Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Stát kasíruje mýto i tam, kde chybí brána. Dopravci se chtějí soudit

Dopravci se chtějí soudit kvůli mýtnému. Stát po nich totiž žádá doplatek za průjezd místem, kde není mýtná brána. Dopravci se cítí být poškozeni a hodlají se obrátit na Úřad pro ochranu hospodářské soutěže.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MZ

Fernetmen

9. 3. 2011 12:38
Němec a spol

Nepřijde Vám divné, že nedoplatky na mýtu jsou nějakých cca 10-15 milionů Kč a advokátní kancelář, která má mýto vymáhat dostala za výběr onoho mýtného 60milionů korun. Ponděkud drahé pro český stát. Nejlepší by bylo zpět mýto nevymáhat a udělat systém tak, aby začal 100%-ně fungovat. Nemusel stát prodělat za advokátní kancelář víc jak za samotné nevybrané mýto. Ještě dodám, že advokátní kancelář, která mýto vybírá patří panu Němcovi (bývalému ministru spravedlnosti, který mimo jiné byl u kauzy s katarským pricnem).

0 0
možnosti
T

takyumimkecat

9. 3. 2011 10:27
Tak chybí brána no a co...

Ten úsek je snad celej zpoplatněn, ne? Tak vo co go?

To že bych snad najel na dálnici a na začátku by chběla díky vandalovi značka že musím mít dálniční známku, taky neznamená že pojedu zadara.

Brána, nebrána, cálovat se musí....

0 0
možnosti
SP

Óm nadsamec

9. 3. 2011 12:29
Re: Tak chybí brána no a co...

ano potom ji mít nemusíte a mužete jet zadara.

0 0
možnosti
I

iqtyqve

9. 3. 2011 7:57
KAPSCH

Pokud je KAPSCH neschopný instalovat ty svý zázraky techniky na všech úsecích, možná by stálo za zvážení, zda-li není lepší vybudovat za ty prachy mýtná místa na vjezdech na dálnici jako v Chorvatsku

0 0
možnosti
ZW

cassul

9. 3. 2011 7:38
To je věc definice

Za co se vybírá mýto? Za pípnutí krabičky pod branou, nebo za projetí definovaného úseku komunikace? Mám dojem, že placené úseky jsou definované vyhláškou, nikoliv přítomností nějakého technického zařízení. Myslím, že to je podobné jako třeba u placení daní - ty se platí z nějakého přijmu, pokud se ten příjem nedokladuje, stát se o něm nemá prakticky moc šancí dovědět. Ale tu povinnost zaplatit daň to nijak nezmenšuje, stát může třeba sehnat svědka, že ty peníze přišly i bez papíru a na základě toho svědectví tu daň vyměřit.

A tohle je podobné - to, že na tom místě není brána, ale jde přitom o placený úsek, nesnímá tomu plátci povinost platit. Ty krabičky a brány jsou jen technický prostředek, jak to vybírání zefektivnit a realizovat, nikoliv zákon sám o sobě...

0 0
možnosti
PP

gmajlman

9. 3. 2011 6:49
Ja vim ze v tomhle crazy state to neplati ..

ale presto zkusim logickou otazku. Za co se plati myto ? Za jizdu kamionem po dalnici ? Jel kamion pod tou "neexistujici" branou na dalnici ?

0 0
možnosti
S

Slusnak

9. 3. 2011 7:02
Re: Ja vim ze v tomhle crazy state to neplati ..

Ano, jel po dalnici. Ale v podminkach vyberu je, ze se mytne vybyra elektronicky a ridic je povinen sledovat, zda mu po projeti mytnou hranou pipne krabicka. Protoze ale pod zadnou branou neprojel, tak nema co sledovat. Dnes to provozovatel udelal fikane, porovnava prujezd casu kamionu pod vedlejsimi branami a podle toho automaticky byvyra i za tento usek. Jenze v tom je problem, pokud jede kamion a za chybejici branou sjede (smer Nymburk) tak nemusi platit. A to je nerovna soutez. Navic od zahranicnich dopravci neumi stat toto mytne zpetne vybrat, coz je take nerovna soutez a navic uprednostnuje zahranicni dopravce, kteri nam berou praci.

0 0
možnosti
TF

danny47

8. 3. 2011 23:05
Neuvěřitelné...

