Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zřejmě nejziskovější VW chce dál růst, plánuje dokončit fúzi s Porsche

Volkswagen loni vydělal přes sedm miliard eur. Pro firmu to jsou rekordní výsledky, které ji navíc nejspíš co do zisku řadí na první místo mezi ostatními automobilkami. Letos chce přitom VW ještě přidat, třeba dokončit spojení s Porsche.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pavel.n

Dotaz !

Neříkal někdo loni o těžké krizi automobilového průmyslu ???Najednou nejziskovější ....

0/0
13.3.2011 6:37

aaida

nie je

to nejak maly zisk,tisic eur za auto

0/0
12.3.2011 8:48

Migall

hm

Proč se ty seaty ještě vyrábí? Je to provinční značka, vnitřek je okopirovany ze škodovek a volkswagenů a venek na par starších hezkych designových modelů otřes!

0/0
11.3.2011 10:20

mak1_re

Re: hm

Třeba je mají španělé rádi - stejně, jako italové Fiaty[]

0/0
11.3.2011 13:28

hradtom

Re: hm - FIAT

FIAT = Für Italien Ausreichende Technik (volně přeloženo - FIAT = pro Italy dostačující technika)

0/0
11.3.2011 15:43

pissflapslover

Re: hm - FIAT

V americe FIAT=   F ix  I t  A gain  Tony;-D

0/0
12.3.2011 18:40

Big-Dog

Re: hm

Asi o Seatu moc nevíš, pokud jde o spolehlivost ta je lepší než Škodovka a pokud jde o výbavu tak co má Škoda za příplatek má Seat v základu.V Seatu jsem ze Škovky nic neviděl ale třeba z Audiny ano.

0/0
15.3.2011 16:47

ODSCSSD 5

za chvilku to bude jako za komancu

jeden vyrobce mleka, jeden vyrobce aut, jedna pekarna atd atd. ;-D

0/0
11.3.2011 9:36

Migall

Re: za chvilku to bude jako za komancu

Co to meleš? :-DDD Jde o to že je to evropská zaležitost, bud rad ze to tady nevalcuje asie a EMERIKA co ma akorad fordy a jinak velke prd, i kdyz Hyundai a Kia to je shittttt :-///

0/0
11.3.2011 10:21

Ochlupenýhomogen

seat = fail

hehe aby seat nebyl v pr... když nabízí takové tuctové auta za nehorázné prachy ;-D a o tom jejich exeu škoda mluvit ;-D;-D

0/0
11.3.2011 8:31

bejvoc4

Takže to shrneme.

VW měl loni jeden z nejlepších roků. Jak moc toto ovlivnilo německé šrotovné. Dle mého odhadu zcela minimálně. Kdyby nebylo, VW by stejně byl v zisku, možná ne rekordním, ale rozhodně vysokém. Takže vážení levičáci co jste křičeli pro zavedení šrotovného tady je výsledek - automobilkám to pomohlo jedině k lepším ziskům, né že je to odvracelo od krachu. ;-D;-D;-D

0/0
11.3.2011 8:29

_profesor_

Re: Takže to shrneme.

Šrotovné bylo v roce 2009, ne? Tohle jsou zisky za rok 2010 už bez státních pobídek.

0/0
11.3.2011 8:33

bejvoc4

Re: Takže to shrneme.

Ano, ale kdyby nebylo v roce 2009 šrotovné, tak by loňský rok dopadl ještě lépe a bohatě by dorovnal výpadek roku 2009. ;-)

0/0
11.3.2011 8:36

KarelFCB

ZARAZILI JSME TO?

Takže odboráři zarazili majitelům přesun části zaměstnanců do Prahy;-D Výborně, příště třeba zarazí výrobu nového modelu, protože starý model je OK?

0/0
11.3.2011 7:48

Duke..Nukem

Re: ZARAZILI JSME TO?

cim vice kapitalistovi popustis uzdu,peklem se ti odvdeci,jen houst.Pokud to vy radoby pravicaci nepochopite,brzo ty fabriky budou zas odboraru..:-(

0/0
11.3.2011 7:58

ladasan

Re: ZARAZILI JSME TO?

