokumentu:

http://www.ceskatelevize.cz/porady/1100627928-ta-nase-povaha-ceska/311294340110001-hypermarket-jeho-pan-a-otrok/

0/0
11.3.2011 12:46

bombai

Hm, jakmile to zjistím během

nákupu, tedy když pokladní markuje a ještě nebyl zaplacen nákup, tak je to jednoduché. Když neuznají, že mi účtují nesprávnou cenu, tak tam prostě nákup nechám, košík nekošík a odejdu. Nikdy přece není tak nutné to nakupit zrovna tam. Jde o život? Ať si s tím dělají, co chtějí. Po zaplacení holt je situace horší, ale opravdu nemá cenu to řešit s pokladní. Zavolat vedoucího, trvat si na svém, a pokud ne, musí mi to dát písemně a vše si vyfotografovat, ptát se na celé jméno pana vedoucího, dělat si poznámky, nenápdně něco prohodit o "telefonátu do Novy atd.."..ale do této fáze jsem se ještě nedostala...

0/0
11.3.2011 12:24

annalucie

Re: Hm, jakmile to zjistím během

my to vylepšujeme zmínkou o ČOI,to funguje skvěle

0/0
12.3.2011 14:17

maris2006

Musím reagovat.

Pracovala jsem v Albertě asi pět let a proto Vám můžu smělě říct, že vědomě Vás žádná pokladní okrást nechce !!Ona markuje jen čísla (kódy) výrobků a o cenách většinou nemá ponětí. Ceny zadává do počítačů úplně jiný člověk, proto nemá smysl nadávat pokladním, věřte jsou to největší chudáci, ve všech obchodech. Většinu chyb, které udělá někdo jiný musí řešit ony. Druhá věc je jejich přístup k zákaznikovi a ochota vyhovět v reklamaci, ale to je i z článku patrné, že záleží na jednotlivcích a to se Vám může přihodit kdekoliv. Mám špatné zkušenosti i z jiných obchodů. Všehno dělají jen lidé a ti jsou omylní.

0/0
11.3.2011 12:00

Leinad

Re: Musím reagovat.

Pokud nechce okrást, proč si tenkrát "spletla" stovku s tisícem, a vrátila mi až po upozornění? ;-D Všude existují černé ovce, k této akci displej zařízení nenabádal.

Cílenou strategii firmy (vyvěšte všude slevu, většina zákazníků to stejně zaplatí a těch pár problémových s foťákem vyvedem) odnáší hlavně pokladní. Souhlasím. R^

0/0
11.3.2011 14:06

opportunity

Re: Musím reagovat.

R^R^

0/0
12.3.2011 19:53

fullsave

Zkušenosti s Albertem

Pravidelně chodím nakupovat do jednoho Alberta (mám ho hned za domem, takže na menší nákupy mi nic jiného nezbývá) a bohužel už několikrát se mi stalo, že na účtence jsem měl jinou cenu (vždy vyšší), než byla na pultu. A v obchodě dost často slýchám i jiné lidi, jak se o ceně hádají s pokladní. Vždy slyším, že oni za to nemůžou, oni to do jejich pokladního systému netypují. Okamžitě začnou útočit, že buď si to mám vzít za cenu na účtence nebo mám zboží vrátit. O ceně na pultu se odmítají bavit. Po zkušenostech s touto prodejnou si kontroluji vždy všechny účtenky. Možná je to náhoda, ale v jiné než této prodejně jsem na rozdíl cen nenarazil.

0/0
10.3.2011 22:10

Leinad

Re: Zkušenosti s Albertem

Pokladní má opravdu na výběr jenom storno / zaplatit cenu uloženou v zařízení. Otázkou je, jak moc rády používají třetí možnost (zavolat vedoucí / zavolat prodavače daného úseku) a řešit to individuálně.

0/0
11.3.2011 14:10

b1s1t

Re: Zkušenosti s Albertem

To je tak všude, nedávno jsem se nechal takto "okrást" v Globusu. V našem malém Albertu se mi občas stává, že mají klidně i celý týden v regále vyšší cenu než na pokladně a pokud to nevypadá jako schválnost či se nejedná o vysoké částky, tak to nemá smysl řešit.

0/0
11.3.2011 22:19

Si0 po třetím zákazu

Co blbnete, oni si hlavně musí hlídat hranování

0/0
10.3.2011 21:57

pravicovyruger

no , nemyslím si, že by bylo vše tak špatné, pokud se

mi podobná věc stane, nehádám se, okamžitě vystartuji pro cenovku a zavolám šéfa prodejny, nestalo se mi, že by se hádal, naposledy se jednalo o gril v baumaxu, kde obsluha popletla cenovku, když na kase naskočil rozdíl mezi cenou, která byla na cenovce, nehádal jsem se, odstavil jsem košík, a než stačila obsluha zareagovat, donesl jsem cedulku z prodejny, to aby se "neztratila" , nechal jsem zavolat managera, ten prohlédl cedulku, nechal si zavolat  pracovníka od grilů  , zle na něj střelil pohledem, prohlásil, že mám naprostou pravdu a nechal namarkovat cenu na cedulce, která odpovídala 30% ceny:-)).

