Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V Česku přibývá nejvíc cyklostezek v historii

Cyklisté nebo milovníci in-line bruslení už si toho určitě všimli. Speciální stezky pro ně určené rostou v Česku nebývalým tempem. Podle statistik Centra dopravního výzkumu se loni otevřelo dokonce tři sta kilometrů nových asfaltových úseků. Tedy nejvíc v historii.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

holes4

název

neměl by se již přestat používat ten archaický a neopodstatněný název cyklostezka? :-/

0/0
14.4.2011 15:25

slušný pravičák

Aby né

když je to pro někoho zlatý důl z evropských peněz!!

0/0
14.4.2011 11:07

z.pepa

chodník

Včera jsem jednoho dementa na kole sundal, když jel po chodníku, nechápu, jak si někdo může dovolit jezdit po chodníku ;-O Je fakt, že to i trochu bolelo, když mě nabral, ale stálo to za to!

0/0
12.4.2011 15:34

sunka007

Re: chodník

Zajimave, dement ma potrebu se vyjadrit o jinem dementovi.

0/0
12.4.2011 16:13

Inkvizitor Johny

Prachy dělají člověka

Tak hlavně je to dobrej business. Od projektantů až po zhotovitele. Všichni si přijdou na své. Že ty stezky ale stojí za houno, nikoho nezajímá. Proč by taky mělo? EU prej zaplatí a to lidem stačí. Že to jsou ale furt naše peníze, ví málokdo.

0/0
12.4.2011 14:12

nic.ole__modrobolsev stale vadi

vime, hlavne v praze kilak za 50 mega

:-)EURv

0/0
12.4.2011 7:39

mpes3

boom cyklostezek

je tady hlavně proto, že se na to dá čerpat vcelku slušná dotace EU. A tyhle dotace buď tento nebo příští rok končí, takže se to vesnice i města snaží využít na poslední chvíli.

0/0
12.4.2011 3:36

Jiricek 1

K pláči !

Přibývají cyklostezky,to je hezké;-D-ale že ubývají sjízdné silnice8-o-to je smutné!!A o tom to je !!!!

0/0
11.4.2011 22:10

Ioio

Re: K pláči !

Protože si jich automobilisté a motocyklisté neváží. A o tom to je.

:-)

0/0
11.4.2011 22:20

torn sphincter...by black censor

pro bikera ani

ziletkare to neni. je to pro masy a masa se vzdy chova nedobre, rekneme. hlavne je to dobrej byznys, prinos nic moc

0/0
11.4.2011 19:10

Honza13

Re: pro bikera ani

Dálnice taky není pro motokrosaře.

0/0
11.4.2011 20:02

bez_tolerance_hlouposti

Tak doufam

ze vyslednym efektem bude, ze se vykopou cyklisti ze silnic. neni nic lepsiho, Kdyz rodinka zastavi na silnici na vrcholu kopce a kocha se R^

0/0
11.4.2011 18:44

Honza13

Re: Tak doufam

Na vrcholu je to nejlepší, páč jsou vidět ze všech stran.

0/0
11.4.2011 20:03

Honza13

Cyklisti by měli jezdit povinně po dvojicích vedle sebe,

protože předjet 20 cyklistů v řadě za sebou je docela problém.

0/0
11.4.2011 20:07

honzik_janulik

Re: Tak doufam

Evidentně nejvíce tolerujete svoji hloupost, pokud máte odvahu s tak stupidním názorem vylézt na veřejnost....:-/

0/0
11.4.2011 20:26

Fido

takhle ne

Pribyva. Ale zpusobem "namalujem na chodnik caru a cyklostezka je hotova". Pak se tam pletou vsichni navzajem a navzajem se ohrozuji. Takhle opravdu ne.

0/0
11.4.2011 15:57

dávám tomuto nicku tak měsíc

A cyklostezka y Prahy do Brna bude kdy???

0/0
11.4.2011 15:39

Hroznej.puberťák

Re: A cyklostezka y Prahy do Brna bude kdy???

Kdo by jezdil z Prahy do Brna... :-P

0/0
11.4.2011 16:09

on3.

Re: A cyklostezka y Prahy do Brna bude kdy???

kdo by jezdil z Brna do Prahy :-P

0/0
11.4.2011 21:13

Jiricek 1

Re: A cyklostezka y Prahy do Brna bude kdy???

;-Dmožná Bursík s jaujau ;-D

0/0
11.4.2011 22:12

Ronnie_W

u některých tzv. cyklostezek si člověk klepe na hlavu...

Velice zářný příklad je v Praze ulice Střešovická. Cyklistu tam za celý rok nepotkáte, protože nikdo není takový blázen, aby tudy jel.( každý radši pojede spodem Ořechovkou, nebo horem kolem Tatranu, kde nejezdí (nesmrdí) tolik aut, není to pořád do kopce, atd..) Vytvoření zde cyklostezky a tedy zúžení dopravy do jednoho pruhu byl jednoznačně populistický počin, aby se dotyčný mohl prezentovat, že se zasadil o x km nových cyklostezek. A dalších je celá řada..

