Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Skanska vyrazila proti Bártovi, kvůli jeho kritice zvažuje arbitráž

Stavební společnost Skanska se důrazně ohradila proti slovům ministra dopravy Víta Bárty, kterými ji kritizoval za nekvalitně provedenou práci. Zaslala mu otevřený dopis, v němž ho vyzývá k otevřené debatě o údajně špatně provedených dálnicích. Kritiku považuje za neoprávněnou a uvažuje i o mezinárodní arbitráži.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

horduch

stačilo by pozdržet

proplacení určitého procenta na určitou dobu na vzniklé závady již ve smlouvě o dílo

0/0
23.3.2011 16:11

Culeto

Bárta

je vůl, v tom lepším případě, v tom horším je to takový malý fašista. Fakt je že vyniká ;-D.

0/0
18.3.2011 14:36

scents

Dobrý krok proti chamtivé Skanske

Skanska je, pro přispěvovatele níže, naprosto chamtivá společnost, která za pomocí stejně chamtivých politiků využívala výsadního postavení na trhu, protože každý si chtěl jenom namastit kapsu. A to, že pan Bárta šel nekompromisně proti takovým praktikám stavebních společnosti, vítám a počkejme si na výsledek!

0/0
18.3.2011 13:31

DollyBastard

Skanska a stat

Skanska asi nebude nejkvalitnejsi, nejpeclivejsi, nejspolehlivejsi spolecnosti na trhu. Nicmene, jestli jsou tak spatni, proc s nimi byly uzavreny smlouvy, proc byla stavba prevzata, proc nefunguji reklamace a proc jsou vysledkem vseho nejake trapne cedule, ktere jsou jen dalsimi naklady navic?

Barta si hraje na macho politika, vysledky jsou ale dosti rozpoluplne a prijdou mi znacne populisticke.

0/0
18.3.2011 12:49

Bery

Re: Skanska a stat

Protoze korupce v letech predchozich... ;-D

Jo, je to populismus, ale na druhou stranu jen verejne rika co si vetsina stejne davno mysli. Do politiky se to ale prilis nehodi.

0/0
21.3.2011 21:25

swensk

cske vedeni je parta darebaku

skanskaje  velmi  dobry  foretag  ale  ne  pod  ceskym  vedenim  kde  jsou jen  darebaci a  zlodeji.....!!

0/0
18.3.2011 10:43

lukyyn

Kdyz se za svou praci nestydi ...

... tak proc ji vadej cedule u silnice ... naopak by toto meli ocenit:-)

0/0
17.3.2011 15:40

Bery

Re: Kdyz se za svou praci nestydi ...

;-DR^

0/0
21.3.2011 21:25

pteryx

Skanska je svou laxností proslulá,

vzpomínám si na reportáž z paneláku, kde spravovali střechu. Nechali to nájemníkům přes zimu otevřené. Jen doufám, že pan Bárta nepřecenil svoje síly. Každopádně, případná arbitráž by byla o poškození jména Skanska v ČR. Je vůbec ještě co poškodit?

0/0
17.3.2011 15:34

p.upek

Re: Skanska je svou laxností proslulá,

Přesně! Kolega si koupil nový byt 2+KK který stavěla Skanska. Neustále problémy s odvodněmín dešťové vody a mokváním zdi a Skanska na to kašlala! Až pohrozil TV a žalobou tak se teprve začlo něco dít a i tak měl měsíc v pokoji průmyslový vysoušeč :-/

0/0
18.3.2011 10:29

woad

ťok by měl avízovat do mateřské lodi ve švédsku

houstone máme problém. a pak pozvat šéfy ať se projedou stotřicítkou po oněch perfektně postavených dálnicích.... Rv  ta arogantní reakce je neuvěřitelná.

0/0
17.3.2011 15:31

grospic

tak to je také řešení

ministerstvo dopravy ušetří na dopravních stavbách a skanska si to vynahradí v arbitráži

0/0
17.3.2011 13:17

Lvy

Nechápu co na tom vadí firmě SKANSKA?

