Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Byl jsem pod tlakem věřitelů, obhajuje Hušák insolvenci Sazky

Návrh na insolvenci Sazky byl vynucený krok pod tlakem věřitelů, tvrdí generální ředitel loterijní společnosti Aleš Hušák. Při dalších jednáních chce prosadit, aby co největší část majetku zůstala v rukou akcionářů. Věřitelé se naopak podle něj chtějí současných akcionářů zbavit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Shadow stalker

Proboha to je lhář

jasně už by výhry, bez finanční injekce zvenčí, nikdy nezaplatili...

0/0
28.3.2011 16:33

alis

Holt Bůh se nenechá posmívat.

Je tragikomické, jak všemocné Sazce zlomilo vaz její vlastní dítě - chrám zasvěcený hrám, jak hlásaly megabillboardy po celé zemi.

0/0
28.3.2011 13:02

I.G.Farben

Re: Holt Bůh se nenechá posmívat.

Vzpomínám jak se už před stavbou říkalo, že tohle se u nás nemůže nikdy zaplatit a jak se Hušák jen smál. No, dosmál se chlapec a my teď budeme muset platit těm sportovním svazům z vlastních daní ;-(

0/0
28.3.2011 13:32

Si0 po třetím zákazu

Re: Holt Bůh se nenechá posmívat.

To tedy nebudeme, není pro to důvod.

0/0
28.3.2011 14:57

_xprim01_

Re: Holt Bůh se nenechá posmívat.

Hušák už je tak vysmátý, že nám se o tom nemůže ani zdát, nedivil bych se, kdyby si chtěl Sazku koupit sám přes bílého koně...

0/0
28.3.2011 21:20

Sir Humphrey Appleby

:)

s těmi 20 000 pracovními místy, i tím jak při podání návrhu plakal a myslel na své zaměstnance mne fakt rozesmívá.... zeptejte se kohokoli kdo pod ním pracoval, jak se k zaměstnancům chová a jak s nimi jedná. A těch jeho vybájených 20k míst je taky síla - já bych se už ani nedivil, kdyby si to s ním ěkdo za ty lži a nesmysly chtěl vyřídit ručně. No, snad trestní odpovědnosti neujde a spolu s kořánem si to hezky odsedí, protože co tyhle dva dokázali, to se jen tak nevidí...

0/0
28.3.2011 10:48

vilda570

Chudáček Hušáček

By mě zajímalo, jestli si přestal dávat plat, když nemá Sazka na zaplacení dluhopisů ?

0/0
28.3.2011 10:41

Nesmazatelny 2.0

Hmm

Moc by mě zajímalo, kdo za tohle ponese zodpovědnost nebo jestli se to zase zamete pod kobereček, poplatník to zacvaká a "nic" se vlastně nestalo. Proč už nesedí Hušák a nejvyšší vedení ve vazbě, na Sazku není uvalená nucená správa, nedělají se audity od podlahy, nezajišťují se důkazy? Že já se vůbec rozčiluju. Rv

0/0
28.3.2011 9:58

lolek77

Pokud by kterýkoliv z akcionářů

podal návrh na trestní stíhání všech členů představenstva Sazky museli by nést osobní odpovědnost za špatné rozhodování (investice nad možnosti firmy) a za to ručí celým svým majetkem. V praxi ti lidé budou chudší jak bezdomovci a majetek budou mít jen nepostižitelné manželky, děti atd. Sazka je v insolvenci to znamená, že ji řídí věřitelský výbor a nucený správce. Hušák jen dělal všechny zákonné kroky, aby tento stav odvrátil a získal čas. Audity nejsou třeba. Všechny dluhy jsou velmi dobře zaregistrovány, příjmy a výdaje firmy podchyceny v účetnictví. Problém Sazky není v obyčejné krádeži, ale sofistikovaném postupu Hušáka, který firmu se souhlasem kvalifikované většiny akcionářů předlužil.

0/0
28.3.2011 11:04

komentator-1

Re: Pokud by kterýkoliv z akcionářů

udělejte si pořádek v pojmech. Trestní zodpovědnost včetně ručení osobním majetkem mají členové dozorčí rady, nikoli představenstva. Čili Hušák bude nejhůře po chybách vyhozeným manažerem. A jestli někdo zavře Kořana a spol. no nevím nevím.

