Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Slevoweby se trumfují novinkami, aby urvaly zákazníky. Byty zlevní o polovinu, zájezdy o 80 %

Servery hromadného nakupování jsou v adrenalinové fázi svého podnikání. Chuť lidí nakupovat roste, zároveň ale přibývá rivalů, kteří chtějí na tomto apetitu vydělat. Servery tak přicházejí s novinkami, aby se odlišily od konkurentů. Vytahují byty a pozemky až s 50procentní slevou, okamžité nákupy či samoobslužné platformy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pravda bolí

Další vydělávání na lidské blbosti

Češi jsou jak pominutí, když slyší slovo sleva, tak si koupí i něco, co předtím vůbec nechtěli, na tomhle principu je to založené... Pořád jsme takové ovečky odevzdané:-)

0/0
11.2.2011 7:59

Vanguard

Re: Další vydělávání na lidské blbosti

Ale to platí všude, nejen u Čechů...

0/0
11.2.2011 9:30

Korektní Želva

Re: Další vydělávání na lidské blbosti

To není tak docela pravda. Osobně využívám třeba nabídky restaurací - a kupuju si to protože to chci jít a ne proto že nepotřebuju jíst :)

0/0
11.2.2011 10:05

Vendelín Nademlejnský mladčí 7

Re: Další vydělávání na lidské blbosti

To jsou zase kydy. Největší ovečka jsi tady ty. Kritizuješ něco, o čem evidentně vůbec nic nevíš.

0/0
11.2.2011 10:34

harcer

A to mám tyhle zloděje bytů litovat?

Za naše byty zaplatili státu 40000 Teď je mají CPI a podobné Družstevní (pravda mnohem líp udržované)byty se podávají za 700000.Proč si stěžují a byty nevrátí? aby si je mohli koupit nájemníci,kterým nebylo umožněno si je koupit. Děkuji Vám soudruhu prezidente Klause ;-€Rv

0/0
10.2.2011 22:50

jeste asocialnejsi grupa

Re: A to mám tyhle zloděje bytů litovat?

treba proto, ze soucasni majitele bytu nejsou nejaka charita, ale investori, kterym jde o jedine - maximalizaci zisku ... a jestli ma nekdo kde bydlet, to je otazkou zcela a v porovnani s rustem  zisku investoru zcela nezajimavou. tedy alespon z pohledu tech investoru ... a popravde netusim, proc by meli jakkoliv prihlizet k nejakemu jinemu pohledu, nez je ten jejich vlastni.

0/0
11.2.2011 7:04

tomas_tod

Tohle bude ještě zajímavé, hlavně kolik z těch serverů

zůstane. Tipnu si 2-3 největší hráči, dalších max. 10 a možná nějaké specializované.

Jinak ta nabídka je v poslední době skoro pořád stejná a je vidět, že někdy je kupujících žalostně málo, když se to pořád opakuje nebo je to na nějakém málo známém serveru.

Asi nejzajímavější z poslední doby jsou dva seskoky padákem + kurz za 2990, ale jinak nic moc.

0/0
10.2.2011 22:50

Tlumecek

co se tady hádáte

Nevím o čem spekulujete. Jediné nemovistosti,které půjdou dolů jsou panelákové byty,protože jsou nesmyslně předražené. Ale zapomente na to,že novostavby nebo rodinné domy půjdou dolů. To jste někdo asi něco vypil,kdo to tvrdí,ne? Developeři to maj jasně spočítaný,spousta prací se dělá v kooperacích s jinými firmami a náklady plus režie těch všech firem rozhodně nebudou klesat. Mzdy zaměstnanců taky ne a materiál z čeho se to staví už vůbec ne. Může mi teda laskavě někdo z vás odborníků vysvětlit, na čem developeři ušetří,aby mohli zlevnit novostavby respektive cihlové domy?

0/0
10.2.2011 22:07

Hroznej_puberťák

Re: co se tady hádáte

No ty máš taky dost ;-D To by mě teda zajímalo, jak to udělal ten developer, co jsem se u něj byl koncem 2008 podívat na dokončovanej barák - prej "ten byt musíte koupit hned, zájemců je řada". Volal mi před půl rokem, jestli bych ten byt nechtěl, když jsem se na něj tehdy koukal - a prej by mi dali 30% slevu z tehdejší ceny...