Budou odborářů, znovu si projdou 40lety úpadku, než je zachrání ti pekelní kapitalisté, co.

0/0
11.3.2011 8:11

Duke..Nukem

Re: ZARAZILI JSME TO?

a pro koho zachranili,jen pro sebe.Veskery zisk je vyvezen mimo nasi zem,takze takove zachranovani si strc nekam..;-€

0/0
11.3.2011 8:23

slavekp

A co třeba to,

že lidi mají v těch fabrikách práci? Že jim ten hnusnej kapitalista dá každej měsíc plat? Ale ještě že mají tebe, abys jim vysvětlil, že je to špatně a že mají toho kapitalistu vyhnat a vládnout si ve fabrice sami.

0/0
11.3.2011 8:25

Duke..Nukem

Re: A co třeba to,

jaky plat jim dava..8-o,napis skoro ze daruje ne..8-o.To vse si zamestnanci vydelaji vlastni praci a zrovna v takove fabrice velmi tezkou.A pokud se to tomu vasemu kapitalistovi nelibi,necht vsechny propusti a dela si to sam,tu moznost jiste ma..

0/0
11.3.2011 8:47

ladasan

Re: A co třeba to,

Zaměstnanci odvedou práci a zaměstnavatel jim za to zaplatí. Nechápu, co Vám na tom přijde divné.

0/0
11.3.2011 9:27

Duke..Nukem

Re: A co třeba to,

me to neprijde divne,ale vy se tady vsichni mrskate,kdys se nekdo ozve za sva prava..

0/0
11.3.2011 10:25

ladasan

Re: A co třeba to,

Nikdo tu nediskutuje nad právy. To vy se divíte, že majitel chce mít ze svých výrobků zisk.

0/0
11.3.2011 11:04

Cenda22

Re: A co třeba to,

a vy se divíte, že zaměstnanci chtějí adekvátní mzdu za svou práci vzhledem k hodnotám, které vytváří.

0/0
11.3.2011 12:12

ladasan

Re: A co třeba to,

Tomu se vůbec nedivím. Každý chce maximální zisk. Ať už je to podnik za své výrobky nebo zaměstnanec za svou práci. To je snad samozřejmé. Nikdo neřekne, dejte mi půlku peněz, to mi bude stačit.

0/0
11.3.2011 12:25

Cenda22

Re: A co třeba to,

tak v tom případě je všechno v pořádku a necháme odbory dělat svoji práci.

0/0
11.3.2011 12:29

_profesor_

Re: A co třeba to,

Oni nechtějí adekvátní (nikdo neví kolik adekvátní mzda je). Oni chtějí co nejvyšší.

0/0
11.3.2011 12:32

Cenda22

Re: A co třeba to,

ale hovn*

0/0
11.3.2011 12:34

ladasan

Re: ZARAZILI JSME TO?

Dávají práci desítkám tísíc lidí a investují tu miliardy. Samozřejmě, že zisk patří vlastníkovi. Vy snad pracujete zdarma pro blaho lidu? Je úplně jedno, kdo firmu vlastní. Hlavní je, jestli funguje či ne. Vám by se více líbilo, kdyby škodovku stále vlastnil stát? Jenže to by tu už dávno nebyla.

0/0
11.3.2011 8:30

_profesor_

Re: ZARAZILI JSME TO?

Zisk je odměna kapitálu. Nějakou práci odvedou lidé a dostanou za to plat. Nějakou práci odvedou stroje a jejich vlastníci za to dostanou úroky a dividendy. A hlavně: kdo by podnikal, kdyby nebyl žádný zisk? Kdo by se vůbec snažil? Zisk je odměnou za podstoupené riziko, za nejistou investici.

0/0
11.3.2011 8:31







Najdete na iDNES.cz