Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ombudsman Fejk: Nepřehledné tarify Českých drah se musí změnit

Bývalý ředitel zoo Petr Fejk pracuje od března pro České dráhy. Na postu ombudsmana funguje jako nárazník mezi nespokojenými pasažéry a národní železnicí. Po měsíci jízd v různých vagonech je mu jasné, co chce změnit. Mluvil o tom v on-line rozhovoru iDNES.cz.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

S.trochou.do.mlyna

ČD

Když ony ty České dráhy jsou celkově nějak nepřehledné.

0/0
30.3.2011 22:58

femmefatalegia

tak uvidíme ...

jedinou kultůrou cestování s ČD se v poslední době stává to, když do plného kupé vrazí uklízečka, jestli jako může vynést koš .... co ji jen na to mají lidi říct ;-D takže PÉŤO DO TOHO, AŤ TO NENÍ ŽÁDNÝ FAKE !!;-D

0/0
30.3.2011 20:34

mokrykcb

hmm

to jsou zas kecičky v jůesej tohle,tamto a přitom americké vlaky jsou hrůza a děs!

0/0
30.3.2011 19:47

MistrVápenky2

"Prý kolečko ve stroji".Chachachachachacha......

K čemu nám jsou na dráze potřební tací lidé, jako je Šášula Fejk??? Kmenoví, letití, odborní, zapracovaní,vyškolení, vyučení a k firmě zcela loajální pracovníci jsou po dlouhých letech u ČD vyhození na ulici a přijimají se z protekce takovéto figurky na virtuálně a účelově vytvořená pracovní místa!!!!!! Tomu se říká """kauf"""Rv Jak to s dráhami může dopadnout, když jsou ve vedení lidé jako Žaluda, Blažek, oubudsman Fejk a další """odborníci"""" přes dráhy!! Pak se máme divit tomu, že to jde s naším státem od deseti k pěti a to se týká prakticky všech resortů. Co chtít od Bárty, kterej šetří takovým způsobem, že přijal už asi 60 nových zaměstnanců z ulice na MD!!! O koho asi jde není problém si odvodit. Jde o jakési " ABL Ministerstvo Dopravy"  placené státní pokladnou. Tohle je to avizované šetření na ministerst

0/0
30.3.2011 18:04

zoufalydalmatin

A hle, že by se někdo z vedení Českých drah

svezl jiným vlakem než Pendolino. A ještě si zkusil koupit lístek. Ještě by si s sebou mohl vzít kámoše a zjistil by, že ve dvou je už skupina a je na tom líp, než když si koupí jedinec i zpáteční jízdenku ;-D

0/0
30.3.2011 16:21

wolowizard

Držím mu palce

Snad dokáže napomoci udělat z Českých drah udělat něco, čím se dá cestovat. Do té doby se českým vlakům budu vyhýbat jako čert kříži.

0/0
30.3.2011 16:06

MistrVápenky2

Re: Držím mu palce

Apríla ještě nebylo. Anebo tvůj příspěvek je nedej bože myšlen vážně? Vždyť jde jenom o další trafiku pro jednoho z kamarádíčků pojišťováka Žaluda, kterej je taky platnej na ministerstvu jako mrtvýmu zimák! Akorát sají peníze ze státu! Jak může brát ředitel státní firmy pobírat půl milionu měsíčně a ještě tomu spratkovi hradí dráhy pojištění od Axy ve výši  100 000 Kč měsíčně, který funguje jako spoření. Takže až ten soudruh odejde i s kumpánem Blažkem od drah, tak dostanou slušnej balík od Axy prostřednictvím svého zaměstnavatele. Tedy ČD!!!RvRvRv

0/0
30.3.2011 18:12

MistrVápenky2

O čem se tady diskutuje?

Tady jde především o to, že Žalud vytvořil absurdní pozici a tudíž i trafiku pro svýho kámoše ze ZOO! 200 let, co zdeš dráhy jsou pomalu, tak nepracovali ve firmě tací diletanti, jako je Žalud, Blažek a nyní i Fejk!! Opravdoví ajslpoňáci pracují desítky let v provozu, jako strojvedoucí, výpravčí, dispečeři, provozní zaměstnanci a další odborné profese. Tito rádoby manažéři jsou dobří akorát na to, že nás stojí díky jejich mzdám nemalé peníze a udělali si z drah jakýsi rodinný a tak trochu přihřátý podnik, v kterém je potřeba si dát pozor při ohýbání se pro tužku na MO.;-DRv

0/0
30.3.2011 18:20

MistrVápenky2

O čem se tady diskutuje?