0/0
10.2.2011 22:12

Tlumecek

Re: co se tady hádáte

Protože ten barák už maj zaplacenej a postavenej dávno,tak chcou dořešit poslední jeden dva byty. Ale zapomen,že budou stavět baráky,aby byty prodávali se slevou. To ty baráky stavět raději nebudou. V Brně bez problémů stavěli a když začala krize,stavbu výrazně zpomalili a staví podle toho,jak je o byty zájem. Pomalu vklídečku,ale byty se oproti cenám z před dvou tří let nezlevnili,akorát se zastavit růst,ale dolů to nešlo ani o korunu. Možná u vás někde na fazolově je situace jiná,ale ve městech teda rozhodně ne. Ověř si fakt a nevykřikuj kraviny Joudo....

0/0
10.2.2011 22:17

Hroznej_puberťák

Re: co se tady hádáte

No jo, kašpárek z Brna vykřikuje něco fazolově, klasika...

0/0
10.2.2011 22:20

mrmelnik resurrected 1.4

Re: co se tady hádáte

;-D

0/0
10.2.2011 22:21

Tlumecek

Re: co se tady hádáte

Tak jestli seš cajzl,tak se ani nedivím tvým tupým reakcím. Většina cajzlů jsou naplaveniny a hrozně si hrajou hrdě na pražáky,z jakýho že sou z velkoměsta. Vy jste pane uplně ale uplně mimo, vůbec nechápete,jak to funguje,jaké jsou náklady a režie,mzdy lidí,náklady na přepravy a materiál. Pokud by jste to totiž chápal,nikdy by jste nemohl napsat takový bláboly,že novostavby půjdou směrem dolů. Pokud by to totiž nastalo,muselo by začít klesat DPH,ostatní daně a hlavně klesat mzdy. Což by se asi nikomu nelíbilo,takže já se vám pouze směju,protože tu krásně ukazujete,co o tomhle víte.

0/0
10.2.2011 22:25

Hroznej_puberťák

Re: co se tady hádáte

Ano, jaký jsi vypatlánek už jsi předvedl dostatečně, ještě něco?

0/0
10.2.2011 22:26

Tlumecek

Re: co se tady hádáte

už nic,protože to nemá cenu. To je jak házet perly svi......jediný co umíš je urážet a tvrdit si svou,ale nějakej argument nemáš. nezávislej pozorovatel z tebe musí bejt hotove. IQ tykve.

0/0
10.2.2011 22:30

Hroznej_puberťák

Re: co se tady hádáte

Říká tragikomický ubožáček, co se tu z pozice brňáčka nabubřele vytahuje na "fazolov". Jak typické pro idnesí diskuze...

0/0
10.2.2011 22:32

dino_na_idnes

Re: co se tady hádáte

Hmmm, jsem taky naplavenina, v Praze žiju teprve čtrnáctým rokem. A musím říct, že ji mám skutečně rád, je tu třeba nějakých 25 větších divadelních scén a dalších šedesát menších (a na hloupou otázku, jak často něco takového člověk využije, za sebe odpovím, že má letošní bilance je dvacet her ve čtrnácti divadlech, zítra přibude další, příští týden další dvě... a tak dál), pro koho není zrovna divadlo, jsou tu kina, čajovny, kavárny, hudební kluby různých zaměření... To vše v počtu, který nabízí výběr.

To není o nějakém pocitu "jsem pražák, kdo je víc", ale o tom, že v Praze jsou možnosti, které jinde v této republice prostě opravdu nejsou. Na venkově je možná čistý vzduch a les za plotem, ale kulturní vyžití v podobě tří zájezdových akcí do měsíce v místních kulturáku, to bych se nejspíš ukousal nudou. No, možná psát nenávistné příspěvky do diskusí na iDnes proti "cajzlům" by tu nudu mohlo aspoň částečně rozptýlit, v kombinací s TV Nova už by to m

0/0
10.2.2011 23:51

tomas_tod

Re: co se tady hádáte

Třeba takový francouzský dům se jim prodává skvěle. Sotva to začali prodávat, tak už bylo na každý byt 10 zájemců a do dneška to prodané není. Stejně tak většina jiných projektů. Je to prostě drahé, proč by ve vesnici jménem Brno měli být ceny skoro jako v Praze, to nechápu. Zase tak to taky nefrčí, jak si spousta místních myslí (a to jsem z Brna)

