Diskuze
Severočeští silničáři fakturovali neexistující opravy, odhalil Bártův audit
Děkujeme za pochopení.
pavel.n
práce je na nic
jak vidno - pracovat se nevyplatí.
Dnes platí člověk co ráno vstává do práce za pitomce co si nedovede nakrást.Jen se ptám , kdy se opět vyplatí poctivě pracovat a poctivě žít - jenže to mě zase napadnou modré straky za tendence ke komunistům - uvědomte si fakt , že slovo dělník se stalo takřka nadávkou - tohle jsme chtěli ???
Escoto
A právě kvůli tomu...
...se tady vede tak ostrá kampaň proti Bártovi, že se snaží něco změnit k lepšímu.
Leinad
Hurá
Už se nepatrně snižuje cena cilnic při zvyšování útrat za audity. Co takhle místo následku začít řešit příčiny (hodnocení úředníků)
cekon
Re: Hurá
Bárta prohlásil že ušetřil 6 G jestli je to z 10 procent pravda, je vyděláno
cekon
Mnohokrát
jsem si tady přečetl, že je normální proplácet faktury za nerealizovanou práci. Prý kvůli tomu, aby nepropadly peníze. Doufám, že to soud ohodnotí tak 5 lety vězení.
231
Re: Mnohokrát
Dělali jsme časrto pro školy praxe, kdy se musí něco vyfakturovat na konci roku je naprosto běžná.
aljav2bezduvodneodstrelen
a co na to Kmenta ?
uz zkontroloval jestli si Barta nedal vecer sklenicku ?
vojin Bandaska
Re: a co na to Kmenta ?
Kmenta má teď na starosti Dobeše a ne Bártu. A ještě nestihl dočíst všechny jeho emaily
luban12
Můj tip na další vývoj.
Během krátké doby se rozjede velká mediální proti Bártovi. Tentokrát si opět dovolil moc.A Kmenta bude mít opět dostatek důvěrných zpráv o Bártovi,dodaných na zakázku bývalými příslušníky BIS.
Maxx_Th
z čehopa to ta stavební firma asi zaplatí, když
částku zaplacenou za 2010 musí zdanit bez too aniž by mohla použít nákladovou položku
jfb
Re: z čehopa to ta stavební firma asi zaplatí, když
No jde to dost blbě, musí mít prostě finanční polštář do dalšího roku, kdy ta nákladová položka vznikne.
sociokulturně znevýhodněný
Zastavme už výstavbu nových silnic!!!
Už tak je krajina dost zdevastovaná plochami betonu a asfaltu. Copak to nikomu za ty roky nedošlo? Čím víc se staví nových silnic, tím rychleji roste poptávka po dalších. Zastaví se to jedině tehdy, až bude celá Zem kompletně pokrytá asfaltem v několika úrovních nad sebou nebo až bude každý z nás trávit 24 hodin denně v pojízdném plechovém vězení. Není snad ukázkovější příklad maření prostředků a hodnot než státem podporované budování masového automobilismu. Jediný, kdo z toho profituje, jsou vybraní politici a lobbistické skupiny.
superkutil
Re: Zastavme už výstavbu nových silnic!!!
Zastavit ne, ale vytvořit síť dálnic a zrušit místní nebo je převést pod obce. Díky tomu se sníží tranzitní provoz ve městech. A taky je třeba snížit maximální povolenou rychlost a hlavně to kontrolovat. Dále je třeba zvýšit mýtné a udělat ho pro všechna vozidla a všechny silnice. Pak si možná prodejci zváží, odkud budou zboží brát a zvýhodní se lokální prodejci potravin a zboží. Možná to i sníží tranzitní provoz kamiónů a provoz kamiónů mimo dálnice.
gebra
tak je to spravne
Se mi libi ty zvasty pochybovacu, jak dela Barta jen divadylko. Ale je to jedinej ministr kterej neco dela, ridi ten resort on a ne nastrceny kasparci a jde po ekonomice, ne jen alibisticky a politicky plky kdo ma koho kryti a jiny prasarnicky. Jen houst! A to jsem o Veckarich pred volbama i kratce po nich silne pochyboval.
ODSCSSD 5
Re: tak je to spravne
asi tak... za dvacet let tady nikdo nic neodhalil.... 5let se jen mluvi ze silnice jsou drahe... Barta snizil ceny byt o par procent behem 30dnu ve funkci.... tady neni o cem diskutovat.
lolek77
Nechci se zastávat pana Komínka kterého neznám, ale
je běžnou praxí že se vyplatí peníze, třeba na konci prosince aby nepropadly z plánovaných výdajů a práce se provedou až na jaře. Je to sice podvod, ale pitomé systémy plánování státu k tomu navádějí. I u velkých akciovek občas příjde šéf a řekne: "do konce roku musíme nakoupit za xy" a kupují se blbosti aby nadnárodní moloch nesnížil oddělení rozpočet na příští rok.
gebra
Re: Nechci se zastávat pana Komínka kterého neznám, ale
Vsak pan Kominek muze vse objasnit na policii.
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Předat farmu potomkům má být snazší, s návrhem po letech přichází nový náměstek
Před dvěma lety slíbil tehdejší ministr zemědělství Zdeněk Nekula, že připraví pro rodinné farmy...
Konec minikečupů i ovoce v plastu. EU chce snížit množství odpadů
Premium Evropská unie v boji za co nejmenší množství odpadu zakáže minibalení majonéz, šamponů nebo...
Úspěšný zubař prodává „ražený český dějepis“, mince už vynesly 155 milionů
V Praze se v pátek vydražila část celoživotní numismatické sbírky Václava Bruny. Vyšla na 6,15...
Čtyři jaderné bloky nestačí, bude třeba budovat další, říká exministr Grégr
Premium Kromě výstavby až čtyř jaderných bloků v Dukovanech a Temelíně by už Fialova vláda měla plánovat i...