Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Bárta třískl do stolu. Nebudu tu říkat pohádky, hájil před ODS dopravní strategii

Ministrovi dopravy Vítu Bártovi z Věcí veřejných ruply v parlamentu nervy. Když poslanci hospodářského výboru, a nejvíce ti z vládní ODS, cupovali jeho dopravní "superstrategii", bouchl silně pěstí do stolu a zvýšeným hlasem poslancům řekl: "Nechci tvořit pohádku. Férově si musíme říci, na co máme a na co nemáme."

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Worff

Jaká práce českým lidem?

Viděli jste někdo během, dejme tomu, 15 let jediného ČESKÉHO stavebního dělníka, co má pracovní smlouvu a všechny dańové odvody v pořádku? Buď jsem mimo realitu já nebo poslanec ODS.8-o

0/0
17.2.2011 9:34

mstuc

Je fakt,že modrákům

vůbec nejde o to,aby se něco zkvalitnilo,ale o to,aby bylo hlavně do soukromých kapes jich a jejich kámošů.To je celá ta jejich politika.

0/0
17.2.2011 9:08

firaga

hysterie

emotivní záchvaty vzteku. No prostě gay.

0/0
16.2.2011 12:26

basniklidu

ac ocenuji prozreni nekterych pravicaku, ze pouha cena

neni smerodatna, mam ponekud pochybnosti nad vypocty prinosu staveb dalnic ceskou stranou pro duchodovy system ...

0/0
16.2.2011 5:27

zijutady

To je kouzelný jak se pan Bárta

začíná čím dál víc vizuálně podobat svému oblíbenému Napoleonovi.(viz ilustrační foto) :-). No, snad bude mít na politické scéně lepší konec ( a nesmete ho nějaký nový  "Radecký"). Držím mu palce (Bártovi). :-)

0/0
15.2.2011 18:00

ted61

bída

asi je problém sehnat peníze na  výstavbu ale přiznejme si že silniční síť je u nás ubohá a ve srovnání s vyspělými zeměmi, kde se snažíme taky vpasovat je doopravdy nedostačující.je to můj názor ale dělat by se s tíím něco mělo. za 15 let bude zase vše dražšší a peníze stejně nebudou

0/0
15.2.2011 9:52

woad

aspoň je zřejmé, kdo je zlobován zloději

ze stavebních superfirem a z ŘSD. docházejí kufříky s penězi na úplatky a podsvinčata začínají kvičet. ale nebojím se, že by si nenašli jiné cesty jak se dostat zasek lizu tak jak je v čech:-/istánu obvyklé....

0/0
14.2.2011 15:02

ekrasit pátý

Re: aspoň je zřejmé, kdo je zlobován zloději

Myslíte že bárta jednou rukou korumpuje policajty a druhou bere úplatky? Možné je všechno.....

0/0
14.2.2011 20:12

Marik admin 0:9

Pokud Bárta udělá cokoliv

stejně za to bude kamenován....To už je přece český zvyk hanit a špinit druhého co něco dokázal nebo dokázat chce...

Já mu fandím, a budu fandit tím víc ,čím víc budou ODSáci kvičet...To je totiž pro mne důkaz o tom, že se něco děje a že jim to nevoní je důkaz že s nimi není spolčen....

Jen tak dál pane Bárto... R^R^

0/0
14.2.2011 7:40

karelsmíchov

Re: Pokud Bárta udělá cokoliv

Marik : Souhlasím s vámi 100% V.V, je jediná strana která skutečně

dělá aby se tady konečně něco změnilo 8-o[>-]EU

0/0
14.2.2011 9:29

madona10

Re: Pokud Bárta udělá cokoliv

Toto je zajímavý postoj ,učí se velice rychle od ODS .Jedině můj názor je ten správný  a žádná diskuze.Má tu odvahu kritizovat,nebo se smát třeba poslanci  Ratovi v poslanecké sněmovně, když on je stejný .U nás platí to co říká levice je kritizováno  v televizi ,tisku jako špatné,hulvatské.Ale u pravice vše OK. Až se toto změní v mediích, tak se podaří něco v tomto státě změnit.Nenechme se oblbovat jejich metodáma.Při volbách to bylo evidentní,jakou propagaci proti čssd zpustili.a viníka si také našli,protože se báli ,že čssd vyhraje, a jim k výhřeR^  nepomůže ani snaha o TOP a mediálně zviditelněnéVV. 