0/0
10.2.2011 22:52

opportunity

Re: co se tady hádáte

R^;-D

0/0
10.2.2011 22:20

analytik05

Re: co se tady hádáte

Milý chlapče, jeden z hlavních činitelů tvorby ceny je vztah mezi nabídkou a poptávkou. Je uplně  podružné za kolik nějací developeři a spekulanti postavili nějaké novostavby.... A vzhledem k současnému stavu a já předpokládám i vývoji bude nadále převažovat zájem o především cenově dostupné bydlení, např. paneláky, které mnohdy nejsou kvalitou o moc horší než nesmyslně drahé novostavby...Krize u nás stále teprve začíná   ;-)

0/0
10.2.2011 23:48

vyvoraný vorvaň

Byty pres slevoweby je asi blbost,

zajezdy urcite bezva napad a jinak je to dobry napad. Kritici mi pripominaji kritiky nizkonakladovych letec.spolecnosti. Ale nikdo vas nenuti to uzivat, klidne dal "letejte s predrazenym CSA":)

0/0
10.2.2011 21:33

New York New York

.

zatím jsem to nevyužil, zatím nic moc nabídka :-/

0/0
10.2.2011 21:13

analytik05

Chuť lidí nakupovat roste

 a proto tyhle weby s neprodejným zbožím rostou jak houby po dešti......;-D No tak jo. Co tam máte za další zaplacenou reklamu ? Připomíná mě to jak placené články developery  o trhu s realitami. O jejich zaručeném vývoji, který ještě nikdy nenastal  ;-D

0/0
10.2.2011 21:10

kenx

Re: Chuť lidí nakupovat roste

Asi tak, v naprosté většině jde o věci, které by lidi za běžnou cenu ignorovali. Takhle je potřeba je skřípnou, máš na to jen pár hodin, tak dělej, kupuj, už to nebude ... Navíc mě fascinuje, jak jsou někteří představitelé těchto webů neodbytní. V době, kdy jsem si myslel, že jeden bývalý kolega se konečně začal chovat normálně, po otázce jak se máš (po x letech) do mě okamžitě začal hustit úžasnosti právě jeho slevové firmy ... Ach jo.

0/0
10.2.2011 21:25

tomas_tod

Re: Chuť lidí nakupovat roste

Tak zase na druhou stranu, když dá slevu podnik, kam normálně chodím, tak proč si ji nekoupit. Nebo nevyzkoušet nějaký nový za lepší cenu (ne samozřejmě za každou, protože i tady se objevuje čím dál víc různých podnikavců, kteří si na slevy jen hrajou). Prostě to chce jen vybírat a hned slepě skákat na první nabídku.

0/0
10.2.2011 22:55

jozko skocdopole

No, tak si pockam na polovicni slevu z te poloviny a pak

se po nejake nemovitosti podivam. Zatim je to stale jeste stupidne predrazene..

0/0
10.2.2011 20:29

Ogrelord

Re: No, tak si pockam na polovicni slevu z te poloviny a pak

pokud byla vhodná příležitost k nákupu nemovitosti, tak právě v uplynulé době. Ceny Nemovistostí klesli až o třetinu, což šlo ruku v ruce s nízkými úroky. Vím o čem mluvím, kupoval jsem nemovitost v roce 2006 a podmínky a ceny byly úplně někde jinde, než dnes. Od letoška to půjde už jen nahoru.

0/0
10.2.2011 20:35

lajos.bacs

Re: No, tak si pockam na polovicni slevu z te poloviny a pak

nemyslim si, silne rocniky uz maji bydleni vyreseno, naopak jejich rodice zjistuji ze nemacenu platit tolik penez za zbytecne velky byt, tak jdou do mensiho. ocekavam previs nabidky vetsich bytu a srovnani cen vetsich a mensich bytu. sanci maji snad jen projekty v klidnejsich lokalitach se zeleni, klidne dal od centra, mensi byty s prijatelnymi mesicnimi naklady za rozumnou cenu. takove moderni duchodcovske bydleni.