Stydí se snad za svojí práci? A nebo je to snad tím, že používali na stavbě levnější materiál než měli a proto teď máme dálnic, kde je omezení na 80km/h, neměla by tam snad sama SKANSKA postavit velkou omluvnou ceduli za to, že nám ztrpčuje život?? ;-€

0/0
17.3.2011 13:15

Jana11

Cedule jsem viděla

Viděla jsem podobné cedule. V úseku, kde jsem si ale nevšimla žádné závady. Takže má reakce byla "aha, informují nás, že to tu postavila Skanska, taky tu reklamu nemusí cpát všude". Jéje, "musíme to opravit" - koukám, že to stavěli nedávno a ještě pořád neodstranili ty praštěné cedule informující, že se někde něco opravuje.

Čili z mé strany to bylo vnímáno jako reklama Skanske s mírným naštváním o cpaní cedulí i kde nestaví.

0/0
17.3.2011 8:56

stev

Tuto stavbu dozorovalo ŘSD, ...

Tuto stavbu dozorovalo ŘSD, organizace zřízená ministerstvem dopravy pro zadávání a dozorování dálničních staveb. Daňový poplatníku, prosíme, omluvte plýtvání Vašimi penězi a nekvalitu prováděného stavebního dozoru.

0/0
16.3.2011 17:55

snopel1

Re: Tuto stavbu dozorovalo ŘSD, ...

Přesně. Vyhodit tamní stavební dozor. Stejně už od Skansky dostali tučné nevšimné. Ale je taky nějaká záruka, ne?

0/0
17.3.2011 9:23

p.upek

Re: Tuto stavbu dozorovalo ŘSD, ...

Však už se to tam čistí! nevšiml sis?

0/0
18.3.2011 10:31

houba_

barta jako obvykle

rychleji strili nez miri, ale to pro nej neni az tak dulezite. dulezite zrejme je, ze se o nem pise a on vypada jako ten dobrak, ktery se snazi ochranovat zajmy "nas obcanu" - takovy Janosik. 

stejne rychle strilel, kdyz v TV se kasal, jak zatoci s usteckymi bossy a nakonc to skoncilo zalobou pro "neopravnene pouzivani sluzebniho vozu" na reditele chomutovske RSD. Stejne rychle vystrelil na  skanskou a nemuze to skoncit jinak, nez ze v lepsim pripade se nestane nic, v horsim pripade stat projede dalsi soud a bud platit nahradu skody

osobne jakozto obcan o pane bartovu ochranu nestojim, mam s nim osobni zkusenost nekdy z r.94-95, kdyz jeste provozoval ABL pod kridly SUS (stavovske unie studentu) a ja byl naivni zacinajici student VS a je to pro me neduveryhodny a nemoralni clovek

0/0
16.3.2011 16:56

uvka

Kdo ponese následky?

V případě, že arbitráž vyhraje Skanska, kdo ponese náklady na odškodné? Zase daňoví poplatníci jako v jiných sporech, které stát prohrál? Nebo to zaplatí pan Bárta? Ale asi za nic nezodpovídá, že?

0/0
16.3.2011 16:54

lukyyn

Re: Kdo ponese následky?

.. do arbitraze nepujdou - meli by z ostudy kabat.

0/0
17.3.2011 15:42

hoto

Re: Kdo ponese následky?

Přesně tak. Do arbitráže nepůjdou. Oni ví, že pracují nekvalitně. Ale co mohou dělat něž hrozit arbitráží? Teď chřestí zbraněma, ale pokud nejsou hloupí, tak už se někde v postranní uličce domlouvají na slevě, opravě a způsobu jak elegantně dohodu se státem prodat na veřejnosti.

0/0
18.3.2011 14:15

Bery

Re: Kdo ponese následky?