Mýto se vybírá, resp. platína základě tzv. mýtných transakcí .... a jestli stát,  není sschopen z příčin na jeho straně (nenainstalovaná brána) a nikoli na straně dorpavce (nefunkční krabička) transakci provést, tak je to holt jeho problém - to za prvé....

Paní "z ŘSD" je asi z jiné planety, když prohlásí, že dopravci měli PŘED úsekem sjet, vyhledat kontaktní místo a tam doplatit.....

No a "ochranné" sdružení dopravců ČESMAD  - to je kapitola sama pro sebe...

0 0
možnosti
L

lofy

8. 3. 2011 23:00
Stát už nekasíruje zdaleka jen mýto,kde není brána,

stát už kasíruje a drancuje kde co ještě zbylo a toho opravdu už není moc. Bojím se,kdy přijdou s tím,že budem platit daně na rok a víc dopředu. Jak dlouho to může trvat,než dojde na generální stávku? Jak to řekl Čech (Ringo) tady někde v tom videu že "parazit svého hostitele nezničí " ale tenhle stát svého hostitele ničí velmi důsledně!

0 0
možnosti
1

1000101110111001

8. 3. 2011 23:47
Re: Stát už nekasíruje zdaleka jen mýto,kde není brána,

No to jsis našel toho správného, koho citovat. Ta zapšklá zkrachovalá troska je opravdu autorita. ;-D

.

Mimochodem, parazit na zničení hostitele docela usilovně pracuje a je to kdo z koho. Ve velkém množství parazit hostitele spolehlivě zničí. Kdo hostitele zpravidla nejen nechá přežít, ale dokonce mu občas i pomáhá, je symbiont. Vyřiď to Ringovi, pokud ho někdy potkáš střízlivého a bude schopen to pochopit...

0 0
možnosti
UB

Chytracisko

8. 3. 2011 22:36
tyjo

to sem netušil že maj řidiči povinnost na každém úseku sledovat, jestli jim pípne ten krám. Neměli by se raději věnovat řízení?8-o

0 0
možnosti
F

f.b.

8. 3. 2011 22:21
Tak co nového na diskuzi?

Sandálníci robotují, důchodci vymýšlejí jak znárodnit vše, chrabří muži s bříškama brousí vidle na bohaté.... ? Aneb vši při starém?;-D:-P

0 0
možnosti

Dyna

8. 3. 2011 22:25
Re: Tak co nového na diskuzi?

A jak jsi na tom ty?;-D

0 0
možnosti
DR

David___Rockefeller

8. 3. 2011 20:05
někde jsem slyšel, že to jsou 3 miliony, ne 3 miliardy!

0 0
možnosti
JK

jhk2

8. 3. 2011 20:31
Re: někde jsem slyšel, že to jsou 3 miliony, ne 3 miliardy!

za cely rok 2007 se na všech zpoplatněných úsecích vybralo 5.565.277.630 . Tj pet a pul miliardy. Jestliže chtějí za jeden úsek dovybrat tri miliardy, tak to tam musi byt hukot. Nekdo si plete Podebrady / Pardubice, nekdo miliony a miliardy. To je pak informacni hodnota clanku.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů

22. dubna 2024  15:55

Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...

Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové

16. dubna 2024  15:15

Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko

23. dubna 2024  10:37

Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...

Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh

22. dubna 2024

Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Maloobchody na českém venkově ovládnou Maďaři. Kupují další řetězec

17. dubna 2024  14:08

Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) povolil maďarské skupině Oriens nákup maloobchodního...

MerkurXtip dává bonus 200 korun. Sázejte na své oblíbené sporty

24. dubna 2024

Advertorial Sportovní sázení má dlouhou historii a je stále populárnější. Sázková kancelář MerkurXtip přitom...

Přísné a drahé. Na přílišnou regulaci už upozorňují i špičky české železnice

24. dubna 2024

Premium Nářky nad složitostí železnice, kterou prodražují přísné normy, nejsou v tuzemsku novinkou. Ozývají...

Žádný personál ani jiný zákazník. V Česku roste síť bezobslužných obchodů

24. dubna 2024

Minute Shop je nový koncept automatizovaných prodejen s nonstop provozem, kam zákazník vstoupí...

Nová vábnička pro miliardáře: ponorná superjachta jako pevnost plná luxusu

23. dubna 2024  20:16

Rakouská firma vyvíjí hračku pro super bohaté zájemce o cestování, bezpečnost a luxus. Je to 165...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!