0/0
14.2.2011 10:29

borovec

Re: Pokud Bárta udělá cokoliv

Já mu fandím taky.Předchozí vlády nechaly silnice v hrozném stavu za 20 let,Bárta nemá koruny a bívalí ministři se bojí,co na ně VV najdou.Proto je chtějí odstranit.VV,držte se!!!R^

0/0
15.2.2011 10:24

roby

Re: Pokud Bárta udělá cokoliv

a vy borovec promrskejte ten pravopis

0/0
16.2.2011 17:50

borovec

Re: Pokud Bárta udělá cokoliv

bývalí ministři-aby jsi se nep....l !!!

0/0
16.2.2011 20:28

notebook.r51

Re: Pokud Bárta udělá cokoliv

Dvě prasata u jednoho koryta sežerou dvakrát tolik než jedno prase.

0/0
15.2.2011 12:12

Huckelberry Švédd 7

... další pohádka o W ....

tentokrát O tom, jak Bárta práskl do stolu a MOCNÝM HLASEM ZAŘVAL ;-D

0/0
12.2.2011 20:35

dogi1

Re: ... další pohádka o W ....

Muhehe!

0/0
13.2.2011 6:05

becka

stratég

 Bártova strategie zavání Humlem. Takže neříká pohádky ale hovadiny.

0/0
12.2.2011 13:15

jakadlec

bárta třískl do stolu

měl třísknout bendla i urbana do xichtu

0/0
12.2.2011 9:07

ekrasit pátý

Re: bárta třískl do stolu

Správně! Je třeba dodržovat ty nejlepší bolševické tradice, které naší zemi zajistily rozkvět a blahobyt.

0/0
12.2.2011 13:14

Mickehu

Re: bárta třískl do stolu

Páně Ekrasite,

jak tak čtu Vaše příspěvky, vypadá to, že jste právě vypadl ze školícího hnízda některé z našich "čistých a poctivých" politických stran.

Není-li vám po chuti nedistinguované jednání ministra Bárty čelíc ladně zabaleným návrhům na další zadlužování a s tím spojené neplnění politických slibů, jež nabízeli pánové z ODS, jistě oceníte možnost vydat se do politiky sám a ukázat nám jak se se ctí vypořádat s takovou nehorázností.

Pan Bárta sice nejedná jako nejlepší žák pana Špačka, ale je to přeci jen člověk z lidu. Vychovaný selským rozumem, pragmatickým myšlením a není ještě zvyklý lhát jak sobě tak svým voličům, jako pánové jež tak galantně obhajujete. Buďte proto prosím tak laskav, nechte zavanout čerstvý vzduch do Našich politických kuloárů. V tomto případě rovnou vykydat Audiášův chlév, a nerozpakujte se nad netrpělivostí, jež při tom pan Bárta projevuje.

Pakli-že máte výhrady buďte tak hodný a nemávejte tady komunistama, pan Bárta ještě

0/0
12.2.2011 19:33

Mickehu

Re: bárta třískl do stolu

nikoho nepopravil!!!

0/0
12.2.2011 19:34

ekrasit pátý

Re: bárta třískl do stolu

Obávám se, že o osobě bárty máte poněkud zkreslené představy. Již se prokazatelně dopustil lži, to snad víte. A protože z vašeho příspěvku jasně vyplývá že nejste hlupák, také musíte alespoň přibližně tušit, jací lidé působí v sekuriťáckém byznysu a co od nich asi tak můžeme čekat. Miliardový obrat firmy ABL asi nevznikl převážením tržeb a hlídáním v obchoďácích, to je snad jasné. Fízlování politiků, byť lokálních, korumpování policie, nezákonné shromažďování informací (zdravotní dokumentace!!!!) to jsou metody lidí, kterých se já štítím a hrozím se toho, že se božím dopuštěním ocitli na postech ústavních činitelů. Bártův zájem o ministerstvo vnitra, kam si posadil neschopnou loutku johna, je děsivý a plně koresponduje s obsahem dopisu na rozloučenou zaměstnancům ABL, ve kterém píše, že odchází do politiky proto, aby sehnal kšefty pro firmu. K tomu všemu přičtěte naprostou neschopnost bárty vést svěřené ministerstvo a musíte dojít k podobnému závěru jako já.

