Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: V soutěži o nejkreativnější reklamu vyhrál Vodafone

Vodafone zabodoval další kampaní ze života zvířat. V soutěži o nejkreativnější reklamy vyhrál nejvíce medailí: dvě zlaté a jednu bronzovou. Porota ocenila například sérii animovaných televizních spotů, které vtipně upozorňují na služby Vodafonu prostřednictvím příběhů ze života králíků, lososů, chameleonů a jiných zvířat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D11

Vodafon vede

Je zajímavé, jak má každý operátor v Česku jiný styl reklam. Vodafone se vždy snaží o vtipný klip a nesmrtelné hlášky (tenkrát zpívající vánoční ovečky, Čtvrtníček, chameleon apod.) O2 má reklamy graficky náročné (voda, bublinky, neony apod.), ale suché - zaměřené jakoby na manžery a středně starší generaci. T-Mobile má řekl bych nejotravnější reklamy. Snaha o vtip vychází spíše trapně (růžoví sloni apod) a zaměření pouze na mládež (věčně se omílající samé cool, kamarádi, přátelé apod.). To je můj názor. Schválně, reklamu kterého operátora si spíše zapamatujete ?:-)

0/0
10.3.2011 11:32







Najdete na iDNES.cz