Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Skanska vyměnila nekvalitní svodidla, D1 bude mít opět plnou rychlost

Ředitelství silnic a dálnic zvýší od středy rychlost na části úseku dálnice D1 mezi Kroměříží a Hulínem. Stavební společnost Skanska totiž vyměnila svodidla, která podle ředitelství neměla potřebné atesty. Skanska nadále odmítá, že by původní svodidla nevyhovovala.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

da_kra

Jezdím úsek Hulín - Kroměříž denně

Tedy v pracovní dny. Nepozoroval jsem, že by kdokoliv svodidla měnil.

A poměrně zvláštní mi připadají nápisy "zde stavěla Skanska" a vzápětí "musíme to opravit" ve staveništi kolem vyústění tunelu poblíž TESCA v Brně KrPoli. Tam to fakt nedává smysl.

;-O!!!!!!

0/0
6.4.2011 22:29

emkon

Re: Jezdím úsek Hulín - Kroměříž denně

Píšete že tudy jezdíte denně. Tak zřejmě to opravovali po nocích :)

0/0
18.4.2011 10:38

prasák

ptám

Ptám se tedy Ředitelství silnic a dálnic a ministra dopravy. Jak je možné, že na R46 se jezdí 130 km/hod. když svodidla nemají dnes  požadovaných 75 cm a poloměry zatáček jsou stavěny na 100 km/hod???? Nejsou ohroženy životy???

0/0
5.4.2011 22:55

rytíř Smyl Flek z Nohavic

Re: ptám

drž hubu nebo tam omezí rychlost!

0/0
6.4.2011 13:39

prasák

svodila jinde

JInde svodidla nevyhovují vůbec kvůli malé výšce a 130 km/hod. se tam jezdí vesele, třeba na R46.

0/0
5.4.2011 22:47

ulkik

Re: svodila jinde

je trochu rozdil uplne nova dalnice (ktera by mela slouzit bez vetsich oprav rekneme 40-50 let), a u 40 let stare dalnice, stavene dle komunistickych norem pro R (ktere byli velmi mirne).

Trochu mi to pripomina, kdy v praze roku 18XX otevirali novy most (myslim smichovsky), tak se chlubili, ze je o 3 m sirsi nez Karluv. Nejak jim nedoslo, ze mezi obema stavbami ubehlo 400 let...

0/0
6.4.2011 9:58

Echo44

Blamáž

Celá aféra údajně nekvalitních svodidel je vyvolaná nevypořádanými obchodními vztahy výrobce se svými subdodavateli. Výrobce svodidel vyrábí jen část záchytbného systému, zbytek si nechává vyrábět u různých subdodavatelů. Prvky záchytného systému, které jsou naprosto v pořádku v prosinci jednoho rouku, jsou dle generálního ředitele ŘSD najednou v lednu následujícího roku falzifikátem? To je přece řádná hloupost. Vzájemná náklonost ředitele ŘSD a výrobce svodidel ArcelorMittal umožnila vyvolat celou aféru a vyvinout nátlak na Skansku. Nějak pan ředitel ŘSD zapomněl říct, že mnohem víc tzv. špatně označených prvků záchytného systému jsou u jiných zhorovitelů jako je Metrostav, Eurovia nebo Strabag. Skanska zřejmě nepřispěla do nějaké stranické kasičky, proto musí být potrestána. Pokud měl výrobce podezření, že jsou montovaná svodidla, která nejsou jejich výrobky, proč se neobrátil na Policii ČR nebo na ČOI? Myslím, že by tyto orgány musely konstatovat, že je vše v pořádku.

0/0
5.4.2011 22:18

bankerb

Blamáž

První část Vašeho příspěvku nedovedu posoudit. Ale s druhou bych nesouhlasit. Skanska zřejmě přispěla do kasičky, ale pořád té samé, kde je jí to momentálně naprd.

0/0
5.4.2011 22:27

vymrzovac2

Re: Blamáž

řekl bych, že svodidlo musí mít atest jako smontovaný celek. Pokud to neprošlo zkušebnou, nebo na to není vystaveno prohlášení o shodě(na základě zkušebního certifikátu), tak to neměli vůbec přebírat a uvádět do provozu. Jenže za neoprávněně vystavené PSH by byla Skanska vystavena pokutě až do 20mil., a to moc dobře ví......;-)

0/0
6.4.2011 11:14

Pavrabec_CZ

Re: Blamáž

není náhodou Skanska generální dodavatel? tak ať s iv tom udělá pořádek... :-P

0/0
9.4.2011 23:35

nesnašimlobisty

Trochu do mlýna

Skanska v televizi ukazovala certifikát výrobce který si ale může strčit za klobouk, dodavatel musí doložit atest neboli dokument kontroly dle EN 10204 který musí odpovídat 3.1 kdy výrobce uvede čislo tavby, chemické složení, mechanické zkoušky a nedestruktivní zkoušky. Ani jedno Skanska nepředložila nebot ocel pochybných vlastností použila na výrobu a tudiž nemůže tvrdit že svodidla jsou bezpečná. S pozdravem ostravský kecalista.

0/0
5.4.2011 20:25

west

Re: Trochu do mlýna

Jo Skanska vyrábí svodidla.  - tak to pak jo.Kecálisto ty dělají u vás v Ostravě v Mittalu...

0/0
5.4.2011 21:05

Trupman

Zaraduji se až...

...bude nadpis znít "Skanska vyměnila nekvalitní rodidla..." Rozuměj rodidla jejich kvalitnípráceneschopných dělníků.

0/0
5.4.2011 18:16

scenzorem k lepším zítřkům

Skanskadromy

jestli zase k něčemu pustili Skansku,. tak se to do roka rozpadne. SKANSKA - záruka mizerné, fušérské a předražené práce. ;-O;-O;-O

0/0
5.4.2011 18:03

toriola

xxxxxxx

skanska a podobní fušeři mají hlavně měnit asfalt

0/0
5.4.2011 16:26

bejvoc4

Netvrdila Skanska, že doloží atest na každý metr

svodidel? Pak nemáme mít nejdražší dálnice v Evropě, když stavitel místo doložení atestu o jehož existenci je ochoten se pohádat do krve a hnát se až do Štrasburku, raději položí nová svodidla...;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
5.4.2011 15:24

wrah

Re: Netvrdila Skanska, že doloží atest na každý metr

Něco to naznačuje. Možná, že by neuškodilo prohlédnout dokumenty od všech materiálů použitých firmou Skanska. Třeba se "náhodou" zjistí, že je více testů a "atestů" neplatných.

0/0
5.4.2011 19:22

uran235

Re: Netvrdila Skanska, že doloží atest na každý metr

Dale pak kontrolovat povoleni k pobytu a kvalifikaci jejich zamestnancu ;-D

0/0
5.4.2011 21:59

Bennu

Nadpis je spatne

Skanska vymenila kvalitni svodidla :-P

0/0
5.4.2011 14:56

scenzorem k lepším zítřkům

Re: Nadpis je spatne

R^R^R^R^R^

0/0
5.4.2011 18:04

Larry Hagmann

Cedule

strašně mne fascinují cedule : musíme to opravit atp. v kterém km dálnice asi takbudou náklady na jejich výrobu ?:-P

0/0
5.4.2011 14:52

nocenka

Re: Cedule

Lepší je cedule: Stavbu provedla Skanska. A o pár metrů dál: Musíme to opravit...;-D

0/0
5.4.2011 15:00







Najdete na iDNES.cz