0/0
12.2.2011 21:57

Mickehu

Re: bárta třískl do stolu

Dobrý večer.

ad 1) Buďme realisté. Lež, nelež. Kdyby politici "jen" lhali byli bychom se měli jinak. Mediální "nakydání špíny" seč pravdivé, je podle mého soudu trochu přehnané. Co Vondra? Co Špidla? Co jiní co nezůstali u tohoto a prošlo jim to bez úhony? Bylo by krásné žít v ideálním světě, ale naše republika je SODOMA a GOMORA k tomu. Přiznejme si, že jeho přečin ve světle všedních praktik našich politiků bledne.

ad 2) Opět žijete v příliš ideálním světě. Ano, je to nečestné a snad i protiprávní (u nás už ani nevím co je a co není), ale když jsem kdysi působil na call centru(ti jež Vám po telefonu nutí zboží) zjistil jsem, že obchod s osobními informacemi klientů všech možných společností je základem businessu. Kšeftují s nimi operátoři (u nichž si musíte výslovně zažádat aby to nedělali), kšeftují s nimi pojišťovny i jiní. Jestli toho využívá i ABL co na to říct.

ad 3) Schopnost jak ji vidím já, je u pana Bárty naopak nevídaná. Ve vládě jež h

0/0
13.2.2011 0:43

Mickehu

Re: bárta třískl do stolu

...hlásá odpovědnost je jediným opravdu odpovědným. Jak jinak si máte vyložit návrh pánů z ODS, aby si na ministrovi financí vymohl více peněz? To je odpovědnost? Ujídat jiným a sám se přežírat? Opravdu jsem si tuto vládu maloval jinak (obzvlášť ze strany ODS) a to jak se poslední dobou chová jen potvrzuje, že se u nás stalo pravidlem mlátit před volbami prázdnou slámu (či dělat si z úst latrínu, záleží jak to nazvete) a to já opravdu netoleruji NIKOMU!

Dobrou noc

Mickehu

PS: Odpusťte mi mé dlouhé příspěvky prosím

0/0
13.2.2011 0:50

ekrasit pátý

Re: bárta třískl do stolu

Gangsterské metody Bárty a jeho ABL shledávám po jeho vstupu do veřejného života jako zrůdnost, která v naší polistopadové historii nemá obdoby. Kšeftování s ukradenými osobními daty jen kvete, v tom se shodneme, problém nastává ve chvíli, kdy se jeden z přímých účastníků takového kšeftu stane ministrem a začne kázat morálku. Rozhodně netrpím představou, že politika má být složená z Mirků Dušínů a největší tolerovatelný lump může být typu Štětináče, na to už jsem moc odrostlý kluk. Odmítám však ve veřejném životě tolerovat výskyt polokriminálních živlů typu bárty a jeho party, kteří zamořili ministerstva i vedení parlamentu. Vámi zmíněné tlachání politiků zkrátka patří do mantinelů parlamentní demokracie, byť je to někdy srandovní, jindy odporné. Je to však stále přijatelné, na rozdíl od ABL a spol..

0/0
13.2.2011 9:17

ekrasit pátý

Re: bárta třískl do stolu

Pokud se týče rad poslanců ODS, aby si bárta vymohl více peněz, zkuste si na stránkách Ministerstva obchodu a průmyslu najít nedávno zveřejněnou studii o konkurenceschopnosti naší země. Dočtete se tam, že jedním ze dvou zásadních problémů je infrastruktura, jejíž výstavbu má bártovo ministerstvo z velké části v ruce. Zde se každá investovaná koruna velmi rychle vrátí, na to není třeba nějakých extra znalostí. Jenže bárta odmítá použít i ty peníze, které jsou pro nás připraveny z EU v rámci programu OPD, jedná se o 220 miliard korun.Co ho k tomu vede nevím, jisté je jedno, o tyto peníze můžeme snadno a rychle přijít. Ono je velmi snadné dnes ušetřit stokorunu, abych mohl zítra prodělat pětikilo.