Jeden trouba zaměstná druhýho troubu a k čemu asi nám to bude dobrý a co nám to asi tak přinese? 200let dráhy přežili bez Fejkovi trafiky a až příchodem pojišťováků do čela ČD se z tohoto státního podniku stala zateplená trafika pro 4% zaměstnance. To tedy máme sestavu na ministerstvu dopravy a na českých drahách. Partička expertů k pohledání. Ještě by mohli angažovat Cikrta jako mluvčího a Julínek by mohl pracovat v pokladně jako výběrčí.

0/0
30.3.2011 18:34

lucky_24

Teď bez rejpání

Ale aby mohly sjednotit kvalitu tříd, musela by se vrátit třetí. Protože první třída na všech vlacích by měla vypadat hodně podobně. To co jezdí na EC, IC a ty další vagony by si zasloužily tu dvojku, kterou dnes již mají a koženky, 810 a podobné, které kvalitou s druhou třídou nových vagonů nemají mimo číslice v označení nic společného by měly být třídou třetí. Protože 2. třída v pendolinu a druhá třída v Béčku na rychlíku je docela brutální rozdíl.

0/0
30.3.2011 15:55

femmefatalegia

Re: Teď bez rejpání

taky je tam jeden podstatný rozdíl :) peníze :) BTW já bych dala klidně i třídy další - třeba takovou trojku a čtyřku. Trojka by byla stání v uličce a čtyřka stání v uličce u záchodů a v zimě R^;-D

0/0
30.3.2011 20:35

-Bič Boží-

Já nechápu o čem je diskuse.

Poměrně často jezdím Praha - Berlín. Klimatizované vozy, vakuové WC + teplá voda, příjemní průvodčí, zpoždění víc jak 15 nepamatuji.

Po těchto zkušenostech jsem začal jezdit i vnitrostátně. Např. Praha - Pardubice. Zkušenost totožná. Vlak přijel do Pardubic dokonce o dvě minuty dřív.

Když jedu o víkendu na výlet kolem Prahy, jedu City Elephantem........

0/0
30.3.2011 15:53

pavel-m

Re: Já nechápu o čem je diskuse.

Zkuste třeba Brněnsko, sem se přesunuly ty staré pantografy co byly kolem Prahy nahrazeny City Elefanty..

0/0
30.3.2011 15:57

-Bič Boží-

Re: Já nechápu o čem je diskuse.

Staré pantografy co jezdily kolem Prahy jsou 50 let staré. Ty už se asi nikam nepřesouvají...... (předpokládám).

Co si kraj zaplatí to v něm jezdí.

0/0
30.3.2011 15:59

Zabr-Ali Mubarak

Re: Já nechápu o čem je diskuse.

Jak "jezdily" ? Vždyť stále jezdí. Pro lidi jako já, kteří dojíždějí denně (v prac. dny) do práce, je vcelku bezpředmětné, že o víkendu jezdí Elefanty.

0/0
30.3.2011 16:36

JK75

Re: Já nechápu o čem je diskuse.

na brněnsku je střídavá trakce a kolem Prahy je stejnosměrná,takže ty pantografy určitě nejsou od Pepíků

0/0
30.3.2011 18:26

Yesname

Re: Já nechápu o čem je diskuse.

Pantografama jsem se kdysi něco najezdil. Kolem Brna jsem teď neviděl ani jeden. A že jsem tam vlakem dost často.

0/0
30.3.2011 20:05

martin1234

Re: Já nechápu o čem je diskuse.

Jezdí pravidelně na S2 (sever směr Blansko, jih Telnice)

0/0
30.3.2011 22:54

Yesname

Re: Já nechápu o čem je diskuse.

Kouknu se příště, ale je možné, že si pod tím názvem představujeme každý něco jiného. Fakt jsem tam klasický "pantograf" ještě nikdy neviděl, nebo si to nevybavuju. Do Blanska jsem, myslím, zatím vždycky jel tím "žlutozeleňáskem", skoro bych řekl, že do Telnice taky. Je to pak dál na Znojmo, žejo? Jinak odkaz na "klasický" Pantograf je tady : http://pantograf.wz.cz/451-obsah.html. Je to fakt ono?

