Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dráhy dostaly od státu menší pokuty za špinavé a zpožděné vlaky

Kvalita vlaků Českých drah se očima kontrolorů ministerstva dopravy loni zlepšila. Dráhy dostaly sice za loňský rok od ministerstva dopravy za nedodržení smluvních podmínek v součtu zhruba o třetinu větší objem pokut, nárůst je ale způsoben především šestkrát vyšším počtem kontrol.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mandragoral

špinavé vlaky

Mám pocit že ajzbonáci rádi svádějí všechno na cestující to se mi taky jednou stalo otevírám odpadkový koš a celý obsah se mi vysypal na zem včetně vrchní odkládací desky zkrátka na těch 50 let starých vagonech není co pokazit patří do šrotu

0/0
20.2.2011 22:12

Diskutovat na iDmůžete neomezeně

Re: špinavé vlaky

jste oslněný kapitalistickým teror-konzumem, kvůli rozbitýmu koši vyhodit vlak

ten bordel tam dělají především někteří z VÁS lidí, a to ponejvíc pubescentní vyhulenci

0/0
22.2.2011 11:49

Brainwashingtonsban

Už dlouho jsem neviděl v projíždějících vlacích byť jediného

cestujícího! Na nádraží, kde se křižují 4 tratě, jsou místo davů cestujících ráno cestující 2 nebo 3.

Dráhy vozí jen vzduch! Dráhy zavřít. Nádraží zavřít. Vedení Českých drah zavřít. :-/

0/0
18.2.2011 16:53

Hrdý Pražan co nemá rád vidle.

Re: Už dlouho jsem neviděl v projíždějících vlacích byť jediného

Doporučuji udělat si výlet do Prahy.

Postavit se mezi 7:30 až 9:00 na nádraží Praha - Masarykovo, Praha hlavní, Praha Vršovice, Praha Vysočany, Praha Smíchov atd.

A uvidíš, že tvá domněnka jest mylnou.

0/0
18.2.2011 17:23

109e

Re: Už dlouho jsem neviděl v projíždějících vlacích byť jediného

To, že jsi nvidomý, to máš řešit u očního lékaře. :-/

0/0
18.2.2011 20:01

Diskutovat na iDmůžete neomezeně

Re: Už dlouho jsem neviděl v projíždějících vlacích byť jediného

na silnicích ve smradlavejch autech si vozí zadky v každém jeden člověk ... auta zavřít, silnice zavřít ... a vlaky budou plný

0/0
22.2.2011 11:46

lucky_24

kontrola

Počty kontrol kvality:

2009: 35

2010: 201

není to nějak málo? rok 2011 by si zasloužil tak 2500 kontrol kvality a to by se pak vidělo

0/0
18.2.2011 14:59

brumla-xyz

Re: kontrola

201 kontrol za rok není v průměru ani 1 vlak denně, není-li to idnesovský překlep, tak je to k smíchu. Jezdím minimálně 1x týdně trasu Blansko-Pardubice a 99% vlaků v zimě netopí nebo topí velmi málo. Okna snad netěsní v žádné soupravě a voda na toaletách v zimě také neteče. Za těch x let co jezdím, jde kvalitata vagonů dolů. Naopak se, podle mých zkušeností,  výrazně zlepšilo chování průvodčích.

0/0
18.2.2011 15:15

Hrdý Pražan co nemá rád vidle.

Re: kontrola

Kdyby vlak v zimě netopil nebo topil velmi málo umrzneš.

0/0
18.2.2011 15:30

lucky_24

Re: kontrola

Tak za vodu na WC v zimě nemůžou, prostě zamrzne. A pro Hrdýho pražana - pokud je na okně zevnitř námraza, tak je v tom vagoně jako teplo?

0/0
18.2.2011 19:00

109e

Re: kontrola

Proč by nemohlo být ve voze teplo, když je na oknech námraza? Jednoduché sklo to z fyzikálního hlediska nevylučuje. Jde o venkoví teplotu, o to, zda vozidlo jede, jak výkonné je topení a jaký je přísun vlhka (následky vydechování a pod).;-)

0/0
18.2.2011 20:05

109e

Re: kontrola

Námraza zvenku nevzniká.

0/0
18.2.2011 20:07

Mychal.B.