Škoda, že si nedokážeme vzít příklad z měst, kde je kolo běžný dopravní prostředek. Např. cyklostezky v německu bývají velmi často součástí chodníku, nikoliv silnice. Rozhodně jsem si pak připadal bezpečněji.

0/0
11.4.2011 15:38

los-cabanos puvodni

jinak

u nas na morave jim rikame slapomrdi

0/0
11.4.2011 13:46

honzik_janulik

Re: jinak

U nás na Moravě se stydíme za takové lopaty jako ty.... Tipuju tě na traktoristu :-P

0/0
11.4.2011 20:27

Scarlett from Scottland

...

prosím vysvětlete mi, proč 1km vylitého betonu stojí 7mil.? díky

0/0
11.4.2011 13:04

on3.

Re: ...

protoze zena doma place a deti doma placou a stat potrebuje dan z pridane hodnoty

0/0
11.4.2011 13:34

Scarlett from Scottland

Re: ...

;-D8-o

0/0
11.4.2011 13:34

Hroznej.puberťák

Re: ...

Hloupej kdo dává, hloupější kdo nebere...

0/0
11.4.2011 15:34

pppaaa

Cyklostezky?

Bohoužel, se hromada cyklistů chová jako dobytek a neuvědomují si, že cyklostezka není to samé co cyklotrasa. U nás na cyklostezce mezi K. Vary a Sokolovem je to pro chodce o život a nikdo s tím nic nedělá. Jednou to dopadne tak, že někdo někoho zabije. Bohužel politici se prezentují výstavbou cyklostezek, ale zapomínají na lidi, kteří chtějí chodit pěšky.

0/0
11.4.2011 13:04

velkotovarnik

Re: Cyklostezky?

lidi - kteri chteji chodit pesky maji chodit u kraje a ne ve 4 vedle sebe s 3 coklama na voditku

0/0
11.4.2011 13:14

Scarlett from Scottland

Re: Cyklostezky?

to je jenom pro cyklisty? jinak jestli cyklisté přemýšlí jako vy, tak příště, až půjdu po chodníku a pojede někdo na kole po chodníku, což nenávidím, tak ho prostě snad srazím, proč bych se na chodníku jako chodec uhybala někomu na kole že?

0/0
11.4.2011 13:20

velkotovarnik

Re: Cyklostezky?

to zase michate tak aby se Vam to hodilo co - cyklostezka ma mit vyhrazeny pruh pro kola a pro chodce - to ze to u nas ani nenakresly neni moje starost a neznamenato ze po cele sirce budou chodci - to pak neni cyklostezka ale chodnik - a na chodniku si ty cyklisty klidne srazejte - jinak i nektery chodci nejsou schopni akceptovat pruh pro cyklisty takze to potom je tezky

0/0
11.4.2011 13:26

Scarlett from Scottland

Re: Cyklostezky?

no pokud to tam není nakreslený ..... ;-D no dobře, souhlas. Má se chodit vpravo a já to tak dělám vždy, ať jdu po stezce nebo i po chodníku, stále toto pravidlo dodržuji. Nic to ovšem nemění na tom, že nesnáším cyklisty na chodníku a vůbec netuším, proč bych jim tam měla uskakovat nebo uhýbat. Pokud se bojí jet na silnici, mají jet autobusem, ale určitě ne na kole po chodníku :-) ale to samé i s chodci. Nechápu, že lidi prostě nepřemýšlí....ani na těch chodníkách neumí nějaký pravidlo, ach jo.

0/0
11.4.2011 13:32

velkotovarnik

Re: Cyklostezky?

no jako kdyz jdu po chodniku uplne v pravo u zdi a nejaky chodec jde proti me a musim se vyhnout ja tak to bych zabijel - kdyz jdu po chodniku a proti me jede cyklista tak pokud nemeri pres 180 cm a nejede vylozene rychle tak mu neuhnu (tam mate pravdu - kolo na chodnik nepatri) - pokud ja jedu po chodniku na kole (nekdy to proste jinak nejde) - tak rozhodne cestu nerozrazim a naopak srovnam rychlost s chodcem neli uplne zastavim a pockam az se to uvolni - ale takoveto situace nastavaji velmi zridka jelikoz davam prednost silnici - no nic - du si dat sjezd belehradskou na synkac

0/0
11.4.2011 13:39

on3.

Re: Cyklostezky?

kolo na chodnik nepatri, ale pokud je vedle jen vypadovka a chodnik je z vetsi casti prazdny, tak radej chodnik (s ohledem na pripadne chodce), nez vypadovku

0/0
11.4.2011 21:16

pedr64

Re: Cyklostezky?

to bych nedoporučoval, protože pokud by se prokázalo, že nešlo o nehodu, ale o úmysl, máte na krku ublížení na zdraví a je jedno, že to bylo na chodníku.