0/0
31.3.2011 0:09

martin1234

Re: Já nechápu o čem je diskuse.

Aha, to je tuším žabotlam a to na brněnsku nikdy nejezdilo, páč máme střídavých 25kV.  U nás se "panťákem" rozumí tento ekvivalent. http://cs.wikipedia.org/wiki/Elektrick%C3%A1_jednotka_560

0/0
31.3.2011 10:38

TigerM

Re: Já nechápu o čem je diskuse.

....no to tezko... ;-D

0/0
3.4.2011 11:55

PIsa.lek

Re: Já nechápu o čem je diskuse.

A teď tu o Červené karkulce. Ony totiž ty pražské pantřografy jezdí na 3000Vśs, zatímco u Brna je 25kVstř., hlupáčku.

0/0
5.4.2011 22:17

wolowizard

Re: Já nechápu o čem je diskuse.

Zkuste třeba trasu Praha - ČB - na zhruba 130 km zažijete obstojný 4hodinový vopruz. Nechápu, proč na téhle trati není alespoň jídelní vůz - s tím by se to dalo alespoň trochu přežít jako člověk.

0/0
30.3.2011 16:08

Zabr-Ali Mubarak

Re: Já nechápu o čem je diskuse.

Mně nějak jídelní vůz nechybí. Před pár lety jsem jel ráno vlakem EC z Prahy do Brna a chtěl jsem posnídat. Obložená žemle + káva s mlékem =180 Kč, takže od té doby si na delší tratě připravuju sváču sám.

0/0
30.3.2011 16:40

MistrVápenky2

Re: Já nechápu o čem je diskuse.

RvRvRvRvRv Jídelní vůz jsem za 35 let nepotřeboval. Nezapomeňte si vzít pitíčko a svačinku příště.;-D

0/0
30.3.2011 18:48

mokrykcb

Re: Já nechápu o čem je diskuse.

puso tak za prvé 169 km za 2:35 a v některých spojích je k dispozici minibar,tak tu neplácej hlouposti!

0/0
30.3.2011 19:50

babacek

***

Funkce nějak člověka mění. To již kolikátý trafikant který má následně hlavu na stranu. Nevíte někdo zda je nakloněna podle stranické příslušnosti, tedy doleva či doprava???

0/0
30.3.2011 15:46

Yesname

To je dobře,

že tady Fejkovi nadáváte. Znamená to, že to dělá dobře.

0/0
30.3.2011 15:46

pavel-m

Re: To je dobře,

R^R^R^

0/0
30.3.2011 15:57

Krak

Re: To je dobře,

Ty jsi musel z logiky vždycky excelovat... ;-D

0/0
30.3.2011 16:44

Bery

Re: To je dobře,

R^;-D

0/0
30.3.2011 17:59

Yesname

Re: To je dobře,

Pruda, co? Tak já ti to vysvětlím. Když nadává hlupák, tak obyčejně ne na hlupáka a ne kvůli tomu, že by bylo něco dobře. Schválně to zkus porovnat s některou menšinou. Už jsi je někdy slyšel pochvalovat si něco všeobecně prospěšnýho?

0/0
30.3.2011 20:09

Krak

Re: To je dobře,

Nemusíš to nadále dokazovat, ty dvě věty úplně stačily. ;-D

0/0
30.3.2011 20:18

Yesname

Re: To je dobře,

Taky tě mám rád.

0/0
31.3.2011 0:11

nonick

Pokaždé, když jsem přinucen jet vlakem

má v průměru 20 minut  zpoždění...Přípoj pak čeká dalších deset minut na zpožděný vlak z opačného směru a cesta, která mi autem trvá čtvrt hodiny, se tak protáhne na celou hodinu. Díky, ne.

0/0
30.3.2011 15:42

Jsem v Ječný

Re: Pokaždé, když jsem přinucen jet vlakem

Stejný důvod, proč si také raději připlácím (kupodivu stále méně) za luxus zvaný soukromé osobní vozidlo ;-)

0/0
30.3.2011 15:45

-Bič Boží-

Re: Pokaždé, když jsem přinucen jet vlakem

Vždycky se mi líbí chudáčci, kteří jezdí autem a tvrdí, že je to luxus.