0/0
13.2.2011 9:19

ekrasit pátý

Re: bárta třískl do stolu

Oprava: má být 22 miliard korun

0/0
13.2.2011 9:49

Mickehu

Re: bárta třískl do stolu

Souhlasím s Vámi, že mafiánské praktiky do vlády nepatří, nejsme v Itálii. =)

Ale jak jste mi doporučil, koukám na OPD program a krom jiných zdrojů počítá finanční plán superkoncepce s čerpáním až 59mld. ze zdrojů alokovanách na rok 2007-2013. Takže, že bychom je nevyužili, toho bych se nebál.

Krom toho se počítá i s využitím zdrojů alokovaných na rok 2014-2020.

viz stránky ministerstva -> podklady superkoncepce -> příloha 3. Finanční model

0/0
13.2.2011 11:09

ekrasit pátý

Re: bárta třískl do stolu

Problém je, že se tyto peníze z EU nečerpají a nic se nepřipravuje. Víte jak dlouho trvá, než se rozjede stavba? P/oláci na to jdou úplně jinak. Jinak ty namalované peníze jsou z velké části chiméry pana ministra. Závazný příslib máme na těch 22 miliard a doposud pan ministr neučinil cokoliv proto, aby se začalo něco dělat. Ty peníze totiž mohou propadnout, víte?

0/0
13.2.2011 14:23

Mickehu

Re: bárta třískl do stolu

Rozumím Vám. To je jistě aktuální, abychom o ně nepřišli, ale to nemění nic na věci, že jednání pánů z ODS o němž se zmiňuje článek je naprosto v rozporu s jakoukoliv rozpočtovou zodpovědností. Vždyť mu fakticky navrhli, aby plánoval bez ohledu na rozpočet!Rv

0/0
13.2.2011 15:09

ekrasit pátý

Re: bárta třískl do stolu

Nenavrhli. Pouze mu vřele doporučili, aby začal využívat ty prostředky, které má k disposici. Zase tak málo jich není. Jenže u bárty je jiný problém, je to velmi zdatný populista a dobře ví, že body se získávají především na silnicích a ne budováním železnic. Na straně druhé železnice snadněji získávají peníze z Bruselu, protože u nich daleko lépe vychází ekonomická návratnost. Takže chudák tápe a neví kudy kam. Svým způsobem je mi ho líto, celý svůj život nedělal nic jiného než fízlování svých bližních a nyní se po něm chce, aby rozhodoval o věcech, o jejichž podstatě nemá ani tušení.

0/0
13.2.2011 16:08

ekrasit pátý

Re: bárta třískl do stolu

Kdyby opravdu usiloval o zlevnění cen dopravních staveb, tak už dávno

předložil do parlamentu patřičnou legislativu. Není totiž příliš známo, že největší škody nepáchá kradení firem ale stávající zákony. Malá ukázka jak stát vyhání ze své (naší) kapsy peníze: jakmile se v územně plánovací dokumentaci objeví stavba dálnice, stávají se dotčené pozemky stavební parcelou, i když se jedná o mokrou louku na které byste si nepostavil ani garáž a také se jako stavební parcela vykupují. Pokud se nepovede do územního plánu protlačit, že se jedná o stavbu ve veřejném zájmu (ne vždy se to povede), nelze vyvlastnit za odhadní cenu ale musíte se s panem majitelem dohodnout. A to pak lítají miliardy.....

Je pravda, že první

nástřel obsahuje "superkoncepce" ale to je poněkud pozdě a hlavně

nedostatečně. Positivní je návrh, aby územní řízení vedl jeden úřad na MD, tím se vyloučí vydírání starostů (zbytečné sjezdy - pomníčky, např.) a ekoteroristům se zúží prostor pro hledán

0/0
13.2.2011 16:15

ekrasit pátý

Re: bárta třískl do stolu

pro hledání chyb v územním rozhodnutí. Doposud vede územní řízení obecný stavební úřad určený ministerstvem pro místní rozvoj. Takový úřad zpravidla umí rodinné domky a jako nejsložitější věc dělal čističku. Dálnice je poněkud složitější věc takže se tam logicky naseká spousta chyb ze kterých pak těží děti země/děti z tebe a jim podobní.

Velmi by pomohl zákon o liniových stavbách, který by omezil vliv samospráv na stavby, jejchž význam přesahuje jejich obvod. Což se zatím nekoná......