0/0
11.4.2011 14:10

Scarlett from Scottland

Re: Cyklostezky?

no jistěže, ale proč vlastně že? cyklista na chodníku nemá co dělat. To ani nemusí být úmysl ho srazit, ale ke kolizním situacím na chodníku díky cyklistům dochází dost často.

0/0
11.4.2011 14:30

pedr64

Re: Cyklostezky?

jestliže je to stezka smíšená(značka cyklista+chodec) tak je poviností obou, neohrožovat druhého. To samozřejmě znamená to, že chodec jde po pravém okraji. Jestliže je to jen cyklostezka, pak tam chodec nemá co dělat.

0/0
11.4.2011 14:08

velkotovarnik

hele vy neumetelove v autech

ty pruhy v praze vedle silnice oznaceny cervenym pruhem jsou pro cyklisty a ne abyste je zabiraly tema vasema plechovkama - stat muzete hezky v kolone za ostatnima a ne blokovat jeste pruh pro cyklisty - a taky pochopte ze predjizdet cyklistu mezi ostruvkem tramvaje a chodnikem taky nejde kdyz to neni moc siroky - nevim co na tom nechcete pochopit

0/0
11.4.2011 12:01

Scarlett from Scottland

Re: hele vy neumetelove v autech

no oni i ti kolisti jsou velká ňamka na silnici. Dost z nich nezná ani pravidla provozu a dost z nich na tom sotva sedí nebo šlape....

0/0
11.4.2011 12:59

velkotovarnik

Re: hele vy neumetelove v autech

no nevim - v Praze se gumy co neumej jezdit na kole poflakujou spis po tech stezkach jelikoz se vetsinou vymlouvaji ze se boji jezdit po silnici - pravidla provozu ma znát kazdy - kdo nezna casem stejne zaplati - ja na kole jezdim jak nejrychleji umim - a diky tomu me spousta aut ignoruje (obvzlaste kdyz mam prednost) jelikoz si mysli ze to koste na kole nejede tak rychle - pak to ovsem konci slovni prestrelkou a ukazovanim jednicek

0/0
11.4.2011 13:12

Scarlett from Scottland

Re: hele vy neumetelove v autech

dobře, jste třebavyjímkou. Ale to, že se někdo blemcá na kole mezi auty, při rozjezdu na křižovatce taky ňamka, babča s nákupem, co nedrží ani stopu...... opravdu to je o pusu a i kdyby se cyklista před nějakým autem rozplácnul, tak to stejně bude vina toho řidiče auta. Děs a hrůza. O tom, že magoři na kolech jezdí i ve sněhu nebo ledu snad ani nebudu psát.... Rv

0/0
11.4.2011 13:23

velkotovarnik

Re: hele vy neumetelove v autech

tak baba s nakupem je neprijemna jak na silnici na kole tak v mhd a v aute to taky nebude zadna slava

0/0
11.4.2011 13:31

Scarlett from Scottland

Re: hele vy neumetelove v autech

no zase takto tvrdě bych to nenapsala ;-D ale jo, najdou se exoti všude....

0/0
11.4.2011 13:34

dam.esin.ohu

:-(

Je mi smutno, když čtu ty příspěvky. Typická česká povaha - každý nadává na každého - cyklisté na automobilisty a naopak, kuřáci na nekuřáky a naopak, pejskaři na nepejskaře a naopak - a tak je to téměř u každého článku. Místo aby se lidé starali o to, aby se k sobě chovali ohleduplně, nezáviděli si navzájem, pomáhali si, tak nadávají vždy a na každého. Pak to tu vypadá tak, jak to vypadá. :-(

0/0
11.4.2011 11:44

on3.

Re: :-(

ohleduplnost je proti predpisum

0/0
11.4.2011 12:40

Scarlett from Scottland

Re: :-(

no ale ty články či veřejné diskuze k tomu vybízejí...... souhlasím s ohleduplností. Nebo spíše s tím, že si nikoho nevšímám a snažím se neobtěžovat, tak mi taky dejte pokoj....

0/0
11.4.2011 13:03

spieler

Nejdřív jsem si říkal,

že by se měly  spíš opravit silnice,než budovat cyklostezky.No když jsem včera tankoval benzín za 36 Kč litr,tak jsem změnil názor, protože brzo bude muset většina z nás přesedlat z auto na kolo.

0/0
11.4.2011 11:28

Scarlett from Scottland

Re: Nejdřív jsem si říkal,

taky může na MHD.....

0/0
11.4.2011 12:59

Scarlett from Scottland

prosím vysvětlete mi,

proč 1km vylitýho betonu stojí 7 mil.? 8-o

0/0
11.4.2011 13:02

Gaston

Re: prosím vysvětlete mi,

No, možná to není jenom vylitý beton.

0/0
11.4.2011 13:31







Najdete na iDNES.cz