Je ti 19, bydlíš v Horní Dolní a právě jsi si koupit Renault 19. ;-D

0/0
30.3.2011 15:57

wolowizard

Re: Pokaždé, když jsem přinucen jet vlakem

Přesně tak. Řízení mě jednoduše baví a ten pocit svobody a komfortu mi stojí i za poněkud vyšší dopravní náklady. ČD ať vezme čert, nebo raději ať je zprivatizuje někdo, kdo bude schopen nabídnout cestování alespoň trochu na úrovni.

0/0
30.3.2011 16:16

trenchard

Re: Pokaždé, když jsem přinucen jet vlakem

ano, rozprodáme všechno!

0/0
30.3.2011 20:02

-Bič Boží-

Re: Pokaždé, když jsem přinucen jet vlakem

Mohl bys nám říct kdy a kam si jel vlakem, ať si to můžeme překontrolovat?

0/0
30.3.2011 15:46

-Bič Boží-

Já nechápu o čem je diskuse.

Poměrně často jezdím Praha - Berlín. Klimatizované vozy, vakuové WC + teplá voda, příjemní průvodčí, zpoždění víc jak 15 nepamatuji.

Po těchto zkušenostech jsem začal jezdit i vnitrostátně. Např. Praha - Pardubice. Zkušenost totožná. Vlak přijel do Pardubic dokonce o dvě minuty dřív.

Když jedu o víkendu na výlet kolem Prahy, jedu City Elephantem........

0/0
30.3.2011 15:52

lucky_24

Re: Já nechápu o čem je diskuse.

Tak se projeď krásným vlakem bez přestupu z Prahy podívat do lázeňských Karlových Varů. Schválně čím pojedeš, a i to samotné nádraží stojí fakt zato

0/0
30.3.2011 15:57

donotcrosss

Re: Já nechápu o čem je diskuse.

Z Prahy vlakem do Karlových Varů? a ty jsi blázen? Do Karlových Varů se jezdí jedině autobusem jestli tam jezdíš vlakem tak to se pak nedivím že nadáváš. Chce to trochu uvažovat.Rv

0/0
30.3.2011 16:03

lucky_24

Re: Já nechápu o čem je diskuse.

Asi 3x to jinak nešlo, takže jsem jel vlakem. Jednou jsem potřeboval něco naložit v mostě, kde mě s tím čekali na nádraží, jednou to bylo v noci a to už autobus nejel a jednou se stalo že i přes kopu posil prostě to místo v neděli nebylo a válel se nám doma jeden elfík.

0/0
30.3.2011 16:17

Zabr-Ali Mubarak

Re: Já nechápu o čem je diskuse.

Ono stačí se podívat na mapu, kudy všudy se ten vlak protlouká, než do Varů dojede. Jako okružní jízda po čtyřech českých krajích možná dobré...

0/0
30.3.2011 16:43

joef

Fejku,

jsi šéfem kvality nebo ombudsmanem? Nebo snad šéfuješ produktu? Nebo řídíš zeměkouli?

0/0
30.3.2011 15:26

JK75

Re: Fejku,

takový malý Bárta, se.e se do  všeho a ničemu nerozumí

0/0
30.3.2011 18:29

BoaBo

Abych pravdu řekl,

vlakem jezdím už 50 let a současná kvalita cestování je za tu dobu nejlepší. Vlaky jezdí včas, jsou rychlejší a pohodlnější.

0/0
30.3.2011 15:00

Jsem v Ječný

Re: Abych pravdu řekl,

Vloni jsem jel vlakem dvakrát. A z toho pouze jednou dojel včas. Podruhé to bylo víc, jak půlhodinové zpoždění. Takže možná vlaky jezdí lépe, než před 50 lety, ale kuspokojivémui stavu to má pořád hodně daleko:-( (jen poznámka - vlakem jsem, obrazně řečeno, objel zeměkouli po rovníku, takže o dřívější kvalitě cestování též něco vím)

0/0
30.3.2011 15:40

Ondra.vsb

Re: Abych pravdu řekl,

Jestli jste jel dvakrát, z toho jednou měl vlak spoždění, neznamená, že každý druhý vlak má spožedění.;-)

0/0
30.3.2011 15:43







Najdete na iDNES.cz