0/0
13.2.2011 16:23

karelsmíchov

Re: bárta třískl do stolu

ekrasit pátý : To vám p. Bárta musel překazit hodně kšeftů 8-o8-o

 Proto jsem přesvědčen ,že je na správném místě 8-o p.Bárta jen tak

dál [>-]EU

0/0
14.2.2011 9:44

TAURUS-1

Re: bárta třískl do stolu

Proč myslíte? Že poukazuje na chyby vašeho oblíbence?

0/0
14.2.2011 11:45

dogi1

Re: bárta třískl do stolu

Audiáš, Audiáš... Nějaký člen VV? Asi nějaká místní liga, že? Nebo něco od audia či Audi? Nebo jste snad myslel Augiáše? To by bylo ale o něčem jiném, to pak jo!

0/0
13.2.2011 6:05

dogi1

Re: bárta třískl do stolu

Jo, jo, podle vzoru velkého Fracka! Pardon, Macka! Takže ze zálohy a zezadu, že?

0/0
13.2.2011 6:06

hlava.dvacetdva

Nejlepší

manažeři nebouchají do stolu, pokládají si na něj na začátku jednání pistoli

0/0
12.2.2011 0:48

jitkaX

Pan Bendl???

Pan Bendl kritizuje???

Sprostota českých politiků nezná mezí. Pro Českou republiku by p. Bendl a jemu podobní udělali nejlépe, kdyby emigrovali a do ČR se už nevraceli  ani jako turisté. Já osobně bych Vás z politiky vyhodila úplně, abych se nemusela setkávat s Vašimi názory.!!

0/0
11.2.2011 20:37

ekrasit pátý

Re: Pan Bendl???

Máte velmi vyspělé demokratické cítění. Spokojíte se s prostou emigrací a ani netrváte na trestu smrti. Lidé vašeho ražení v této zemi napáchali obrovské škjody, sbalte se a vypadněte odsud dokud je čas!

0/0
11.2.2011 21:57

jakadlec

Re: Pan Bendl???

i tak by to byla úleva a úspěch, přestože patří do krimu

0/0
12.2.2011 8:12

dogi1

Re: Pan Bendl???

Bárta? To jo! A mohli by s Bendlem sedět v jedné cele a vše tam v klidu probrat.

0/0
13.2.2011 6:08

prasák

D1 se nemůže zastavit

Nemůžu se smířit s tím,že dálnice D1, která má zpoždění 10 let a je důkladně připravena, se o patnáct let posune. To je nemyslitelné. Rv Snížení nákladů a přeprojektování je podle mne jen chabá zástěrka, která má zakrýt, že peníze přesunuli do čech, protože morava je nezajímá. Přeprojektování, které ušetří (možná) nějakou miliardu a odsune dokončení o 15 let je prostě neuvěřitelné zvěrstvo a lež. Rv

0/0
11.2.2011 17:40

dogi1

Re: D1 se nemůže zastavit

Dej už pokoj, ty moravskej nacionalisto! Nemusí se pořád vše točit kolem vás.

0/0
13.2.2011 6:10

vjezddopiskovny

Upřímně

Na tvůj plat nemáme ty Bajajo.

0/0
11.2.2011 16:21

bartas11

Marná snaha

Když už nekdo , chce pro stát neco udělat tak mu to ten druhý (ODS) stejne pokazí a korupce se stejně nezbavíme (např.opravy a stavby silnic).Jedniná strana která chce udělat neco dobře pro stát jsou podle mě VV . Ale ostatní pokračují ve šlépějích minulých ministru.Musíme se  s tim smířit protože my  ,,ubozí občané´´ s tim stejně nic neuděláme.

0/0
11.2.2011 16:04

neverleft

Re: Marná snaha

a co chce jako barta udelat pro stat. ten chce pro stat udelat akorat (300dukatu). od barty slysim ze furt neco nejde, ale on je tam od toho aby to slo.

0/0
11.2.2011 17:45

neverleft

prosim vas, uz mu sloupnete tu nalepku uspesneho manazera

vzdyt vypada jak snatkovy podvodnik.

0/0
11.2.2011 17:54

SID09

Re: prosim vas, uz mu sloupnete tu nalepku uspesneho manazera

Zdání klame ;-D!!  O tom se už řada stavebních firem i ŘSD už přesvědčilo !!  ;-D

0/0
11.2.2011 21:01







Najdete na iDNES.cz