Re: kontrola

S tímto přístupem bysme mohli jezdit ještě dnes v otevřených dobytčácích :-P

Ale ono se není co divit. Předevčírem jsem při přepínání televize zachytil konec 1. dílu seriálu Chlapci a chlapi. Natáčeno v roce 1988, tj. před 23 lety. A ony ty vagony tam zachycené beze změny jezdí dodnes. (a to bysme ještě mohli polemizovat o tom, jestli to byla funglovka nebo už měly nějaký ten pátek v provozu za sebou). A proto se nemáme co divit, že by na záchodech zamrzala voda...

0/0
19.2.2011 9:54

Bery

Re: kontrola

Mno, jenze vagony se kupuji s zivotnosti 30-50 let. Proto je take jejich cena tak vysoka. Tedy tezko predpokladat, ze bude nekdo nasazovat nove vozy kazde 2 roky.

0/0
19.2.2011 11:05

Mychal.B.

Re: kontrola

Víš, jedna věc je životnost (podvozek, kastle, rám) a druhá, že vozit někoho v 30 až 50 let starém interiéru poskytující pohodlí a úroveň služeb poplatné době výroby je drzost. A ještě se divit, že se ozve někdo, komu se to nelíbí. Tak to pardon, ale o to skutečně nestojím.

0/0
19.2.2011 13:03

Bery

Re: kontrola

Jasny, to ze by cca kazdych 15 let mel interier projit modernizaci je fakt. Ze se to nedeje je vec druha.

0/0
19.2.2011 13:23

strejcekms

Re: kontrola

Jak to, že nemůžou, vagony by měly být při delšim odstavení (třeba přes noc) zapojené v předtápěcím stojanu, což je vlastně přívod napětí 3000 V, pak by ta voda zamrzat neměla, pokud je tam nějaké topné tělísko, které zajistí udržení teploty v nádrži těsně nad nulou no a pokud to nemá žádnej ohřev, nebo neni stojan po ruce, tak se ta voda dá vypustit a pak nemá co zamrzat. A před odjezdem soupravy stejně |většina| vozů je připojena na tento stojan, aby v nich bylo alespoň trošku teplo, takovej vagon se roztápí docela dlouho.  

0/0
20.2.2011 12:08

wrah

Re: kontrola

A tam kde okna trochu těsní, tak jsou pro změnu zaseklá a v létě nejdou otevřít. Po několika hodinách stání na odstavné koleji najede souprava do nádraží a zatímco vy jste si už zvykli na příjemných 35C ve stínu, tak ve vagonu se nehne vzduch a je tam snad 60. A špína, to je pojem sám o sobě, starší vagony mají slovy reklamy špínu zažranou. Tam kde není vagon oleštěn cestujícími jsou nánosy přímo archeologického významu. Ano, spousta toho je vandalství cestujících, ale pokud v 30 let starém vagonu vypadá ta podlaha, že se 30 let nemyla... Pro neznalé, uklízečka má na jeden vagon 5 minut a to ho rozhodně nepígluje deně. Oproti tomu v rakousku pod vedením OBB nastoupili na každý vagon tři lidé a za dobu, než se odpojí lokomotiva a připojí druhá na druhém konci měli perfektně uklizeno. Ale stoprocentně máte pravdu ohledně zlepšení chování zaměstnanců ČD. Sprostí a neochotní víceméně vymizeli.

0/0
18.2.2011 20:26

raveX

Re: kontrola

Tak to doporučuju navštívit Plzeňský kraj, protože nám tady ve vlacích buď netopí (to je ten lepší případ) a nebo topí zhruba na 30°C což se bohužel stává nejčastěji. Takže člověk nasadne a začne i na krátké vzdálenosti sundavat všechny hadry s tím, že to možná pomůže. Bohužel se ten horký vzduch i tak nechutně dýchá a následný pot při opuštění vlaku a 0°C dává organismu pěkný rány. Prostě ČD nemůžou udělat službu pro lidi, aby ve vlacích bylo příjemných 23°C, když ty opravy vagonů stojí miliardy.

0/0
18.2.2011 23:03

Bery

Re: kontrola

To je i v jinych krajich a znam tu situaci. Problem je v tom, ze to topeni u starsich vozu proste zadnou regulaci nema. Takze to jde pouze zapnout, nebo vypnout s rizikem, ze kdyz se to vypne, tak uz se to nemusi podarit znovu zapnout. U nas se to tedy "reguluje" otevrenim okna, kdyz vlak chvili stoji na zastavce. :-P

0/0
19.2.2011 11:10







Najdete na iDNES.cz