0/0
28.3.2011 13:29

nejchytrejsi

novinari

Husak je blazen, nicmene proc se ho novinar nezeptal jaky politici tlacili to nechapu, mohla bejt zas nejaka kristalove cista legrace..."Podle Hušáka byli akcionáři i management Sazky od loňského léta pod tlakem politiků, aby se domluvili se společností Penta"

0/0
28.3.2011 9:46

Si0 po třetím zákazu

Re: novinari

á souhlasím. Když někdo řekne takovou věc a nařkne politiky, měl by vysypat zrovna jména. Nebo naopak mlčet úplně a vyžrat si to sám.

0/0
28.3.2011 12:52

komentator-1

Re: novinari

jsou to jenom výmluvy a lži stejné, jako když si bral úvěr na Arénu a členům představenstva lhal o dohodnutých státních garancích za úvěr, který nakonec nedostal. Ostatně story s nepozvaným Špidlou na otevření je snad známá dost.

0/0
28.3.2011 13:31

vena.m

Asi si málokdo z vás uvědomuje ...

... že Hušák vyvedl Sazku z průšvihu a udělal z ní prosperující podnik ...

Největšáí ránu zasadil Sazce ČSTV se Sazka arénou, kterou prostě utáhnout nemůžou a stát, ač ji chtěl od toho dal ruce pryč. Dále Sazka byla hlavním fin. zdrojem pro český sport ..

Pokud Sazku převezme Kellner, rozdělí ji a rozprodá ... Český sport a česko je mu u pr.... takže to opravdu chcete?

0/0
28.3.2011 9:31

Si0 po třetím zákazu

Re: Asi si málokdo z vás uvědomuje ...

Jinými slovy: Kellner si už do toho nenechá od bolševiků z ČSTV kecat. Ano, to chci.

0/0
28.3.2011 9:33

vena.m

Re: Asi si málokdo z vás uvědomuje ...

Fakt? Tak to jsi z jine planety nez ja .. A fakt nevidis uspechy ceskeho sportu? Stavby sportovist a kazdodenni praci lidicek ve sportu, ktera je mozna prave diky penezum ze Sazky? Fakt chces, aby nase deti sedeli jen u telky? Pokud ano, pak Te chapu .. pokud ne, pak si nevidis do ust ...

0/0
28.3.2011 9:36

Si0 po třetím zákazu

Re: Asi si málokdo z vás uvědomuje ...

Mícháš dohromady dvě věci. Na úspěchy vrcholového sportu kašlu, dospěláci ať si sportují za své a svá sportoviště taky ať si staví za své. Rekreační sport dětí a mládeže bude vždycky dotován z různých zdrojů a na nějakou almužničku ze Sazky se může vy... A nepotřebujeme k tomu všemu armádu nenažraných funkcionářů placených z podivných finančních machinací, n.b. prováděných naprosto nekompetentními figurami.

0/0
28.3.2011 9:46

Sir Humphrey Appleby

Re: Asi si málokdo z vás uvědomuje ...

R^

0/0
28.3.2011 10:49

kazdy.anonym.je.velky.hrdina.lol

Re: Asi si málokdo z vás uvědomuje ...

proč si myslíš že sazka má nějakou zásluhu na českém sportu? protože do něj sypala peníze? ale to musela podle zákona, to nebyla žádná dobrovolná aktivita, navíc rozdělují jen to co zůstane po vyplacení  bonusů a odměn pro papaláše, akcionáře a podobnou havěť

0/0
28.3.2011 11:30

tompan

Re: Asi si málokdo z vás uvědomuje ...

100% souhlas -- a podle mně je to vše jen hra o to kdo sazku koupí za co nejlevnější peníze -- ona se prosperující společnost prodává velmi draze -- tak jí necháme padnout --- trochu tomu pomůžou banky -- no a pak jí koupíme za polovic a zbavíme se akcionářů -- vzpomeňte si kdo potopil Fišera -- banky

0/0
28.3.2011 12:19

komentator-1

Re: Asi si málokdo z vás uvědomuje ...

a ze kterého průšvihu prosím Vás Hušák Sazku vyvedl? Jediný skutečný průšvih probíhá teď. Jinak to byla od samého začátku loterie s vysokými zisky a kontinuitou ještě z časů komunismu.

ČSTV spolu s Hušákem dostali prosperující podnik na zlatém podnose. To, že Hušák uměl ovlivňovat akcionáře, jemuž stačila miliarda ročně, aby nekafral do vedení, dělal si, co chtěl, je druhá věc. Současný průšvih je rukou nedílnou způsobený ČSTV spolu s ním.