0/0
10.2.2011 20:48

Ogrelord

Re: No, tak si pockam na polovicni slevu z te poloviny a pak

jistě, jak správně píšete dojde k jisté změně realitního trhu. Nicméně pořád bude jistá část atraktivnější, než jiná. Dnes jsou celkem žádané panelákové byty. Útlum naopak zažívají satelity a celkově novostavby, ale to je dáno jistou přesyceností trhu před krizí. To se ale dřív nebo později srovná a v řádech měsíců až několika málo let se rozjede opět naplno i trh s novostavbami. Je to dáno i nárůstem populace v ČR. V roce 2001 měla ČR 10,2 milionu, dnes je to číslo nějakých 10,75 milionu, dle statistik ČSÚ. Půl milionu lidí je slušný potenciál do budoucna.

0/0
10.2.2011 21:00

lajos.bacs

Re: No, tak si pockam na polovicni slevu z te poloviny a pak

ano, na jedne strane je prirustek populace a na druhe strane jeji ubytek s kterym bude souviset uvolneni "startovnich" bytu pro tyto dorostle deti. jsem presvedcen ze prirozeny ubytek bude vetsi nez prirustek a tedy i v dusledku toho proste dojde k previsu poptavky. mluvim o celkove situaci na trhu, samozrejme lokalne to platit nemusi. zaroven si myslim ze mozna dojde k vylidneni urcitych lokalit, pripadne jejich zmeny z "normalniho" sidliste na sidliste pristehovalcu a socialne slabych. ja si proste myslim ze realitni trh pujde do kytek nezavisle na krizi, ze to spis souvisi se starnutim a vymiranim populace. leda ze by tady vznikl novy trend - "single na stara kolena", to by poptavku po bydleni zvedlo.

0/0
10.2.2011 21:42

lajos.bacs

Re: No, tak si pockam na polovicni slevu z te poloviny a pak

chtel jsem napsat ...dojde k previsu nabidky.. samozrejme.

0/0
10.2.2011 22:28

Hroznej_puberťák

Re: No, tak si pockam na polovicni slevu z te poloviny a pak

To bylo jasné z kontextu ;-)

0/0
10.2.2011 22:36

tato

Re: No, tak si pockam na polovicni slevu z te poloviny a pak

Chlapce chlapce. Nejlepsi doba na nakup nemovitosti jenom prijde (sice jiz nemovistost vlastnim). To ze tys koupil znamena ze jses poznacen syndromem  ze jsi koupit dobre tzn. ze se budes priklanet k nazoru ze to neklesne. Za druhe nevis o cem mluvis. Cash a zlato jsou hudbou budoucnosti. Kdybych zvazil ekon. teorii budou rust ur. sazby men lidi nakupuje nemo, a ceny klesaji. Ne zeby jsem byl zastancem teorii ale vse nasvedcuje tomu ze neni pro rust duvod ;-)

0/0
10.2.2011 21:58

Hroznej_puberťák

Re: No, tak si pockam na polovicni slevu z te poloviny a pak

Blábol. Skoro nic se neprodává, nabídka vysoce převyšuje poptávku a prej půjde to nahoru ;-D

0/0
10.2.2011 20:48

Ogrelord

Re: No, tak si pockam na polovicni slevu z te poloviny a pak

nevím nevím, ale úrokové sazby šli letos již nahoru. Nabídka sice převyšuje poptávku, ale také je si potřeba říct že u jak kterých nemovistostí. Např. se zvedl zájem o klasické panelákové byty, jelikož je to levnější alternativa vůči pořád předraženým novostavbám. Takže trh s byty půjde jako celek nahoru. Stagnovat ještě nějakou dobu budou novostavby, ale to se také postupně dá do pohybu směrem vzhůru. ;-)

0/0
10.2.2011 20:56

Hroznej_puberťák

Re: No, tak si pockam na polovicni slevu z te poloviny a pak

Nesmysl jak noha. Ale když tomu věříš, tvoje věc...

0/0
10.2.2011 20:57

Ogrelord

Re: No, tak si pockam na polovicni slevu z te poloviny a pak

Vaše argumentační schopnosti jsou opravdu , úchvatné nechcete jít přenášet na VŠ? Vaše rétorika a schopnost obhájit názor by mělá být příkladem pro všechny budoucí diskutéry....:-)

0/0
10.2.2011 21:02

tato

Re: No, tak si pockam na polovicni slevu z te poloviny a pak

No tvoje je na urovni ZS. viz vseRv

0/0
10.2.2011 21:59

dedust2000

Re: No, tak si pockam na polovicni slevu z te poloviny a pak

nabídka čeho? paneláků a napálenejch novostaveb. kvalitní bydlení na pěknejch místech si cenu drží. buhužel, klidně bych přikoupil...