Presne... jejich prace je nekvalitni a predrazena. Otazka je, jestli o tom vi i materska firma ? ;-D

0/0
21.3.2011 21:29

Ječmínek

Skanska

Skanka tady staví předražené dálnice, které se do dvou let od dokončení rozpadají. Jen do ní!

0/0
16.3.2011 16:40

_M_

Prohra

Zaplatil stát předraženou zakázku? Ano. Převzal stát špatně provedenou zakázku? Ano. Využil stát možnosti reklamace či nepřevzetí stavby? Ne. Je dosti reálné, že Skanska by tu arbitráž vyhrála. Ty kecy kolem dálnic jsou jen Bártovo PR pro zoufalé veverky.

0/0
16.3.2011 15:55

hyunix

Re: Prohra

Jsi si natolik jistý,že nebyla podaná reklamace za provedení práce?A nebo jsi jenom profláknutý ODSák;-D

0/0
16.3.2011 16:14

_M_

Re: Prohra

Sice nevím co s tím má společného jestli jsem ODSák nebo ne, ale reklamace v podobě ohyzdných cedulí podél dálnice asi nebude to pravé. Co ty na to? Nebo jsi jen zoufalá upocená VeVerka?

0/0
16.3.2011 16:33

Intelektuál z Moravy

SKANSKA

firma, ve které všichni zaměstnanci odepsali morální kodex ;-D;-D;-D

0/0
16.3.2011 15:11

pearmen

Spolupracoval jsem se Skanskou na jedné akci v Brně.

NIKDY VÍCE....hajzlové na druhou.

0/0
16.3.2011 14:57

Intelektuál z Moravy

Re: Spolupracoval jsem se Skanskou na jedné akci v Brně.

nejhorší je, že jejich bývalí zaměstnanci jsou rozlezlí v různých firmách, a pokud na ně člověk narazí, tak je to pořád dokola ;-O

0/0
16.3.2011 15:12

shef

Je to vec vkusu

Nekdo nema rad R'N'B, nekdo Ska'N'Ska :-P

0/0
16.3.2011 14:52

InstinkTT

Skanska a dobré jméno?

To jste upadli asi. :-)  Skanska je jméno největších vyžírků a tunelářů státu. RvRv

0/0
16.3.2011 14:35

clara2

zloděj křičí chyťte zloděje.

Skanska patří jednoznačně do okruhu zločineckých organizací které působí na stavebním zkorumpovaném trhu v ČR. To je fakt.

0/0
16.3.2011 13:39

jjyyy

Správná bolševická metoda : postavit nekvalitně předraženě

DÁL-NIC a zažalovat za oprávněnou kritiku, nejlépe mezinárodně, stát-pana ministra, vyhrát a nechat si šlendrián zaplatit víc než dvakrát.  

0/0
16.3.2011 13:21

houba_

Re: Správná bolševická metoda : postavit nekvalitně předraženě

zacatek a konec tveho souveti jsou v primem rozpuru - zazalovat za opravnenou kritiku X vyhrat soudni pri.

tak bud je kritika opravnena a soud nevyhraje, nebo neni opravnena a pak je Barta skutecne poskodil

0/0
16.3.2011 16:09

woad

posadil bych ťoka do auta

a nechal ho inkriminované úseky projet rychlostí 200 km/hod........

0/0
16.3.2011 13:07

GEORGE MICHAEL

Re: posadil bych ťoka do auta

;-DR^ Jojo, do německých poměrů máme ještě daleko - nejenže jsou jejich dálnice v mnoha případech levnější, nejenže jsou širší, ale nevím o dálnicích, kde by měli mořské vlnky !!