Dneska nic jiného, než převzetí Sazky a vyschnutí tohoto zdroje pro sport, nepřichází bez státní intervence v úvahu a já si neumím představit státní podporu pro akciovku s takovýmto hospodařením, byť zrovna náhodou financuje (poslední dva roky tedy ani to moc ne) sport.

0/0
28.3.2011 13:27

damiano

Slzu jsem zamáčkl

a ted už jdi Hušáku do .......... (=řitní otvor!!!!) s těma kecama . Si myslíš že jsou všichni jelita?

0/0
28.3.2011 8:52

Rob Halford1

Kellner?

Kellner? Kdo to je? Viděl ho někdo mimo fotky v TV? 8-o8-o8-o

0/0
28.3.2011 8:51

Si0 po třetím zákazu

Re: Kellner?

To je na něm to krásné: Bohatý, úspěšný, nenápadný.

0/0
28.3.2011 9:32

Muf007

Re: Kellner?

Ano, minulý podzim na jeho chalupě. Tichý klidný a bez problémů nás nechal projít přes jeho neoplocený pozemek, kudy je to blíž. ;-)

0/0
28.3.2011 9:51

figy65

Himlova děvečka

    Opět se potvrdilo,že jsme v Čechách.Tzv. manažer Sazky,který otevřeně přiznal svoji spolupráci s Stb,je tak "soudný",že ani na chvíli neuvažuje o rezignaci.Tato Himlova děvečka potvrzuje,že mnoho manažerů a podnikatelů pochází ze struktur,které měly být již dávno mimo zákon.Ale buďme soudní,to se NIKDY nestane,Bolševická nomeklatura vše ovládla a nemohu souhlasit s názorem,že u nás je demokracie.NENÍ!!!!!Figy.;-€Rv

0/0
28.3.2011 7:42

Rob Halford1

Re: Himlova děvečka

R^R^R^

0/0
28.3.2011 8:52

Jsem v Ječný

Jak dojemné! Nejdříve "zlatou slepici" podříznout a poté

ronit krokodýlí slzy :-PRv

0/0
28.3.2011 7:34

gotrna

Sbirka pro Husaka

Koukal jsem na OVM a mam jasno. Pan Husak je takovy hodny clovek, holt udelal par malych chyb (komu se to nestane, ze?) a ted jsou na nej vsichni zli.

At nekde uverejni cislo uctu - moc nemam, ale takovyho cloveka rad podporim. Pokud nas to udela co nejvic, tak se z toho snad nejak dostane

0/0
28.3.2011 7:28

stefi_ul

Arena...

Problem SAZKY je arena... tedy... byla. Na zacatku byl megalomansky projekt, ale stat do toho nechtel jit, protoze to bylo moc prehnane a drahe. Ale hokejisti - jejich svaz - proste chteli udelat MS a bez haly to neslo. Proc nestacilo udelat halu mensi jako treba v Minsku, to je ovsem problem MEGALOMANIE. Proc ne, kdyz to nekdo zaplati.

A tak se stalo, ze JEDEN ze svazu, tedy hokej, uhlasoval vsechny ostatni a CSTV pak jako celek a hlavni akcionar jal se staveti tuto potvoru. Na tom by nebylo nic tak spatneho, kdyby ale umel nekdo pocitat. Zisky ze sazek jsou velike, ale splatky na 4 MLD jeste vyssi a k tomu taky nejaka ta vyssi vyhra a manazeri taky potrebujou zlaty odmeny...

No a tak SAZKA resila problem s penezovodem a upsala jednu, druhou... dalsi smenku. Mit pod palcem SAZKU, to uz je solidni investice a SMENKA je paradni sance. A stalo se, co ocekavali veritele.

Je ale jejich zakonne pravo, ze chteji sve penize zpet, kdyz je davno po splatnosti.

0/0
28.3.2011 7:02

Duke:Nukem

Re: Arena...

dluhy sazky se presne kryjou s castkou,o kterou byla hala predrazena a na ktere se napakovali prave ti bafunari vcetne husaka,tam hledej odpoved...

0/0
28.3.2011 8:18

Muf007

Re: Arena...

R^R^R^ Souhlas.

0/0
28.3.2011 9:52

Ozolinsh

Tak mám taky slzy v očích

Nejdřív plakal Hušák a teď já když to čtu. Fakt dojemný. Nechce Fincher natočit film?

0/0
28.3.2011 7:01

pan.nula

ASI TAKHLE

Je to trochu jinak. SAZKU někdo chce, ale zdravou a prosperující mu jí nikdo neprodá. Tak jí kamarído STB pošle do s....k. Pak už se akcionářů nikdo neptá jestli jí chtějí prodat, prostě musí.