Takový postup je nejvvíc výchovný..

0/0
10.3.2011 21:40

paiementenespeces

Co se vsichni divite ,

dneska je to samy velky retezec,totalni anonymita od reditele az po posledni kasirku.Mali poctivi obchodnici jsou  zlikvidovani.Za tu aroganci si muzeme sami.Jak to jen jde do zadnych Albertu a jim podobnych ani nevlezu.

0/0
10.3.2011 13:41

Leinad

Re: Co se vsichni divite ,

Hypermarkety bývají obvykle levnější o dopravu zboží a obchodní plochu.

Kdo si nechá v marketu naúčtovat více, ten by se pravděpodobně nechal okrást i v menším krámku.

0/0
11.3.2011 14:13

birsalma

Nic nového pod sluncem

Bohužel, nic nového pod sluncem, stává se také, že máte namarkováno zboží 2x, a podobné fígle. Pokud spěcháte a nemáte čas na kontrolu cen, zboží a výslednou cenu nákupu, tak raději si kupte jen tu konkrétní věc, co nutně potřebujete a až čas bude, tak si v klidu udělejte velký nákup. A takového arogantního prodejce či zaměstnance docela schladí, když mu tam necháte celý nákup a odejdete si nakoupit jinam, přeci není jen Albert a Penny a další na světě, jsou i jiné obchody, menší, kde mají čerstvé zboží a jsou zdvořilí na vás!

0/0
10.3.2011 12:19

Jan9002

Alber, sleva na jujce z 23 na 18 kč.

Kupuju ho normálně za těch 23, ale když byl za 18, tak ho chci za 18. U pokladny mi namarkovala 23. Když jsem jí upozornil, že je za 18, tak mi nechtěla věřit. Šel jsem se tedy znovu kouknout a byla u něho zřetelně cenovka 18,-. Vy tedy ten jujce nechcete? Chci, ale za 18. Nakonec byla přivolána druhá pokladní, pak vedoucí a odnesl jsem si ho za 18. Dnes ho zase kupuji za 23. Když dávají slevy, tak to mají dodržet. Já o těch 5 korun nezbohatnu, ale cena je jednou dána.

0/0
10.3.2011 9:21

marjanek

Albert

Alberta mám blízko, tak tam chodím, ale ceny si cucají z prstu, např. gnochi: Jeden týden cena 39,90, další týden SLEVA na 29,90 (z 39,90), poté bez slevy 29,90, za dva týdny 47,90 ???? Podobně sýr, první týden 22,90, poté sleva na 18,90 a po slevě 26,90????

Klidně jim na slevy kašlu, hlavně ať mám trochu přehled kolik co stojí! Nebo výborné jsou jejich slevy u baleného masa - přijdete 1.3. a ejhle vepřové řízky za polovic, jen pod tím nápisem (přímo na obalu) je malým písmem, že sleva je až od 9.3. ...

0/0
10.3.2011 7:56

svejkus

no

tak tam nenakupujte a mate pokoj, a je to;-O!!

0/0
10.3.2011 1:40

ladinusamad

Albert jsou nejhorší!!!

Svoje zážitky jsem již popsal zde: http://ladinek.com/albert-krade

0/0
9.3.2011 20:17

VladK

Matou všichni.

Já nevím, že si někdo ještě myslí, že sleva je výhodná. Jedinej kdo na ni vydělává je řetězec, všichni ostatní těžce tratí. Výrobcem počínaje a zákazníkem konče. Virtuální ceny. Virtuální měna. Až se bude platit za chleba pendrekem přes držku, budou ceny odpovídat realitě.

0/0
9.3.2011 18:37

Si0 po třetím zákazu

Re: Matou všichni.

Sleva je někdy výhodná. Pokud je potravina na hranici "expirace" a já vím, že to dnes nebo zítra sním, tak si to rád a s výhodou koupím.

0/0
10.3.2011 21:59

( antimultikulturista vz. 58 )

nic novyho, albert je jedna z nejhorsim prodejen...

RvRvRv

0/0
9.3.2011 14:09

Šerlok Homeless

Mně se něco takového stalo při koupi limonády

Bylo to mimo kamenný supermarket v jakémsi vojenském stanu na parkovišti. Na cenovce byla cena limonády přeškrtnutá a napsána nižší cena. Jenže u pokladny mi pokladní účtovala tu přeškrtnutou cenu. Když jsem na to upozornil, řekla "zeptejte se na informacích". Odpověděl jsem, že informace je na cenovce. Protože jsme se nedohodli na ceně, zboží jsem jí nechal u pokladny a bez zaplacení jsem odešel.

0/0
8.3.2011 20:18

nejdůvěryhodnější diskutér

Re: Mně se něco takového stalo při koupi limonády

Dobrý den, byl byste prosím ochoten prodat práva ke zfilmování?

0/0
9.3.2011 22:07







Najdete na iDNES.cz