0/0
10.2.2011 20:59

Ogrelord

Re: No, tak si pockam na polovicni slevu z te poloviny a pak

Pravda. Ale trh s panelákovými byty kupodivu jede celkem slušně. Lidi nemají peníze a ti, co dříve plánovali novostavbu, jdou dnes do paneláků...

0/0
10.2.2011 21:04

Hroznej_puberťák

Re: No, tak si pockam na polovicni slevu z te poloviny a pak

No jistě, a o čem asi mluvím? Ty předražený kuči tvořej 90% inzerce. Jasně že když se objeví něco pěkného za polovinu, že po tom někdo skočí, ale taková nabídka je jedna ze sta. Pokud někdo tvrdí, že to "poroste", spadl na hlavu, naopak ty předražený ležáky budou muset hodně spadnout, aby si jich vůbec někdo všiml. A jen tak mimochodem, i to kvalitní bydlení na pěkných místech zatraceně pokleslo, když někdo potřebuje prodat. Co se v 2008 prodalo za 2,8M během tejdne teď visí v inzerci za 2,3 už nějakej čas, a už mi to za to ani nestojí. A zjevně ani nikomu jinému, když to tam furt je.

0/0
10.2.2011 21:14

vyvoraný vorvaň

Re: No, tak si pockam na polovicni slevu z te poloviny a pak

Kdo kupoval jako investici, tak vetsinou na pronajem a momentalni situace na trhu ho nepali. Kdo kupoval na bydleni, tak asi moc neresi, jaka je dnes hodnota, pokud nepotrebuje nutne rychle prodat.

0/0
10.2.2011 21:22

Hroznej_puberťák

Re: No, tak si pockam na polovicni slevu z te poloviny a pak

Vzhledem k tomu, kolik toho v inzerci je, tak těch, které to pálí, je zřejmě docela dost. A co se týče pronájmů, vzhledem k tomu, jak popadaly jejich ceny a jak se rozšířila nabídka pronájmů, tak taky asi žádnej med.

0/0
10.2.2011 21:25

patynick

Re: No, tak si pockam na polovicni slevu z te poloviny a pak

jenže ani pronájmy moc nefrčí

0/0
10.2.2011 21:34

patynick

Re: No, tak si pockam na polovicni slevu z te poloviny a pak

nabízím pár vyjímečných nemovitostí, chcete je tedy koupit? budu ráda.

0/0
10.2.2011 21:32

Hroznej_puberťák

Re: No, tak si pockam na polovicni slevu z te poloviny a pak

Já bych si s dovolením taky vzal, když bude sleva 50% ;-)

0/0
10.2.2011 21:34

patynick

Re: No, tak si pockam na polovicni slevu z te poloviny a pak

nahoru??? jak by mohly jít nahoru když o nemovitosti není téměř vůbec zájem? něco o tom vím, je to moje práce.

0/0
10.2.2011 21:29

tomas_tod

Re: No, tak si pockam na polovicni slevu z te poloviny a pak

No 2006 byl ještě dobrý rok, cenová bublina naplno vyskočila tak 2008 - 2009 a z těchto naprosto nereálných cen se dneska počítá, že byty jsou až o třetinu levnější. Takže jsou pořád dražší než  před nějakými 4-5 lety. Výjimky samozřejmě existují. Ale obecně si myslím, že věty typu "od letoška půjdou jen nahoru" neplatí. Realitky nás tím krmí už od "krize" a zatím se nic neděje a ještě chvíli dít nebude. Spíš bude hůř.

0/0
10.2.2011 22:57

Ogrelord

hmmmm

A co je to vlastně ta sleva? Proč o to tak všichni stojej? :-/

0/0
10.2.2011 20:14

yrral

Re: hmmmm

Až ti daj rodiče poprvý kapesný a půjdeš si konečně něco koupi za svoje peníze, tak pochopíš. A teď už do hajan, je po večerníčku. :-P

0/0
10.2.2011 20:17







Najdete na iDNES.cz