0/0
16.3.2011 14:09

Hrustic

Re: posadil bych ťoka do auta

V prumerne starem ceskem aute ;-) (coz je, tusim, 13 let)

0/0
16.3.2011 15:02

burcak vypity

tok tuk

Doufám, že si pan Ťok o další státní zakázku ani neťukne. Osobně jsem jel po novém úseku pražeského obchvatu na úseku kolem Modletic a musím přiznat, že jsem dobrovolně snížil rychlost abych nevyletěl ze silnice. Tak příšerné boule snad nejsou ani na D1. Skanská již ani omylem, ať tady staví raději Číňani.

0/0
16.3.2011 10:49

biggles

A nejsou náhodou billboardy kolem silnic nebezpečné?

Bárta nás chce zabít - chce rozbít naše auta a zabíjet nás i rodinami. 8-o

Důkazy o celém spiknutí vč. vazeb na zednářské lóže a možné vazby na mediální kartely najdete zde:

http://jdem.cz/kyqq9

http://jdem.cz/kyqr6

0/0
16.3.2011 10:42

Live_in_the_death

Re: A nejsou náhodou billboardy kolem silnic nebezpečné?

a ty jsi asi magor!!!! Že ti ty billboardy nevadily předtím, když jsi ještě o Bártovi ani neslyšel. No obzvlášť v té době, když se billboardy mají rušit dle nařízení MD

0/0
16.3.2011 13:24

biggles

Re: A nejsou náhodou billboardy kolem silnic nebezpečné?

cha - kolem nových úseků dálnic se bilboardy nepovolují - Bárta je tam takto infiltruje právě prostřednctvím této kampaně, která ve skutečnosti má sloužit k získání výsadního postavení vybrané reklamní agentuře a vyvedení miliard ze státní kasy prostřednictvím naschvál prohrané arbitráže do kapes firmy Skanska...

Tímto prohlašuji celou konspiraci za definitivně odhalenou... ;-D

0/0
16.3.2011 13:34

GEORGE MICHAEL

Re: A nejsou náhodou billboardy kolem silnic nebezpečné?

....to je zajímavá teoreie - všechno se vším souvisí. Na druhou stranu je to jen teorie... To máte jako s cestování v čase - taky je to možné, jenže ta pravděpodobnost je 1 : 1 s několika biliony nul !!!

0/0
16.3.2011 14:13

xaddam

Konzistentní Ťok

Za svou práci se nestydíme. x Tabule nás poškozují a chceme jejich odstranění....

Inu, pokud se nestydí, nemůžou být tabule přece problém, ne?

0/0
16.3.2011 10:42

polpot1

Skanská...

vyhnal by tuto společnost z ČR a smluvy s ni,kdo nasmloval na věčné časy by to ob***li,až do 4 tého kolena a byl by klid.A tento způsob by použil i na ostatní firmy jim podobné.

UŽ ABY ČÍNA ZAČALA U NÁS V OBLASTI STAVEBNICTVÍ PODNIKAT A TO BUDE ASI BUM;-D

0/0
16.3.2011 10:37

spaniel

Re: Skanská...

To je něco 8-o Další utekl, hoďte na něj síť ;-D

0/0
16.3.2011 10:38

strangespot

Tyto cedule kolem dálnic jsou inspirativní

Co jich pár hodit před státní instituce (hrad, parlament, senát) - "Musíme to opravit :-("

0/0
16.3.2011 10:10

Petr1

Není to "FAIR"??

Pán je zřejmě světovej...

0/0
16.3.2011 10:01

strangespot

Re: Není to "FAIR"??

Není. Zjevně je to UNFAIR :-)

0/0
16.3.2011 10:11

Bob71

Bárta má pravdu

a my všichni co pracujeme ve stavebnictví to víme.:-)

0/0
16.3.2011 9:43

gebra

Jasne pane Toku

Cele vedeni Skansky ve Stockholmu v nedeli sedelo u TV a sledovalo otazky VM a bylo zdeseno ;o)))) Asi uz vedi ze jejich pobocka v CZ ma problem.

0/0
16.3.2011 9:41







Najdete na iDNES.cz