Teď už jenom šikovně oddlužit a máme co jsme chtěli. A je docela možné že ten kdo jí chce je sám kamarído.

0/0
28.3.2011 6:53

já občan

Dojemné

jak jde s. Hušákovi především o lidi, se kterými takovou dobu dělá. To by jeden zaplakal, co je to za hodného pana podnikatele. Nechápu jednu věc, jak je možné, že vzhledem k jasnému rozkrádání, zpronevěře a podvodu denně veřejně páchanému na všech sázejících, Hušák a celé slavné představenstvo ještě nejsou ve vazbě. Neznám jediný případ na světě, kde by byla takto vytunelována loterijní společnost s monopolním postavením na trhu a zaručenými týdenními příjmi v řádu desítek miliónů.

0/0
28.3.2011 6:43

abraxas130

To se věřitelům chlapče nediv

když ten tvůj slavnej "hlavní akcionář" tě nechal tu firmu zničit...

0/0
28.3.2011 5:47

seklst

...pondělí ?

Pozor  na něj! Je to manipulátor nejvyšší třídy.Nevěřil bych mu ani to, že je dnes pondělí.Léta vodí za nos hlavního akcionáře - ČSTV v čele s nevýrazným Kořánem.Nemá peníze na výhry- ať prodá do sběru megalomanskou plaketu z předražené a zbytečné haly (když už tu halu ani nikdo nechce).

0/0
28.3.2011 5:26

Věnceslav-Kolo

kdy už konečně to letadlo jménem Sazka krachne ?

Hušák, Sazka a celé ČSTV jsou mi ukradení

0/0
28.3.2011 0:30

Kurri22

Dojal se?

Skutečně si myslíte, že to byly slzy dojetí? Není to trochu pitomost?

0/0
27.3.2011 23:35

_xprim01_

Re: Dojal se?

To byly slzy ze smíchu, tak vtipně ještě dlouho "neprášil"...

0/0
28.3.2011 0:02

regina1

Re: Dojal se?

;-D;-DI po půlnoci je dobré se zdravě zasmát;-D

0/0
28.3.2011 1:04

z666

Mám jen jeden stručný dotaz

Proč STBák Hušák ještě není ve vyšetřovací vazbě?!

0/0
27.3.2011 23:25

_xprim01_

Re: Mám jen jeden stručný dotaz

Protože v tom umí chodit.

0/0
28.3.2011 0:39

regina1

Re: Mám jen jeden stručný dotaz

Protože tam není "X" politiků po roce 1989, a hlavně od roku 1948:-P

0/0
28.3.2011 1:21

já občan

Re: Mám jen jeden stručný dotaz

Také se na to marně tážu. Ale to, že v Čechistánu je právo vykládáno podivně a pro každého jinak, hovoří za vše.

0/0
28.3.2011 6:44

gorilí alfa samec

Já jsem

také dojatý. Málem jsem se rozbrečel, jak panu Hušáakovi jde hlavně o toho obyčejného člověka.

0/0
27.3.2011 23:16

Antiblb

Vím dobře,

jak se pan Hušák chová k zaměstnancům a o slzách v jeho očích dosti pochybuji. A jestliže tam skutečně byly, tak ne kvůli zaměstnancům, ale kvůli sobě samému.

Mrzí mne, že jsem si nemohl poslechnout dnešní otázky V.M. určitě bych se pobavil a možná si též poplakal.

Ten člověk neví, co je realita a jediné, co dokáže vymyslet je, že vše je na prodej.

Sazku položil jen on a právě jeho kamarádíčci akcionáři.

Je mi skutečně líto lidí, kteří kvůli tomuto sobci přijdou o práci.

0/0
27.3.2011 20:41

letec Šíma

Kecáš

Hušáku, ty pracovníku StB, z mého pohledu moc kecáš. Nikdy ti neodpustím, že jsi neodváděl sjednané odvody pro sport

0/0
27.3.2011 20:39

_xprim01_

Jak se smál při rozhovoru

Bylo jeho nejvýmluvnějším gestem. Je jasné, že v tom umí chodit, protože udělat tak nepřehlednou vlastnickou strukturu je opravdu umění hodné zasloužilého tuneláře.

0/0
27.3.2011 20:28

Nenecháme se okrádat kapitalisty

komediant

kterému prý záleží na 20 tisících pracovních příležitostech ;-D;-D

0/0
27.3.2011 19:32







Najdete na iDNES.cz